Tapahtuipa kerran...

XXX sauna

Oli minun 14-vuotis synttärit ja kaverini tuli yökylään ja kävimme saunassa. Ennen kuin astuin saunaan,pistin uimapuvun päälle,koska häpykarvoitukseni ei ollut kovinkaan kasvanut... Sitten,kun kaverini kysyi minulta häpykarvoitustani,niin minä näytin hänellle sitä ja ei kulunut kuin hetki ja olimme sormettamassa toisiamme ja tuli siinä samassa nuolastua pilluakin ;

Mitä piditte?

8

21856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xxxvastaus

      Tarina huono, nuori pillu hyvä.

    • Huohhoijaa

      Jatka koulunkäyntiä ja hanki ammatti. Noin vaatimattomat ja kirjoitusvihreitä täynnä olevat tarinat eivät sinua elätä.

    • Jäbä14

      Kuka olet, voin tulla antaan munaa, jos haluat.

    • Kiihottaja24/7

      Tai mäkin voin kiihottaa…aahhh!!!!

    • Itse oli saman ikäisenä saunomassa kaverin luona. Kaveri oli tosi innostunut yökyläilystäni. Pani mua peppuun saunassa.

      • Mä kävin uudestaan sen luona yökylässä. Pelattiin pleikkarilla. Katottiin elokuvia. Se aina vanno ettei kerro musta kenellekään kun se halus saunassa. Mä uskoin sitä ja annoin sen tehdä mitä se halus. Mä menin taas ihan normaalisti niille viikonloppu kylään. Kummankin vanhemmat oli antaneet luvan. Nyt ei oltukaan kahdestaan. Yritin päästä kysymään mitä tää tarkoitti. Mut aina oli joku muu kolmantena. Sit saunassa ei ne puhunut mitään. Mä olin nousemassa nauteille. Ne tarttu mua lanteista kiinni. Nussivat ihan kuin kaveri aina kun oltiin kahdestaan. Kaveri viimeisenä. Ne arvas, se sanoi. Olin hiljaa, mistä ne ois arvannut jos se ei olis kertonut. Nyt oli vasta perjantai ilta. En voisi kesken lähteä kotiinkaan. Mitä mä olisin sanonut niille.


    • makkk

      Sehän on hyvä että nuorena tyttönä oppii nuolemaan toisen tytön pillua siitä sitten tietää miten saa kunnon orkut nuolkaa tytöt vielläkin jatkossa toistenne pilluja NAM.

    • Vaimoni siskon tytär oli tottunut saunomaan äitinsä ja meidän kanssamme alastomana pienestä pitäen, monta kertaa. Murrosiän lähetessä se loppui kuin leikaten. Hän puki aina saunaan uimapuvun. Kun murrosikä oli tullut, uimapuku katosi taas saman tien.

      Osa tytöistä ujostelee näyttää pikkutyttömäisyyttään. Kun kasvaa aikuiseksi, se menee ohi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe