Kiukku kasvaa yli äyräiden

Räyhäkkö

http://liberalismi.net/wiki/Etusivu.
Aikamoista propaganda sontaa kirjoitetaan 'WIKI' tietona. Kokoomuksen luoma wiki sivusto. TOivottavasti katoavat pian. Tällaisen poliittisen päämäärän ajaminen 'wiki' sanalla pitäisi olla kielletty.

Yleinen suuttumukseni poliitiikkaan on viime aikoina kasvanut yli äyräiden. Elinkustannusten nousu vei kodin, jätti velat...Kaikki oli hyvin kunnes tehosteettiin molemmat työttömäksi jaettiin yrityksessä ennätys optiot ja voitot, ja nostetiin energianhintoja verotuksella....Oli pakkko myydä koti heti. Korkojen nousuun varattu rahat menivät elinkustannuksiin ja kun päälle leikattiin korkovähennystä soppa olisi ollut kohta valmis. Asuntovelallisia kaatuu kohta rytinällä. Se on tarkoituskin. Sijoittajat saavat ostaa halvalla.
Toki siitä tulee pankeille luottotappiota, mutta hei. Ne maksaa valtio pankkitukina sinun pussistasi....ja sijoittaja kkuittaa. Lisäksi asuntovelalliset ovat sen jälkeen ikuisessa velassa perintäyhtiöille...ja sijoittaja niiaa.
Pankkituet sitten kaatavatkin suomen, suomen valtio konkurssiiin, kansallisomaisuus mm pohjavedet myydään. mm. Veden hinta pilviin....sijoittaja kumartaa.
Suomen kansa maksaa maailman eniten mistä? Vastkkeetonta veroa. Kolumbiassakin on parempi terveyden huolto, tiet ovat surkeita, kouluja ei ole, vanhukset ovat vankeina ja avoimen ryöstön kohteita yksityislaitoksissa (Yksityistäminen kirjaimellisesti 'potkii mummoja päähän')
Lista epäkohdista on ihan loputon, masennus iskenyt lasten tulevaisuuden puolesta. Pelkkiä tulevia talousorjia ei muuta.

Toivon että pian alkaa kansannousu tätä 'markkinataloutta vastaan. Valtio pönkittää laeilla ihmisiä pakolliseen kulutukseen ja maksuihin, lupiin, tarkastuksiin, lappusiin, toimenpiteisiin, jopa velkaa pakotetaan ottamaan -> jätevesiuudistus jne... hintoja nostetaan kokoajan vaikka ihmisillä menee huonommin, tarkoituksellista kurjistamista.
Suomi on yksi paskaläpi nykyisin. Kokoomus raiskaa suomineitoa, jolta valmiiiksi jalat katkaistu ja polvillaan.
Suomen kansa on kuin raatokärpänen luun päällä, omasssa maassaan,...jämät saa jos jää ja tuskin jää vaan joutuu itsekin syödyksi.

Olen sitä imeltä että kunta udistukseen ei tule suostua. Kuntien on perustettava uusi valtio, jätettävä läntti siitä pois ja siirrettävä nykyiset päättäjät ja virkamiehet sinne. Suomen kansa hallitkoon suomea ja läntti olkoon miten tykkää. Suuryritysten omaisuus kansallistettava ja solidaarinen uusi vatio luotava tyhjästä täysin uusilla säännöillä.
Kukaan ei taida muistaa mikä kunta lauperin oli. Se oli osuuskunta jonka tuotti kaikilee asioita ilman voittoa ja byrokratiaa. Nyt kun kaikki on yksityistetty ja valta myyty, valtio ja kunta ovat turhia.
Ai joo ja ahneus kriminalisoitava, kun tuo rasismikin on kriminalisoitu. Ahneudesta ja vallanhimosta kaikki planeetan ongelmat juontava alkujaan alkunsa. Eliitin tekosia..
Minä irtisanouden nykyisen suomen valtion vastuista, päätöksistä, enkä ole verovellinen valtiolle, joka ei kansalaisistaan vaan ainoastan taloudesta ja suuryrityksisä välittää. tälle valtiolle tai yrityksille. On aika tehdä avioero herra poliitikon ja Suomineidon välille. Minä en tunnusta suomen valtion päättäjiä ja virkamiehiä. Yhteenkään lappuun en ole nimeäni laittanut jossa suostuisin näitä kunniottamaan. Olen vain syntynyt tänne.

Sotavelatkin saa maksettua joskus loppuun, markkinataloutta ei koskaan.

Olen kahden laman päähän potkima. Edellislama vei kaiken. pankit saivat kyllä tukensa ja kotini, jonka lopulta maksoin yötä päivää töissä ja työttömyyskorvauksista kadulla asuen. Nyt meni taas koti, mitään ei tästä uurastamisesta jäänyt käteen. nykyarvona 500 000 euroa hukeat kulut ja korot päälle olen maksanut sijoittajille, minulla ei ole omaisuutta, mutta silti velkaa 50 000. Siinä 40 vuodenkoko elämän tulos. Tätä velkaa en maksa enää penniäkään. Miksi maksaisin?
Terveys on mennyt, hermot riekaleina ja tulevaisuutta ei enää ole. Jopa kuolema on lakannut pelottamasta, jotain hyvää tästä paskapolitiikasta on siis seurannut. Kuolemahan on pienempi paha kuin talouskidutus.
Maasta lähtö on seuraava harkinta. Roskiksessa saa asua muissakin maissa, mutta palella ei tarvitse. Täällä antavat helsingissä kodittomalle bussilipun toiselle paikkakunnalle, eli helsingissä ei saa edes olla, jos olet koditon. Vapaa suomi???? Jopa roskikset on lukittu, ettei ruokaa löydä. Kauppahan voi menettää voittoja ja jätehän on rahanarvoista, paitsi tavalliselle kansalaiselle se on kulu. Eliittinatsien sanelemaa kieroutuneen mielen rahapsykoottista lainsäädäntää..

Voisin kirjoittaa romaanin ketutuksesta. Se ei muuttane mitään, kuten ei tämäkään kirjoitus. Mutta jos yksikin herää tästä painajaisesta miettimään, se oli sen arvoinen.
En jaksa jatkaa enempää tätä...

0

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        2531
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1980
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1968
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        89
        1776
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        67
        1530
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1296
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1202
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        36
        1188
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1188
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1167
      Aihe