Karvian ST1:n juoruämmät.

DoubleSherlock

Enää en jaksa pitää suutani kiinni, niin monen kanssa asiasta puhunut enkä ole ainuttakaan hyvää sanaa kuullut - Karvian ST1:n juoruämmät, nämä miehet jotka ansaitsisivat hamekankaan heti kättelyssä!

Aamusta asti istutaan ST1:n tupakkakopissa (jonka ikkunat ovat muuten nykyään tummennetut). Juoruämmät saavat siis vapaammin kytätä ihmisten liikkeitä, eihän heitä kukaan näe, mutta heidän olemassa olonsa pystyy päättelemään kaikista niistä AUTOISTA! Autoista, jotka TUKKIVAT JOKA IKINEN päivä pihan niin, etteivät maksavat asiakkaat pääse kunnolla tankkaamaan autojaan! Itse olenkin ruvennut käymään viereisellä ABC:n kylmäasemalla (ikävä kyllä), koska siellä en saa ihan niin suoria, pahansuopia katseita tankatessani autoani. Ja ennen kaikkea, siellä mahdun tankkaamaan autoni!

Eräänkin kerran ollessani sisällä maksamassa (autoni oli bensa-asemaa lähimpänä olevalla jakajalla), ajoi eräs näistä juoruämmistä autonsa niin lähelle minun autoni nokkaa, että jouduin pujottelemalla peruuttamaan autoni pois väliköstä. En tiedä sitten oliko heillä tarkoituksena testata osaako nainen peruuttaa autonsa "vaikeasta paikasta" pois, sen verran kiivaasti lähtöäni kuitenkin seurattiin. Ikävä kyllä en silloin uskaltanut avata suutani ja mainita asiasta suoraan, myönnän.

Eikö asialle TOSIAANKAAN voi tehdä mitään?

ST1:n omistajia tai henkilökuntaa vastaan minulla EI OLE mitään, pelkästään näitä juoruämmiä kohtaan, jotka pilaavat kyseisen aseman maineen.

4

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoru-ukko

eihän karviassa muita "ihmisiä" olekkaan kuin juoruämmiä. oli kyse sitten isännistä tai emännistä. sisäsiittoinen sukurutsauskylä..

• mini2

Arvaappa vain miten ne ukot sinunkin takalistoasi ovat siellä ST1:sen "tupakka"-kopissa arvostelleet....voi, kuule kun tietäisit, miten siellä on jokaisesta ihmisestä jotain sanottavaa....
      Ostaisivat edes kahvikupillisen, edes tunnin välein kieltensä kostuukkeeksi, niin olisi heistä jotain hyötyäkin ST!:n pitäjälle.
      Kyllä niitä "tupakka"-koppeja Karvian parlamentille löytyy muualtakin...tien toisella puolellakin on yksi...
      Oletko nähnyt miten sunnuntaisin autot on ryhmitelty tientukoksi, osa jopa parkkeerattu risteysalueelle.
      Tankkaan Nesteellä juuri tämän parlamentti-ryhmän takia.

• pösööö

Ei niillä äijä-paroilla ole muuta elämää kuin istuskella siellä ST1:sen kopissa.
      Kaikki niistä taitaa olla jo keski-iän ylittäneitä ukkoja.

• karvinen5

saattaa syy siihen löytyä kun kattoo karvialaisia naisia. 85 % heistä painaa noin 40 kiloa liikaa. vähemmästäkin keksii muuta tekemistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6668
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4602
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      60
      2377
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1888
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1452
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1304
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1259
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1211
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1174
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe