Luumäellä kannattaisi vastuuvakuutuksien päivitys päättäjäasemassa oleville, kunnanjohtajalle ja virkamiehille että naisille virkavelvolisuuden laiminlyönnin varalta!
Luulisi vakuutuksen kattavan virkavirhen, onhan se 600.000€ rahaa mille kunnalle tahansa.
Sitten kannattaisi miettiä mitä virkaa on kunnan hallituksella ja sen jäsenillä jos ei olla ajan tasalla ja asioista yhtään kiinnostuneita.
Teillä onkin ns. Senior Advisor naapurikaupungin kasvatti ja kellokas jolla luulisi vähintään hänellä olevan homman hanskassa.
http://www.esaimaa.fi/Online/2013/05/03/Luumäki menetti ison rahasumman/2013115645908/4
Kenen on vastuu 600.000€:sta
4
314
Vastaukset
- Odotan toimia
Erkki, olet oikeassa.
Virheiden tekijät pitää saada vastuuseen. Yleensähän korkean koulutuksen saaneilla henkilöillä on vastuuvakuutus jo liittojensa kautta.
Jos kunta ei lähde perimään vahingonkorvauksia, niin taas joku tekee virkavirheen.
Nythän virkamiehet nousevat yhdessä sellaisia luottamusmiehiä vastaan, jotka uskaltavat arvostella tapahtuneita möhläyksiä.
Saattaahan myös jotkut luottamushenkilöt olla olleet vaikuttamassa hyväksyttyyn välinpitämättömyyteen, mutta virkamiehet ovat päävastuussa alueensa asioiden hoitamisessa. - Stradivarius...
Kaliiksi käyvät Luumäen nykyiset virkamiehet.
- Ans kattoo...
Löytyyköhän mokauksen aiheuttaneet vastuulliset virkamiehet nyt, kun tilintarkastajakin on asiaan puuttunut, vai painetaanko villaisella.
- minne menet
Kenestäkään ei ole muuhun kuin kantamaan poliittisen vastuun. Mikä se sitten lieneekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149