MS-Tuonti Oy

tsjs

Tuli heti ensimmäisellä kerralla erittäin huonoja kokemuksia tästä MS-Tuonnin toiminnasta. Kysyin mönkijään uutta CDI-boxia mönkijän merkillä ja tyypillä, merkkiosaa ei ollut mutta löytyi yleismallin osa "mikä toimii jos liitin sopii". Oli melko kallis, mutta tilasin kun löytyi heti hyllystä. Ei sitten toiminut, oliko osa viallinen vai vääränlainen? Sähköosilla ei kuulemma mitään takuuta, joten palautus tai vaihto ei onnistunut.
Näin alkoi ja loppui tämä asiakkuus kerrasta.

78

8777

    Vastaukset

    • mönkijä

      Tilasin mönkijän ko. liikkeestä ja maksupäivänä laite luvattiin lähettää niin neljäntenä päivänä vielä laite oli lähettämättä vaikka jokaisena päivänä se oli kuulemma lähtenyt tiedusteltuani sitä! Ei tarvitse asioida enää todella epäkohteliaan liikkeenharjoittajan kanssa.

      • MS-Tuonti

        Maksu saapui perjantaina ja rahti tilattiin maanantaille. Mönkijä lähti tiistaina, kun rahtifirma ei saanut sopivaan aikaan sitä maanantaina noudettua. Tuotteet tomitetaan aina mahdollisimman nopeasti sen jälkeen kun on maksu tullut. Päivän tai parin viive on joskus mahdollista. Se ei nopeuta rahdin kulkua, että soittaa joka päivä tilauksen jälkeen ja tivaa että miksi ei ole perillä...


      • Varoitus

        Tämä ketju kannattaa lukea tarkasti!!

        Tiivistelmänä liikkeestä:
        - Jos ja kun tuotteessa on virhe myyjä ei suostu millekään vaan joudut käyttämään riidan oikeuden kautta
        - vanteiden laatu on hälyyttävän huono
        - Nosturit heikkolaatusia
        - sähköosissa ja mönkijöissä ollut paljon ongelmia
        - Myyjä aloittaa uhkailun ja raivoamisen vastauksena reklamaatioon.


        Kokonaisuutena tästä yrityksestä ei saa kerrassaan mitään kelvollista. Taitaa herra Salonen olla keksinyt rautaisen bisnesmallin -> ostaa mahdollisimman halvalla tavaraa kiinasta laadusta viis ja myy sen käytännössä perävalotakuulla ja normaalilla hinnalla asiakkaalle. Erityisen hälyyttävää on se kuinka suuri osa myynnistä omaa laatuvirheen.


    • Ei enää ikinä

      Itse sanoisin täydeksi kusettajaksi. Reklamaation kanssa joutuu tosissaan pitämään kiinni oikeuksistaan. Yrittää kaikki konstit ennenkuin maksaa rahat takaisin vaikka niin haluaisit. Edes nettikaupan 14 pv. palautusoikeus ei tunnu tähän liikkeeseen pätevän. Muutenkin kauppaehdoissa sellaisia kohtia joita myyjä ei voi itse määritellä.
      Myöskin ensimmäinen kerta kun asiakaspalvelija on kiroillut minulle.
      Itse en varmasti osta enää ikinä mitään, eikä varmasti tuntemani ihmisetkään ja heidän tutut jotka ovat tapauksen kuulleet.

      • MS-Tuonti

        Tuotteet noudettiin meiltä paikanpäältä, niin oli epäselvää onko kyseessä edes nettikaupan palautusoikeus. Asiakkaalla oli mahdollisuus sovittaa tuote noutaessa paikanpäällä. Lopulta kauppa kuitenkin peruttiin ja maksu palautettiin, mutta ostaja ei näköjään ole siihenkään tyytyväinen. Olen pahoillani että kevyitä kirosanoja tulee joskus käytettyä huomaamattakin.


    • MS-Tuonti Oy

      Ensimmäiselle kommentoijalle sellaista palautetta, että juuri siihen mönkijään sopivana ei ole myyty osaa. Tähän asti on CDI boxit sopinut, kun on ollut liitin sama. Tuossa tapauksessa ei edes tiedä oliko vika edes siinä boxissa, vai rikkoiko joku muu rikkinäinen osa boxin. Luonnollisesti tuossa tapauksessa kokeiltua yleismallin boxia ei voi enää palauttaa. Aivan turha reklamaatio.

      Toisen kommentoijan mönkijän maksu saapui perjantaina ja maanantaille tilattiin rahti. Maanantaina ostaja otti yhteyttä ja kerrottiin että tänään lähtee. Ei ehditty maanantaina toimittaa ja toimitus siirtyi tiistaille. Tiistaina tulikin jo huutopuhelua ja uhkailua poliisista ja siinä vaiheessa pistettiin peli poikki ja peruttiin kauppa. Rahat palautettiin viikon sisällä.

      Kolmas tapaus voisi itsekseen miettiä myös omia asenteitaan. Ketään ei olla kusetettu, eikä tulla kusettamaan. Asialliset asiakkaat saa erittäin asiallista palvelua.


      Hyvää joulua.

    • Se on ammattitaitoa

      Ammattitaitoinen myyjä/asiakaspalvelija pysyy asiallisena eikä ala kiroilemaan ja paiskomaan luuria korvaan vaikka asiakkaalta palautetta tulisikin.

      Parempaa uutta vuotta sinulle ja asiakkaillesi.

    • mönkijä

      Tiedoksi!

      Rahoja ei palautettu viikon sisällä vaan kolmen viikon päästä ja todellakin poliisin avustuksella! Kauppias itse halusi purkaa kaupan ja siinä tilanteessa ei ole olemassa 30 vrk palautusoikeutta jotka oikeuttaisivat kauppiaan pitämään maksettuja rahoja itsellään koska ei ole koskaan tavaraa toimittanut eikä näinollen ole mitään perustetta pitää vastikkettomia rahoja itsellään.

      Erittäin epäkohtelias liikkeenharjoittaja ja tämä kello kuuluu kauas!

      • MS-Tuonti

        Toisena päivänä kaupan perumisesta poliisille soittaminen oli täysin perusteetonta, kun kaupan purku katsottiin molemmille parhaaksi vaihtoehdoksi ja asia oli sovittu yhteisymmärryksessä. Poliisikin ihmetteli miksi ostaja soitti heille. Reilu kaksi viikkoa on vielä aivan normaali aika maksun palautumiselle kaupan purkamisen jälkeen. Useimmiten palautuu viikon sisällä.


    • KIITOKSIAPALJON

      vinkistä. Pysympä kaukana ko liikkeestä. Onneksi Suomessa on noita kinuskimönkkäreitten maahantuojia ihan riittävästi. Ja pikaisen otannan perusteella halvempiakin...

      • Sutta

        Hei
        Minulla samanlaisia ikäviä kokemuksia MS-Tuonti Oy toiminnasta. Tuotteet ovat huonolaatuista ja heikkoa, mutta halpaa. Kierrän kaukaa tämän yrityksen.


    • Paskaa satasella

      Älkää ainakaan spacereitä ja putteja vaan menkö ostamaan tuolta vaikka halvalla saakin. Itse tilasin spacerit ja pidemmät pultit omaan autooni. Spacerit ei jotenki sovi vaan keskireijät ns. Liian timmit josta johtuen ei mene kunnolla paikoilleen ja vanteet vipottaa. Pultit taas oli niin kierot että söi auton omista navoista yhteensä 5 kierrettä paskaksi, nyt kun laittaa vaikka talvivanteiden pulteilla niin menee niistäkin kierteet. Eikä noita tietty enää voinu palauttaa kun oli käytetty. Pysykää kaukana noista kiinan paska alumiini lätyistä ja varsinkin pulteista.

      • MS-Tuonti

        Asia keskusteltiin ostajan kanssa puhelimessa ja silti pitänyt valehdella tänne. 10mm spacereissa on 4mm viiste keskityskauluksen alareunassa. Suorasovitteisissa vanteissa on joskus harvoin pienempi viiste ja spaceri ei mene vanteeseen pohjaan asti, vaan jää kantamaan keskiöistä viisteen varaan. Toinen vaihtoehto on että autossa on keskityskaulus niin pitkä, että spaceri ei mene pohjaan asti. Ostaja ei ollut tarkistanut spacerin sopivuutta omaan vanteeseen/autoon, niin vanne on päässyt heilumaan ja vääntänyt pultit mutkalle ja vahingoittanut kierteitä. Spacerit on yleismallin osia, niin sopivuus pitää AINA tarkistaa ennen asennusta ja varsinkin ennenkö lähtee ajamaan.


    • Tackjanäkemiin

      Tulin katsomaan ovatko muutkin laittaneet palautetta, kyllä. Epäkohteliain kauppias mitä on kohdalle sattunut. Ei voi suositella kenellekään. Saa toivottavasti laittaa lapun luukulleen pikimmiten.

    • autonostaja

      kerro ihmessä lisää firmasta, nyt kauppaavat autonostureita ennakkomyynnissä netissä onko kukaan ostanut ja miten ovat pelanneet

      • MS-Tuonti

        Katteessa oli muutaman sentin halkeama rahdin jäljiltä sisäreunassa, mikä ei juuri edes näy ulospäin. Ko. mönkijän koko kate on yhtä palaa, niin mietittiin saisiko sitä järkevästi korjattua. Lopulta luvattiin tilata suraavassa kuormassa kokonainen uusi kate tilalle. Ostaja on tullut tänne heti ensimmäisenä haukkumaan ilman syytä huijariksi ja kate makaa meillä edelleen varastossa. Eipä ole lopulta uusi kate näköjään edes kiinnostanut, kun ei ole mitään yhteydenottoa kuulunut.


    • eegan

      ostimpa tältä maahantuojalta muksulle mönkiän ohjaus todella jäykkä aikuisellekin raskas olisko kellään vinkkiä mistä johtuu

      • MS-Tuonti

        Mönkijöissä on normaali käytössä erittäin nöyrä ohjaus. Paikallaan ollessa kuivalla maalla ohjaus voi tuntua jäykältä, varsinkin jos eturenkaissa on liian vähän ilmaa. Kannattaa tarkistaa se ensimmäisenä. Käyttöönotossa pitää myös rasvata ohjausakselin läpiviennit ja ohjaukseen liittyvät nivelet, niin ohjaus nöyrtyy vielä lisää. Meille voi aina soittaa, jos on jotain kysyttävää käyttöönottoon liittyen.


    • apiso

      #ms-tuonti oy

    • perhevaasasta

      Ostin mönkijän MS-tuonnilta . Maksoin ja mönkijä tuli vielä minun mielestäni tosi nopeesti.
      Rupesin kasaamaan ja muutamaan kohtaan tarvitsin apua jotta varmasti teen kaiken oikein niin myyjä neuvoi minua rauhallisesti puhelimitse. Sain siis mönkijän lapselleni kasattua.
      Mönkijä toiminut moitteettomasti ja ystävilleni joille olen vinkannut ms tuontia ovat myös saaneet avuliasta palvelua ja toimivat mönkijät.
      Joten suosittelut lähtee ainakin minulta.
      Hyvää kevään jatkoa yrittäjälle.

      • MS-Tuonti

        Kiitos vaan positiivisesta palautteesta. 99% kaupoista on ongelmattomia, niin onhan se mukava kuulla niistäkin. Muille pyydän jatkossa ensin miettimään ennenkö kirjoittaa tänne ja soittaamaan tarvittaessa meille. Kaikki asiat saadaan kyllä selvitettyä.


    • paskalafka

      Erittäin huono maku jäi meillekkin tästä kioskista. Epäystävällinen kohtelu ja ilkeä komentointi kysyttäessä asiasta kun ongelmia mönkijän kanssa tuli. ostohetken jälkeen pari yhteydenottoa riitti ja ongelmien ratkaisut haettiin muualta, joista jäi hyvä maku. Tähän kioskiin päin en enään edes kuse.

      • MS-Tuonti

        Käyntihäiriöt johtuu useimmiten pikkuasioista, kuten sytytystulppa tai tukoksia suuttimissa. Tämä kirjoittaja on tuskin edes ostanut mönkijää, kun ei tuollaisesta asiasta ole ollut mitään puhetta ja kaikki ongelmat on aina selvitetty. Kuulostaa saman henkilön kirjoitukselta, joka haukkui samana päivänä aivan muita tavaroita, mitkä ei liittynyt MS-Tuonti Oy:n toimintaan mitenkään. Nyt järkeä kirjoituksiin, ettei tarvitse alkaa poliisin kanssa käymään läpi kuka on nimettömien kirjoituksien takana. Laittakaa oma nimi näkyviin, jos on aihetta kirjoittaa.


      • dgfdfgdfgtt
        MS-Tuonti kirjoitti:

        Käyntihäiriöt johtuu useimmiten pikkuasioista, kuten sytytystulppa tai tukoksia suuttimissa. Tämä kirjoittaja on tuskin edes ostanut mönkijää, kun ei tuollaisesta asiasta ole ollut mitään puhetta ja kaikki ongelmat on aina selvitetty. Kuulostaa saman henkilön kirjoitukselta, joka haukkui samana päivänä aivan muita tavaroita, mitkä ei liittynyt MS-Tuonti Oy:n toimintaan mitenkään. Nyt järkeä kirjoituksiin, ettei tarvitse alkaa poliisin kanssa käymään läpi kuka on nimettömien kirjoituksien takana. Laittakaa oma nimi näkyviin, jos on aihetta kirjoittaa.

        Poliisia ei muuten todellakaan kiinnosta selvitellä henkilöllisyyksiä. Mitään lain pykälää ei ole rikottu. Ilmoitus otetaan vastaan mutta se ei etene.


    • 32525

      Ihme ulinaa täällä, ei se tuon äijän vika ole jos kiinan paska ei vaan toimi! JOs ei perus juttuja pysty tekemään ite tai etsimään vikaa niin älä osta KIINALAISTA. Honda,Yamaha,Polaris,Can-am <-Ota näistä niin homma toimii.

    • Onneksiluin

      Meinasin nosturin ostaa täältä, mutta onneksi eksyin tänne sivulle ja ostin toiselta jämsäläiseltä yrittäjältä nosturin, enkä joutunut asioimaan tämän herran kanssa onneksi.

      • MS-Tuonti

        No onneksi :) nostureita myydään noin 150-200kpl vuodessa ja asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä. Erittäin hyviä nostureita hyvään hintaan myyty jo 6 vuotta. Katsotaan aina tehtailta paras mahdollinen hinta/laatu suhde. Piakkoin tulossa myyntiin myös Espanjassa valmistettuja huippulaatuisia Velyen Istobal korjaamokoneita.

        Mönkijät on hintaisekseen erittäin asiallisia, mutta valitettavasti mönkijöiden ostajista löytyy asiakkaita kenelle ei kelpaa mikään ja pitäisi saada 2000€ tuote 700€ hintaan. Sitten kun pientä helposti itse korjattavaa vikaa tai pientä osaa ei saa mennä korjauttamaan/asennuttamaan jonnekin yamahan tms. merkkiliikkeeseen 60-70€ tuntiveloituksella, aletaan raivota puhelimessa ja tullaan haukkumaan suomi24 sivuille, kun vastaus ei miellyttänyt. Niin kuin 32525 kirjoittaja jo sanoikin, halvan moottorikäyttöisen laitteen ostajalla olisi hyvä olla pientä tietämystä tekniikasta itsellä.


      • Mst-Lifts

        Moi, ostin sinulta nosturin toissa vuonna. Siinä oli alusta alkaen vikaa. Muistuuko mieleesi, että miten takuuasiat hoituivat? Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

        Kyseessä myyjä jonka mielestä vika on aina asiakkaassa. Raha kelpaa mutta takuuasioita ei hoida. Kaupan päälle saa kuulla solvauksia.

        Viasta olisi pitänyt kuulemma ilmoittaa ennen käyttöönottoa. Mitenpä ilmoitat kun paljastuu vasta käytettäessä. Ja tähän vedoten herra pesi kätensä :D


    • MS-Tuonti

      CDI boxien hinnat on 20-30€ luokassa ja sähkö-osille ei voi antaa palautusoikeutta, koska ei voi tietää onko laitteessa ollut joku muu vika mikä on rikkonut myös alkuperäisen boxin. Sama vika voi rikkoa myös uuden osan ja osa pitäsi heittää palautuksen jälkeen roskiin, koska sitä ei päästä testaamaan missään. Halvoista yleismallin osista kuitenkin kyse.

      • älkääolkoilkeetä

        Älkää haukkuko. Soitettiin tälle tyypille että onko paikka auki kun mönkijää oltiin tulos katsomaan ja se oli mutta hän ei itse päässyt tulemaan joten lähetti viestinä kaikki mönkijän tiedot ja kertoi vähän muutakin nippelitietoa


    • Naurettavaaa

      Onneksi jämsästä saa parempia nostureita puolet halvemmalla, et vaan taida ymmärtää, että myyt kiinalaista paskaa, minkä kuvittelet olevan parasta. Kaiken lisäksi olet ylimielinen asiakaspalvelia.

      • MS-Tuonti

        En tietenkään kuvittele olevan parasta. Kun laittaa puolet lisää hintaa ja ostaa eurooppalaisen koneen, niin tottakai saa parempaa laatua. Puolet halvemmalla vastaavia koneita ei saa mistään, ei edes jämsästä :)


    • Asiakaspalveluako

      Ai että tämä on hyvää viihdettä, kun ihmiset antaa oman mielipiteen ja kauppias yrittää jokaisen negatiivisen palautteen kääntää asiakkan niskaan ja. väittää tämän olevan väärässä. Etkö ole koskaan kuullut sanottavan, ettei asiakas ole ikinä väärässä?. juuri tuosta näkee ettei herralla ole kaupanteko hallussa, kun pitää tulla suomi24 palstalle kritisoimaan toisten palautetta. Kannattaisi varmaan joskus ottaa se peili käteen ja katsoa, mitä siellä oikeasti näkyy.

      • MS-Tuonti

        Älä muuta sano. Ainut täysin aiheellinen kommentointi on ollut siitä, että aina ei jaksa olla miellyttävä, jos asiakas on erittäin hankala. Väärät puheet ja aiheettomat mustamaalaukset on syytä korjata, asioilla kun on aika kaksi puolta. Monet tänne kirjoitelleet ei ole edes oikeasti soittaneet, tai tehneet kauppaa MS-Tuonnin kanssa. Pakko vaan kirjoittaa jotain, kun muutkin kirjoittaa.


      • ai että kun on hyvää viihdettä (hanki elämä) !!! kuin joku voi olla näin tyhmä että tulee tänne aukomaan päätänsä ja uskotko tosiaan siihen että asiakas on aina oikeessa tai että asiakas ei ole ikinä väärässä? syytä olis mennä kokeilemaan asiakaspalvelu alaa niin mielesi muuttuu erittäinkin nopeesti. ihan kaikkee ei tarvitse niellä. ja jokaisella on oikeus tulla puolustautumaan. tää keskustelu ketju on muutamaa viestiä lukuunottamatta ihan lynkkaus ketju. eikai tosissaan kukaan tee päätöksiä SUOMI24 keskustelu ketjun perusteella?? suosittelisin käyttämään omia aivoja ja tekemään omat päätökset ja hankkimaan omat kokemukset. se on vaan niin kovin ikävää että nykyään haukutaan niin helposti miettimättä seuraamuksia. positiivisuuttakin vois kylvää yhtä ahkerasti. hieman kun googlettaa ja katselee liikevaihtoa niin ei ms-tuonti oy mikään kusettaja ole. hyvin kehittyy ja ei se ihan paskaa myymällä tule.

        Keski-Suomi Sija Koko maa Sija Kasvu-%: 38,4
        Menestyjät 49. Menestyjät 1077.

        tsemppiä tuleviin vuosiin ja myynteihin. teet kovaa työtä. itse tiedän,että mikään ei tule helpolla. vaatii erittäin paljon aikaa,työtä saada kaikki hoidettua.


    • Jyväskylästä

      Kyllähän se niin on että kun kiinan vahkeitä ostetaan niin ostajankin tulee tiedostaa että laite on KIINASTA, jos kuluttajat ovat oikeasti niin "maanantaikappaleita" ettei ymmärrä kun esim mönkijä kiina maksaa n.35% "oikean" mönkiän hinnasta, niin eihän se nyt ihan ykköstä voi olla..joten perseaukiset vinkujat jättäkää ostamatta jos ei ole rahaa ostaa "varmasti" hyvää!

      Itse olen saanut MS-Tuonti firmasta vain hyvää palvelua.

      en ole ostanut mönkijöitä, enkä osta! vaan mönkijät ostetaan keljonkonehuollosta!

      olen ostanut renkaita ja vanteita!
      kaikki aina priimaa vanteet ja palvelut!

      Joten jos ei ole rahaa ostaa oikeasti hyvää niin älkää ostako!

      • HyHgHg

        "Joten jos ei ole rahaa ostaa oikeasti hyvää niin älkää ostako!"

        Tuo nyt on ihan roskapuhetta. Kun asiakas jotain ostaa on hänellä samat lailliset oikeutensa ostipa hän halpaa tai kallista. Ei ole asiakkaan vastuulla arvioida onko tuote nyt sen hintainen ettei hänellä ole syytä vaatia tavaralta edes kohtuullista kestoa. Laki sanoo selvästi; asiakkaalla on lähtökohtaisesti syytä olettaa että laite kestää siltä oletetun käyttöiän. Vai mitä olette mieltä esimerkiksi Volkswagen-konsernin 50 tkm kestävistä TSI-koneiden turboista? Niinkö se menee että "mitäs ostit, eihän 1,2 litraisesta koneesta voi ottaa niin paljon tehoa ja vääntöä, kyllähän sen sinun pitäisi tietää!"


      • Anonyymi

        Kyseisen firman vanteet ovat todellakin mielestäni hyvä laatuisia!👍 ja ihan samoja myydään esimerkiksi vannetukussa ja sieltäkin saa yhtälailla huonoja tina vanteita jotka on solmussa yhden kuopan jälkeen nimimerkillä kokemusta on😁 tilaan jatkossaki vanteeni ms tuonnilta👍👍👍


    • EiEnäänKoskaan

      Välttäkää tätä puljua kuin ruttoa. Homma pelaa siihen asti ihan hyvin kunnes myyjälle tulee reklamoitavaa.

      Ei ota minkäänlaista vastuuta myymistään virheellisistä tuotteista eli ostaessasi käytännössä otat riskin siitä, että mikäli tuotteessa on virhe joudut viemään asian kuluttajariitalautakuntaan tai käräjille. Molemmissa tietysti kestää iäisyys ennenkuin päätöksen saa.

      Ei ole asiakaspalvelukaan firman ominta alaa. Tuntuu, että tulee puhelimessa lankoja pitkin kurkkuun kiinni kun yrittää asiallisesti päästä sovintoon.

      Kauppalehti antaa omistajan tiedoiksi Mikko Salonen. En tiedä onko kyseessä yhden hengen yritys, mutta kanssani asioinut henkilö on esitellyt itsensä Mikoksi.

    • firmoistayleensä

      Minkään firman ei pitäisi antaa toiminnallaan asiakkailleen mitään syytä kirjoittaa nettifoorumeille. Kannattaa pitää bisnes sellaisena ettei tule jälkipuheita. Avoin toimintatapa, tinkimätön rehellisyys ja selkeät toimintaperiaatteet. Nimiä mainitsematta olen vuosia asioinut toimitojen kanssa joista ei ole riviäkään kirjoitettu netissä, suullisesti vain vinkattu parhaille kavereille. Olen ostanut eri toimittajilta erilaista tavaraa venttiileistä kaivinkoneeseen.

      • JuurikinNäin

        Täysin samaa mieltä !!!


    • ihmemyyjä

      varasin vanteet tossa lauantaina ja hän soittikin tänään ja kertoi ettei kyseisiä vanteita ole varastossa kuin valkoisena kun kullan värisenä olisin ottanut ne , noh kerroin samalla kyseiselle henkilölle että olen löytänytkin jo vanteet hän rupesi siellä kiukuttelemaan puhelimessa minulle että en ole perunut tilausta minkä olin tehnyt lauantai-sunnuntai yöstä ja soitti tässä sunnuntaina ettei niitä vanteita edes ole ja yritin sanoa että olisin kyllä maanantaina peruuttanut varauksen mutta eihän siinä suun vuoroa saanut vittu mikä ukko!!!!! ELKÄÄ OSTAKO MITÄÄN!! varinaista asiakaspalvelua kun asiakkaille ruvetaan kiukuttelemaan

    • tietoo

      Ostaja ottaa kaiken vastuun kun täältä ostaa...

    • selityksiä

      Ensimmäinen ja viimeinen kauppa samalla kertaa. Viat on ominaisuuksia ja asiakkaan täytyy ymmärtää ostaessaan uutta kiinalaista, että ne on jo valmiiksi rikki.

    • eitäytynormit

      Ms-tuonti ..Surkeaa..surkeaa ..
      kiinan paskaa..jos sattuu oikeasti niin joudutte itse maksamaan..
      Mutta paskempia ei kyllä muualta saa..

    • Motobon

      Juu silkka skeidaa niin tuotteet kuin asiakaspalvelukin.

    • Pjao

      Onko kenelläkään kokemuksia ms-tuonnin lasten mönkijöistä/crossipyöristä? Olen katsellut meidän 7 9 ja 11 vuotiaille pojille tämmöisiä pelejä. Ms-tuonnin hinnat tuntuisi ainakin olevan kohdillaan. Ketokaa kokemuksia vehkeistä.

    • Iuyt

      Moi pjao. Kerron mielellään henkilökohtaisia kokemuksia ms-tuonnin tuotteesta/asiakaspalvelusta. Saako sut miten kiinni?.

    • AMGE55

      Tarttee nyt antaa palautetta. Tilasin kesällä spacerit ja pitkätk pultit, tavara tuli niinkuin piti ja ei tuotteessa mitään valittamista. Alku syksystä tilasin Eibachin jouset sama toistui. Viikko sitten tilasin vanteet ja taas kaikki meni niinkuin piti. Eli annan neljä ja puoli tähteä.

    • Petttynyt

      Pelkästään huonoja kokemuksia

    • Nbtg

      Todella huonoja kokemuksia ms-tuonnista. Ostaja ottaa kaiken vastuun viallisesta tuotteesta vaikka takuu annetaan ei tarkoita mitään ms-tuonnin mielestä.

      • vastausta

        Kaikki vialliset tuotteet korjataan. Ostajatkin voi joskus joustaa, eikä raivota heti puhelimeen että "tämä on saatava kuntoon nyt heti ja että sinä tulet nyt heti korjaamaan" Interweb aikakaudella tuntuu olevan tyyli että lähdetään raivoamaan nettiin ennenkö on kunnolla edes keskusteltu asiasta myyjän kanssa. Ongelmatapauksia on ehkä noin 1-2% kauppojen kokonaismäärästä ja yhtään ongelmaa ei ole jätetty hoitamatta.


    • EiVieläKokemusta

      Olen haaveillut autonosturista ja katsellut nettisivuilta ja siellä voisi ollakkin sopiva, mutta luettuani tämän ketjun, en kyllä ole yhtään enää varma uskallanko tilata sitä

    • Mersumies776

      Tuli ostettua vannesarja ms tuonnilta. No kaksi vanteista oli niin kieroja ettei renkaita saatu tasapainoon millään. Reklamointi ei käynyt päinsä koska renkaat oli jo käyneet vanteen päällä. Liikkeen mukaan reklamaatio olisi pitänyt tehdä ennen renkaiden sovitusta... eikä liike suostunut edes myymään kahta vannetta kierojen tilalle. Kyllähän jossakin välissä yrittäjän toimintatapa lyö itseään vasten. En todellakaan suosittele.

      • Jutustelija1

      • renkaatvaihtoon

        Miksi et reklamoi jotain muuta kautta tai tee kuluttaja-asiamiehelle valitusta?


      • vastausta

        Taas alkaa olla sellaista juttua että pakko puuttua. Vanteilla on 1mm toleranssi heitoilla, jos heitto on yli millin, niin vanteet oikaistaan meidän piikkiin. Toimitusehdoissa lukee että vanteet ei saa ollut autossa alla, jos haluaa reklaimoida heitoista. Heitot näkee jo tasapainoituskoneessa, joten siinä vaiheessa ei saa laittaa autoon alle, kun virhe havaitaan. Jälkeenpäin vaikeaa kun ei voi tietää mihin monttuun auton pyörä on osunut. Kaikki aiheelliset virheet kyllä korjataan.


      • vastausta2
        vastausta kirjoitti:

        Taas alkaa olla sellaista juttua että pakko puuttua. Vanteilla on 1mm toleranssi heitoilla, jos heitto on yli millin, niin vanteet oikaistaan meidän piikkiin. Toimitusehdoissa lukee että vanteet ei saa ollut autossa alla, jos haluaa reklaimoida heitoista. Heitot näkee jo tasapainoituskoneessa, joten siinä vaiheessa ei saa laittaa autoon alle, kun virhe havaitaan. Jälkeenpäin vaikeaa kun ei voi tietää mihin monttuun auton pyörä on osunut. Kaikki aiheelliset virheet kyllä korjataan.

        Tähän vielä lisäyksenä yhdestäkään vanteesta ei ole koskaan vielä löytynyt tehtaan jäljiltä olevaa yli millin heittoa, epäiltyjen tärinöiden takia muutamia tarkisteltu. Jokainen vanne kulkee tehtaalta mittauksen läpi. Muutaman kymmenysosa millin heitot vanteessa ei aiheuta suuria tärinöitä. Lähes kaikki tärinät johtuu renkaista.


    • MSTUONTIOYHommapelaa

      Ms-tuonti Oy on hyvä kauppa. Kyllä sieltä uskaltaa tilata. Yrittäjä on mukava. Ihan oikein että mulkuille asiakkaille mulkku. Kukaan jaksa kenenkään paviaani pellen " persettä nuolla". Mukaville asiakkaille mukava.

      • vastausta

        Kyllä kaikille asiakkaille ollaan lähtökohtaisesti mukavia ja reklamaatiotkin hoidetaan. Ketään ei olla huijattu, eikä huijata. Ihminen tässä vaan ollaan ja joskus voi hermo mennä oikein vaikeisiin asiakkaisiin, kenelle ei yksinkertaisesti mikään käy tai kelpaa. Suoraa huijausta ja ohareiden tekoa on myös paljon koettu, mitkä yrittäjän vaan pitäisi aina niellä, ei saisi sanoa mistään vittuilusta takaisin. Tästä huomaa miten paha ihmisillä on suomessa nykyään olla. Eivät tiedä mihin menisi purkamaan pahaa oloaan.


    • Jippika

      Paska pulju! Tuotteen palauttaminen vaikeaa. Matkahuollon kulut pitää maksaa itse jos palauttaa ei siinä mitään mut ku rupeaa tuleen muita maksuja päälle esim, hänen työpanos, vienti ja muita kuluja jotka ei kuulu kauppaan. Etukäteen maksu josta ei saa kuittia edes paketin matkassa. Sittenkö kysyy matkahuollon maksun kuittia nii vastaa et ei ole ja arpoo itse hintansa lähetykselle. Kiinnostavaa. Saa nähä saako ropoja ikään takasi😲

      • Huijausta

        Ota kuluttaja asiamieheen yhteyttä!!


      • vastausta

        Kaikki palautukset kyllä hyvitetään, mutta palautuksista tulee maksuun edestakaiset rahtikulut ja pakkauskulut, palauttaminen ei ole vaikeaa, se vaan ei ole ilmaista. Tämä on säädetty ihan kuluttajansuojalaissa ja niiden mukaan toimitaan. Matkahuoltoon ei makseta erikseen yksittäisiä rahteja, eikä niistä tule erillistä kuittia, vaan matkahuolto laskuttaa kuukausittain. Tämän kaverin oli erittäin vaikea sitä ymmärtää, haukkui ja väänsi asiaa vakisin jo puhelimessa kun sitä yritettiin selittää.


      • Huijausta

        Ootko muuten huomannu että kaikki muut ovat aina väärässä sinun mielestä ja sinä oikeassa, lue ajatuksella tämä koko viestiketju ja mieti mitä yritys voisi parantaa. Ehkä asiakaspalvelu, vastuu myymistäsi tuotteista jne ? ! Mutta nämähän kaikki taitaa vain olla asiakkaista kiinni. :D


      • Anonyymi

        TÄMÄ! Vieläkin vituttaa ja en suosittele!


    • JomppaXXX

      Tällä firmalla on sellaiset takuuehdot (lukekaa) ettei varmasti saa mitään takuuseen.! Kokemusta on!

    • Tyytyväinen_asiakas

      Tänne on kirjoitettu niin uskomaton määrä ihan täyttä puppua, että ei mitään rajaa. Itsellä ei minkäänlaista ongelmaa toimituksen kanssa, ja tuote oli juuri sitä mitä sovittiin/tiedoissa luki.

      Kiitokset MS-tuonnille hyvästä palvelusta ja toimituksesta!

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä tuo ei todellakaan ole puppua, sinulla on käynyt uskomattoman hyvä tuuri, että asiat ovat menneet ongelmitta.


    • Perttixx

      Kiitoksia näistä.. en tarvikkaan halpaa autonosturia :)
      Tai siis tilaan itte sen kiinasta sittenkun tarviin:)

      • Jutustelija1

        Ollos hyvä :-)

        Itse en tilaisi kuin pro-vehkeen, jos laite hajoaa ja jotain menee rikki niin vahongot ylittää helposti kunnolliseen ostokseen mennee rahan arvon.


    • Halpaa

      ja hyvää ei ole keksittykään. Tai jos olisi, kaikki möisivät sitä. Antaa hieman matalaotsaisen kuvan jos ja kun intoutuu suoli-palstalle vänkäämään. Täällä saanee kyllä "kauppaa" tehdä jos sille linjalle lähtee. Maine kasvaa mutta ei välttämäti parempaan suuntaan, ainakaan tietyissä piireissä.

    • Johnie

      Takuu uusille tuotteille hyvin rajallinen, tuntee olonsa vähän huijatuksi kun uusi tavara ei toimi eikä takuuta ole.

      Varovainen saa olla, ehkä helpommin tilaa tavarat saksan ebaysta, parempi palautusoikeus.

      • Anonyymi

        No niin, saas nähdä miten menee. Nyt ollut just 6kk käytöss ollut 2-pilari nostin 4000kg. Ihan tyytyväinen olen ollut, mutta nyt meni turvavaijelin rissapyörän 20mm aksli poikki. Siitä kyllä aika ihmettelyä miten voi noin paksu akseli mennä poikki, kun siihen ei varsinaisesti edes kuormitusta tule. Nostin ei ole ollut edes jokapaiväisessä käytössä. Onko muilla kestävyys kokoemuksia?


    • Anonyymi

      Tulipa mieleen kun yritin aikoinaan ostaa kyseisestä firmasta vanteet.
      Maksoin pyydetyn hinnan ja jäin odottelemaan vanteita. Seuraavaksi otettiin yhteyttä ja kerrottiin että vanteita ei toimiteta jos en maksa lisää, koska hänellä on toimittaja vaihtunut. Asiallisesti kerroin että mielestäni en ole velvoitettu enää kaupanteon jälkeen maksamaan lisää saadakseni tilaamani vanteet. Tästä myyjä hermostui täysin, alkoi lähettelemään sähköposteja jossa kertoi että alkuperäisessä kaupassa pysyminen tarkoittaisi että hän nuolee minun persettä.

      En ole ikinä saanut missään yhtä törkää asiakaspalvelua.

      • Anonyymi

        Alempaan väitteeseen en ota kantaa, koska tuollaista ei ilman todella painavaa syytä sanota. Joskus on todennäköisesti noinkin sanottu, jos asiakas alkaa käyttäytyä itse huonosti ja ylimielisesti. Vanteiden saatavuuden osalta pitää paikkaansa. Nettikauppa ei ole automaattinen ja joissain malleissa esim. Väri vaikuttaa siihen mistä vanteet tulee ja miten saatavilla. Joskus ilmoituksessa oleva tarjoushinta on vain varastossa olevalle setille ja muita ilmoituksessa olevia väri/ET vaihtoehtoja saadaan erikseen tukuista tilaamalla, jolloin hintaa voi tulla jokunen kymppi lisää. Nämä ilmoitetaan aina asiakaalle ennenkö mitään tarvitsee maksaa ja tilaus on mahdollista vielä siinä vaiheessa perua, jos ei vanteita halua.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe