Sähkömiestä Parkanosta

Sähköä ilmassa

Aloitan ok-talon remontin keväällä ja kyselisin kokemuksianne sähkömiehistä. Ketä kannattaa pyytää? HInta toki ratkaisee, mutta myös yhteistyökyky ja kyky ymmärtää asiakasta.

57

5062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvot

      Sähkö suomilammilta. mutta jos haluat edullista, niin sitten Sähkö Lasse eli Urho N. ja homma hoituu.

    • sähköpiiri

      Lh-sähkö tai Suomilammi.

      • wkobmX

        Y-K-sähkö paras


    • vastuut kunnossa

      Vinkiksi sanon, että pyydä tarjoukset myös Parkanon ulkopuolelta ja sähkökuvat pitää olla niin tarkat, että lisätöitä ei tule. Lisätöillä nuo kaikki edellä mainitut maksattavat urakkansa. Toinen sudenkuoppa on halpa tuntityöhinta, jolloin saat maksaa muutamasta kymmenestä tunnista siinä sivussa noin vaan. Nimimerkillä kokemusta on.

      Varmista myös, että kyseessä on firma, jolla on vastuuvakuutukset ja luvat voimassa, eli jos hama sattuu, niin vakuutusyhtiö sitten maksaa.

    • Gkhjös

      Samtek Oy

    • Jukalle vain

      Rakennussähkö Oy

    • onnistuu1

      SähköHeinis

      • Keleösös

        LH


      • Viinikka3
        Keleösös kirjoitti:

        LH

        Sähköheinis laskuttaa paljon lisätöistä, sitä en suosittele ja aikataulut ei päde. Suomilammi ja LH Sähkö on hyviä ja sana pitää.


    • Parkano Rules!!!

      Itse olen teettäny Heiniksellä sekä Lh-sähköllä. Molemmilla homma toiminu. Lh-sähköllä hinta vähä riippunu tekijästä, toiset nopeampia tekee ku toiset. Varmasti sama pätee myös Suomilammi yms firmat joilla useampia miehiä töissä.

      Firmoja alkaa olla melko paljon näin pieneen kylään,riittääkö kaikille töitä??
      Voi olla että alkaa kohta tippua porukkaa pois pelistä kun muutenkin työt vähenee Parkanossa. Tarvittais kovasti lisää työpaikkoja Parkanoon ja Parkano uuteen nousuun.
      Tai muuten täytyy herätellä ykköspubi henkiin. :)

    • Rempattu on

      Olen käyttänyt Suomilammia, LH Sähköä ja Sähköheinistä tässä vuosien varrella eri hommissa. Uudelleen näistä käytän Lh sähköä Suomilammia. Sähköheinis oli vähän tökerö ja tuli kalliiksi.

      • samoin!

        kokemusta kaikista kolmesta yrityksestä,ja tullut samaan mielipiteeseen edellisen kommentoijan kanssa.
        yhdellä erolla sähköheinis erittäin tökerö.sana asiakaspalvelu heille ilmeisesti outo käsite.


    • Skyfall1234

      Samaa mieltä edellisten kanssa. Sähköheinis on auttamatta ulkona näistä mittelöistä asiakaspalvelun heikon tason ja hinnoittelun vuoksi. Heiniksellä on kyllä pinna tosi herkässä, ei sovi työhönsä laisinkaan.

    • Töykeä käytös

      Mikä mies tämä Heinis oikein on? Se ei osaa edes tervehtiä asiakkaitaan.

      • Parkanolainen???

        Onko se Heinis parkanosta lähtöisin? Meinaan, että jos on jostakin muualta, niin ei ehkä tunne parkanolaisia.


      • jupeka1

        Olen teettänyt Sähkö Heiniksellä hommia ja olen tyytyväinen palveluun.
        Ei kaikkia vanhoja asiakkaita voi muistaa ja tervehtiä.
        Ihmettelen tuota "tökeröä" käytöstä kommenttia.
        Jos asiakas ottaa sen norsun vitun naamaltaan voi vastapuolikin suhtautua positiivisemmin.
        Meillä palvelun tarvitsijoilla on usein lähestymistapa heti tänne töihin ja jos ei toinen kerkiä, on se paska jätkä.
        Hymyile ja vastapuolikin hymyilee ;)


    • LAATU JA HINTA

      Lh sähkö ja Suomilammi on ne parhaat, ota niistä jompi kumpi.

      • säästölamppu

        Lh-sähköstä ja Suomilammista parhaat tiedot. Heinis hermo ja teettää timpurilla sellaisia töitä jotka kuuluisivat urakkaan-varsinkin sellaiselta joka ei rakentamisesta ymmärrä paljoakaan.


    • RMPS2

      Onpas jännä kuinka samanlaisia kokemuksia muilla on myös Sähköheiniksestä. Itse olen juuri samaa mieltä teki näet siskoni ok-talon sähkötöitä ja aika hankalaa oli. Ylimielinen, hermostunut ja leuhka, urakkahinta kasvoi sovitusta ja aikataulut ei pitänyt. Itse aloitan talon rakentamisen lähiaikoina ja tuon miehen kierrän kaukaa, koska en halua pilata päivääni.

    • Parkano Rules!!

      no just...
      Miksette sano suoraan asentajalle jos joku asia ei miellytä.
      Turha asioita on täällä jauhaa.
      Eikä sitä koskaan tiedä millainen heppu tulee mistäkin firmasta... on hyviä ja vähemmän hyviä.

      • Mökkeilijä69

        Muiden kokemukset on tärkeitä, kun palkkaa sähkäriä. Itsekään en kyllä pyydä enää Heinistä sähkötöihin, asiakaspalvelu on kaukana muiden tasosta. Luulisi, ettei sähkömiehellä voi nousta niin pahasti "päähän" kuin Heiniksellä on käynyt. Se ei tosiaankaan edes morjensta asiakkaitaan työn ulkopuolella.

        Tosi ihme tyyppi!


    • sum felix

      Sähkömies on kuin jumala: Moni siitä puhuu, jotkut väittävät nähneensäkin. Mutta koskaan ei ole odotettuun ajankohtaan paikalle ilmestynyt.

    • Osuva sananparsi

      Tuohan oli hyvä ilmaisu. Lh Sähkö ja Suomilammi pitävät kyllä aikataulun suhteen kutinsa.

    • -Tesla-

      Orjalan Arvi.

    • Et silleen

      Lh Sähkö on paras!

    • Vaikeata123

      Hankala sitä on kuule suoraan sähköheinikselle mennä sanomaan, kun on mies muutenkin niin sähköinen. Luulisi siitä huomaavan, kun urakat vähenee. Kansa päättää.

    • jkiuyhgt

      Rasian pisto paras ja edullinen

    • kokenut2

      Monis firmois sähkäri tekee omaan lukuunsa ja tarvikkeet tulee firmasta eli aivan sama kuka tekee. Sotkun vaan jättävät jälkeensä.

      • pölökyllä päähän

        Monis firmois sähkäri tekee omaan lukuunsa ja tarvikkeet tulee firmasta
        Siis mitähän mahdat tarkottaa että tarvikkeet tulee firmasta siis mistä firmasta kai ne työt ja tarvikkeet laskutetaan samasta. vai on ihan sama kuka tekee eiköhän joka firma laskuta omilla hinnoillaan tuskin tulee kahdesta eri firmasta saman kokoinen lasku ???


      • totinen tosi
        pölökyllä päähän kirjoitti:

        Monis firmois sähkäri tekee omaan lukuunsa ja tarvikkeet tulee firmasta
        Siis mitähän mahdat tarkottaa että tarvikkeet tulee firmasta siis mistä firmasta kai ne työt ja tarvikkeet laskutetaan samasta. vai on ihan sama kuka tekee eiköhän joka firma laskuta omilla hinnoillaan tuskin tulee kahdesta eri firmasta saman kokoinen lasku ???

        No luulis tosta ny tajuavan että omaan lukuun tarkottaa että tehdään pimeesti ja kuitti kirjotetaan vaan tarvikkeista,


    • Kiikaakauko7

      Kyllä yksi lasku tulee jossa laskutetaan työ ja tarvikkeet. Sähkärin ei pidä olla ylimielinen, joten siksi en toiste enää käytä Heinixsiä. Samaa mieltä kuin edelliset.

    • heinixiä

      ei todellakaan enää!!!!!kiitos

    • Jetsulleen1234

      Joku kertoikin että Heiniksen työt on vähentynyt ja siksi myös lvi hommia yrittää. En kanssa tykännyt Heiniksen asenteesta.

    • ei ei

      Ei Heinixiä

    • Höh ?

      Jaa-a, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan... Heinishän on ihan lupsakka ja huumorintajuinen mies. Meillä hommat toimi ainakin hienosti eikä kyllä yhtään mitään valittamista ! Ja hinnat oli kohdallaan. Kiiruinen kyllä on, mutta jos pitää moneen paikkaan revetä...

    • Tyytyväinen!

      Joo, en kans ymmärrä tätä lynkkausketjua. Olen ainakin saanut hyvää ja nopeaa palvelua!

    • ???

      Kilpailijat mollaa...niin aina...

    • sähköiskun saanut

      Viesteistä näkee räikeästi kirjoitustyylin , suurin osa kirjoittajista on Suomilammin sähköasentajien muijia jotka yrittävät kommenteillaan painaa kilpailijat maanrakoon näillä mitäänsanomattomilla kommenteilla ja siten saada lisää töitä Suomilammilla työskenteleville miehillensä jotta nämä pystyisivät elättämään perheensä.

      • totinen tosi

        Pimeesti ne tekee jotta perhe saadaan elätettyä.


    • niinpä niin12

      Kyllä kait Heinis hommansa osaa, mutta on aika näsäviisas kaveri.

      • asukas1

        Näsäviisaat sais vierä "saunantaa"


    • Tyytyväinen edell!

      Parkanos on pakko yrittää pitää tietty linja. Vaikka palvelisit miten hyvin, niin kehdataan tingata viimmeseen asti! Ja tinkaus tehdään ylimielisesti, eli voisivat asiakkaatkin katsoa peiliin että millä asenteella toimivat. Itse olen myös asiakaspalvelussa ja kyllä alkaa fiilis kiristyyn kun shittiasenteella tulee kommenttia koko ajan vaikka kuinka nöyrästi palvelisit. Ja se hinta -täällähän kukaan ei maksaisi mistään mitään! Kaikki pitäisi saada ilman ja otettaisiin vastaan sekin naama norsun vitulla?!?

    • martti7

      sääliä saa ilmaseksi kateus pitää ansaita tiedoksi lh sähkön lomautetuille työntekijöille

    • Hattuun

      Kun Heinix saapuu remonttikohteelle se tietää kaikesta kaiken ja arvostelee kaikki asiat. Jos tosiaan tietäisi kaikesta kaiken ni ei varmaan olis sähkömies Parkanossa vaan joku korkeampi herra. Näin ainakin kuvittelis

    • Teetänyt heillä

      YK Sähkö ja Tekniikka Oy toimi hyvin,kokenut suunnitteluinsinööri teki modernin suunnitelman ja työt tehtiin niinkuin pitikin. Teetä ehdottomasti ensin yhdellä kokonaisvaltainen suunnitelma jonka mukaan pyydät tarjoukset.

    • juhuu3

      jos haluat talon polttaa niin suosittelen sähkö lassea

    • Värisokeeko?????

      No voi vittu. Mikä erikoisuus on jokin velkaisen omakotitalon sähköhommat??? Jos tietää 5 väriä niin varmaan pärjää???

      • korota samalla palov

        Rane on Ammamies !!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Erkki1947

      LH Sähkö on hyvä, suosittelen.

    • JOS HEINIS LUET TÄTÄ

      niin voisitko v....,,,tu vastata siihen puhelimeen vai etkö uskalla??????????????????????????????????????????????

    • Tarkan markan mies

      Onko hinnoittelu pitäny paikkansa?

    • Zimmermanneli

      Ei ole Heinis kyllä häävi

    • mokkilainen1

      Heinis mukava ja ammattitaitoinen moniosaaja. Meillä ainakin toimi sovittu homma hänen kanssaan muutama vuosi sitten moitteettomasti ja aikataulussa.

    • sähköä riittävästi

      Sähkö-Lasse eli Urho Neuvonen.

      • minä vaan

        hei sinulle joka olet aloittamassa remonttia ota yteyttä myös apu-watti nimiseen sähkö likkesen kankaanpäähän.on nimittäin minulle tehnyt sähkö töitä kahdes eri rivitalo asunnossa oma koti talossa ja sähköistänyt yhden kesämökin parkanoon ainakin minun mielestä hinta suht edullinen ja työnsä hoiotavat kuten lupaavat jos tulee mutoksia aikatauluun soittavat ja sopivat asioille muutos ajan kohdan sopivaksi asiakkalle.


    • Niinpä niin1234

      En tykkää kyllä yhtään Heiniksestä. Ylimielinen.

    • hagshv

      Älä koske sähkömieheen kun olet märkä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      441
      2072
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      213
      1793
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      187
      1504
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1491
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1203
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1171
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      141
      1135
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1042
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      97
      995
    Aihe