Karvian ST1:n juoruämmät.

DoubleSherlock

Enää en jaksa pitää suutani kiinni, niin monen kanssa asiasta puhunut enkä ole ainuttakaan hyvää sanaa kuullut - Karvian ST1:n juoruämmät, nämä miehet jotka ansaitsisivat hamekankaan heti kättelyssä!

Aamusta asti istutaan ST1:n tupakkakopissa (jonka ikkunat ovat muuten nykyään tummennetut). Juoruämmät saavat siis vapaammin kytätä ihmisten liikkeitä, eihän heitä kukaan näe, mutta heidän olemassa olonsa pystyy päättelemään kaikista niistä AUTOISTA! Autoista, jotka TUKKIVAT JOKA IKINEN päivä pihan niin, etteivät maksavat asiakkaat pääse kunnolla tankkaamaan autojaan! Itse olenkin ruvennut käymään viereisellä ABC:n kylmäasemalla (ikävä kyllä), koska siellä en saa ihan niin suoria, pahansuopia katseita tankatessani autoani. Ja ennen kaikkea, siellä mahdun tankkaamaan autoni!

Eräänkin kerran ollessani sisällä maksamassa (autoni oli bensa-asemaa lähimpänä olevalla jakajalla), ajoi eräs näistä juoruämmistä autonsa niin lähelle minun autoni nokkaa, että jouduin pujottelemalla peruuttamaan autoni pois väliköstä. En tiedä sitten oliko heillä tarkoituksena testata osaako nainen peruuttaa autonsa "vaikeasta paikasta" pois, sen verran kiivaasti lähtöäni kuitenkin seurattiin. Ikävä kyllä en silloin uskaltanut avata suutani ja mainita asiasta suoraan, myönnän.

Eikö asialle TOSIAANKAAN voi tehdä mitään?

ST1:n omistajia tai henkilökuntaa vastaan minulla EI OLE mitään, pelkästään näitä juoruämmiä kohtaan, jotka pilaavat kyseisen aseman maineen.

4

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoru-ukko

      eihän karviassa muita "ihmisiä" olekkaan kuin juoruämmiä. oli kyse sitten isännistä tai emännistä. sisäsiittoinen sukurutsauskylä..

    • mini2

      Arvaappa vain miten ne ukot sinunkin takalistoasi ovat siellä ST1:sen "tupakka"-kopissa arvostelleet....voi, kuule kun tietäisit, miten siellä on jokaisesta ihmisestä jotain sanottavaa....
      Ostaisivat edes kahvikupillisen, edes tunnin välein kieltensä kostuukkeeksi, niin olisi heistä jotain hyötyäkin ST!:n pitäjälle.
      Kyllä niitä "tupakka"-koppeja Karvian parlamentille löytyy muualtakin...tien toisella puolellakin on yksi...
      Oletko nähnyt miten sunnuntaisin autot on ryhmitelty tientukoksi, osa jopa parkkeerattu risteysalueelle.
      Tankkaan Nesteellä juuri tämän parlamentti-ryhmän takia.

    • pösööö

      Ei niillä äijä-paroilla ole muuta elämää kuin istuskella siellä ST1:sen kopissa.
      Kaikki niistä taitaa olla jo keski-iän ylittäneitä ukkoja.

    • karvinen5

      saattaa syy siihen löytyä kun kattoo karvialaisia naisia. 85 % heistä painaa noin 40 kiloa liikaa. vähemmästäkin keksii muuta tekemistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      201
      2222
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1741
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      87
      1314
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      33
      1156
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1146
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1072
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1039
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe