samsung xcover muisti täynnä

muistitäynnä

pojan puhelin ilmoittaa että puhelimen muisti on täynnä ?
olen koittanut poistaa ohjelmia mutta lähes kaikki on jo muistkortilla
silti muisti on lähes täynnä.
onko kokemuksia??
jos palauttaa tehdasasetukset niin poistuuko kaikki sovellukset puhelimesta vai jääkö ne mitä oli siellä ostettaessa puhelin ??
mitähän pitäisi tehdä??

6

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelimen resetointi poistaa kaikki sovellukset ja omat tiedostot. Se tuo myös lisää tilaa puhelimen muistiin. Puhelimen alkuperäiset sovellukset jäävät.

    • muistitäynnä

      onko se niin että jos poistaa muistikortin ja palauttaa tehdasasetukset niin kaikki ne sovellukset jotka oli puhelinta ostettaessa jäävät edelleen puhelimeen??

    • Kyllä juurikin näin.

    • samsung osaa

      Ilmeisesti ohjelmat yms:t on ladattu ensin puhelimen muistiin ja sieltä kopioitu muistikortille. Siten kopiointi ei ole vapauttanut puhelimen omaa muistia.

      Poista puhelimen muistista ylimääräiset kaksoiskappaleet. Varmuuden vuoksi ota muistikortti pois ennen tyhjennystä, niin ei katoa tiedot kortilta.

      Puhelimessa on oletuksena esim valokuvien tallennuspaikkana puhelimen oma muisti, joten se on nopeasti täynnä kameraa käytettäessä.

    • Gion omistaja

      Giossa poistin isoja ilmaisohjelmia muistikortilta, niin samalla vapautui puhelimen sisäisestä muistista tilaa.

    • Ja esimerkiksi tällä ohjelmalla saa vielä enemmän lisätilaa: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0soft.gphone.acc.free&hl=fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe