Mies kiinnostunut naisesta

Romanttisuus

Millä tavalla mies käyttäytyy, jos hän on kiinnostunut naisesta?

38

12603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihjeitä

      Ei ainakaan käännä katsetta pois tai ole välinpitämätön naista kohtaan ellei mies ole sitten täysin ujo.

      Mutta jos muuten itsevarmalta vaikuttava mies ei katso naista kun on mahdollisuus niin tuskin on kiinnostunut.

      Lisäksi uskon että kiinnostunut mies pyrkii tekemään naiseen vaikutuksen sekä viemään juttua eteenpäin vain jos on rohkeutta.
      Tietysti jos mies tietää että nainen on varattu tai ei ole mahiksia niin mies voi olla välinpitämätön.

      Jos mies ei reagoi naiseen muuten kuin kaikkiin muihinkin naisiin ja on ystävällisen välinpitämätön ja kohtelias niin tuskin hänellä on mitään erityistä kiinnostusta.

    • Tällaisia vinkkejä

      Silmät paljastavat monesti kiinnostuksen. Pelkästään flirttaileva mies, näyttää silmistä tyhjältä. Ihastuneella ihmisellä on katseessa lämpöä ja ihailua.

      Tällaiset voivat olla merkkejä kiinnstuksesta:
      -katsominen
      -halu olla lähellä
      -hermostuneisuus
      -ajan järjestäminen naiselle
      -naisen kuunteleminen
      -pupillien laajeneminen
      -räpsyttelevät silmät
      -auki oleva suu
      -kulmakarvojen kohoaminen
      -pyrkimys saada nainen huomaamaan mies
      -naiseen päin kääntyminen, eteenpäin nojaaminen
      -vitsien kertominen, naisen hauskuutus

      • Tälläistä kysyyn

        Pidän vastauksestasi. Hyvä, selkeä ja suht. laaja. Oletko mies, joka mietti näitä asioita omalta kohdaltaan?
        ..vai nainen, joka teki tiivistelmän kuulemistaan asioista?


      • hyvän tuulen flirtti

        "Pelkästään flirttaileva näyttää silmistään tyhjältä"

        Nyt en ihan allekirjoita. Tai sitten ne kaikki mulle flirttailleet on olleet minuun ihastuneita ;).

        Flirttaillahan voi vaikkei olisi ihastunutkaan, sellaista "hyvän tuulen flirttiä" jonka tarkoitus on vain huomioida toinen kivasti, ei saada aikaan mitään sen kummempaa. Silloin voi silmistä näkyä muutakin kuin tyhjää, ja näkyykin.


      • -T.L.-
        Tälläistä kysyyn kirjoitti:

        Pidän vastauksestasi. Hyvä, selkeä ja suht. laaja. Oletko mies, joka mietti näitä asioita omalta kohdaltaan?
        ..vai nainen, joka teki tiivistelmän kuulemistaan asioista?

        Vaikuttaa kirjatietoudelta ainakin osittain.


      • oontäällätaas

        No, kyllähän se on just noin! Omalla kohdalla täyttyy nui kaikki. Olen mies, joka on palavasti ihastunut erääseen naiseen. Pupillien laajeemisesta en tosin osaa itse sanoa, mutta tod.näk ovat kuin lautaset Hänen seurassaan.


      • Tällaisia vinkkejä
        -T.L.- kirjoitti:

        Vaikuttaa kirjatietoudelta ainakin osittain.

        Olen nainen ja tehnyt itse havaintoni miehestä, jonka luulen olevan minuun ihastunut. Tunne on molemminpuolinen, joten siksi on tullut käytettyä erittäin paljon aikaa miehen eleiden tulkitsemiseen ja olenkin mielestäni jo aika mestari miehen ihastumisen tunteiden havaitsemisessa. Olen kyllä aina ollut herkkä vaistoamaan ihmisten tunnetiloja. Omalla kohdalla ongelma vaan on, että mies on naimisissa.


      • Epäloogisesti
        Tällaisia vinkkejä kirjoitti:

        Olen nainen ja tehnyt itse havaintoni miehestä, jonka luulen olevan minuun ihastunut. Tunne on molemminpuolinen, joten siksi on tullut käytettyä erittäin paljon aikaa miehen eleiden tulkitsemiseen ja olenkin mielestäni jo aika mestari miehen ihastumisen tunteiden havaitsemisessa. Olen kyllä aina ollut herkkä vaistoamaan ihmisten tunnetiloja. Omalla kohdalla ongelma vaan on, että mies on naimisissa.

        Heh, pakko vastata. Ja älkää tuomitko. Minä olen se naimisissa oleva mies. Ja vanha veisu, avioliitto vetelee viimeisiään ja itseasiassa teen siitä lopun viimeistään ensivuoden alussa ottamalla eron. Tämä avioliitto on ollut loppu jo kauan ennen kuin ihastuin, joten ihastuksen piikkiin sitä ei voi laittaa - ihan vaan tiedoksi. Haluan kuitenkin "varmistaa", että nykyisellä aviopuolisolla on asiat kunnossa ja että voimme erota "hyvin ja säädyllisesti". En halua myöskään loukata aviopuolisoa esim. yrittämällä toista naista, toisaalta en halua loukata tätä toista naista yrittämällä häntä, kun olen naimisissa. Olen siis ihastunut naiseen ja tunne on vahva ja jotain tunnen hänen puoleltaankin. Kyllä me miehetkin koitetaan tulkita. Loppujen lopuksi tulen kuitenkin eroamaan, koska taustalla on paljon muutakin kuin ihastus toiseen naiseen. Mutta asiaan: miten käyttäydyn? Täysin epäloogisesti. Välillä haen huomiota, välillä yritän vältellä. Välillä yritän katsoa rohkeasti silmiin, ikään kuin haihduttaakseni tunteeni (jotka siis ovat väärin), välillä pälyilen muualle, kun en tähän pysty. Osaan puhua vain virallisesti ja joskus taas onnistun puhumaan jostain muusta. Jos minulla on mahdollisuus olla avuksi, niin tarjoan sitä pyytämättä, mutta en tyrkyttäen - jätän hänelle vapauden valita. Toisaalta teen aikalailla töitä sen eteen, että hän ei huomaisi minun olevan niin vakavasit ihastunut, mikä luultavasti näkyy ajoittain jopa töykeänä käytöksenä. Kaikki tämä siksi, että olen naimisissa ja vaikka eroamassa, niin haluan "säilyttää" kunniani, etten ole yksi pettävä puoliso muiden joukossa. Tämä on myös tapani osoittaa toiselle naiselle, että arvostan ja pidän hänestä niin paljon, että en halua edes yrittää häntä ennen kuin olen "vapaa".


      • rakkautta on
        Epäloogisesti kirjoitti:

        Heh, pakko vastata. Ja älkää tuomitko. Minä olen se naimisissa oleva mies. Ja vanha veisu, avioliitto vetelee viimeisiään ja itseasiassa teen siitä lopun viimeistään ensivuoden alussa ottamalla eron. Tämä avioliitto on ollut loppu jo kauan ennen kuin ihastuin, joten ihastuksen piikkiin sitä ei voi laittaa - ihan vaan tiedoksi. Haluan kuitenkin "varmistaa", että nykyisellä aviopuolisolla on asiat kunnossa ja että voimme erota "hyvin ja säädyllisesti". En halua myöskään loukata aviopuolisoa esim. yrittämällä toista naista, toisaalta en halua loukata tätä toista naista yrittämällä häntä, kun olen naimisissa. Olen siis ihastunut naiseen ja tunne on vahva ja jotain tunnen hänen puoleltaankin. Kyllä me miehetkin koitetaan tulkita. Loppujen lopuksi tulen kuitenkin eroamaan, koska taustalla on paljon muutakin kuin ihastus toiseen naiseen. Mutta asiaan: miten käyttäydyn? Täysin epäloogisesti. Välillä haen huomiota, välillä yritän vältellä. Välillä yritän katsoa rohkeasti silmiin, ikään kuin haihduttaakseni tunteeni (jotka siis ovat väärin), välillä pälyilen muualle, kun en tähän pysty. Osaan puhua vain virallisesti ja joskus taas onnistun puhumaan jostain muusta. Jos minulla on mahdollisuus olla avuksi, niin tarjoan sitä pyytämättä, mutta en tyrkyttäen - jätän hänelle vapauden valita. Toisaalta teen aikalailla töitä sen eteen, että hän ei huomaisi minun olevan niin vakavasit ihastunut, mikä luultavasti näkyy ajoittain jopa töykeänä käytöksenä. Kaikki tämä siksi, että olen naimisissa ja vaikka eroamassa, niin haluan "säilyttää" kunniani, etten ole yksi pettävä puoliso muiden joukossa. Tämä on myös tapani osoittaa toiselle naiselle, että arvostan ja pidän hänestä niin paljon, että en halua edes yrittää häntä ennen kuin olen "vapaa".

        Ei ole tunteet väärin ja rakastan sua senkin epeli. Lopettaisit jo ja ota yhteyttä irl. Olet nyt vähän raukkamainen. Tunnen jo metkusi mutta en tunteitasi.


      • varattu nainen
        Epäloogisesti kirjoitti:

        Heh, pakko vastata. Ja älkää tuomitko. Minä olen se naimisissa oleva mies. Ja vanha veisu, avioliitto vetelee viimeisiään ja itseasiassa teen siitä lopun viimeistään ensivuoden alussa ottamalla eron. Tämä avioliitto on ollut loppu jo kauan ennen kuin ihastuin, joten ihastuksen piikkiin sitä ei voi laittaa - ihan vaan tiedoksi. Haluan kuitenkin "varmistaa", että nykyisellä aviopuolisolla on asiat kunnossa ja että voimme erota "hyvin ja säädyllisesti". En halua myöskään loukata aviopuolisoa esim. yrittämällä toista naista, toisaalta en halua loukata tätä toista naista yrittämällä häntä, kun olen naimisissa. Olen siis ihastunut naiseen ja tunne on vahva ja jotain tunnen hänen puoleltaankin. Kyllä me miehetkin koitetaan tulkita. Loppujen lopuksi tulen kuitenkin eroamaan, koska taustalla on paljon muutakin kuin ihastus toiseen naiseen. Mutta asiaan: miten käyttäydyn? Täysin epäloogisesti. Välillä haen huomiota, välillä yritän vältellä. Välillä yritän katsoa rohkeasti silmiin, ikään kuin haihduttaakseni tunteeni (jotka siis ovat väärin), välillä pälyilen muualle, kun en tähän pysty. Osaan puhua vain virallisesti ja joskus taas onnistun puhumaan jostain muusta. Jos minulla on mahdollisuus olla avuksi, niin tarjoan sitä pyytämättä, mutta en tyrkyttäen - jätän hänelle vapauden valita. Toisaalta teen aikalailla töitä sen eteen, että hän ei huomaisi minun olevan niin vakavasit ihastunut, mikä luultavasti näkyy ajoittain jopa töykeänä käytöksenä. Kaikki tämä siksi, että olen naimisissa ja vaikka eroamassa, niin haluan "säilyttää" kunniani, etten ole yksi pettävä puoliso muiden joukossa. Tämä on myös tapani osoittaa toiselle naiselle, että arvostan ja pidän hänestä niin paljon, että en halua edes yrittää häntä ennen kuin olen "vapaa".

        Saman voisin kuitata myös omasta käytöksestäni naisena kuin 'epäloogisesti' kirjoitti miehenä.


      • Epäloogisesti
        rakkautta on kirjoitti:

        Ei ole tunteet väärin ja rakastan sua senkin epeli. Lopettaisit jo ja ota yhteyttä irl. Olet nyt vähän raukkamainen. Tunnen jo metkusi mutta en tunteitasi.

        Kultaseni, minulla on vielä vaikka mitä ylläreitä varastossa ;), eikä kaikkea voi heti näyttää. Tunteet eivät ole väärin, mutta elämänsä huonotkin asiat on koitettava hoitaa niin, että pystyy itseään aamulla peilistä katsomaan ja toteamaan olevansa kaikesta huolimatta ihan ok tyyppi. Tunteista meidän välillä voidaan puhua sitten, kun mahdollisuus loukata ylipäätään ketään on mahdollisimman pieni. Kärsivällisyyttä :D


      • rakkautta vain
        Epäloogisesti kirjoitti:

        Kultaseni, minulla on vielä vaikka mitä ylläreitä varastossa ;), eikä kaikkea voi heti näyttää. Tunteet eivät ole väärin, mutta elämänsä huonotkin asiat on koitettava hoitaa niin, että pystyy itseään aamulla peilistä katsomaan ja toteamaan olevansa kaikesta huolimatta ihan ok tyyppi. Tunteista meidän välillä voidaan puhua sitten, kun mahdollisuus loukata ylipäätään ketään on mahdollisimman pieni. Kärsivällisyyttä :D

        Ei tartte silti koko ajan loukata. Kokeilepa välillä positiivista lähestymistapaa. mä en tiedä enää yhtään mitä sä haluat (en oo kyllä koskaan tajunnu). Toisen tunteilla leikkiminen ei oo kuitenkaan kivaa. Sä oot aika rajamailla noiden juttujen kanssa... enkä täällä sivustolla jaksa kauaa pyöriä. Mene vähän itseesi. Enkä todellakaan halua sinua tai ketään loukata.


      • rakkautta vain
        rakkautta vain kirjoitti:

        Ei tartte silti koko ajan loukata. Kokeilepa välillä positiivista lähestymistapaa. mä en tiedä enää yhtään mitä sä haluat (en oo kyllä koskaan tajunnu). Toisen tunteilla leikkiminen ei oo kuitenkaan kivaa. Sä oot aika rajamailla noiden juttujen kanssa... enkä täällä sivustolla jaksa kauaa pyöriä. Mene vähän itseesi. Enkä todellakaan halua sinua tai ketään loukata.

        ja vaikka muiden loukkaamista vältteleekin niin aina siinä ei onnistu. Mutta tarkoituksellinen loukkaaminen...


      • yxkaxpox
        Epäloogisesti kirjoitti:

        Heh, pakko vastata. Ja älkää tuomitko. Minä olen se naimisissa oleva mies. Ja vanha veisu, avioliitto vetelee viimeisiään ja itseasiassa teen siitä lopun viimeistään ensivuoden alussa ottamalla eron. Tämä avioliitto on ollut loppu jo kauan ennen kuin ihastuin, joten ihastuksen piikkiin sitä ei voi laittaa - ihan vaan tiedoksi. Haluan kuitenkin "varmistaa", että nykyisellä aviopuolisolla on asiat kunnossa ja että voimme erota "hyvin ja säädyllisesti". En halua myöskään loukata aviopuolisoa esim. yrittämällä toista naista, toisaalta en halua loukata tätä toista naista yrittämällä häntä, kun olen naimisissa. Olen siis ihastunut naiseen ja tunne on vahva ja jotain tunnen hänen puoleltaankin. Kyllä me miehetkin koitetaan tulkita. Loppujen lopuksi tulen kuitenkin eroamaan, koska taustalla on paljon muutakin kuin ihastus toiseen naiseen. Mutta asiaan: miten käyttäydyn? Täysin epäloogisesti. Välillä haen huomiota, välillä yritän vältellä. Välillä yritän katsoa rohkeasti silmiin, ikään kuin haihduttaakseni tunteeni (jotka siis ovat väärin), välillä pälyilen muualle, kun en tähän pysty. Osaan puhua vain virallisesti ja joskus taas onnistun puhumaan jostain muusta. Jos minulla on mahdollisuus olla avuksi, niin tarjoan sitä pyytämättä, mutta en tyrkyttäen - jätän hänelle vapauden valita. Toisaalta teen aikalailla töitä sen eteen, että hän ei huomaisi minun olevan niin vakavasit ihastunut, mikä luultavasti näkyy ajoittain jopa töykeänä käytöksenä. Kaikki tämä siksi, että olen naimisissa ja vaikka eroamassa, niin haluan "säilyttää" kunniani, etten ole yksi pettävä puoliso muiden joukossa. Tämä on myös tapani osoittaa toiselle naiselle, että arvostan ja pidän hänestä niin paljon, että en halua edes yrittää häntä ennen kuin olen "vapaa".

        Hienosti ja kunnioittavasti ajateltu!


      • hullu riski
        Epäloogisesti kirjoitti:

        Heh, pakko vastata. Ja älkää tuomitko. Minä olen se naimisissa oleva mies. Ja vanha veisu, avioliitto vetelee viimeisiään ja itseasiassa teen siitä lopun viimeistään ensivuoden alussa ottamalla eron. Tämä avioliitto on ollut loppu jo kauan ennen kuin ihastuin, joten ihastuksen piikkiin sitä ei voi laittaa - ihan vaan tiedoksi. Haluan kuitenkin "varmistaa", että nykyisellä aviopuolisolla on asiat kunnossa ja että voimme erota "hyvin ja säädyllisesti". En halua myöskään loukata aviopuolisoa esim. yrittämällä toista naista, toisaalta en halua loukata tätä toista naista yrittämällä häntä, kun olen naimisissa. Olen siis ihastunut naiseen ja tunne on vahva ja jotain tunnen hänen puoleltaankin. Kyllä me miehetkin koitetaan tulkita. Loppujen lopuksi tulen kuitenkin eroamaan, koska taustalla on paljon muutakin kuin ihastus toiseen naiseen. Mutta asiaan: miten käyttäydyn? Täysin epäloogisesti. Välillä haen huomiota, välillä yritän vältellä. Välillä yritän katsoa rohkeasti silmiin, ikään kuin haihduttaakseni tunteeni (jotka siis ovat väärin), välillä pälyilen muualle, kun en tähän pysty. Osaan puhua vain virallisesti ja joskus taas onnistun puhumaan jostain muusta. Jos minulla on mahdollisuus olla avuksi, niin tarjoan sitä pyytämättä, mutta en tyrkyttäen - jätän hänelle vapauden valita. Toisaalta teen aikalailla töitä sen eteen, että hän ei huomaisi minun olevan niin vakavasit ihastunut, mikä luultavasti näkyy ajoittain jopa töykeänä käytöksenä. Kaikki tämä siksi, että olen naimisissa ja vaikka eroamassa, niin haluan "säilyttää" kunniani, etten ole yksi pettävä puoliso muiden joukossa. Tämä on myös tapani osoittaa toiselle naiselle, että arvostan ja pidän hänestä niin paljon, että en halua edes yrittää häntä ennen kuin olen "vapaa".

        Voi voi minkä virheen olet tekemässä,mutta ehkä ihastuksesi palvelee jotain muuta tarkoitusta...


      • Epäloogisesti
        rakkautta vain kirjoitti:

        ja vaikka muiden loukkaamista vältteleekin niin aina siinä ei onnistu. Mutta tarkoituksellinen loukkaaminen...

        Täsmälleen. Ja tarkoituksellinen loukkaaminen on jotain, mitä en ikinä tekisi. Päinvastoin, jos huomaan mielipahaa nousee mieleeni sen tuhannen kysymystä, että onko kaikki kunnossa? Sitä saa oikein töitä tehdä, ettei lähde utelemaan ajatellen, että haluaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä. Ja että ei vahingossakaan kävisi ilmi, kuinka paljon toista ajattelee. Se on se, mikä saattaa vaikuttaa töykeältä, kun toisen kasvot näyttävät siltä, kuin koko maailma olisi vastaan ja tarvitsisivat vain hellää halausta. Ja sitähän en voi tehdä. Ja se voi loukata, kun toinen hymyilee ja on ystävällinen, kun itse tuntee olevansa pakotettu olemaan mahdollisimman asiallinen, jotta ei anna kuvaa tyypillisenä ihastuneena varattuna. Sorry, näin se vain on.

        Menee vähän aiheen viereen, mutta "hullu riski", mikä on riski, jos entinen suhde on jo päätepisteessä? Että jää yksin? Tilanteessani sekin on parempi vaihtoehto, kuin nykyinen suhde. No, ajankuluahan tämä nyt on täällä jupista :=)


      • rakkautta vain
        Epäloogisesti kirjoitti:

        Täsmälleen. Ja tarkoituksellinen loukkaaminen on jotain, mitä en ikinä tekisi. Päinvastoin, jos huomaan mielipahaa nousee mieleeni sen tuhannen kysymystä, että onko kaikki kunnossa? Sitä saa oikein töitä tehdä, ettei lähde utelemaan ajatellen, että haluaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä. Ja että ei vahingossakaan kävisi ilmi, kuinka paljon toista ajattelee. Se on se, mikä saattaa vaikuttaa töykeältä, kun toisen kasvot näyttävät siltä, kuin koko maailma olisi vastaan ja tarvitsisivat vain hellää halausta. Ja sitähän en voi tehdä. Ja se voi loukata, kun toinen hymyilee ja on ystävällinen, kun itse tuntee olevansa pakotettu olemaan mahdollisimman asiallinen, jotta ei anna kuvaa tyypillisenä ihastuneena varattuna. Sorry, näin se vain on.

        Menee vähän aiheen viereen, mutta "hullu riski", mikä on riski, jos entinen suhde on jo päätepisteessä? Että jää yksin? Tilanteessani sekin on parempi vaihtoehto, kuin nykyinen suhde. No, ajankuluahan tämä nyt on täällä jupista :=)

        Jos toisella ei ole pienintäkään tietoa kiinnostuksestasi hänkin voi tuntea itsensä typeräksi ollessaan kiinnostunut sinusta. Miksi asioista täytyy tehdä niin monimutkaisia ja miksei asioista voi puhua irl. Enkä nyt tarkoita mitään ylitsepursuavia hempeilyitä. Ymmärrän pointtisi, mutta asiassa voisi tulla jotenkin vastaan.


    • Mahkuliini

      Mies hakeutuu mahdollisimman paljon naisen seuraan ja juttusille. Kyselee kuulumisia, haluaa tietää naisen elämästä.

    • Mies....

      Kiipeää vaikka pere edellä puuhun päästäkseen sextaan sen naisen kaa tai kävelee helposti kallioitten betoniseinien läpi ko. tavoite mielessä....

      Siitä nainen tietää ;-)

    • en ap.

      Yhteenvetona näistä kommenteista voisin päätellä, että ikävöimäni mies on minua kohtaan joko niin ujosteleva, hermostunut ja hienotunteisen kohtelias suurten tunteidensa vuoksi tai sitten ei ole kiinnostunut ja on sen vuoksi viileän ystävällinen ja katseita välttelevä.

      • "yhteenvetoa"

        Parhaiten selvinnee kun ottaa selvää. Voithan kysyä vaikka kahville tai jotain? Ei tarvi pähkäillä loputtomiin.


      • Ikävöity mies

        Se ensimmäinen vaihtoehto täsmää.


    • siinäpä ne

      tuijottelee silmiin ja jututtaa

      haluaa nussia

      haluaa nähdä

      • Hänelle (m)

        niin justinsa, miekiin haluun ****** ja haluun nähdä

        tuijotella niihin isoihin ruskosilmiin ja jutella, mutta toisenlaisessa paikassa osaisin olla ihan hiljaakin, ja kuunnellakin toisaalta, vaikka sitä ei moni uskoisi;):)


    • Mies kuin mies.

      Rehellinen
      Avoin.

    • jihuuujihuu

      Kirjoittaa kirjaimia ja toteaa sitten että ne ei merkite mitään.

    • Miten...

      MUNAA ?

    • se totta on

      Ei miehet rakasta, eikä edes halua.

    • Ei rakasta

      vain seksiä halua.

    • aika kattava
    • vastausp

      Eiköhän se riipu edellytyksistä. Tietyssä tilanteessa jollain tavalla ja toisesenlaisessa muulla tavalla.

      Yleisesti voi varmaan kaikessa yksinkertaisuudessaan kiteyttää että tämä mies lähestyy naista jollain tavalla, jännitti tai ei. Ja se myös tietysti vaikuttaa tapaan lähestyä.

    • minävaan7

      Haluavat seksiä jos eivät muualta saa. Eivät kyllä saa minultakaan.

    • rickhoffman

      on hermostunut,todella hermostunut.jos kahdenkeskinen tilanne,rentoutuu ja pääsee tunnelmaan.nauttii suuresti tunnelmasta,kestää useita päiviä.

    • Kokemustajovuosi

      Seurailee sua paikasta toiseen. Keksii tikusta asiaa että pääsee jutulle. Keksii lempinimiä. On aina ilonen nähdessään sut.

    • rfthgyku

      Riippuu siitä mitä on elämässään kokenut jos on tullut vain paskaa niskaan niin ei välttämätti mitenkään eritavalla kuin muidenkaan. Silloin kun raja tulee vastaan ja malja vuotaa yli ei paluuta enää ole.

    • silmätkostuujakovettuu

      Lipoo ja nuoleskelee mielellään huulia.

    • Asdasdasdaaaaa

      Tuijottaa pitkään ja hymyilee jutellessaan, kävelee erittäin hitaasti pois paikalta.. on toivelias et tää on se oikea, kunnes selvii et ootkin varattu, eikä saa sua, silloin tuijottaa pitkään, mut ei hymyile.

    • Ella_Ma

      Mulla on samankaltainen ongelma. Oon nyt 1,5 vuotta tuntenut miehen ja järjettömän ihastunut. Hän on kollega jota näen muutaman kerran vuodessa. Meillä on aina flirttiä, vittuilua, naurua. Kutsuu minua lempinimellä. Hän pyrkii lähelleni, yrittää antaa itsestään hyvän kuvan, on hermostunut seurassani ja tuijottaa. Koskee sillain vahingossa. Vastaa viesteihin muutamassa minuutissa. Kesällä olimme kaksi viikkoa töissä ulkomailla. Tanssimme baarissa hitaita (mies haki)ja tanssin aikana hänellä oli stondis. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut eli emme päätyneet sänkyyn. Olin kolme päivää kipeänä ja mies oli tosi huolissaan. Viimeisenä iltana sitten rohkaistuin ja tein suoran ehdotuksen. Sain pakit. Ilmeisesti käsitin kaiken väärin ja luin merkkejä väärin vai mistä on kyse. Olen lähdössä puoleksi vuodeksi ulkomaille (mies tietää tämän) eli voiko se olla syy ettei hän halua mtn?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe