Henki ottaa ihmisen hahmon?

pelokastyttö

Olen lukenut, että demonit pystyisivät ottamaan ihmisen/eläimen hahmon. Onko näin? Muutama viikko sitten tulin normaaliin tapaan kotiin n. kolmen aikaan iltapäivällä. Nukahdin ja heräsin puolen tunnin kuluttua kun kuulin ulko-oven käyvän ja selvät askeleet huoneeni ovelle, jonka luona kuului, kuin joku olisi naputtanut kivilattiaa kengällä. Ketään ei näkynyt ja askeleet kuuluivat menevän ulko-ovelle, joka kävi taas. Noh, nousin istumaan ja ihmettelin, vähän karmi että mikä se oli. Meni 10-15 minuuttia ja taas ulko-ovi kävi, mutta näin isäni (luulin että tuli kotiin). Isä käveli olohuoneeseen ja avasi television, ei vastannut puheisiini/sanonut mitään. Istui puoli tuntia hiljaa sohvalla, ja kun nostin katseeni häntä kohti (istuin huoneeni lattialla ja olin juuri laittanut tekstiviestin, joten en ollut katsonut isää), katsoi hahmo minua suoraan silmiin. Epätavallista tässä oli se, että se istui normaaliin tapaan sohvalla selkä minuun päin, mutta pää oli kääntynyt niin, että silti kasvot olivat minuun päin, eli takaraivo eteenpäin ja kasvot taaksepäin.
Laskin katseeni ja koitin ajatella muuta, kunnes hahmo nousi sohvalta, kävi kierroksen huoneeni ovella, tuijotti minua ja käveli yläkertaan. Ajattelin, että isäni vain pilaili tai jotain. Tapahtuneesta kului tunti ja äitini tuli kotiin ja ihmetteli kun isä ei ollut tullut. Siitä pari tuntia eteenpäin, isä tuli kotiin. Oli kuulema koko päivän ollut 45 km päässä olevalla työpaikallaan.
Kun tuo hahmo oli mennyt yläkertaan, sammui televisio n. 5 min kuluttua.

Kun tästä oli kulunut muutama päivä, näin kyseisen hahmon uudestaan, kun olin tulossa koulusta kotiin. Kävelin ulko-ovea kohti ja keittiön ikkunassa tämä selvästi oli, valotkin oli päällä. Sain oven auki, oli koko talo pimeä eikä ketään ollut kotona.

Minulla ja isälläni on hieman erikoinen tausta. Tai siis, välimme eivät ole kovin hyvät ja olemme riidelleet todella paljon. Vieläkin välimme ovat kylmät.

Muutakin yliluonnollista on käynyt, mm. kuviin ilmestynyt kasvoja, on näkynyt henkiä, esimerkiksi kerran webkameran kautta. Talo on itse rakennettu, noin 14-15 vuotta vanha. Tänne on kuollut ainoastaan lemmikkejä, mutta yläkerrassa on keinutuoli, johon pappani aikanaan kuoli... Välillä tuo tuoli keinuu hiljalleen yksinään, mutta siitä tulee lähinnä rauhallinen fiilis kun ajattelee että isäni isä on täällä.

Ja tosiaan olen harjoittanut muutama vuosi sitten vähän kaikenlaista yliluonnollista toimintaa täällä. Silloin yliluonnolliset ilmiöt alkoivatkin.

Olen kertonut joitain kokemuksiani aikaisemmassa keskustelussani, jossa kerroin oululaisessa hotellissa (lasaretti) kokemasta jutusta.

34

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tempdude

Enkelit ja demonit pystyvät ottamaan ihmisen hahmon. Itselläni on myös kokemus siitä kuinka näin vanhempieni kulkevan pihalla normaaleissa arkivaatteissaan ikkunasta, oven kolahdettua oltuani nukkumassa, ja kun kysyin heidän palattuaan toisissa vaatteissa että olivatko juuri ulkona pihalla joku aika sitten, vastasivat etteivät olleet olleet. He olivat olleet kaupassa pitkällä reissulla ja heillä oli ihan eri kuteet päällään kun tulivat takaisin ... Viesti henkimaailmasta oli että olin nähnyt enkeleitä vanhempieni hahmossa - olivat parantamassa minua nukkuessani sairaudesta ja riski oli että heräisin kun tekivät niin, joten näyttivät vanhemmiltani.

Se että katselee sinua pää nurinpäin viittaisi johonkin muuhun kuin hyvään enkeliin. Jos olet harjoittanut spiritismiä tai muuta henkistä toimintaa joka ei kuulu kristinuskon pariin, voit saada sen tyyppistä henkistä toimintaa lähettyvillesi. Suosittelisin rukoilemaan Jumalalle asiassa, ja kuuntelemaan mitä sinulle vastataan. Henkimaailma on totta, olipa viestisi sitten hauska provo tai ihan totuuden mukainen kuvaus elämästäsi. Maailma esittää että tällaisia asioita ei tapahdu, ajat muuttuvat mutta se vie aikansa.

• pelokastyttö

En usko että minun tapauksessa oli enkeli asialla... Hahmolla oli kokonaan mustat vaatteet ja kun se katsoi minua, silmät kiilsivät aika voimakkaasti.
        Ja vielä se kun välit isääni ovat niin huonot.

Olen harjoittanut haamukirjoitusta, kyselyä, yms, ja kun testasin bloody marya, kului 2-3 päivää ja tapahtumia alkoi ilmetä. Kummittelun "keskuksena" taitaa toimia huoneeni vieressä oleva vessa, jossa olen bloody marya kokeillut. Siellä on tavallista kuumempi ja tulee tosi rauhaton ja hermostunut fiilis kun siellä käy. Seinillä on todella paljon peilejä jotka lisäävät ahdistusta.

• tempdude
        pelokastyttö kirjoitti:

En usko että minun tapauksessa oli enkeli asialla... Hahmolla oli kokonaan mustat vaatteet ja kun se katsoi minua, silmät kiilsivät aika voimakkaasti.
        Ja vielä se kun välit isääni ovat niin huonot.

Olen harjoittanut haamukirjoitusta, kyselyä, yms, ja kun testasin bloody marya, kului 2-3 päivää ja tapahtumia alkoi ilmetä. Kummittelun "keskuksena" taitaa toimia huoneeni vieressä oleva vessa, jossa olen bloody marya kokeillut. Siellä on tavallista kuumempi ja tulee tosi rauhaton ja hermostunut fiilis kun siellä käy. Seinillä on todella paljon peilejä jotka lisäävät ahdistusta.

En tiedä mikä tämä mainitsemasi bloody mary on? Et varmaankaan viittaa sennimiseen drinkkiin vaan johonkin aktiviteettiin?

Kun otat yhteyden henkimaailmaan, etenkin kuolleisiin, ne saattavat alkaa ottaa yhteyttä sinuun. On tärkeää että pidät suhteesi Jumalaan toimivana ja kunnossa jos aiot leikkiä henkimaailman kanssa.

En minäkään arvele että kokemasi olento olisi enkeli, kuulostaa joko kummitukselta tai demonilta. Jos se on demoni se saattaa olla koettelemassa sinua. Suhteesi siihen ei ole yhdentekevä. Koita miettiä mihin se pyrkii. Viestit ovat tärkeitä. Jos se on kummitus, se ei ole hyväntahtoinen sellainen. Kiiluvat silmät ovat usein langenneitten merkki. Kummitukset pyrkivät selvittämään asiansa loppuun asti maan päällä. Niillä on jäänyt jokin kesken ja se jokin pitää hoitaa loppuun. Kummitus katoaa kun asia on käsitelty.

Laitahan se Jumala - suhteesi kuntoon, niin ei tarvitse pelätä henkimaailmaa. Voit turvallisin mielin sitten tutustua maailmamme ihmeellisiin asioihin.

• valon tie
        tempdude kirjoitti:

En tiedä mikä tämä mainitsemasi bloody mary on? Et varmaankaan viittaa sennimiseen drinkkiin vaan johonkin aktiviteettiin?

Kun otat yhteyden henkimaailmaan, etenkin kuolleisiin, ne saattavat alkaa ottaa yhteyttä sinuun. On tärkeää että pidät suhteesi Jumalaan toimivana ja kunnossa jos aiot leikkiä henkimaailman kanssa.

En minäkään arvele että kokemasi olento olisi enkeli, kuulostaa joko kummitukselta tai demonilta. Jos se on demoni se saattaa olla koettelemassa sinua. Suhteesi siihen ei ole yhdentekevä. Koita miettiä mihin se pyrkii. Viestit ovat tärkeitä. Jos se on kummitus, se ei ole hyväntahtoinen sellainen. Kiiluvat silmät ovat usein langenneitten merkki. Kummitukset pyrkivät selvittämään asiansa loppuun asti maan päällä. Niillä on jäänyt jokin kesken ja se jokin pitää hoitaa loppuun. Kummitus katoaa kun asia on käsitelty.

Laitahan se Jumala - suhteesi kuntoon, niin ei tarvitse pelätä henkimaailmaa. Voit turvallisin mielin sitten tutustua maailmamme ihmeellisiin asioihin.

AP:n mainitsema Bloody Mary on rituaali, jossa manataan henkeä peilin kautta.

Pelokas tyttö: henkimaailmasta saattaa hyvin helposti saada seurakseen noita kutsumattomia vieraita kaikenlaisten viattomalta leikiltä tuntuvien (okkultististen) harjoitusten kautta.

Jos pelottaa, kannattaa rukoilla, vaikkapa Isä Meidän -rukous tai Herran siunaus (käännettynä muotoon "Herra siunaa minua..."):

http://www.evl.fi/katekismus/isameidan/isameidan.html
        http://www.evl.fi/katekismus/raamatturippi/43.html

• pelokastyttö
        valon tie kirjoitti:

AP:n mainitsema Bloody Mary on rituaali, jossa manataan henkeä peilin kautta.

Pelokas tyttö: henkimaailmasta saattaa hyvin helposti saada seurakseen noita kutsumattomia vieraita kaikenlaisten viattomalta leikiltä tuntuvien (okkultististen) harjoitusten kautta.

Jos pelottaa, kannattaa rukoilla, vaikkapa Isä Meidän -rukous tai Herran siunaus (käännettynä muotoon "Herra siunaa minua..."):

http://www.evl.fi/katekismus/isameidan/isameidan.html
        http://www.evl.fi/katekismus/raamatturippi/43.html

Jep, bloody marylla manataan henkiä peilin kautta. Tai siis, itse menin vessaan, sammutin valot, laitoin muutaman kynttilän pöydälle ja avasin hanan ensin kolmesti auki-kiinni-tyylillä (hana voimalla auki ja heti kiinni) ja hoin samalla "Bloody mary" aina, kun avasin hanan. Legendan mukaan peiliin täytyisi ilmestyä verinen nainen joka tappaa häntä mananneen tai jotain vastaavaa. Eikö tuo verinen mari liittynyt jonkun maan kuningattareen?

Ja unohdin edelliseen vastaukseeni kirjoittaa, että en usko jumalaan, mutta olen koittanut tuota isä meidän-rukousta. Lisäksi olen suolannut taloamme ahkerasti.

• hahmotushäiriö

Joskus taas kanki ottaa Heikkisen hahmon.

• pelokastyttö kirjoitti:

Jep, bloody marylla manataan henkiä peilin kautta. Tai siis, itse menin vessaan, sammutin valot, laitoin muutaman kynttilän pöydälle ja avasin hanan ensin kolmesti auki-kiinni-tyylillä (hana voimalla auki ja heti kiinni) ja hoin samalla "Bloody mary" aina, kun avasin hanan. Legendan mukaan peiliin täytyisi ilmestyä verinen nainen joka tappaa häntä mananneen tai jotain vastaavaa. Eikö tuo verinen mari liittynyt jonkun maan kuningattareen?

Ja unohdin edelliseen vastaukseeni kirjoittaa, että en usko jumalaan, mutta olen koittanut tuota isä meidän-rukousta. Lisäksi olen suolannut taloamme ahkerasti.

Maria ensimmäinen (Verinen Maria) Kuoli vuonna 1558. Kuolemasta on tehty monia eli versioita,mutta luultavasti tunnetuin on se että hänet murhattiin omassa talossaan. Puolikuolleena Maria meni peilin luokse kirjoittaakseen siihen verellä murhaajansa nimen mutta kuoli ennemmin. Siksi Maria kummittelee peileissä, johon häntä voi kutsua sanomalla “Bloody Mary Bloody Mary Bloody Mary”. Peiliin pitäisi ilmestyä itse Verinen Maria. Maria kerrottaan olevan mustahiuksinen ja että hänellä on valkoinen mekko joka on tahrittu vereen.

Tästäkin on monta tarinaa. Olen jostain lukenut että kun on kutsunut bloody marya niin hän vie kutsujan silmät ja sen voi välttää sanomalla "Go away Mary. I'm not scared of you"

• *huoh*
        pelokastyttö kirjoitti:

Ei se auta jos ei usko Jumalaan...

• näin on

Joskus ihminen ottaa hengen hahmon.

• JeesuksenLapsi_21v

Hyi kun tuli vastenmielinen olo kuin luin aloituksesi. Tuo sinua pää nurinpäin töllöttänyt kiilusilmä on ollut demoni, joka on ilmaantunut okkultisimin harjoittamisen seurauksena. Demonien tehtävä on aiheuttaa ihmisille kaikenlaista pelkoa, ahdistusta, surua ja vaivaa.

Parasta olisi, jos lopettaisit tuon henkimaailman kanssa pelaamisen. Tiedän ja ymmärrän kyllä, että henkien kanssa pelaaminen kiinnostaa aivan valtavasti (minuakin kiinnosti aikanaan) mutta kaikkea ei ole tarkoitettu ihmisen tietoon.

• hjshjasdhjasdhja

Haamukirjoitus on yksi spiritismin muoto. Spiritismin harjoittaminen avaa demoneille oikeuden tulla elämääsi ja taloon, jossa sitä on harjoitettu. Tuo bloody mary on myös yksi portti, jonka kautta ne tulevat.

Jos todella haluat noista tapahtumista eroon, sinun on pyydettävä Jeesus elämääsi. Sano: "Jeesus tule elämääni ja pelasta minut."

Sen jälkeen irtisanoudu kaikista okkulttiista asioista joita koskaan olet tehnyt. Esimerkiksi "irtisanoudun haamukirjoittamisesta ja bloody mary -rituaalin tekemisestä. Pyydän anteeksi näitä syntejä, pyydän että nämä synnin portit suljetaan ja sinetöidään Jeesuksen nimellä ja verellä."

Tämän jälkeen aja näiden synnin porttien kautta sinuun ja elämääsi tulleet demonit ulos sanomalla kolme kertaa: "Haamukirjoituksen ja BM-rituaalin kautta tulleet demonit ja niihin sitoutuneet henget ulos Jeesuksen nimessä!" Toista tämä kolme kertaa. Lopuksi pyydä: "Pyydän, että kaikki paikat joista lähti jotain täytetään Jeesuksen verellä!"

Siunaa vielä talonne: "Jeesuksen nimessä siunaan tämän talon Herralle pyhitetyksi!"

Jos henkiä vielä näkyy, sano "Jeesuksen nimessä pois!" kolme kertaa. Silloin kaiken pahan on lähdettävä!

• Piru^^7

Ei sotketa jeesusta tähän. Pitä sanoa keskiyöllä "Minä omistan elämän SHAAAATANALLE" ja kirjoittaa se omalla verellään paperille.

• jfddfjdf

Haamukirjoitus on yksi spiritismin muoto. Spiritismin harjoittaminen avaa demoneille oikeuden tulla elämääsi ja taloon, jossa sitä on harjoitettu. Tuo bloody mary on myös yksi portti, jonka kautta ne tulevat.

Jos todella haluat noista tapahtumista eroon, sinun on pyydettävä Jeesus elämääsi. Sano: "Jeesus tule elämääni ja pelasta minut."

Sen jälkeen irtisanoudu kaikista okkulttiista asioista joita koskaan olet tehnyt. Esimerkiksi "irtisanoudun haamukirjoittamisesta ja bloody mary -rituaalin tekemisestä. Pyydän anteeksi näitä syntejä, pyydän että nämä synnin portit suljetaan ja sinetöidään Jeesuksen nimellä ja verellä."

Tämän jälkeen aja näiden synnin porttien kautta sinuun ja elämääsi tulleet demonit ulos sanomalla kolme kertaa: "Haamukirjoituksen ja BM-rituaalin kautta tulleet demonit ja niihin sitoutuneet henget ulos Jeesuksen nimessä!" Toista tämä kolme kertaa. Lopuksi pyydä: "Pyydän, että kaikki paikat joista lähti jotain täytetään Jeesuksen verellä!"

Siunaa vielä talonne: "Jeesuksen nimessä siunaan tämän talon Herralle pyhitetyksi!"

Jos henkiä vielä näkyy, sano "Jeesuksen nimessä pois!" kolme kertaa. Silloin kaiken pahan on lähdettävä!

• aikuisen neuvo

Tiedän että tämä mielipide ei tule saamaan tällä palstalla suosiota mutta sanon sen silti: Mene juttelemaan tuosta esimerkiksi koulupsykologin tms. kanssa, hän osaa ohjata sinut eteenpäin ammattilaisen luo. Ilmeisesti uskot yliluonnolliseen joten ymmärrän kyllä että sinun on varmasti vaikea uskoa että nuo näkemäsi asiat voisivat olla oman mielesi tuotetta. En tiedä mitä sinulle on tapahtunut mutta jotenkinhan sinulla on traumaattinen tausta isäsi suhteen, tämänhän itsekin kerrot. Olen sitä mieltä että noiden kokemusten syy on siellä, ei yliluonnollisessa, ja TÄMÄ on asia johon tarvitset apua, ihan välittömästi.

Lopeta myös kaikenlainen bloody mary tms. jutut, ne eivät ole mielenterveydelle hyväksi ja kyllä niillä saa itsensä kuvittelemaan vaikka mitä jos näihin asioihin uskoo. Älä pelottele itseäsi sellaisella mutta älä myöskään usko näitä ihmisiä jotka yrittävät sinua pelotella noiden aiemmin harrastamisesi asioiden seurauksilla.

• Thelea

Miksi on hullua uskoa aaveisiin, mutta neitseelliseen syntymään, veden muuttumiseen viiniksi, kuolleen heräämiseen henkiin jne uskominen on ihan ok?!

Samaa yliluonnollista ne on.

• aikuisen neuvo
        Thelea kirjoitti:

Miksi on hullua uskoa aaveisiin, mutta neitseelliseen syntymään, veden muuttumiseen viiniksi, kuolleen heräämiseen henkiin jne uskominen on ihan ok?!

Samaa yliluonnollista ne on.

En ihan ymmärrä miksi sanot tämän juuri minulle (olen muuten uskonnoton ihminen eli en usko myöskään noihin mainitsemiisi asioihin)? Huomaatkos että nimenomaan kritisoin tähän keskusteluun vastanneiden uskovaisten juttuja siitä että aloittajan kokemus johtuu demoneista tms? Juuri nämä uskovaisethan uskovat noiden mainitsemiesi asioiden lisäksi kaikenmaailman pahoihin henkiin.

• Thelea
        aikuisen neuvo kirjoitti:

En ihan ymmärrä miksi sanot tämän juuri minulle (olen muuten uskonnoton ihminen eli en usko myöskään noihin mainitsemiisi asioihin)? Huomaatkos että nimenomaan kritisoin tähän keskusteluun vastanneiden uskovaisten juttuja siitä että aloittajan kokemus johtuu demoneista tms? Juuri nämä uskovaisethan uskovat noiden mainitsemiesi asioiden lisäksi kaikenmaailman pahoihin henkiin.

Lue se tekstisi niin ymmärrät.

Oli myös ihan yleinen kysymys, johon haluan todellakin vastauksen. Ja ei, en puhu nyt mistään hihhuleista jotka uskovat raamatun ehdottomaan totuuteen, vaa ihan siihen, että tapauskovaisetkin uskovat asioihin, joita pidetään yliluonnollisena, ja se on ihan ok monen mielestä, eikä heitäkään kehoteta etsimään "apua".

• aikuisen neuvo
        Thelea kirjoitti:

Lue se tekstisi niin ymmärrät.

Oli myös ihan yleinen kysymys, johon haluan todellakin vastauksen. Ja ei, en puhu nyt mistään hihhuleista jotka uskovat raamatun ehdottomaan totuuteen, vaa ihan siihen, että tapauskovaisetkin uskovat asioihin, joita pidetään yliluonnollisena, ja se on ihan ok monen mielestä, eikä heitäkään kehoteta etsimään "apua".

Kyseessähän ei ole vain se että aloitaja uskoisi yliluonnolliseen vaan hänhän näkee asioita joita ei ole olemassa. TÄMÄ on se vakava juttu. Koska hänellä on jollain lailla traumaattinen suhde isäänsä niin näiden kokemusten syyn veikkaan olevan juuri siellä. Näihin asioihin kehotin hakemaan apua.

• emppuepätoivoinen

Hei!minuakin kiinnostaisi noita juttuja kokeilla.itselleni kävi samantapainen juttu kun menin perheeni kanssa hautausmaalle ja hautausmaan porttien vieressä seisoi mies mustassa kaavussa ja tuijotti minua.kysyin isältä myöhemmin että kuka tuo oli.hän sanoi että ei siinäketään seissyt.näin saman hahmon myöhemmin pihalla.kaverilleni sattui myöhemmin että hän tuli kotiin,katsoi heidän mersunsa olevan pihalla,ja ajatteli että isä on jo tullut töistä.hän meni sisälle,siellä ei ollut ketään ja hän soitti isälleen,että missä hän on ja isä vastasi että mersulla töissä.onko siis turvallista kokeilla spiritismiä,bloody marya yms....???

• Thelea

Harvemmin spiritismissä tai bloody maryssä mitään tapahtuu, mutta ei ainakaan haittaa suojata itsensä (vaikka kuvittelemalla valkoisen kehän ympärilleen).

• HeikkiKankinen
        Thelea kirjoitti:

Harvemmin spiritismissä tai bloody maryssä mitään tapahtuu, mutta ei ainakaan haittaa suojata itsensä (vaikka kuvittelemalla valkoisen kehän ympärilleen).

Kanki ottaa Heikkisen hahmon.

• voi ottaa

mä tiedän yhen demonin joka esiintyy Liisa Ihmemaassa elokuvan Ilosovic Stayne hahmona. Joskus löysin sen hiuksiakin mun paidasta ja ne hiukset oli ihan fyysisiä. D:

• mauri-äkäslompolo

bloody mary on miu serkkutyttö
      se maalasi omalla verelllä tota peiliä kai sen henki on peilissä ny

• pelokastyttö

Ap täällä taas... sattumalta huomasin keskustelun. :)

Eli siis suolasin taloa ja rukoilin joka päivä n. parin kuukauden ajan. Vaikutti, että henget vain saisivat siitä lisää voimaa? Johtuiskohan siitä etten jumalaan usko...

Pari kertaa on taas tuo isäni näköinen demoni (?) näkynyt. Mitään uutta ei ole tehnyt, tuijottanut pahasti silmät kiiluen ja päätään käännellyt. Tämän aikana on myös matkapuhelimet ja telkkarit sekoilleet (kun yhtenä päivänä tuo hahmo näkyi, yritin soittaa isälleni mutta puhelu katkesi heti kun isäni vastasi eikä verkkoa sen jälkeen ollut pariin tuntiin ollenkaan). Kännykkä sekoili muutenkin sen jälkeen noiden yhteyksien kanssa... Kyseessä on about kuukausi sitten hankittu kännykkä eli ei vanhuuttaan voi vielä sekoilla.

Nyt on alkanut käydä niin, että näen nopeita vilauksia tästä hahmosta (viimeksi eilen illalla, kun istuin normaalisti tuolla olohuoneen sohvalla, näin sivusilmällä sen kävelevän hitaasti ohitseni silmät kiiluen), mutta kun käännän päätäni sitä kohden, mitään erikoista ei näy.
      Sitä on myöskin alkanut näkymään unissani paljon, about viikko sitten näin unen joka alkoi rauhallisesti mutta vähitellen siihen tuli ahdistavuutta, muistaakseni kerroin näistä aloitusviestissä..? Eli alan nukahtaa ja nähdä unta, joka yhtäkkiä muuttuu pikkuhiljaa ahdistavammaksi, esim jään johonkin paikkaan loukkuun ja tiedän etten ikinä pääse sieltä pois. Tiedän aina silloin että näen unta mutten pysty herätä siitä...
      Nyt niissä unissa usein tämä isäni näköinen hahmo ilmestyy tavalla tai toisella. Se joko suoraan on takanani tai vieressäni, tai sitten esim kulman takana jossain suuremmassa tilassa.
      Joskus näen painajaista missä se seisoo sängyn vieressä silmät kiiluen ja pää kääntyen kuin manaaja-elokuvan tytöllä (yhä uudestaan ja uudestaan siis), suu auki ja sieltä tulee usein matoja tms ötököitä.

Mitä voin tehdä?

• aikuisen neuvo

Ihan oikeasti, mene juttelemaan tuosta vaikka koulupsykologille tai jollekin aikuiselle joka voi ohjata sinut eteenpäin jonkun ammattilaisen luo.

Tiedän että tällä palstalla noihin asioihin varauksetta uskovat ihmiset sanovat sinulle että näkemäsi asiat ovat todellisia. Mutta kuten nyt itsekin huomasit, nuo neuvot joita heiltä olet saanut eivät ole auttaneet vaan päinvastoin asia on mennyt pahemmaksi.

Minä en ole ammattilainen mutta jotain sentään näistä asioista tiedän ja sanon vielä:hae apua. Tarvitset sitä. Minä en tiedä mitä sinulle on elämässäsi tapahtunut mutta nuo kokemuksesi ovat oire jostakin. Jostakin mistä et selviä itse vaan tarvitset ammattiauttajan apua. Nuo ovat ihan tosiaan todella vakavia asioita. Olen täysin varma että tässä ei ole kyseessä mikään yliluonnollinen juttu vaan aivan muu asia.

• Hobidee

Toivon sulle pelokastyttö apua tähän. Aikuisen neuvoa ainakin pyrkisin kokeilemaan, hankkiutumaan psykologille tai jonnekin, kuka tosiaan ymmärtää sua ja osaa auttaa. Älä anna tällaisen jatkua ja tuhota edes osaa sun elämästä.

• deeeemonni

psykologit eivät voi auttaa tässä tilanteessa,demonit on todellisia ja vaarallisia olentoja,usko pois! Lapsi ei todellakaan ymmärrä mihin leikkiin ryhtyy ku avaa oven henkimaailmaan,se on ku pelais venäläistä rulettia,koskaan et voi olla varma mikä ovesta astuu. bloody mary vähä epäilyttää mutta toi haamukirjotus on luutavasti avannu oven noille ilkeille olennoille. En ole uskovainen enkä yritä pelotella ketään mutta nämä olennot on todellisia ja ne voi ilmestyä kenen tahansa elämään jos avaat niille oven ja sallit niiden tulla sun elämään,parempi vaa jättää koko leikki leikkimättä. Ei ne tietenkään aina tule mutta se mahdollisuus on aina,yleensä siellä on vaa harmiton ja utelias henki mut koskaan et voi olla varma.

Mun kaveri kuoli viikko sen jälkeen ku sen kuolemasta kysyttiin spiritismi istunnossa,kaveri ei ollu mukana eikä tienny ollenkaan että se toinen kaveri oli kysyny sen kuolemasta,lauta vaa vastas kyllä ja viikko sen jälkeen kaveri löydettiin kuolleena vanhempiensa sängystä. Voi olla että tää on vaa hullu sattuma,pistää kyllä miettimään.

• Herran Profeetta

Ilman uskoa Herraan on rukouksen voima vähäinen. Sinun pitää syntyä uudesti ylhäältä. Pue Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus voima päällesi ottamalla Hänet Herraksi ja anna syntisi Hänen käsiinsä. Tulet Hämmästymään, mitä Hän tekeekään! Voit ajaa demonit(joita ne pimeyden henget ovat) ulos lausumalla näin:
      "Käsken kaikkien niiden henkivaltojen ja enkeleiden, joita Jumala EI ole lähettänyt poistumaan asunnostani NYT Jeesuksen nimessä, voimassa ja arvovallassa.

Ihmettelet varmasti käskeä enkeleiden poistumaan?
      Miksi?
      Demonit ovat langenneita enkeleitä, jotka liittyivät kapinaan Jumalaa vastaan Lucifer johtajanaan(josta kehittyi saatana) . Pitää ymmärtää se, suosittelen sinulle luettavaksesi raamattua ja aloita Johanneksen ilmestyskirjasta.

• SaatanaAutaMua

Kokeilin, EI toimi. Pas.. ei tullut vaikka kuinka lausuin pöntöllä jumalaa ja jeesusta. Tarttee varmaan kokeilla jotain ulostuslääkettä

• n98v

Demoninen henki voi ottaa minkä tahansa hahmon, myös tutun ihmisen hahmon. Lue tai lainaa kirjastosta Pekka Sartolan kirja "Näkymätön maailma". Siinä on kerrottu tästä ilmiöstä.

• varoituksena

Typerykset! Verisellä Marialla kutsutaan demoneja. Bloody Mary kuvastaa heille kuollutta Mariaa (Jeesuksen äitiä).

Pysykää kaukana tuosta peili jutusta!!!

• ....................

No niin siinä käy, kun aukaiset "kolmannen silmäsi" henkimaailmalle. On hyviä henkiä ja pahoja, aggressiivisia henkiä. Hyvä ja paha kuuluvat tähän maailmaan. Kummallakin on oma paikkansa.

Olen saanut apua kuolleilta läheisiltäni, ja toisaalta olen kohdannut epäinhimillisen näköisiä "rumia" henkiä. Minulla on tapana ajatella, että kun en itse halua pahaa hengille, eivät he myöskään satuta minua. Lisäksi pyrin itse tekemään paljon hyvää, jolloin minulla on hyvät karmat suojanani.

Tämä on minun kokemukseni ja mielipiteeni. En väitä, että tämä olisi totuus. En myöskään siis haluaisi, että joku tulee arvostelemaan vastaustani ja kokemuksiani.

Suosittelen, että lopetat pelkäämisen ja otat rauhallisesti. Jos haluat henget "helvettiin" (hehe) asunnostasi, niin käske niitä häipymään. Mun kohdalla häätäminen ja käskeminen on auttanut.

• JeesuksenLapsi_21v

pelokastyttö, onko tilanteeseen tullut mitään muutosta?

• FINLANDI SOSU

Vatsakipukin ottaa joskus pökäleen muodon. Miksei siis enkeli demonin? Eiku henki ihmisen?? 1 1=2 ainakin viimeksi oli kun tarkistin!!!!1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4115
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1496
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1264
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1025
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1022
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      42
      989
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      964
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      17
      829
    Aihe