Citymarket - surkeinta palvelua kautta aikain

maksava asiakas

Onko missään muussa Citymarketissa suomessa niin huonoa palvelua, kuin Kotkassa?

58

3607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YllätysKymiläiset

      öhöm! tarkoitat KYMISSÄ!!

      • Karhula for ever

        Eikun KOTKASSA !!!! Kymiin on Jumalniemestä vielä jonkin verran matkaa :)
        Mutta eihän vanhan "saarivaltion" väki tunne Kotkan laita-alueiden nimiä.


      • kotkan poikii
        Karhula for ever kirjoitti:

        Eikun KOTKASSA !!!! Kymiin on Jumalniemestä vielä jonkin verran matkaa :)
        Mutta eihän vanhan "saarivaltion" väki tunne Kotkan laita-alueiden nimiä.

        Tiedätkös, että Kymi on nykyään Kotkaa samoin kuin Karhula?


    • miinus-kortti

      Luulitko saavasi jotakin palveluksi kutsuttavaa ahnas-keskon toimipisteestä.

      • Älä valita turhaan

        Eihän se ole palvelumyymälä. Olet ymmärtänyt väärin. Jos on kysyttävää jostakin tuotteesta, niin kyllä tarvittaessa sieltä löytyy henkilö asiaan. Se on marketti, jossa kaikki kjerää rommppeensa kärryyn ja painattelee kassalle maksamaan, jos et sitä ennen tiennyt, niin nyt tiedät. Ei siellä kukaan asiakas saa erityispalvelua, "parempien" ihmistenään oikeus se ei ole. Alistu vaan siihen mikä on kaikissa marketeissa läpi Suomen myös muissa kauppaketjuissa ym. sama systeemi pikkuisista vaikka siwoista alkaen. Ei niissäkään palvella, mutta asiaa voi kysyä, jos on tarvis.


    • Maksamatta jäi

      No ei missään eikä eikä edes muissakaan maissa!!!

    • kumma ihminen

      Siellä Cittarissa on itsepalvelu, ja sinä onneton haukut itseäsi.
      Opettele palvelemaan.

    • 39349439

      CM on tunnetusti kotkan kallein ja paskin kauppa. Prisma vie ja CM Vikisöö!

      • niin kotkalaista

        Toivottavasti ymmärrät että mielipiteesi kertoo juuri siitä ilmapiiristä, josta Kotka on kuuluisa. Suomen yrittäjävastaisin paikkakunta. Prismassa ei kukaaan kanna loppupeleissä vastuuta mistään, kun taas cittaissa kauppias on vastuussa yrityksestään sijoittamallaan pääomalla. Cittarinkauppiaan taloudellinen vastuu tuskin on aivan pieni. Takoitan ettei kukaan ole vastuussa omaisuudellaan prismantoiminnasta, kuten esim cittarissa. prismassa voi pahimmassa tapauksessa saada vain potkut. Tosin uskon että se on paras mahdollisuus :)

        Jos Yrittäjä saa tuottoa yrityksestään se varmaankin käyttää sitä omalla asuialueellaan. Tästä taas saa tuloa se jonka palveluksia käyttää. Näin se raha jää tuottamaan hyvinvointia omalle paikkakunnalle kerrannaisvaikutuksineen. Siis vaikka ryyppäisi kaikki rahansa, se elättää taas ainakin sitä tarjoilijaa, ja ravitsemusliikkeen omistajaa, jotka taas käyttävät saamansa tuoton johonkin, josta joku saa palkkansa...

        Jos taas valitsee sellaisen yrityksen, jonka pääpaikka on vaikkapa kouvolassa, se paikallista hyvinvointia lisäävä vaikutus on tuoton verran pienempi, näin karrikoidusti. Tosin se kouvolakin saattaa olla loppupeleissä vain näennäinen pääpaikka. Juuri tämänkaltaisten asioiden ymmärtäminen on duunariväestölle hankalaa, ja koska taistolaisuus on kotkassa jo äidinmaidosta imetty, siitä johtuu kotkan suuri työttömyysaste, ja yrittäjävastainen ilmapiiri. Tämä siis aivan riippumatta puoluekannastaan.

        Hyväpuoli asiassa on se että me parempiosaiset voimme rauhassa asioida citymarketissa, kun taas persaukiset käyvät prismassa.

        Kumpikaan liikkeistä ei ole palvelumyymälä, joten palvelua ei niiltä voitane odottakaan. Kotkalaiset tuskin olisivat valmiita maksamaan palvelusta.


      • Köyhä eläkeläinen
        niin kotkalaista kirjoitti:

        Toivottavasti ymmärrät että mielipiteesi kertoo juuri siitä ilmapiiristä, josta Kotka on kuuluisa. Suomen yrittäjävastaisin paikkakunta. Prismassa ei kukaaan kanna loppupeleissä vastuuta mistään, kun taas cittaissa kauppias on vastuussa yrityksestään sijoittamallaan pääomalla. Cittarinkauppiaan taloudellinen vastuu tuskin on aivan pieni. Takoitan ettei kukaan ole vastuussa omaisuudellaan prismantoiminnasta, kuten esim cittarissa. prismassa voi pahimmassa tapauksessa saada vain potkut. Tosin uskon että se on paras mahdollisuus :)

        Jos Yrittäjä saa tuottoa yrityksestään se varmaankin käyttää sitä omalla asuialueellaan. Tästä taas saa tuloa se jonka palveluksia käyttää. Näin se raha jää tuottamaan hyvinvointia omalle paikkakunnalle kerrannaisvaikutuksineen. Siis vaikka ryyppäisi kaikki rahansa, se elättää taas ainakin sitä tarjoilijaa, ja ravitsemusliikkeen omistajaa, jotka taas käyttävät saamansa tuoton johonkin, josta joku saa palkkansa...

        Jos taas valitsee sellaisen yrityksen, jonka pääpaikka on vaikkapa kouvolassa, se paikallista hyvinvointia lisäävä vaikutus on tuoton verran pienempi, näin karrikoidusti. Tosin se kouvolakin saattaa olla loppupeleissä vain näennäinen pääpaikka. Juuri tämänkaltaisten asioiden ymmärtäminen on duunariväestölle hankalaa, ja koska taistolaisuus on kotkassa jo äidinmaidosta imetty, siitä johtuu kotkan suuri työttömyysaste, ja yrittäjävastainen ilmapiiri. Tämä siis aivan riippumatta puoluekannastaan.

        Hyväpuoli asiassa on se että me parempiosaiset voimme rauhassa asioida citymarketissa, kun taas persaukiset käyvät prismassa.

        Kumpikaan liikkeistä ei ole palvelumyymälä, joten palvelua ei niiltä voitane odottakaan. Kotkalaiset tuskin olisivat valmiita maksamaan palvelusta.

        Cittarissa on hyviä tarjouksia, jotka kannattaa hakea pois. Prsmassa ei ole mitään kunnon tarjoustakaan koskaan ja en ole tunnistanut sitä jostakin syysta kunnolla omaksi kaupakseni. Cittari on vaan enempi semmoinen vakutelmaltaan jossa voi käydäkin, mitä prisma ei ole.


      • vihreät plussat
        niin kotkalaista kirjoitti:

        Toivottavasti ymmärrät että mielipiteesi kertoo juuri siitä ilmapiiristä, josta Kotka on kuuluisa. Suomen yrittäjävastaisin paikkakunta. Prismassa ei kukaaan kanna loppupeleissä vastuuta mistään, kun taas cittaissa kauppias on vastuussa yrityksestään sijoittamallaan pääomalla. Cittarinkauppiaan taloudellinen vastuu tuskin on aivan pieni. Takoitan ettei kukaan ole vastuussa omaisuudellaan prismantoiminnasta, kuten esim cittarissa. prismassa voi pahimmassa tapauksessa saada vain potkut. Tosin uskon että se on paras mahdollisuus :)

        Jos Yrittäjä saa tuottoa yrityksestään se varmaankin käyttää sitä omalla asuialueellaan. Tästä taas saa tuloa se jonka palveluksia käyttää. Näin se raha jää tuottamaan hyvinvointia omalle paikkakunnalle kerrannaisvaikutuksineen. Siis vaikka ryyppäisi kaikki rahansa, se elättää taas ainakin sitä tarjoilijaa, ja ravitsemusliikkeen omistajaa, jotka taas käyttävät saamansa tuoton johonkin, josta joku saa palkkansa...

        Jos taas valitsee sellaisen yrityksen, jonka pääpaikka on vaikkapa kouvolassa, se paikallista hyvinvointia lisäävä vaikutus on tuoton verran pienempi, näin karrikoidusti. Tosin se kouvolakin saattaa olla loppupeleissä vain näennäinen pääpaikka. Juuri tämänkaltaisten asioiden ymmärtäminen on duunariväestölle hankalaa, ja koska taistolaisuus on kotkassa jo äidinmaidosta imetty, siitä johtuu kotkan suuri työttömyysaste, ja yrittäjävastainen ilmapiiri. Tämä siis aivan riippumatta puoluekannastaan.

        Hyväpuoli asiassa on se että me parempiosaiset voimme rauhassa asioida citymarketissa, kun taas persaukiset käyvät prismassa.

        Kumpikaan liikkeistä ei ole palvelumyymälä, joten palvelua ei niiltä voitane odottakaan. Kotkalaiset tuskin olisivat valmiita maksamaan palvelusta.

        Palvelua olen saanut molemmista liikkeistä. Myyjät mukavia ja osaavat yleensä asiansa.

        Mutta jos olet ostanut viallisen tuotteen tms. yrität vaihtaa jotakin tai saada rahat takaisin niin huomaat varmaan kummassa homma pelaa. Sen verran tullut seistyä infopisteen luukulla em asioissa.

        Parempiosainen voi jatkaa kernaasti ostosteluaan cittarissa, minä persaukinen suuntaan prismaan.


      • lunta tupaan
        Köyhä eläkeläinen kirjoitti:

        Cittarissa on hyviä tarjouksia, jotka kannattaa hakea pois. Prsmassa ei ole mitään kunnon tarjoustakaan koskaan ja en ole tunnistanut sitä jostakin syysta kunnolla omaksi kaupakseni. Cittari on vaan enempi semmoinen vakutelmaltaan jossa voi käydäkin, mitä prisma ei ole.

        Citymarketista ei kannata hakea kuin tarjoukset, on se niin kallis kauppa.


      • ei koskaan sittarist
        Köyhä eläkeläinen kirjoitti:

        Cittarissa on hyviä tarjouksia, jotka kannattaa hakea pois. Prsmassa ei ole mitään kunnon tarjoustakaan koskaan ja en ole tunnistanut sitä jostakin syysta kunnolla omaksi kaupakseni. Cittari on vaan enempi semmoinen vakutelmaltaan jossa voi käydäkin, mitä prisma ei ole.

        Sittarin "tarjoukset" kalliimpia kuin muualla normaali hinnalla.


    • K-huiputus

      Cittarin pääpaikka on Helsinki, se on pörssiyhtiö joka on velvollinen tuottamaan osinkotuloja osakkeen omistajilleen, joista iso osa on ulkomaalaisia. Sinne ne cittarin keltaiset pallot pomppii. Prisman ja S-ryhmän kauppojen omistajia ovat kaikki osuuden lunastaneet, eli vihreän kortin omistajat. S-ryhmän voitto jaetaan joka vuosi omistajille, eli paikkakunnan talouksille, ne eivät valu ulkomaille kuten Keskon tapauksessa.

      • Suuruuden hulluja

        Toi ei pidä paikkaansa. Vihreä kortti on vain muovilappu, jolla höynäytetään hölmöja ja rahat kyllä menevät ulkomaille veroja lyhentämättä tänne suomeen. Jos sulla on toi muoviläpykkä taskussasi ja sulle sanotaan että olet suuri omistaja ja uskot vielä sen, niin tyhmä olet, huhuuh. Kyllä on vejätettävää porukkaa. Mitäs kun lopetat sitten omistuksesi firmasta, niin paljonko riihikuivaa seteleitä mätetään siihen kauppakirjaan (jos saat sitä)? Mikä on sen arvo rahassa vai riippuuko paljonko olet "ostanut" mukamas omistukseesi? Kellä on suuret haaveet, niin niitä höynäytetään ja onhan sitä kiva sitten pollena kuljeksia maailmalla kun on omistaja porukoita isossa konsernissa ja voi sillä kehuakin itseään kuka on oikein olemassakin ja saat arvostustakin kun osaat oikein hyvin läppää ja hetulaa heittää hölmöille. Kannattaa se sitten mennä sinne ostamaan, jotta firma, jonka" omistaa" pysyisi pystyssä.


      • Kalle asiakas
        Suuruuden hulluja kirjoitti:

        Toi ei pidä paikkaansa. Vihreä kortti on vain muovilappu, jolla höynäytetään hölmöja ja rahat kyllä menevät ulkomaille veroja lyhentämättä tänne suomeen. Jos sulla on toi muoviläpykkä taskussasi ja sulle sanotaan että olet suuri omistaja ja uskot vielä sen, niin tyhmä olet, huhuuh. Kyllä on vejätettävää porukkaa. Mitäs kun lopetat sitten omistuksesi firmasta, niin paljonko riihikuivaa seteleitä mätetään siihen kauppakirjaan (jos saat sitä)? Mikä on sen arvo rahassa vai riippuuko paljonko olet "ostanut" mukamas omistukseesi? Kellä on suuret haaveet, niin niitä höynäytetään ja onhan sitä kiva sitten pollena kuljeksia maailmalla kun on omistaja porukoita isossa konsernissa ja voi sillä kehuakin itseään kuka on oikein olemassakin ja saat arvostustakin kun osaat oikein hyvin läppää ja hetulaa heittää hölmöille. Kannattaa se sitten mennä sinne ostamaan, jotta firma, jonka" omistaa" pysyisi pystyssä.

        Osuuskauppa on osuuskunta, jonka omistavat osuuskunnan jäsenet, jäsenyys osoitetaan ostotilanteessa " vihreällä kortilla ", jolloinka ostotapahtuma kirjautuu tietojärjestelmään ja asiakas saa alennukset ja muut edut jotka kuuluvat osuuskunnan jäsenille. Tällä hetkellä sijoitetulle pääomalle maksetaan 12% korko, mikä on melko hyvä jos vertaa pankkien korkoihin tai sijoitusrahastoihin. Niinkutsutut bonukset maksetaan rahana kuukausittain jäsenen tilille, maksimissaan 5% ostoista. Minulle tulee rahaa osuuskunnalta n. 1500.-€/ vuosi joten en tunne itseäni kovin höynäytetyksi varsinkin kun Prisma on paikkakunnan edullisin ostospaikka.


      • ok huutokaupat
        Kalle asiakas kirjoitti:

        Osuuskauppa on osuuskunta, jonka omistavat osuuskunnan jäsenet, jäsenyys osoitetaan ostotilanteessa " vihreällä kortilla ", jolloinka ostotapahtuma kirjautuu tietojärjestelmään ja asiakas saa alennukset ja muut edut jotka kuuluvat osuuskunnan jäsenille. Tällä hetkellä sijoitetulle pääomalle maksetaan 12% korko, mikä on melko hyvä jos vertaa pankkien korkoihin tai sijoitusrahastoihin. Niinkutsutut bonukset maksetaan rahana kuukausittain jäsenen tilille, maksimissaan 5% ostoista. Minulle tulee rahaa osuuskunnalta n. 1500.-€/ vuosi joten en tunne itseäni kovin höynäytetyksi varsinkin kun Prisma on paikkakunnan edullisin ostospaikka.

        Kyllä osuuskauppa on paras maksoivat mullekkin satoja tuhansia kun pyysin.


      • LitranMittaa
        Kalle asiakas kirjoitti:

        Osuuskauppa on osuuskunta, jonka omistavat osuuskunnan jäsenet, jäsenyys osoitetaan ostotilanteessa " vihreällä kortilla ", jolloinka ostotapahtuma kirjautuu tietojärjestelmään ja asiakas saa alennukset ja muut edut jotka kuuluvat osuuskunnan jäsenille. Tällä hetkellä sijoitetulle pääomalle maksetaan 12% korko, mikä on melko hyvä jos vertaa pankkien korkoihin tai sijoitusrahastoihin. Niinkutsutut bonukset maksetaan rahana kuukausittain jäsenen tilille, maksimissaan 5% ostoista. Minulle tulee rahaa osuuskunnalta n. 1500.-€/ vuosi joten en tunne itseäni kovin höynäytetyksi varsinkin kun Prisma on paikkakunnan edullisin ostospaikka.

        1500€/v? Eli vaikka tuolla 5%:lla laskien kannat 30000€ sisään ja saat 1500€ ulos. Voin kertoa, ettei tuollainen "tuotto" ketään omilla aivoillaan ajattelevaa sijoittajaa kiinnosta. Tämä sinun "tuottosi" on lisätty ostoksiesi hintaan lisänä eli todellisuudessa annat firmalle korotonta lainaa.
        Mitä tulee vihreään läpyskään, saat ostettua sen 100€:lla (tai mikä nyt paikallinen hinta onkaan) ja sanotaanko vaikka, että pidät läpyskää 10 vuotta käytössä ja sitten päätät palauttaa sen. Tuolla 12%:lla sinun pitäisi siis saada ~310€ läpyskästäsi, mutta saatko sen vai saatko vain sen 100€? Niinpä niin.


    • tutu3

      Ihmettelen näiden markettien työpaikkailmoituksia joissa ensimmäisenä ilmoitetaan maan parhain miljardimyynti ym. lirum-larumia kehuskellen yritystä kuin se olisi tärkeää työnhakijalle.
      Työnhakijalle kerrotaan myös miten heillä palvellaan ja myydään aktiivisesti ja iloisesti.
      En ole koskaan tavannut marketin osastoilla myyjää pyytämättä häntä sinne ja ensin käveltyäni kilometrin etsiessäni jonkun ihmisen joka hälyttää apua.
      Puheliaana ja ystävällisenä ihmisenä sanon kassalle jotain mukavaa mutta en saa kommenttia vaan mykän mulkaisun siihen malliin että alahan mennä kun kaupat on jo tehty, vaikka perässäni ei olisi yhtään ihmistä. Pois palvelualttiuden kehumiset kun ei sitä työntekijöillä ole ainakaan KOTKAN seudulla.
      Apteekin henkilökunta on lähes kaikkialla kuin syyttäjänvirastosta, totisella naamalla ja ei puhuta mitään kuin kaikki puhe paitsi lääkkeeseen liittyvä olisi kiellettyä.

      • lunta tupaan

        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa


      • HUH HUH 222
        lunta tupaan kirjoitti:

        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa

        LUETUN YMMÄRTÄMINEN OLIS PLUSSAA HÄNELLE.


    • 3 rivin lotto

      08.00

      Infopisteesä3- 4 ihmistä, kassoilla 1 työntekijä.

      • Cittari parempi

        Kyllä Citymarketissakin on oma hyvä bonuajuttu. Minulla on sellainen ja se käy moneen muuhunkin paikkaan. Siellä on hyviä tarjoiuksia semmoisille, joilla ei ole korttia ja lisäksi kortin kanssa ja säästöni on vuodessa huiket tarjoiusten lisäksi, joita prismassa ei edes ole. cittarissa on moninkertainen hyöty asiakkaille kun on kunnnon alennukset ja antaa kortin vielä kassalle, niin lisää tulee. Ei siinä osuuskauppa pärjää. Se on sossuperustainen systeemi ja ne tunnetusti on petkuttajia luvataan paljon ja mitään juuri ei saa. Jos jotakin alennusta saa kun kantaa kaiken ylimääräisen rahan sinne, mutta cittsrista saa paremmat alennukset kun ne tulee monin kertaisesti.asiakkaan hyödysi.


      • S-jäsen
        Cittari parempi kirjoitti:

        Kyllä Citymarketissakin on oma hyvä bonuajuttu. Minulla on sellainen ja se käy moneen muuhunkin paikkaan. Siellä on hyviä tarjoiuksia semmoisille, joilla ei ole korttia ja lisäksi kortin kanssa ja säästöni on vuodessa huiket tarjoiusten lisäksi, joita prismassa ei edes ole. cittarissa on moninkertainen hyöty asiakkaille kun on kunnnon alennukset ja antaa kortin vielä kassalle, niin lisää tulee. Ei siinä osuuskauppa pärjää. Se on sossuperustainen systeemi ja ne tunnetusti on petkuttajia luvataan paljon ja mitään juuri ei saa. Jos jotakin alennusta saa kun kantaa kaiken ylimääräisen rahan sinne, mutta cittsrista saa paremmat alennukset kun ne tulee monin kertaisesti.asiakkaan hyödysi.

        Voit tietenkin elää uskossasi. Puolueettomat hintakorivertailut puhuvat aivan toista.

        Ja mistähän tuo höpinä "sossuperusteisuudesta" kumpuaa. Ei tunnu olevan lainkaan S-liikkeen taustat tiedossa. Tutkihan historiaa ja S-liikkeen juuria vähän tarkemmin.


      • S-jäsen
        Cittari parempi kirjoitti:

        Kyllä Citymarketissakin on oma hyvä bonuajuttu. Minulla on sellainen ja se käy moneen muuhunkin paikkaan. Siellä on hyviä tarjoiuksia semmoisille, joilla ei ole korttia ja lisäksi kortin kanssa ja säästöni on vuodessa huiket tarjoiusten lisäksi, joita prismassa ei edes ole. cittarissa on moninkertainen hyöty asiakkaille kun on kunnnon alennukset ja antaa kortin vielä kassalle, niin lisää tulee. Ei siinä osuuskauppa pärjää. Se on sossuperustainen systeemi ja ne tunnetusti on petkuttajia luvataan paljon ja mitään juuri ei saa. Jos jotakin alennusta saa kun kantaa kaiken ylimääräisen rahan sinne, mutta cittsrista saa paremmat alennukset kun ne tulee monin kertaisesti.asiakkaan hyödysi.

        Lisätietoa vuodelta 2012:
        - Bonukset 592,80
        - Maksutapaetu 60,55
        - Ylijäämän palautus 113,43
        - Osuusmaksun korko 12,00
        (lisäksi korko täydelle lisäosuuspääomalle)

        Vuosi 2012 yhteensä 778,78

        Ja kaikki on rahaa, mitä voi käyttää missä tahansa! Että revi siitä.


      • kielipoliisi_44
        Cittari parempi kirjoitti:

        Kyllä Citymarketissakin on oma hyvä bonuajuttu. Minulla on sellainen ja se käy moneen muuhunkin paikkaan. Siellä on hyviä tarjoiuksia semmoisille, joilla ei ole korttia ja lisäksi kortin kanssa ja säästöni on vuodessa huiket tarjoiusten lisäksi, joita prismassa ei edes ole. cittarissa on moninkertainen hyöty asiakkaille kun on kunnnon alennukset ja antaa kortin vielä kassalle, niin lisää tulee. Ei siinä osuuskauppa pärjää. Se on sossuperustainen systeemi ja ne tunnetusti on petkuttajia luvataan paljon ja mitään juuri ei saa. Jos jotakin alennusta saa kun kantaa kaiken ylimääräisen rahan sinne, mutta cittsrista saa paremmat alennukset kun ne tulee monin kertaisesti.asiakkaan hyödysi.

        Kertoohan tuo kirjoitusvirheiden määräkin "Cittaripalvojasta" aika paljon. Kun ei kirjoitustaito ole kunnossa, ei kai se laskutaitokaan ihmeellinen ole....


      • basini
        Cittari parempi kirjoitti:

        Kyllä Citymarketissakin on oma hyvä bonuajuttu. Minulla on sellainen ja se käy moneen muuhunkin paikkaan. Siellä on hyviä tarjoiuksia semmoisille, joilla ei ole korttia ja lisäksi kortin kanssa ja säästöni on vuodessa huiket tarjoiusten lisäksi, joita prismassa ei edes ole. cittarissa on moninkertainen hyöty asiakkaille kun on kunnnon alennukset ja antaa kortin vielä kassalle, niin lisää tulee. Ei siinä osuuskauppa pärjää. Se on sossuperustainen systeemi ja ne tunnetusti on petkuttajia luvataan paljon ja mitään juuri ei saa. Jos jotakin alennusta saa kun kantaa kaiken ylimääräisen rahan sinne, mutta cittsrista saa paremmat alennukset kun ne tulee monin kertaisesti.asiakkaan hyödysi.

        Ei ole "sossu", mistäs sun tiedot on peräisin. Mites "porvari" noin rahvaanomaisesti kirjoittelee??


    • rupuasiakas

      Mitä ihmettä? Ei myyjiä näkyvillä? Kun itse asioin siellä, niin niitä pyörii koko ajan ympärillä. Jotkut katselevat pitkään ja jotkut pyörivät ja seuraavat osastolta toiselle perässä, asiaa olen moneen otteeseen kummeksunut. Tietysti pitäisi mennä ruuhka-aikaan, niin ei tulisi niin silmät-selässä-olo!

    • 3pv 17€

      Cittarin 1€ tarjoukset joka viikko.

      Oli 1lt jucurttia, sika-nauta jauhelihaa, leipää , makkaralenkkiä ymym.

      • Cittari parempi

        Nimenomaan sossuperustainen työväestön tarpeisiin se on sossuperiaattteella tehty, Maaseudulta tappoi yksityiset pienyrittäjät aluksi ja siitä kehittynyt. Ensin kylään ei jäänyt kun osuuskauppa missä oli rautapuolikin jonkinlainen. Tuossa edellä kirjoittelee sellainen, joka sanoo mulle, etttä opettele historiaa tästä aiheesta. Itse ei tiedä historiaa ja puhuu soopaa. Minä olen viiskyt luvulta jo maalla käynyt näissä kaupopissa ja nähnyt kehityksen ja nyt asunut kaupungissa jo pitkät ajat. Oli tietysti Kymenmaan kauppoja ja K-kauppakin tuli myös, eli Kesko. Sieltä missä olin puuttui Kymenmaan kauppa. Oli Spar kauppoja, mutta se fuusioitui johonkin ja jotakin muuta tapahtui historiasssa. Toi S-jäsen on tietämätön höllmö mikä ei ymmärrä muuta kun on S-kortti taskussa, niin on suuromistaja ja johtaja. Millä myisit "osuutesi" ja paljonko se maksaisi riippuu siitä tietenkin mikä on rahallinen "panoksesi" ? Jääkö se omistus kuitenkin tyhmään muoviläpykkään, jolla ei saa edes enää tarjous tavaroista "alennusta", jonka saa sittarista kaikesta mikä kassakoneeseen menee merkittäväks,i (jos ei varasta). Sen minkä olen huomannut, kuten tämä kirjoittaja on, että menee S läpykkä taskussa laput silmillä eikä näe eikä ymmärrä mitään.


      • S-jäsen
        Cittari parempi kirjoitti:

        Nimenomaan sossuperustainen työväestön tarpeisiin se on sossuperiaattteella tehty, Maaseudulta tappoi yksityiset pienyrittäjät aluksi ja siitä kehittynyt. Ensin kylään ei jäänyt kun osuuskauppa missä oli rautapuolikin jonkinlainen. Tuossa edellä kirjoittelee sellainen, joka sanoo mulle, etttä opettele historiaa tästä aiheesta. Itse ei tiedä historiaa ja puhuu soopaa. Minä olen viiskyt luvulta jo maalla käynyt näissä kaupopissa ja nähnyt kehityksen ja nyt asunut kaupungissa jo pitkät ajat. Oli tietysti Kymenmaan kauppoja ja K-kauppakin tuli myös, eli Kesko. Sieltä missä olin puuttui Kymenmaan kauppa. Oli Spar kauppoja, mutta se fuusioitui johonkin ja jotakin muuta tapahtui historiasssa. Toi S-jäsen on tietämätön höllmö mikä ei ymmärrä muuta kun on S-kortti taskussa, niin on suuromistaja ja johtaja. Millä myisit "osuutesi" ja paljonko se maksaisi riippuu siitä tietenkin mikä on rahallinen "panoksesi" ? Jääkö se omistus kuitenkin tyhmään muoviläpykkään, jolla ei saa edes enää tarjous tavaroista "alennusta", jonka saa sittarista kaikesta mikä kassakoneeseen menee merkittäväks,i (jos ei varasta). Sen minkä olen huomannut, kuten tämä kirjoittaja on, että menee S läpykkä taskussa laput silmillä eikä näe eikä ymmärrä mitään.

        Mitä ihmeen höpinää, ettei "tarjoustavaroista saa alennusta"? Jos on kerran tarjoustavara, niin onhan siinä jo silloin alennuskin.

        Lisäksi jokaikisestä eurosta ja sentistä, minkä maksaa, tulee bonus. Jos maksaa S-tililtä kortilla, tulee lisäksi 0,5% maksutapa-alennus. Tyypillinen bonus minulle on 4--5%, joka tulee tilille kuukausittain, kuten maksutapa-alennuskin.


      • Cittari parempi
        S-jäsen kirjoitti:

        Mitä ihmeen höpinää, ettei "tarjoustavaroista saa alennusta"? Jos on kerran tarjoustavara, niin onhan siinä jo silloin alennuskin.

        Lisäksi jokaikisestä eurosta ja sentistä, minkä maksaa, tulee bonus. Jos maksaa S-tililtä kortilla, tulee lisäksi 0,5% maksutapa-alennus. Tyypillinen bonus minulle on 4--5%, joka tulee tilille kuukausittain, kuten maksutapa-alennuskin.

        Tarjoustavaroista ei saa alennusta, koska se on saatu tarjoushintaan, siis korilla ei saa enää toistakertaa, mutta cittarissa menee kaikki ostokset koorttialennukselle vielä, siis bonus systemiin. Kyllä olet tyhmä, jankkaat vaan noita rosentteja mitä voi saada ja paljonko ne on rosenteissa, Et ymmärrä mitään muuta ja vertailemaan et kykjene eri kauppojen systeemejä sun muita juttuja, siis hevonen laput silmillä kulkee näkkmättä ympärille ja kulkee kun isäntä piiskaa takana koko ajan menemään. Mitä kovemmin piiskaa, niin sitä kovemmin rosentit menee ja mielessä on niitten saanti ymmärtämättä enempää mistään. Painattele vaikka joka päivä S kortti taskussa sinne omistamaasi ikiomaan kauppaasi suurjohtajana, mutta älä unohda tai hukkaa sitä kortia tai sitten elämäsi romahtaa totaalisesti ja johtajuus katoaa kortin myötä, on se sellainen arvokortti sulle. Mä en mokomaa korttia ota vaikkatuskin siinä niin tarkkaan henkilöä kontrataan etten sitä saisi vaikka mielipiteeni ei uskollinen olekkaan aatteelle.


      • S-jäsen
        Cittari parempi kirjoitti:

        Tarjoustavaroista ei saa alennusta, koska se on saatu tarjoushintaan, siis korilla ei saa enää toistakertaa, mutta cittarissa menee kaikki ostokset koorttialennukselle vielä, siis bonus systemiin. Kyllä olet tyhmä, jankkaat vaan noita rosentteja mitä voi saada ja paljonko ne on rosenteissa, Et ymmärrä mitään muuta ja vertailemaan et kykjene eri kauppojen systeemejä sun muita juttuja, siis hevonen laput silmillä kulkee näkkmättä ympärille ja kulkee kun isäntä piiskaa takana koko ajan menemään. Mitä kovemmin piiskaa, niin sitä kovemmin rosentit menee ja mielessä on niitten saanti ymmärtämättä enempää mistään. Painattele vaikka joka päivä S kortti taskussa sinne omistamaasi ikiomaan kauppaasi suurjohtajana, mutta älä unohda tai hukkaa sitä kortia tai sitten elämäsi romahtaa totaalisesti ja johtajuus katoaa kortin myötä, on se sellainen arvokortti sulle. Mä en mokomaa korttia ota vaikkatuskin siinä niin tarkkaan henkilöä kontrataan etten sitä saisi vaikka mielipiteeni ei uskollinen olekkaan aatteelle.

        Lue tuo kommenttini, johon vastasit. Se on totta. Jokaikisestä kassaan maksetusta sentistä tulee bonus, kohdistuu ostos miten tahansa hinnoiteltuun tuotteseen.

        Se toki on totta, ettei ns. S-etupäivien alennukset koske jo valmiiksi alennettuja tuotteita, mutta se on kokonaan toinen asia.


      • lunta tupaan
        Cittari parempi kirjoitti:

        Tarjoustavaroista ei saa alennusta, koska se on saatu tarjoushintaan, siis korilla ei saa enää toistakertaa, mutta cittarissa menee kaikki ostokset koorttialennukselle vielä, siis bonus systemiin. Kyllä olet tyhmä, jankkaat vaan noita rosentteja mitä voi saada ja paljonko ne on rosenteissa, Et ymmärrä mitään muuta ja vertailemaan et kykjene eri kauppojen systeemejä sun muita juttuja, siis hevonen laput silmillä kulkee näkkmättä ympärille ja kulkee kun isäntä piiskaa takana koko ajan menemään. Mitä kovemmin piiskaa, niin sitä kovemmin rosentit menee ja mielessä on niitten saanti ymmärtämättä enempää mistään. Painattele vaikka joka päivä S kortti taskussa sinne omistamaasi ikiomaan kauppaasi suurjohtajana, mutta älä unohda tai hukkaa sitä kortia tai sitten elämäsi romahtaa totaalisesti ja johtajuus katoaa kortin myötä, on se sellainen arvokortti sulle. Mä en mokomaa korttia ota vaikkatuskin siinä niin tarkkaan henkilöä kontrataan etten sitä saisi vaikka mielipiteeni ei uskollinen olekkaan aatteelle.

        No jopas täällä sivistymätöntä kielenkäyttöä, taitaa jollakin kone höyrytä. Onkohan sulla cittarin kannattaja ihan oikeaa tietoa osuuskaupan historiasta. Ettet vain nyt sekoita kahta eri osuustoiminta- aatetta. Ja tarviiko noin rumasti haukkua sellaista joka on eri mieltä jonkun kaupan paremmuudesta. Mitä tulee euron tarjouksiin, niin ei tulisi mieleenkään ostaa euron jauhelihaa, vaikka olenkin "köyhä" eläkeläinen, ja tarkkaan katson hinnat. Hei, JÄITÄ HATTUUN!


    • Tomaatit +4€/kg

      Osuuskauppa Ympyrä perustettiin Haminaan 1914.

    • Kyllästyttää

      Kassaneidit: kirkkaasti Prisma johtaa. Cittarissa lähes kaikki tympeitä, vihaisia ja äkäisiä.

      • Hommat suoraan

        Toi on sossun sontapuhetta. Pitäähän sitä jotenkin puolustella omaa kauppaa kun on suuromistaja ja johtaja kun on vihreä kortti taskussa. Se takaa tyhmille koko elämän ja autuuden, on se niin mahtava kortti. Se on todiste suuresta firman omistuksesta ja johtajuudesta. Näin köyhäkin pääsee suureksi johtajaksi ja omistajaksi. Mulla on cittarin kortti, mutta olen ilman sitä korttia toimitujohtaja ollut jo pitkään ja konkurssia ei ole näköpiirissä ja hyvin pyyhkii. En välitä enää tulla sossufirmaan johtajaksi. Ei sossut todellisuudessa mitään anna kuitenkaan, mutta ottamassa ovat kyllä. En lähde siihen nylkyfirmaan ja ei resurssini riitä kekittää ostoksiani johonkin tyhmään orjalliseen systeemiin aina tekemään uskollisesti saadakseni ne alennukset kerran vuodessa, jotka saa jo cittarista suoraan käteen tarjouksissa suoraan käteen vaivautumatta mihinkään ja jos antaa kortin vielä kassalle, niin saa bonukset päälle ilman prisman pyrokratiaa, siis sossutouhun. kokonaisuudessa prisman "alennukset" tulee jälkikäteen, mutta ei niin suurena kuin on cittarin kokonaisuus alennuksien suhteen laskematta monimutkaisia rosentteja.


    • Ruonalasta autolla

      Juhla-Mokkaa hain tänään. 2,99/pkt kahest paketist voitin 1,02€ ja bensaan meni 2€. Joten tappio 1€ luokkaa.

      • Suuret johtajat

        Kerrankin toisia fiksumpi henkilö. Muille kun auton käyttö ja kenties muut jutut ei maksa mitään, niin niitä ei noteerata. Hyvä esimerkki oli kauan sitten kun olin rautamyyjänä Kymin Väri ja Raudassa ja silloin tuli Jumalniemeen Maxi market ja sen yhteydessä jonkinlainen rautakauppa. Tuli asiakas väriin ja rautaan ostamaan yhtä pientä poran terää ja oli käynyt katsomassa hinnan Jumalniemestä. Jumalniemessä oli ollut kymmenen penniä halvempi se terä. Mopokuski sanoi että en maksa tuota hintaa, koska pellolla on sen verran halvempi, mutta jos saan samaan hintaan, niin otan, mutta minä en ollut siinä kohtaa myymässä ja asiakkaalle ei annettu sitä alennusta, siis kymmentä senttiä. Asiakas ajoi mopolla takaisin Jumalniemeen ja haki sieltä poran terän ja "säästi" kymmenen senttiä, koska aika, vaiva ja mopon polttoaineet ei maksaneet mitään.
        Sama "säästö" systeemi näyttää sitten tänäkin päivänä toimivan, mutta järjellä ei ole mitään tekemistä. Prisma on melko kaukana, mutta ei se mitään kun vaikka olisi kauempanakin, niin ei se mitään maksa kun jos käydään vielä "omassa" firmassa, josta ei saa mitään hyötyä loppujen lopuksi ja kun heittää vihreän kortin pois, niin ei olekaan enää johtaja ja suuren firman omista ja kaikki on jäänyt kuvitteelliseksi. Silloin henkilölle on tullut suuri pettymys kun on joutunutkin palaamaan entiseen köyhään tilaansa, joka oli ennen johtajuutta joskus. Firman omistus omaisuuskin on kadonnut ja rahaa ei ole jäänyt itselleen saakka ollenkaan kun ne on jäänyt kuitenkin tai kadonneet jonnekin, mutta ei tiedä minne?


      • lunta tupaan
        Suuret johtajat kirjoitti:

        Kerrankin toisia fiksumpi henkilö. Muille kun auton käyttö ja kenties muut jutut ei maksa mitään, niin niitä ei noteerata. Hyvä esimerkki oli kauan sitten kun olin rautamyyjänä Kymin Väri ja Raudassa ja silloin tuli Jumalniemeen Maxi market ja sen yhteydessä jonkinlainen rautakauppa. Tuli asiakas väriin ja rautaan ostamaan yhtä pientä poran terää ja oli käynyt katsomassa hinnan Jumalniemestä. Jumalniemessä oli ollut kymmenen penniä halvempi se terä. Mopokuski sanoi että en maksa tuota hintaa, koska pellolla on sen verran halvempi, mutta jos saan samaan hintaan, niin otan, mutta minä en ollut siinä kohtaa myymässä ja asiakkaalle ei annettu sitä alennusta, siis kymmentä senttiä. Asiakas ajoi mopolla takaisin Jumalniemeen ja haki sieltä poran terän ja "säästi" kymmenen senttiä, koska aika, vaiva ja mopon polttoaineet ei maksaneet mitään.
        Sama "säästö" systeemi näyttää sitten tänäkin päivänä toimivan, mutta järjellä ei ole mitään tekemistä. Prisma on melko kaukana, mutta ei se mitään kun vaikka olisi kauempanakin, niin ei se mitään maksa kun jos käydään vielä "omassa" firmassa, josta ei saa mitään hyötyä loppujen lopuksi ja kun heittää vihreän kortin pois, niin ei olekaan enää johtaja ja suuren firman omista ja kaikki on jäänyt kuvitteelliseksi. Silloin henkilölle on tullut suuri pettymys kun on joutunutkin palaamaan entiseen köyhään tilaansa, joka oli ennen johtajuutta joskus. Firman omistus omaisuuskin on kadonnut ja rahaa ei ole jäänyt itselleen saakka ollenkaan kun ne on jäänyt kuitenkin tai kadonneet jonnekin, mutta ei tiedä minne?

        Anna mun kaikki kestää, onko täällä tosiaan noin , anteeks vaan, tyhmää porukkaa?? Tuollaisesta asiasta tehdään elämää suurempi kysymys. Sittari on aika kallis kauppa, tarjouksia joskus haen, ei kuitenkaan kannata pelkän yhden tarjouksen perässä mennä, pitää ottaa huomioon bensakulut. Mulla on vihreä kortti, mutta en tunne itseäni mitenkään sen kummemmin johtajaksi. Että jotkut voikin noin ilkeästi kirjoittaa, tuleeks siitä jotenkin hyvä olo???


      • basini
        Suuret johtajat kirjoitti:

        Kerrankin toisia fiksumpi henkilö. Muille kun auton käyttö ja kenties muut jutut ei maksa mitään, niin niitä ei noteerata. Hyvä esimerkki oli kauan sitten kun olin rautamyyjänä Kymin Väri ja Raudassa ja silloin tuli Jumalniemeen Maxi market ja sen yhteydessä jonkinlainen rautakauppa. Tuli asiakas väriin ja rautaan ostamaan yhtä pientä poran terää ja oli käynyt katsomassa hinnan Jumalniemestä. Jumalniemessä oli ollut kymmenen penniä halvempi se terä. Mopokuski sanoi että en maksa tuota hintaa, koska pellolla on sen verran halvempi, mutta jos saan samaan hintaan, niin otan, mutta minä en ollut siinä kohtaa myymässä ja asiakkaalle ei annettu sitä alennusta, siis kymmentä senttiä. Asiakas ajoi mopolla takaisin Jumalniemeen ja haki sieltä poran terän ja "säästi" kymmenen senttiä, koska aika, vaiva ja mopon polttoaineet ei maksaneet mitään.
        Sama "säästö" systeemi näyttää sitten tänäkin päivänä toimivan, mutta järjellä ei ole mitään tekemistä. Prisma on melko kaukana, mutta ei se mitään kun vaikka olisi kauempanakin, niin ei se mitään maksa kun jos käydään vielä "omassa" firmassa, josta ei saa mitään hyötyä loppujen lopuksi ja kun heittää vihreän kortin pois, niin ei olekaan enää johtaja ja suuren firman omista ja kaikki on jäänyt kuvitteelliseksi. Silloin henkilölle on tullut suuri pettymys kun on joutunutkin palaamaan entiseen köyhään tilaansa, joka oli ennen johtajuutta joskus. Firman omistus omaisuuskin on kadonnut ja rahaa ei ole jäänyt itselleen saakka ollenkaan kun ne on jäänyt kuitenkin tai kadonneet jonnekin, mutta ei tiedä minne?

        Mitähän ed. kirjoittaja mahtaa tarkoittaa, tosta ei ota erkkikään selvää. Ootko ajatellu kirjailijaksi ryhtyä?


      • basini
        basini kirjoitti:

        Mitähän ed. kirjoittaja mahtaa tarkoittaa, tosta ei ota erkkikään selvää. Ootko ajatellu kirjailijaksi ryhtyä?

        Tuo oli tarkoitettu nimimerkille suuret johtajat.


    • mohlajukka

      Niin, se oli cittarissa tarjouksessa se juhlamokka.

      • Mikä kanattaa?

        Jos sen olis hakenu prismasta vaikka vielä kalliimmalla hinnalla, niin tuskin siitä olis tullut tuota yhden euron tappiota. Voittoa olis ollut koko paketti, väärästä kaupasta haettu sossukiihkoilijoitten mukaan.


      • TummaPaahto

        Paketista tuli alennusta tasan 51 centtiä.


      • Hyvät kaupat
        TummaPaahto kirjoitti:

        Paketista tuli alennusta tasan 51 centtiä.

        Siinäs näkee, että cittarin ostoksista tulee hyvät alennukset vaikka ei ole vihreetä korttiakaan.


      • Paahdetut perunat
        Hyvät kaupat kirjoitti:

        Siinäs näkee, että cittarin ostoksista tulee hyvät alennukset vaikka ei ole vihreetä korttiakaan.

        Jompa kumpa iltapäivälehti oli tarjouksessa 0,75€, perjantaina.


    • neiti Hovinsaarelta

      Meikäläinen on saanut Cittarissa sen palvelun mitä olen tarvinnut, paitsi, että hedelmäpuolen vanhalla ukkelilla oli kerran huono päivä :))) Mut joo. Hommatkaa vain vihreäkortti ja samalla liitytte jäseneksi keskustapuolueen ( ent. maalaisliitto) isännöimään liikeyritykseen.

      • lunta tupaan

        Hyvä, hyvä neiti. Mitenkähän se nyt oikein mahtaa olla. Onkos se nyt sossu vai maalaisliitto? Vaan onko sen niin väliä...... Prisma on kuitenkin edullisempi kauppa ja kassatytöt ystävällisiä ja kassoja tarpeeksi, toisin kuin sittarissa.


      • neiti Hovinsaarelta.
        lunta tupaan kirjoitti:

        Hyvä, hyvä neiti. Mitenkähän se nyt oikein mahtaa olla. Onkos se nyt sossu vai maalaisliitto? Vaan onko sen niin väliä...... Prisma on kuitenkin edullisempi kauppa ja kassatytöt ystävällisiä ja kassoja tarpeeksi, toisin kuin sittarissa.

        Vakaumus pitää olla ja se ei saa olla rahalla ostettavissa. Vaikka ois tytöillä naamat naurussa, kun hangon kekseillä, niin keskustan (ent. maalaisliitto) kaupat ei mun rahojani saa, eikä OP-pankki talleta mun säästöjä.

        Keskusta pettää aina :)))) Ai, nii...Ketkäs ne sodan aikana vetivät rahaa, kun suokuokalla ? Jätän arvuuteltavaksi.


      • Jollaa hettää
        neiti Hovinsaarelta. kirjoitti:

        Vakaumus pitää olla ja se ei saa olla rahalla ostettavissa. Vaikka ois tytöillä naamat naurussa, kun hangon kekseillä, niin keskustan (ent. maalaisliitto) kaupat ei mun rahojani saa, eikä OP-pankki talleta mun säästöjä.

        Keskusta pettää aina :)))) Ai, nii...Ketkäs ne sodan aikana vetivät rahaa, kun suokuokalla ? Jätän arvuuteltavaksi.

        Prismassa ei ole tarjouksiakaan ja cittarissa on halpojen tavaroitten lisäksi erittäin hyviä tarjouksia. Cittarin veto on parempi ja se johtuu siitä, että prisma on osuuskauppa kakea sellainen. cittarissa on kauppias, joka joutuu kilpailemaan ja kampnjoida sinne asiakkaita ja pitää aina siksi pintansa ja sitä myötä on pidettävä paikka kunnolla iskussa ja varmasti pärjää paremmin kuin prisma = osuuskauppa
        ei ole sellaista vastuuta edes kelläään, joka pitäisi jotakin rotia siellä. Siellä on jäykempi tunne jo kun menee ovesta sisälle. Taas jokin toimitus johtaja (luulee niin), jolla on johtajan jäsenyys, eli VIHREÄ KORTTI ja luulee, että se on korvaamaton ja muuta ei tajukkaan. Paljos sulla on omaisuutta firmassasi ja paljonko olet laittanut likoon ja mitä on nyt, paljonko on poikinut? Vakaumus näyttää olevan ja koittaa rahalla sitä pitää pystyssä, ettei vain kaatuis se vakaumus, on se niii-in vakava vakaumus, mutta mitä hyötyä siitä on? Inttää täälläkin koko ajan että psisma se Suomen paras kauppa ja se johtuu vihreästä kortista, se on perusta johtajuudelle.


      • löylyä lissää
        neiti Hovinsaarelta. kirjoitti:

        Vakaumus pitää olla ja se ei saa olla rahalla ostettavissa. Vaikka ois tytöillä naamat naurussa, kun hangon kekseillä, niin keskustan (ent. maalaisliitto) kaupat ei mun rahojani saa, eikä OP-pankki talleta mun säästöjä.

        Keskusta pettää aina :)))) Ai, nii...Ketkäs ne sodan aikana vetivät rahaa, kun suokuokalla ? Jätän arvuuteltavaksi.

        Mieluummin suomalainen OP, kuin ruotsalainen Nordea tai tanskalainen Sampo.


      • Yhteensopiva
        löylyä lissää kirjoitti:

        Mieluummin suomalainen OP, kuin ruotsalainen Nordea tai tanskalainen Sampo.

        Vihreä kortti ja osuuspankki. Se on siinä, osuuskauppa ja osuuspankki, sopii näille vihreitten korttien pitäjille, osuuskaupan omistaja jotajille.


      • löylyä lissää
        Yhteensopiva kirjoitti:

        Vihreä kortti ja osuuspankki. Se on siinä, osuuskauppa ja osuuspankki, sopii näille vihreitten korttien pitäjille, osuuskaupan omistaja jotajille.

        HEH HEH HEH


      • S-jäsen
        Jollaa hettää kirjoitti:

        Prismassa ei ole tarjouksiakaan ja cittarissa on halpojen tavaroitten lisäksi erittäin hyviä tarjouksia. Cittarin veto on parempi ja se johtuu siitä, että prisma on osuuskauppa kakea sellainen. cittarissa on kauppias, joka joutuu kilpailemaan ja kampnjoida sinne asiakkaita ja pitää aina siksi pintansa ja sitä myötä on pidettävä paikka kunnolla iskussa ja varmasti pärjää paremmin kuin prisma = osuuskauppa
        ei ole sellaista vastuuta edes kelläään, joka pitäisi jotakin rotia siellä. Siellä on jäykempi tunne jo kun menee ovesta sisälle. Taas jokin toimitus johtaja (luulee niin), jolla on johtajan jäsenyys, eli VIHREÄ KORTTI ja luulee, että se on korvaamaton ja muuta ei tajukkaan. Paljos sulla on omaisuutta firmassasi ja paljonko olet laittanut likoon ja mitä on nyt, paljonko on poikinut? Vakaumus näyttää olevan ja koittaa rahalla sitä pitää pystyssä, ettei vain kaatuis se vakaumus, on se niii-in vakava vakaumus, mutta mitä hyötyä siitä on? Inttää täälläkin koko ajan että psisma se Suomen paras kauppa ja se johtuu vihreästä kortista, se on perusta johtajuudelle.

        Suomen kielen kirjoitustaito korreloi näköjään tosi hyvin Citymarket-fanaatikkoihin. Lähes kaikilla kirjoitustaito hukassa. Ja myös osuusliikkeen historia ja nykyinen tausta vielä enemmän kateissa.


    • vihainen asiakas

      On valitettavasti joka Citymarketissa ja K-kaupoissa yleensäkin. Lahden Launeen Prismassa toiminta on törkeää.

      Jos esim. ilmoitat ystävällisesti myyjälle, joka muutamaa tuotetta pari kertaa vedettyään, kun ei ensimmäisellä kerralla tviivakoodin tunnistus toiminut, laskuttaa sinulta saman tuotteen kahdesti, niin myyjä vihaisena tiuskien korjaa tilanteen ja takana jonottavat luulevat sinun mokanneen ja katsovat vihaisena sinua eli jonon viivyttäjää. Myös, jos tiputtaa vahingossa kassalla esim. 25 sentin pilttipurkin lattialle ja se menee rikki niin Citymarketissa myyjä huutaa muiden kuullen, että "Sinä maksat sen tuotteen!" ja antavat kaksi palaa talouspaperia, jolla kovasta selkäkivusta ja selkärangan vammasta kärsivän asiakkaan pitää vastasyntynyt, itkevä vauva sylissä siivota lattia. Kyseinen ihminen oli saanut juuri lapsen leikkauksen avulla ja ei olisi saanut kontata lattialla ja joutua kärsimään kivusta. Myyjät tulevat vain viereen katsomaan, ettei maahan varmasti ää sirpealeita tai sotkua. Jos kyseessä olisi ollut hyvin sairas vanhus, niin hänhän olisi voinut vahingoittua siinä konttaamisessa. Kyllä minulla on sen verran empatiaa kaikkia kohtaan, mutta erityisesti kyyneleet silmissä olevia sairaita, vanhuksia, useaa lasta hoitavavia äitejä ja nuoria kohtaan, että kyllä sivusta katsoneenakin loppuu kyseisessä kaupassa käynnit pysyvästi.

      Lisäksi ihmiset, joilla on lapsia sekä nuoret joutuvat heti vartijoiden silmätikuksi Citymarketissa. Jos esim- väsynyt äiti tai dementoitunut vanhus tekee jonkin virheen tai vahingon niin vartijat ja myyjät kohtelevat heitä rikollisina, jotka tahallaan tekevät kiusaa, josta eivät hyödy itse millään tavalla. He vaativat ostamaan esim. maahan pudonneen, täysin ehjän tuotteen. Kun asiakas, jolla ei ole varaa tuotetta ostaa vie sen takaisin niin vartija juoksee perään ja käskee sen maksamaan. Siinä ei auta kuin viedä kaikki ruokaostokset takaisin ja nähdä nälkää seuraava viikko. Entä mitä, jos kyseessä on esim. yksinhuoltaja äiti, jonka lapsetkin joutuvat vahingosta maksamisen vuoksi näkemään nälkää.
      Prismassa tms. kaupassa, kukaan ei olisi kiinnittänyt mitään huomiota edes asiaan, jossa ei kenellekään tule mitään vahinkoa.

      Sitä paitsi, jos inhimillisen virheen vuoksi jotain menee rikki ja asiakas pyytää sitä anteeksi niin jokaisessa muussa kaupassa paitsi CM:ssa on myyjä tai vartija sanonut hymyillen ettei se haittaa ja ettei sitä tarvitse asiakkaan maksaa, koska kyseessä oli selvästikin vahinko.

      Itse en ole mikään noista, mutta sivusta seuranneena ja omien kokemuksieni perusteella en itse käy enää Citymarketissa ja K-kaupoissa vaan aina Prismassa ja S-marketissa. K-ketjun myyjät ja vartijat on selvästi koulutettu ja valittu siten, ettei heillä ole lainkaan maalaisjärkeä, tilannetajua, empatiaa ja normaalin ihmisen tunteita.

      Prismassa on mielestäni maailman parasta palvelua ollut aina. Missään Citymarketissa en käy enää ikinä. Erityisesti lapsiperheiden, vanhusten ja nuorten olisi turvallisinta ja mieluisinta käydä aina viereisessä Prismassa. Jos esim. usean yön putkeen valvonut vastasyntyneen vauvan äiti tai dementiasta kärsivä vanhus esim. satojen eurojen ostosten jälkeen ei huomaa kärryihin jäänyttä 10 sentin tikkaria, niin häntä syytetään varkaaksi. Jos asiaa ei huomattaisi heti kassalla niin Launeen Prisman vartija tulisi ainakin pidättämään henkilön ja soittamaan poliisit, vaikka asiakas olisi kuinka pahoillaan, ettei huomannut sitä ja maksaisi tuotteen.

      Kaupan työntekijöiden tulisi huomioida myös se, että Suomessa ei erittäin sairaille ja vanhuksille ole sellaisia resursseja, ettei heidän tarvitsisi käydä itse kaupassa. Pienituloisena ei ole varaa tilata tuotteita kotiin. Nuoret ovat myös hyvin herkkiä ja isojen, vihaisen näköisten vartijoiden kyttääminen vieressä voi tuntua hyvin ahdistavalta, kuten muistakin ihmisistä. Siitä tulee pelottava olo ja jokainen alkaa itse käyttäytymään silloin epäilyttävällä tavalla vilkuillen, että seuraako se pelottavan näköinen vartija. Lapsille tapaukset olisivat pelottavia ja hyvin traumaattisia, jos iso, pelottava mies tulee huutamaan ja vaatimaan maksua, jos lapsi tai hänen vieressä oleva rakas äiti tai isä vahingossa kaataa jotain. He saattavat luulla esim., että heidät tai heidän vanhempi viedään vankilaan eikä he pääse ikinä pois sieltä. Kauppaan eksynyt lapsi ei uskaltaisi pyytää apua varmasti Citymarketin työntekijöiltä.

      • CM asiakaspalvelijat

        -----Alkuperäinen viesti-----
        Lähettäjä: Palautelomake [mailto:[email protected]]
        Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
        Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute
        Kopio:
        Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu

        Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei käynnytkään laitteeseen kun tulin kor´tiin kun meidän 8 v. poika avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse mitä pikemmiten. Kiitos !



        -------------------------------------------------




        Marttunen Petri < [email protected]> kirjoitti:
        ----------------
        Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.

        Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.

        Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.


        Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista

        K-Citymarket Vaasa Keskusta
        Vapaa-aika

        PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.


        ------------------------------------------------------



        Hyvä asiakkaamme.

        Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.

        Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.

        Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.

        Citymarket Vaasa Keskusta
        Vapaa-aika
        Juha Västilä


        ------------------------------

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006...68333_uu.shtml


    • Kipumarket

      Surkeeta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe