voi prkl minkä tein!

vaimo lähti

Ostin uuden skodan. Kotipihalle saavuttuani juoksin kiireellä ovelle ja huikkasin- vaimo rakas, tuleppa katsomaan mitä ostin. Vaimo tietenkin kuuliaisena kipitti pikapikaa paikalle, pysähtyi ovelle, katsoi autoa, sitten minua ja taas autoa ja palasi sanaakaan sanomatta sisälle. Itse jäin tietenkin ylpeänä pyörimään uuden autoni ympärille ja katselin josko naapureita olisi pihapiirissä, pääsisin kehumaan skodan upeaa ja kestävää tekniikkaa ja ulkomuotoa. Ketään ei juuri silloin ollut ulkona, mutta päätin odottaa vielä hetken. Samassa ulko-ovi aukesi, vaimo tuli ulos ja lähti kävelemään matkalaukku kädessä tielle päin. Minä tottakai huikkasin- vaimo rakas, mihin sinä nyt... Ei vastannut sanallakaan, nauroi vain räkäisesti mennessään. Ei ole vaimokullasta sen jälkeen kuulunut, ei vastaa viesteihin eikä puheluihin, naapurin välityksellä tuli viesti, ettei tarvi kotio odotella. Suuttuikohan vaimokulta skodan ostosta vai mikälie tullut?

28

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topi.

      Parempi, että pääsit eroon tollasesta vaimosta. Nyt voit toteuttaa itseäsikin vapaasti etkä ole enää tossun alla. Toi uuden Skodan osto on jo niin miehekäs teko, että siitä onnittelut.

      Vihje: uutta autoa ei kannata kehua naapureille (vanha sananlasku).

    • vaimo lähti

      Vaimo on aina vaimo, vaikka olisi vähän huonompikin ja kova kurin pitäjä. Kuka minulle nyt lihapullat ja läskisoosin laittaa. Purkkiruokaa saanut kohta kuukausitolkulla syödä. Vanhaa äitiäkään ei viitsi joka päivä vaivata (mamman lihapullat ne vasta hyviä onkin). Pitäisiköhän koittaa vaihtaa autoa, jos vaikka saisi siitä sanan vaimokullalle. Vai joko lie luottamus kokonaan mennyt.

    • topi.

      Tottakai vaimo on aina vaimo, vaikka olisi mullan alla. Lihikset sä voit hakea marketista, eikä siinä tarvii selvitellä millä oot pihaan ajanut.

    • so shame it

      Kamalaa. Sääliksi käy aloittajaa.
      Yksi asia varmistui: Ei ikinä skodaa.

    • tosi ei pala tulessa

      Lienekkö sillä edes vaimoa Skodasta puhumattakaan. Sossuun sotkee ruosteisella munamankelilla toimeentuloa nostamaan ja nettilaskut maksattamaan.

      • skodisti

        Ei hätää, vaimoja löytyy pilvin pimein mutta kunnon autoja ei ihan joka kolossa ole.


    • Itäblok rulaa

      Ymmärrän aloittajaa. Mutta toki vaimon voi vaihtaa, parempaan tai sitten huonompaan.
      Mutta skodaa kun ei skodistit vaihda muutakuin toiseen skodaan eli ei ainakaan parempaan. Luulisi vaihtelun virkistävän myös autonvaihdossa mutta ajakoot ruikulilla millä itäleima. Ompahan muilla mille nauraa.

      • voi kun naurattaa

        Luulenpa, että Skodan omistaja nauraa sinulle. On se sen verran hyvä auto.
        Buahhaaahhaaahaaaa....... Minulla on Skoda.


    • konservatiivi1

      Maaseudulla paras tapa päästä vaimosta eroon on laittaa keittiön pöydälle uuden navetan piirustukset ja pinkan päälle vielä uuden traktorin esitteet.

      • usko on lujassa

        Maalla niitä skeidoja näkeekin. Ymmärtää hyvin koska siellä on harvassa vanhoja ihmisiä ja kaikki saman henkisiä.
        Zetorilla vaan kaupoille, sillä saa ihailevia katseita toisin kuin skeidalla jolle kaikki nauravat. Ainakin salaa.
        Täällä on hyvä kirjoitella omistavansa skeida, nimettömänä. Mutta yleisellä paikalla sitä ei kehtaisi ääneen sanoa.
        Eläkää uskossanne Buah hah haa


      • Yskä on lujassa
        usko on lujassa kirjoitti:

        Maalla niitä skeidoja näkeekin. Ymmärtää hyvin koska siellä on harvassa vanhoja ihmisiä ja kaikki saman henkisiä.
        Zetorilla vaan kaupoille, sillä saa ihailevia katseita toisin kuin skeidalla jolle kaikki nauravat. Ainakin salaa.
        Täällä on hyvä kirjoitella omistavansa skeida, nimettömänä. Mutta yleisellä paikalla sitä ei kehtaisi ääneen sanoa.
        Eläkää uskossanne Buah hah haa

        Heräää sinäkin pöhheikön pöllyttäjä nykyaikaan. Lapsellista lätinää.


      • Vit*ttaako?
        Yskä on lujassa kirjoitti:

        Heräää sinäkin pöhheikön pöllyttäjä nykyaikaan. Lapsellista lätinää.

        Ihan yhtä viisasta lätinää kun teidän lätinä muualla.


      • Nettipo¨liisi
        Vit*ttaako? kirjoitti:

        Ihan yhtä viisasta lätinää kun teidän lätinä muualla.

        Pidä sinä vaan huoli omista lötinäkirjoitteluistasi. Suksi wlttuun.


    • Näitä sattuu joskus

      Upea tarina. Ja tosi, itselleni kävi vähän samaan tyyliin. Ostin yllättäen viis vuotta vanhan C-mersun. Vaimo oli toivonut uutta Focusta. Ei menneet ajatukset yksiin.

      • 200 D

        Kyllä se vaimo C.mersuun tottuu. Kiitä vain luojaasi, että et sortunut skodaan.


    • Mosse 1500M

      Minua harmittaa kunnon itäauton omistajan tämä Suomen laki, joka ei salli moniavioisuutta - tarjontaa kun on.

    • samaa täällä

      Minä vein onnellisena kotiin uuden Auriksen. Vaimo melkein pyörtyi sen nähdessään ja sanoi, että hän ei mihinkään anopin näköiseen linnunpelättimeen astu.

    • Isomuna BMW

      Meillähän se akkas nykyään asustaa, olenhan mä n'ussinut sitä koko ajan mitä ootte olleet yhdessä, se kun ei sun pienestä tuppik'ullista oo koskaan välittänyt. Nyt mulla on kivaa, kun se sun exäs ja mun nykyinen le'sboilee yhdessä ja mä saan p'anna niitä molempia, tää on sitä Ajamisen iloa. Siitä voitkin arvata, että mikä auto mulla on.

    • uudeltamaalta

      ai sulle kävi noin.minä tokasin yhtenä iltana muijalle että ostettaisko seuraavaksi autoksi bmw.johon muija että mistä lähtien sinä olet ollut miehistä kiinnostunut.bmw on kuulema niiden suosiossa.

      • isomuna ja Bmw

        Nuokin juttusi ovat niiin tuttuja. Tälle skeidapalstalle sopiikin hyvin muttakun niitä tyrkytät Bmw-puolellekkin.


    • volsup

      No sattuipa hassusti. Itse ostin pari kuukautta sitten VW passat farmarin.
      Perus kottero mielestäni. Ja vaimo lähti. Kyllä nauratti kun tämän luin. Eli skodallakaan ei akka pysy talossa.

    • Eikö Vink Vink

      Väsyi siihen kun provoilet illat tietokoneella!

    • Hyvä vinkki

      Täytyy kokeilla, jos noin helpolla ja nopeasti pääsisi muijasta eroon.

      • Nolo pirssi

        Paras konsti siihen on skeidan osto. Ei kyllä halvin mutta nopein.


    • tissiposkinörtit, hi

      On mies melkoisen surkea tapaus jos sopiva auto on ainoa peruste, että vaimo pysyy samassa osoitteessa. Ja noin surkean provon kirjoittaja ei ole päässyt kovin lähelle oikeaa naista.

    • hahahahahaha :)

      Kylläpä jollakin taas oli tekemisen puutetta. Jos vaimo muka sen takia lähti että osti Skodan niin anna mennä mutta tuntuu että lähdön syynä on muutakin. Kato peiliin ja miti mitä se voisi olla.

      • vinkeetä.

        Tuohan on toyotapalstalta kopioitu teksti, ainoina eroina että toyotasta kyse, siinä mies muuttui samalla homoksi ja että tarina oli totta.


    • vaimo lähti

      Ilmeisesti joku pahansuopa skodisti on ilkeyksissään kopioinut tekstini Toyota-palstalle. Minun tarinani on tosi.
      ps. ei ole vaimo vieläkään palannut kotiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe