YRITTÄJÄNAISET

yrittänyttä ei lai..

Jämsässä on hieno joukko naisia jotka jaksavat hoitaa yritystoimintaa.Hatun noston ovat kyllä anasainneet!! Yhdestä oikein juttu tänään keskisuomalaisessa

21

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli ennenkii

      oli siellä ennenkin.. marjatta ja ms kaislo

    • ent unioni

      marjatan baari on päivisin auki pietilän tien varressa.

    • tampiooo

      niin ne osat vain vaihtuu.suvussa muitakin yrittäjiä.

      • rehellisiäkin on...

        kurja vaan jos/ kun omalla maineellaan pian pilaa muidenkin maineen. toivottavasti ihmiset ymmärtävät ettei kaikki kuitenkaan ole rikollisia, vaikka samaa sukua onkin...


    • painovirhe

      Luin sen jutun keskisuomalaisesta. Täytyy sanoo, että siinä on kyllä ollut "yritystä" No eikös OY muoto suojaa kuitenkin henk.kohtaisen omaisuuden?? heh.Verottaja ja virkavalta turhan ankaria pientä ihmistä kohtaan heh heh heh

      • seppolan sikuri

        Ei suojaa rikollista. Tässä tapauksessa hänen omaisuutensa takavarikoidaan ja pakkohuuto kaupataan. Yleensä ihmiset häpeävät tekoaan, mutta jotkut kehuskelevat niillä.


    • pätkävuori

      Omko Tampin kotitalo pakko huutokaupattavana.

      • kohtuus1

        On se niin väärin ,että hyvä sydämminen ukko joutuu täysin häikäilemättömän akan kusettamaksi.


      • ...
        kohtuus1 kirjoitti:

        On se niin väärin ,että hyvä sydämminen ukko joutuu täysin häikäilemättömän akan kusettamaksi.

        onneksi lapset on jo aikuisia, ja toivottavasti viisaampia!


    • cooper 12

      ei tampilla hätää ole,se oli silloin pelipaikalla kun järkeä jaettiin,sillä on vankka ammattitaito tallella.naisia on kun mannaryynejä,se vain syö kylkeä ja p....e.taloja tulee ja menee.

    • muistoja ryysyrannas

      Huomenna loppuu tarjous aika netti pakkohuutokaupassa. Korkein tarjous tällä hetkellä 30200 euroa. Tiedän muutaman juutalaisen olevan haaskalla.

      • pensselit

        Joko talo meni kaupaksi? Pitäs järjestää kansalaiskeräys ja lunastaa se tampille takas jota akka vei 6-0


    • huijattu3

      Kuka on tamppi. Asuu Notkotiellä.

    • Jämsässä syntynyt

      Kuka on Tamppi?

      • pöväli15

        ettei vaan veis säiliöauto kuskiakin..


    • Laurinkallio

      Jämsän Yrittäjänaiset ry:llä ei ole kylläkään mitään vaikutusmahdollisuutta ilman itse Jämsän Yrittäjä-järjestöä.

      Ainoa toiminta jota heillä on, on järjestellä Jämsän Markkinoitten myyntipaikkoja, josta ottavat itse pääjärjestäjältäkin sitten rahat (pelkkät myyntipaikkojen järjestelyt)

      No osallistuvat tietenkin Jämsän Ämmän valinnan järjestelyihin. Kaikki Yrittäjänaisen jäsenet ovat myös itse pääjärjestön Jämsän Yrittäjät Ry:n jäseniä

      Jämsän Yrittäjänaiset on vain sellainen jaosto. Ne naiset, ne naiset...

      Marjatta on ollut ja on edelleen vahva vaikuttaja. Arvostan häntä pitkän kokemukseeni perustuen järjestön johtajana,

      Yrittäjä-järjestöillä on Jämsän seudulla, tai ainakin oli minun aikana vahva taustavaikuttajan asema kaupunginhallinnossa koskien myös kaupunkisuunittelua.. Katsoimme silloin asioita kokonaisuutena seutukunnan kehittamiseksi. No se oli silloin se...

      *Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja....*

      • sipi taivaasta

        On Marjatankin mersut ja etelänmatkat vähentynnyn. Ei oo minkkiturkkia päällä enään..


      • Mökin mummo
        sipi taivaasta kirjoitti:

        On Marjatankin mersut ja etelänmatkat vähentynnyn. Ei oo minkkiturkkia päällä enään..

        Tenerifa vaihtunut Lehmijärveen ja kaviaari ahvenen mätiin.
        Niin se katoaa mainen mammona kun kulupuoli on kunnossa muttei tulopuoli.


    • fcdh

      Onks tää marja tampin muija

    • taamppii

      puhukaa mitä puhutte,mä vain ruiskutan.

    • jhyutgf

      Eikös se tamppi tuurannut joskus John Holmesikin? Marja oli vastanäyttelijä. Hiukan oli jorinnat rupsahtaneet mutta tamppi puski härkä ja marja huusu ave mariaa koko yön.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe