Kysymys tuli mieleen tästä tapauksesta.
http://i.imgur.com/WbCra.jpg
Missä mahtaa olla MB SYJ-990 nykyisin ja paljonko on mittarissa? Tietääköhän Mersun tämän päivän omistaja autonsa todellista ajomäärää?
Vieläkö mittareita ruuvataan?
8
331
Vastaukset
- Hänninen Kotka
En minä mutta ne muut...
- Pena7324
Pakettiautoja etsiessäni huomasin että erään yksityisen myyjän pakettiauto muuttui Tmi Kolmosauton käsittelyssä 200 tkm vähemmän ajetuksi alle viikossa. Onneksi sain selville oikeat kilsat.
- turhaa valitusta
Kyllä se täytyy jokaisen ymmärtää, että autojen kilometrit korjataan kun ne käyvät jobbarilla. Siihenhän koko jobbausbisnes perustuu.
- Risto Partanen
Onko Tmi käyttö auto Porin suunnalla vielä hengissä?
- minä vaan
Ei tietenkään, sehän on laitonta.
Ruuvaus on nykyään paljon helpompaa kuin ennen, aikaisemmin piti irrottaa mittari jja poralla päästellä vastakarvaan. Nykyään vain ohjelmoidaan sopiva luku koneeseen ja kun sen muuttaa tarpeeksi moneen paikkaan on aika mahdotonta sanoa onko autoa peruuteltu vai ei.- adsfadfd
"Ei tietenkään, sehän on laitonta." - Saksassa. Suomessa ei ole laitonta.
- hionjhg
adsfadfd kirjoitti:
"Ei tietenkään, sehän on laitonta." - Saksassa. Suomessa ei ole laitonta.
Ei sitä Saksassakaan kukaan valvo. Siksi siellä vain noin kolmasosa autoista jätetään ruuvaamatta.
- jatkuvaa ruuvailua
hionjhg kirjoitti:
Ei sitä Saksassakaan kukaan valvo. Siksi siellä vain noin kolmasosa autoista jätetään ruuvaamatta.
Suurin osa käytettynä Saksasta tuoduista ns. premiummerkkisistä autoista on enemmän tai vähemmän ruuvattuja. Saksassa tosiaan laitonta mutta kukaan ei valvo sitä. Ja etenkin kun myydään muualle Saksasta niin eipä siellä tarvitse siitä mitään välittää. Ja sillähän tienaa näin enemmän. Ruuvaajilla on muuten siellä ilmoituksia lehdissä jos ei itse osaa asiaa hoitaa. Monethan ruuvaavat tuodessaan kilometrejä lisää tullia varten, jotta vero pienenisi. Ja sitten myöhemmin ruuvaavat kilometrejä sitten taas vähemmäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954