älkää kiusatko !(oma tarina)

kiusattutyttö14v

se alko jo 5 luokan lopulla,minua haukittiin läskiks vaikka en edes ollut muutakuin kurvikas, 6 luokalla se vain paheni. koulussa , aina matikan tunnilla pahin kiusaaja istui edessäni, olimme ennen hyviä kavereita mutta nytten tästä ihmisestä oli tullut todellinen paskapää . hän haukkui minua huoraks ja läskiks eikä opettajat tehnyt mitään,ei yhtään mitään. yks päivä mul oli löysä paita ja se sama ihminen sano et mun maha on räjähtänyt . rupesi mieli alkaa itkee ja katoo paikalt,se tuntui niin pahalta mutta ulkoisesti vaa olin normaali. mul rupes oma tunto hiipuu iha kunnol,olin ennen iloinen ja itsevarma , enään en ole.e sattuu vieläkin ja nään unia siitä että monta ihmistä kiusaa minua. lintsasin useita päiviä koulusta koska en jaksanut sitä enään ja se näkyi myös numeroista.jos myöhästyin bussista en halunnut mennä enää kouluu koska tiesin että jotkut huutelis et "hei läski,sä oot vähä myöhäs" . pelkäsin oikeesti mennä kouluun,yhtenä päivänä yks toine tyyppi tuli haukkuu päin naamaa, mä en kestänyt enää joten mä otin sitä paidast kii ja nostin sen ylös,se katto muo peloissaa,nyt mä haukuin sen ja se lähti karkuun ja huus mennessään "läski et saa kiinni!". mun piti kestää enään vähän aikaa , tiesin et se loppuu , mä vaihoin kouluu sen takii ku muo kiusattii,niitten takii mä jätin kaikki vanhat kaverit. äidin näkökulmast se oli muutto mut mulle se oli kiusaaminen, mutsi ei edes tiedä mistään mitään ei edes kaverit. oon pitäny tän sisäl jo 1,5 vuotta eikä kukaan tiedä mitään. muo ei enää kiusata mut mul ei oo enää omatuntoo,mul on aina ikuiset arvet eikä ne lähe koskaan. toivottavasti tarinani liikutti edes jotakin henkilöä, LOPETTAKAA KIUSAAMINEN! te ette saavuta sil mitää muutaku toiselle huonon mielen ja omatunnon.!

29

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuttuutt

      Viisi :'(

    • Voi perse

      Minun kiusaaminen alkoi jo kolmosella, minua myös haukuttiin läskiksi, hitaaksi, lylleröksi, rasvakasaksi, milloin miksikin.. Minua kiusattiin myös siitä että olen hiljainen ja hieman ujo. Yritin kestää sitä kiusaamista, mutta se oli vaikeaa.Opettajat eivät reagoineet asiaan mitenkään. Kukaan ei välittänyt siitä miten mua kohdeltiin. Kaikki vaan katto vierestä ei tehny mtn asialle. Kerran mä sit huitasin sitä kiusaajaa nii sit se haukku mut ihan vituilleni. Se on ihan joku sairas oikeesti, meijjän koulus on se yks ja sama kiusaajaa (tavallaan bossi, muut ei kiusaa nii paljoo), se on käyny vaikka missä erityis koulutuksissa ja istunu jälkässä yhteensä varmaan 30h, mutta ei.. Vittu se vaan jatkaa sitä, sil on vrmn joku sairaus, se ei tajua mitä se tekee.. Vihdoin kun pääsin kutoselta ja ensi vuoden luokat paljastettiin, niin järkytyin ihan vitusti.. Olin niin varma siitä että mä pääsisin eroon siitä paskasta uusnatsi jonnesta..Mä ja mun kamu toivottiin sillon ettei se tulis meijän luokalle, mut arvatkaapa vaan..Siis vittu mä joudun kestää tätä vielä seukit 3v.. Että onpa taas kiWaa... Hohhoijaa..

    • kiusattutyttö14v

      voi ei :( voimii sulle!

    • minävaa

      Yritä jaksaa

      • mun tarinani

        Tässä mun tarina.

        Muakin alettiin kiusaamaan vitosella.Haukuttiin läskiks ja rumaks katuhuoraks.Kutosella paheni.En uskaltanut puhua tunneilla mitään.Mulla oli pari ystävää luokaltani.Mutta heitä kiusattii koska olivat minun kanssani.Instassa he kommentoivat kuviani 'hyi saatana' 'vitun läski miten kehtaat?' ja yms. Nykyjään kun liikun kavereiden kanssa.joita on enään kaksi.Niin en uskalla mennä minnekkään.Viimeksi kun olin uimassa (yksin siis) he tulivat samalle rannalle.Tai kaksi heistä tulivat.Heidät huomattuani nousin äkkiä vedestä ja hain pyyhkeeni ja lähdin.Kuitenkin he huusivat 'vitu läski.Mite ees kehtaat pitää bikineit päälläs? Juoksin vaan pyöräni luo ja talutin sen pukukopille.He seurasivat ja ottivat viereisestä omenapuusta mätiä omenia ja heittivät niitä pukokoppia päin ja sisällekkin.En uskalta lähteä.Pelkäsin vain mitä he huutaisivat.Itkin.mutta iha hiljaa.Kuulin auton tulevan ja kun ovet aukesivat tulin ulos.He heittivät minua niillä mädillä omenilla.Ne tulijat eivät välittäneet.Lähdin äkkiä pois.He huusivat perääni 'polje läski polje!Vitun luuseri!' itkin taas.en voinut mennä kotiin.He kuitenkin seurasivat mua ja tulivat haukkumaan lisää olin vain hiljaa.en vain uskaltanut sanoa mitään.Ja tunnustan,olen 2kg ylipainoinen.ja lyhyt.mun itseluottamus on pudonnut nollaan.mul on vaa kaks ihmistä koko maailmasta.mutsii ei kiinnosta.aina kun kerron se vaa nauraa.Oikeesti..parin päivän päästä seiskalle. Mä en uskalla mennä sinne.Mä en halua mennä sinne.joka luokalla on kiusaajiani..omallani kaksi.mutta mitä te kiusaajat haette sillä kiusaamisella??!


      • ehkä vähän paranneltu
        mun tarinani kirjoitti:

        Tässä mun tarina.

        Muakin alettiin kiusaamaan vitosella.Haukuttiin läskiks ja rumaks katuhuoraks.Kutosella paheni.En uskaltanut puhua tunneilla mitään.Mulla oli pari ystävää luokaltani.Mutta heitä kiusattii koska olivat minun kanssani.Instassa he kommentoivat kuviani 'hyi saatana' 'vitun läski miten kehtaat?' ja yms. Nykyjään kun liikun kavereiden kanssa.joita on enään kaksi.Niin en uskalla mennä minnekkään.Viimeksi kun olin uimassa (yksin siis) he tulivat samalle rannalle.Tai kaksi heistä tulivat.Heidät huomattuani nousin äkkiä vedestä ja hain pyyhkeeni ja lähdin.Kuitenkin he huusivat 'vitu läski.Mite ees kehtaat pitää bikineit päälläs? Juoksin vaan pyöräni luo ja talutin sen pukukopille.He seurasivat ja ottivat viereisestä omenapuusta mätiä omenia ja heittivät niitä pukokoppia päin ja sisällekkin.En uskalta lähteä.Pelkäsin vain mitä he huutaisivat.Itkin.mutta iha hiljaa.Kuulin auton tulevan ja kun ovet aukesivat tulin ulos.He heittivät minua niillä mädillä omenilla.Ne tulijat eivät välittäneet.Lähdin äkkiä pois.He huusivat perääni 'polje läski polje!Vitun luuseri!' itkin taas.en voinut mennä kotiin.He kuitenkin seurasivat mua ja tulivat haukkumaan lisää olin vain hiljaa.en vain uskaltanut sanoa mitään.Ja tunnustan,olen 2kg ylipainoinen.ja lyhyt.mun itseluottamus on pudonnut nollaan.mul on vaa kaks ihmistä koko maailmasta.mutsii ei kiinnosta.aina kun kerron se vaa nauraa.Oikeesti..parin päivän päästä seiskalle. Mä en uskalla mennä sinne.Mä en halua mennä sinne.joka luokalla on kiusaajiani..omallani kaksi.mutta mitä te kiusaajat haette sillä kiusaamisella??!

        Mua kiusattiin 3 vuotta aluks se oli vaan haukkumista siitä en välittänyt koska mua on tosi vaikee saada ees ärsyyntymään mutta kun ne vihdoinkin keksi millä mut saa ärsyytymään niin arvakaa raivostuinksmä kun ne alko kiusaan ja oli kuulemma hakannukki yhtä eskaria ja tää yks eskari oli mun pikkusisko se ilmotti niistä opettajalle joka ei ees viittiny kuunnella se vaa paheni ne sano sitä huoraks ja muuta kunnes mä päätin ottaa ohjat omiin käsiin kun ei kerran kukaan aikuinen kuunnellu nii kun mä seuraavan kerran näin kun ne kiusas sitä niin mätulin ja tönäsin sitä ja sanoin "näpit irti mun pikkusiskosta" niin se yritti lydä mua mutta mä otin sen kädestä kiinni ja uhkasin viedä sen poliisijutks niin pelokasta ilmettä en oo kellään nähy oon muute poika ja 8lk


    • mun tarina

      Mun paska elämäni...noin 5-6 vuotista asti oon ollu seksaalisti hyväksikäytetty ukkini toimesta (äitini isän) ja oon miettiny montakertaa itsarii..mun 16v isoveljeni pahoinpitelee ja alistaa mua,jotkut luulee et tää on sellanen sisarus juttu mutta ei ole. se on lyönyt mua päähän niin kovaa kun pystyy lyömään,uhannut heittää mereen risteilyllä,ollut maailman paskin isoveli. mulla on 3 veljeä ja 2 niistä haukkuu mua lellikkipennuksi koska ukkini antaa mulle rahaa ja osti mulle 300e maksavan lumia 720, mutta totuus on se että ukki lahjoo mua pysymään hiljaa. olen siis vasta 12,joulukuussa 13. vanhempani erosivat hiljattain. mua kiusataan koulussa haukutaan läskiksi,rumaksi,köyhäksi ja kaikeksi mitä sattuvat keksimään. mulla ei oo paljon kavereita,voin myöntää että niitä on vaan 3. kukaan ei tiedä miltä musta tuntuu. eikö se ole jo ihan tarpeeksi mitä saan kestää kotona veljieni kanssa? miksi kiusaaminen? miki hyväksikäyttäminen? mitä mä oon tehny? kukaan ei mieti miten paljon tuhoa ne aiheuttaa sanoillaan ja teoillaan. viimekesänä olin silloisen bestikseni (nyt välit poikki koska olen "no life") ukkini ja mummoni vaunulla. ajattelin ettei ukki koske muhu tai besuuni. mutta olin NIIN väärässä. se suuteli sitä väkisin huulille ja lahjoi tätä rahallisesti pysymään hiljaa. silloin mä aloin saamaan tarpeeksi tästä helvetistä. nyt oon alkanu vähentää syömistäni ja ruoka saa minut oksentamaan. kun elämä on tälläistä niin toivoisi että voisi vain kuolla tai edes kontrollida jotain elämässään. niinkin esimerkiksi syömistään. rahaa on säästynyt paljon kun en ole enää herkkuja ostanut. kaikki menee päin helvettiä. tunnen olevani arvoton paska. kaverini ovat alkaneet vältellä mua koska en ole ollut heidän kansaan koska mieli on niin maassa ja haluaisi vain itkeä. mitä vittua mä oon tehny? pelkään et mulle tulee anoreksia ja että mä kuolen,toisaalta se kuulostaa hyvältä. tuntuu että kukaan ei välitä. kaikkein pahina on, etten ole kertonut tästä kenellekkään. en edes äidilleni. sillä on muutenkin niin paljon mietittävää laskujen ja velkojen kanssa etten viitsi vaivata sitä. mutta sen mä tiedän etten saanut elää lapsuuttani loppuun. pieni 6-vuotias tyttö sisälläni huutaa "juokse,juokse pakoon ja piiloudu." kaikki menee päin persettä. http://www.youtube.com/watch?v=RkERMOhmMTs toi biisi saa mut aina itkemään koska se joiltakin kohdilta muistuttaa mun elämääni ja tunteitani ja itsemurha mietteitäni. älkää vittu kiusatko ketään. te ette voi tuomita ketään ulkokouren perusteella. kukaan ei tiiä mitä mä joudun kokee. jos ne tietäis nii oon aika varma ettei mua kiusattais mut sil ei oo mitää väliä enää.mä en jaksa enään.mitä mä teen?

      • Nrj99

        Mitä opettajat yleensä reagoi kiusaamiseen ''koita kestää, kyl se joskus loppuu''


      • nykyisin tukioppilas

        Tuo mitä oot joutunut kokemaan ei ole oikein, se on todella väärin. Et ole ansainnut mitään pahaa. Sä et ole tehnyt mitään, tuo mitä olet joutunut kokemaan ei ole sun syytäsi, älä syytä itseäsi.

        Oot arvokkaampi kuin uskotkaan. Sä ansaitset olla vielä joskus onnellinen, kuten kaikki muutkin. Vaikka ajattelisit, ettei kukaan susta välitä, niin se ei ole totta, koska joku ainakin välittää susta.

        Kaipaatko juttukaveria, haluaisin yrittää auttaa sua jotenkin. Kokemuksesta tiedän, että asioiden purkaminen jollekin auttaa, kun ei tarvitse pitää kaikkea sisällään. Sanoo kiusaajasi mitä tahnasa, sä oot aina yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin, sä ansaitset turvallisen ja miellyttävän opiskeluympäristön.

        Voin kertoa sähköpostini, jos kaipaat juttuseuraa tai kuuntelijaa. Oon 14v tyttö, joka on ollut kiusattu ja tietää miten ikävältä se tuntuu.

        Vaikka tällä hetkellä tuntuu, että sun elämä menee päin helvettiä, niin sun elämäsi muuttuu varmasti paremmaksi tulevaisuudessa, jos vain jaksat uskoa niin.


      • tpoam

        mun tarina: tuo on yks hirveimmistä tarinoista mitä oon kuullu. Ensiksi: teet ukistas rikosilmotuksen, lahjo se sua miten hyvänsä. Tommonen sairas paska joka tuhoo viattoman lapsen elämän, ei kuulu vapaalle jalalle.

        Toiseksi:onks sulla yhtään ketään jolle voisit puhuu? Koeta puhua vaikka sun äidilles. Aivan, sillä on ehkä vaikeeta, mut se on sun äiti, kyllä sen vaan pitää lastaan kuunnella!
        Älä kiltti tee itsemurhaa, sä voit vielä saada hyvän elämän. Se ei ole helppoa, se ei ole nopeaa, mut ei se ole mahdotontakaan. Sä itse et oo tehny mitään väärää, sun tuskaas syypäitä on nuo jotka on sulle pahaa tehneet. Puhu sille äitilles! Ihan oikeesti, sun EI tarvitse selvitä yksin! Jaksa :)


      • tpoam

        mun tarina: tuo on yks hirveimmistä tarinoista mitä oon kuullu. Ensiksi: teet ukistas rikosilmotuksen, lahjo se sua miten hyvänsä. Tommonen sairas paska joka tuhoo viattoman lapsen elämän, ei kuulu vapaalle jalalle.

        Toiseksi:onks sulla yhtään ketään jolle voisit puhuu? Koeta puhua vaikka sun äidilles. Aivan, sillä on ehkä vaikeeta, mut se on sun äiti, kyllä sen vaan pitää lastaan kuunnella!
        Älä kiltti tee itsemurhaa, sä voit vielä saada hyvän elämän. Se ei ole helppoa, se ei ole nopeaa, mut ei se ole mahdotontakaan. Sä itse et oo tehny mitään väärää, sun tuskaas syypäitä on nuo jotka on sulle pahaa tehneet. Puhu sille äitilles! Ihan oikeesti, sun EI tarvitse selvitä yksin! Jaksa :)


      • tpoam
        tpoam kirjoitti:

        mun tarina: tuo on yks hirveimmistä tarinoista mitä oon kuullu. Ensiksi: teet ukistas rikosilmotuksen, lahjo se sua miten hyvänsä. Tommonen sairas paska joka tuhoo viattoman lapsen elämän, ei kuulu vapaalle jalalle.

        Toiseksi:onks sulla yhtään ketään jolle voisit puhuu? Koeta puhua vaikka sun äidilles. Aivan, sillä on ehkä vaikeeta, mut se on sun äiti, kyllä sen vaan pitää lastaan kuunnella!
        Älä kiltti tee itsemurhaa, sä voit vielä saada hyvän elämän. Se ei ole helppoa, se ei ole nopeaa, mut ei se ole mahdotontakaan. Sä itse et oo tehny mitään väärää, sun tuskaas syypäitä on nuo jotka on sulle pahaa tehneet. Puhu sille äitilles! Ihan oikeesti, sun EI tarvitse selvitä yksin! Jaksa :)

        Ja anteeks tuplapostaus, vahinko.


      • sos-kriisikeskus vastaa,

        Hei,

        Hyvä että päätit kirjoittaa tilanteestasi tänne. Joskus jo pelkkä ajatusten kirjoittaminen voi helpottaa oloa. Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on kuitenkin raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki on tärkeä voimavara. Asioista keskusteleminen auttaa jäsentämään omia ajatuksia ja tarjoaa uusia näkökulmia, mikä usein helpottaa jaksamista.

        Jos haluat keskustella tilanteestasi puhelimitse, voit aina soittaa Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelun voi soittaa nimettömänä ja se maksaa operaattorin veloittaman puhelumaksun verran. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-06, lauantaisin ja juhlapyhinä 15-06, sunnuntaisin 15-22.

        Jos taas haluat jutella kasvotusten, ympäri Suomea toimii kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta:

        http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset.
        Käynnit eivät maksa mitään.

        Jos haluat mielummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinetissä pääset keskustelemaan kahdenkesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta.

        Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen. Lähimmän psykiatrinen poliklinikan yhteystiedot löydät etsimällä netistä hakusanalla "psykiatrinen päivystys paikkakuntasi" tai "psykiatrinen poliklinikka paikkakuntasi".


        t. sos-kriisikeskus / pekka


      • oot mahtava

        Ei vittu... Sun kannattais kertoo jollekki. Jos sun 3. veljestä kaks kiusaa sua, miks et kertois sille kolmannelle? Tai äidille, terkkarille, jollekkin? Sun äiti ajattelee sua enemmän ku velkojaan. Sä oot sille tärkeempi. Koita jaksaa. Et oo tehny mitään väärin, vaan ne muut on. Sun kannattais poliisille ilmottaa kans. Sun ukkis tekemä on rikos ja viel aika paha sellanen.


      • koulukiusattu134
        Nrj99 kirjoitti:

        Mitä opettajat yleensä reagoi kiusaamiseen ''koita kestää, kyl se joskus loppuu''

        Yleisesti ottaen opettajat ei voi tehdä asialle hirveästi, sillä heidän työnsä on opettaminen eikä kasvattaminen. HUonosta kasvatuksesta kiusaaminen useimmiten johtuu. Hyvin kasvatettu lapsi ei käyttädy kuin koulukiusaajat. Mietin milloin vanhemmat laitetaan vastuuseen, eikä aina vaan syytetä koulua.


      • Kiusattu peruskoulussa
        koulukiusattu134 kirjoitti:

        Yleisesti ottaen opettajat ei voi tehdä asialle hirveästi, sillä heidän työnsä on opettaminen eikä kasvattaminen. HUonosta kasvatuksesta kiusaaminen useimmiten johtuu. Hyvin kasvatettu lapsi ei käyttädy kuin koulukiusaajat. Mietin milloin vanhemmat laitetaan vastuuseen, eikä aina vaan syytetä koulua.

        Kunnon opettajanvirkaiset ovat käyneet KASVATUSTIETEEN maisterin tutkinnon. On äärimmäisen väärin AINA, jos opettaja ei puutu kiusaamiseen. Miksi näin on silti niin usein? Opettaja on nyky-yhteiskunnassa osaltaan myös kasvattaja. Viran taakse EI voi tässä tapauksessa piiloutua "ei kuulu mulle"-asenteella. Luulisi, että opettajina on töissä ihmisiä, jotka todella haluavat ajaa lasten ja nuorten etua, auttaa ja olla tukena. Pistää surulliseksi nämä epäpätevät opettajat.


    • eeee3

      Läski.

      • kiusaus on väärin

        Oot sä


      • 5+9

        Tämä ohje sinullle joka kannattaa noudattaa:

        1.ajattele sanomistasi
        2.mieti miltä toiselta tuntuu
        3.ajattele itsesi hänen sijalla
        4. PAINU SINNE MISTÄ TULITKIN...TAI OIKEASTAAN PAINU HELVETTIIN!

        :)

        no mutta joo tiedän miltä susta tuntuu...voimia kaikille kiusattuille :) yrittäkää kestää, älkää tehkö itsemurha(mitä mä tääl höpötelen, itselläkin itsari on mielessä :/ ) elämän suunta kääntyy kyllä parempaan :)


      • Antsa1982

        Mitä toinen?


      • egettaja
        kiusaus on väärin kirjoitti:

        Oot sä

        Ei ku se on jonne. Jonne, joka sen jälkeen, kun näki muutaman trollin, halus pärinöissään yrittää itekkin, mutta sen euroshopperin mädättämät rusina-aivot pystyivät äärimmäisissä ponnistuksissaan saamaan esiin sanan "Läski."


    • ....

      Facebookissa on joskus jaettu tarinaa koulukiusatusta pojasta. Hän oli aikonut tehdä itsemurhan, mutta oli saanut kaverin. Kertoi myös kaikille koulun/lukion päättöjuhlapuheessa. Löytääköhän ton tarinan joku vielä?

      • Kiusaaja on ain heikompi

        Mua on joskus yks poika töniny ja haukkunu.Ain ku kävelin ohi nii se tönäs mua ja muuta kaveriani sanoin monesti opettajalle mutta se jätkä ei vaa lopettanu.Lopuks alko pinna palaa ni saakelisti että kun se tuli tönimään ja sanoin sille lopeta mikä vit*u tos on hauskaa nii se vaa nauro. Vika kerta oli se ku tultiin liikkatunnilta ja se tönäs mua sanoin sille jätkälle et : nyt vitt* tää saa loppuu ja pistin sen niskasta maahan ja laitoin polven sen mahan päälle ja hämäsin että lyön nii se alko huutaa :älä lyö mä en enää tee mitää! No mä sitten hajosin nauruun niiku monet muutki ja sanoin sille et : Mee himaas ja annoin perään pienet vauhit.Ei se enää sen jälkee töniny yms vaa nykyää moikkaa nöyrästi ihan missä vaa..:)
        Kiustauille:Älkää alistuko vaikka tuntuisi siltä ole vahvenpi kuin kiusaaja vaikka välillä tuntuu että ei jaksa ja pitää luovuttaa... Tsemppiä kaikille kiusatuille ;)


    • neuvoja86

      nykyään enempi kiusattuja ku silloin mä olin koulus? vai onko enempi herkkää porukkaa? no mua lievästi kiusattiin ekalla ja tokalla...ei mitää suurempaa mut lyhyt pinnanen olin nii yhtä haukkujaa verin turpiin ja toisen heitin niskalenkillä hiekalle...sen jälkee ei kukaa uskaltanu kiusata...kannattaa yrittää tulla kovaksi nii ei oo seinään ahristettu nyhverö

    • juulilii

      Oi koittakaa pärjätä :)

      • Yolo

        Elämä on elämisen arvoista missä tahansa olosuhteissa.(paitsi kellarissa vanhan ukon raiskattavana,silloin itsemurha olisi ymmärrettävä).


    • suuruus

      Kouluni alkoi kieriä alamäkeä kun muutimme. Uusi paikka ja uusi koulu, koulukiusaaminen ja paineet musersivat minut. En enää lukenut kokeisiin taikka paljoa lukenut muutenkaan. Koulussa sain itsestäni kuvan luuserina. Haukkumiset, kouluarvosanat ja isäpuoli. Kaikki nämä viittasivat olevani alempi muita. Ylä-koulusta päästyäni menin lukioon. En halunnut mennä amikseen koulukiusaajien takia. Pysyin lukiossa tähän asti. En lue kirjoihin vieläkään ja tarkoituksenani on kirjoittaa tänä keväänä. En usko saavani hyviä arvosanoja. Äitini pakottaa minua lukemaan, mutta en siltikään lue. Vika on minussa, tiedän sen. En tiedä miksi en lue, en tiedä miksi haluan, en tiedä mitä haluan, en tiedä mitä tekisin, en tiedä miksi enää elän. Äitini sanoi minua kanssa luuseriksi.

      Tuntuu, että elämälläni ei ole enää suuntaa. Kaikkien mielestä olen luuseri. Kaikki mihin pystyn on pitämään hauskaa ystävieni kanssa ja viihdyttämään heitä. Olen ylienerginen ja siitä minut tunnetaan. Kukaan ei vain tunne huonoa puoltani. Olen aina koettanut pitää lupaukseni ja koettanut pärjätä koulussa. Olen aina halunnut olla jotain josta kaikki tykkäisivät, mutta paras ystäväni käänsi selkänsä minulle jo aikoja sitten. Minä vahingossa petin hänet, mutta en tiedostanut sitä. Minä en pysty itkemään toisten harmille, mutta itselleni kyllä.

      Kuten huomaatte en ole hyvä äidinkielessä... miksiköhän...
      Silti tahdoin puhua... kysyä teiltä mitä minä tekisin... en oikeasti tiedä miksi olen olemassa... Minulle ei ole tarkoitusta tässä maailmassa. Isäpuoli vihaa minua... paras ystäväni otti minut pois elämästään... äitini ei ymmärrä minua... koulutukseni ei päästä minua edes siivoojaksi. MINÄ EN KESTÄ... En osaa puhua kunnolla minnekkään... edes tänne... perhana vieköön. Miksi...

      • suuruus

        Ainiin... tämä käyttäjä on sitten täysin satunnainen... en tahdo, että kukaan tietää kuka olen... Kuitenkin tämä on ensimmäinen kertani kun käytän tällaista... mutta en pysty puhumaan äidilleni ja isäpuoleni vihaa minua. Oma isäni on taas vastuuntunnoton paskiainen ja juoppo.


      • tpoam
        suuruus kirjoitti:

        Ainiin... tämä käyttäjä on sitten täysin satunnainen... en tahdo, että kukaan tietää kuka olen... Kuitenkin tämä on ensimmäinen kertani kun käytän tällaista... mutta en pysty puhumaan äidilleni ja isäpuoleni vihaa minua. Oma isäni on taas vastuuntunnoton paskiainen ja juoppo.

        Toi sun isäpuoles on totaali paskiainen. Et sinä. Kaikki tekee pahoja virheitä elämässään, et sinä nyt vielä ole tunaroinut kovin pahasti. Olet vasta elämäsi alkuvaiheessa, vaikket sitä varmaan uskokaan. Tosta opiskelusta en osaa sanoo mitään...mitäs jos kysysit neuvoo joltain asiantuntijalta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2295
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2056
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1561
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1341
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1335
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1326
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      51
      1208
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1095
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      100
      1058
    Aihe