Äänitys netistä?

dingeli dong

Koneessa on Asus P877H77-V LE emo ja siinä Realtek 887-8 äänipiiri, ja Win7 käyttis.
Olen yrittänyt äänittää netistä tulevaa ääntä Audacity-ohjelmalla, mutta ei onnistu, koska tuo Audacity ei löydä tuota netistä tulevaa ääntä.

Kysymys kuuluukin, että jos hankin erillisen äänikortin, niin onko siinä oma äänipiiri, joka ohittaa tuon emolla olevan piirin, jolloin äänitys ehkä voisi onnistua tuolla Audacity:llä?

5

1282

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sterem oix
    • lkjäölkj

Onnistuu jos äänipiirin tai kortin ajuri tukee sitä, joistain ajureista se stereo mix on jätetty pois tekijänoikeussyistä.
      On olemassa myös erilaisia ripperiohjelmia suoraan tallennukseen mutta se mitä ehkä voisit käyttää riippuu usein siitä mitä aiot tallentaa ja mistä.

• toni.

äänen nauhoitus windowsin nauhurilla-audacityllä-hypercam-camstudio ohjelmilla tapahtuu näin jos stereomixiä ei löydy

ensin haetaan koneen takaa äänen ulostulo ja sisäänmeno pistoke reiät, siis sininen ja vihreä http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Nauhoitus2_zpsc0dea62b.jpg

sitten yhdistetään jo valmiiksi ostetulla 3.5 mm uros/uros jatkojohdolla http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Nauhoitus4_zpsb79271ff.jpg nuo sininen ja vihreä (ääni sisään/ulos) toisiinsa

mennään tuonne siellä pitäisi näkyä nyt noin http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Nauhoitus1_zps539c4558.jpg

äänityksessä et kuule mahdollisesti korviisi mitään nyt joten jos edestä ei kuulu kuulokkeisiin niin tarvitsen vielä tuollaisen johon yhdistät kuulokkeet http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Nauhoitus3_zps3ae04cc6.jpg tuo taitaa viedä äänen tehoa joten jos käytät tuota niin on nostettava äänen liukusäädin ihan ylös

haet netin äänilähteen valmiiksi ja audacitynkin tai windowsin nauhurin valmiusasentoon

ääni täytyy varmaan olla täysillä joten kuulokkeista voi tulla aika meteli

laitat soiton soimaan ja katsot audacityn mittareita meneekö punaiselle tai winukan nauhurilla se yleensä saa olla täysillä

kun joko kuuntelemalla tai pylväistä toteat vaikka soiton loppuneen niin suljet windowsin nauhurin tai audacityn ja tallennat nauhoituksen

sitten pienennät ääntä että voit kuunnella aikaansaanostasi ja leikkaat äänestä turhan alun ja lopun pois ja tallennat taas sen

npoilla hypecam ja camstudio ohjelmilla tulee tietysti videokin mukaan ja rajattunakin

itse olen tuonut kahdella jatkojohdolla tuohon näytön eteen johtojen päät josta ne on helppo yhdistää eikä tarvitse könytä jatkuvasti koneen takana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      82
      1008
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      547
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe