Fillarointi Pattayalla?

PattayaFillari

Olisi pidempi loma Pattayalla.

Kuinka siellä fillarointi luonnistuu? Paikkoja mistä vuokrata fillareita.

Nyt Pattayan kävijät kommentoiminaan.

36

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

Pattisfillaristi onkin sitten kuolemaahalveksiva tyyppi. Siine vain sekaan! Kirjoita perunkirjoituksesi ensin. Jos siellä pitää henkensä liikenteessä säilyttää kannattaa olla muita edellä tai ainakin ajaa samaan tahtiin. Kaikki ohitukset aiheuttavat vaaratilanteen koska kadut ja tiet ovat kapeita ja / tai ahtaita muuten vain.
      En tiedä fillarivuokraamoista mutta suosittelen mopoa!

• ..................

Pattaylla niin kapeat jalkakäytävät ja kadut ei hyvä polkupyöräilylle. Siksi kirjoitin jalkakäytävä koska suomalaiset polkupyöräilijathän tunnetusti ajavat vasten liikennesääntöjä niillä.

• osta fillari

Olen nyt asunut 3 vuotta Pattayalla ja saavuttuani,ostin ensi töikseni fillarin.Hyvin olen pärjännyt,ei mitään suurempia ongelmia.Olen sitä mieltä,että suurempi mahdollisuus mopolla on joutua onnettomuuteen.

• onnistuu mainiosti
        osta fillari kirjoitti:

Olen nyt asunut 3 vuotta Pattayalla ja saavuttuani,ostin ensi töikseni fillarin.Hyvin olen pärjännyt,ei mitään suurempia ongelmia.Olen sitä mieltä,että suurempi mahdollisuus mopolla on joutua onnettomuuteen.

Ensimmäinen oikea vastaus !

Pattiksella näkee nykyisin paljon pöyräilijöitä. Heille sattuu onnettomuuksia hyvin harvoin. Italialaiset puoliammattilaiset harjoittelevat talvisin Na Chom Thianilla. Nam Nao joen tienoilla on tankkauspisteet (siis nestetankkaus).

• PattayaFillari

Kai siellä jossain syrjemmällä onnistuu? ei viittis aurinkotuolissa maata koko lomaa...

• Liikenneopastusta

Jompparilla onnistuu mutta sinnekin pitäisi ensin hengissä selvitä jos asuu Pattayan puolella. Samaten kolmoskadun itäpuolelta lähtee välikatuja joista pääsee fillaroimalla pikkuteitä vaikka mihin.
      Kun pitää korvat auki niin kuulee jos tulee mopo kulman takaa ja muistaa ajaa vasenta puolta fillarillakin.
      Jos joudut ajamaan autoteillä niin aja oikeaa puolta niin näet ainakin vastaantulijat eikä sinua jyrätä takaa.

Kuten täällä on todettukin niin thaikuskit on kuin kamikaze- lentäjiä. Niin sanotut "ammattikuskitkin" vetää jotakin paikallista piristettä ajaakseen kellon ympäri ja ne ei osaa ajaa, ne ei kuule, ei näe eikä välitä mitä ympärillä tai kyydissä tapahtuu.

Joskus huudettu taksissa tai minibussissa kuskin korvaan suoraan eri kielillä että hiljennä nyt saat*na vauhtia että meillä ei ole mihinkään kiire niin vauhti senkuin kiihtyy.... Ihan käsittämätöntä kurvailua ja kaasun ja jarrun jatkuvaa pumppaamista ja thain turvaväli.... eh, eh, eh....

• Tietoa janoava

Mistä Jompparin puolelta löytäisi fillari vuokraamon?

• paljonkin ajeleva

Ainakin siinä kirjakaupan kulmilla Soi4 löytyy poljettavia bikejä, Wellcomella niitä on jo sitten paljonkin (siitä itään liikenne hiljenee, vähän mereltä pois, löytyy aito Thaimaa).

Muutama suomalainen polkee siitä Non Nuutsiin, juovat siellä virvokkeet ja ajavat takas.

• Tietoa janoava
        paljonkin ajeleva kirjoitti:

Ainakin siinä kirjakaupan kulmilla Soi4 löytyy poljettavia bikejä, Wellcomella niitä on jo sitten paljonkin (siitä itään liikenne hiljenee, vähän mereltä pois, löytyy aito Thaimaa).

Muutama suomalainen polkee siitä Non Nuutsiin, juovat siellä virvokkeet ja ajavat takas.

Kiitos tiedosta. :)

• 28x...

Fillarointi siirtyikin sitten Pattayalta Jompparille, missä toki voi fillaroida.
      Itse en koe että Jomtien olisi Pattayaa, olen aina pitänyt sitä landena aivan kuin täällä Vantaata ja Espoota.
      Aloittaja kysyi nimenomaan fillarointi mahdollisuuksista Pattayalla, ei Jompparilla eikä siitä eteläänpäin olevilla seuduilla.
      Mielestäni fillarointi Pattis- cityssä on mahdotonta...

• santtu1975

Niin, tuo Jomtien ei edes virallisesti ole osa Pattaya Cityä, vaan virallisesta nimeltään Chom tian town, (latinalaisilla kirjaimilla kirjoitettuna). Eli ihan oma kuntansa.

Eli juurikin kuin pääkaupunkiseudun Helsinki/Espoo/Vantaa, eli omia kaupunkejaan, vaikka moni pääkaupunkiseudun ulkopuolelta tuleva sanoo menevänsä käymään Helsingissä, vaikka tosiasiallisesti kävisikin Espoossa/Vantaalla.

• Missä fillarit?

30 kertaa Pattayalla viimeisen 10 vuoden aikana viettäneenä en ole nähnyt yhtään polkupyörää mutta olenkin ollut ihan keskustan alueella. Ainakin itseni osalta olen samaa mieltä kakskasin kanssa että pyöräily pattayan keskustassa on mahdotonta. Olen yleensä niin kännissä iltaisin tuolla että joudun kommunikoimaan käyntikorteilla kotiinkuljetuksen osalta. Muutama yritys ajella mopolla myös pikkutunneilla ja silloin on mopo karannut käsistä horisontaalisesti vaikka ajellut kävelyvauhtia.

• osta fillari

Olen kolmen vuoden aikana ajanut PATTAYAN ristiin rastiin,eikä mitään ongelmia.Herra 28,hyppää joskus fillarin selkään niin tiedät mitä se on!Turha pelotella ihmisiä,varovaisuutta aina tarvitaan.

• PattayaFillari

Korjataan aloitusta jotta, majoitus siis Pattiksella.

Fillarilenkit luokkaa 3-5 tuntia. Joten kaikki vinkit kelpaa edelleen. Ei ollut ajatus sahata keskustan katuja edestakasin.

• asiantravel

soi lengki, sieltä löytyy fillarivuokraamo ja kaikki tykötarpeet. paikan nimi taisi olla la cerice. pikkunen guesthouse.

• asiantravel

korjaan, nimi on la cerise. googleta siitä.

• vee koo 56
        asiantravel kirjoitti:

korjaan, nimi on la cerise. googleta siitä.

Pari vuotta sitten ostin uuden vaihdepyörän Lotus tavaratalosta hinta 50€, merkkiä en muista.. ei juur kannata vuokrailla.

• Cervelo team mbr
        vee koo 56 kirjoitti:

Pari vuotta sitten ostin uuden vaihdepyörän Lotus tavaratalosta hinta 50€, merkkiä en muista.. ei juur kannata vuokrailla.

Ehkä 2.000 patilla saa jonkun Aasialaisen fillarin, joka ei kyllä kestä suomalaisen alla. Laatupyörät maksaa ainakin saman kuin Suomessa, Italialaiset jopa hieman enemmän. Johan pelkkä laaturengas maksaa enemmän.

Seuraamalla sivua

https://fi-fi.facebook.com/BicycleThailand

saa Thaikkulan fillariskenestä lisää tietoa.

• osta fillari
        Cervelo team mbr kirjoitti:

Ehkä 2.000 patilla saa jonkun Aasialaisen fillarin, joka ei kyllä kestä suomalaisen alla. Laatupyörät maksaa ainakin saman kuin Suomessa, Italialaiset jopa hieman enemmän. Johan pelkkä laaturengas maksaa enemmän.

Seuraamalla sivua

https://fi-fi.facebook.com/BicycleThailand

saa Thaikkulan fillariskenestä lisää tietoa.

Ostin 21 vaihteisen maastopyörän Tesko lotuksesta 3 vuotta sitten 6900thb ja hyvin pelittää vieläkin,kilometrejä jo mittarin mukaan 3850km.

• kova kunto?

Jos meinaat ajaa 3-5 tuntia päiväsaikaan fillarilla tuossa kuumuudessa niin olet Uri Geller ja nostan hattua. Golfkierros autollakin 4 tuntia on maksimisuoritus normikuntoiselle ja vettä ja urheilujuomia menee reilu litra tunnissa.

• Heikko kunto

No eihän nyt 3-5 tunnin pyörä retki päivässä.Ole niin kummoin suoritus sehän riipuu vaudista.Olen nähnyt kyllä muitakin pyöräliöjöitä.Ja 4tunnin Golf kieros kävellen vastaa suunilleen 4 tunnin kävelyä esim markkinoilla.Sillä Gädit pitävät tosi hiljaista vauhtia. Itse teet viikossa 3-4 kierosta kävellen.Tunnen useita saman laisia pelureita.Toki nämäkin suorituset on kaljabaarien läskimahoille liikaa.Ja pellä vesi on kyllä parasta juotavaa.

• Golfari, normi maha
        Heikko kunto kirjoitti:

No eihän nyt 3-5 tunnin pyörä retki päivässä.Ole niin kummoin suoritus sehän riipuu vaudista.Olen nähnyt kyllä muitakin pyöräliöjöitä.Ja 4tunnin Golf kieros kävellen vastaa suunilleen 4 tunnin kävelyä esim markkinoilla.Sillä Gädit pitävät tosi hiljaista vauhtia. Itse teet viikossa 3-4 kierosta kävellen.Tunnen useita saman laisia pelureita.Toki nämäkin suorituset on kaljabaarien läskimahoille liikaa.Ja pellä vesi on kyllä parasta juotavaa.

Keep dreaming. Jos et saa neljässä tunnissa muuta kuin vettä ja lämpöä on 38 niin älli lähtee kahdessa tunnissa. Tarvii suoloja ja elektrolyyttejä veden lisäksi.
        Kävellen golfkierros riippuu ilmasta. Kuumimpaan aikaan on kovaa hommaa.

Aika homoa lähteä muutenkin pyöräilemään Pattayalle. Pyöräilijät on moni aika homohtavia muutenkin ja satula aiheuttaa impotenssia.
        Ehkä se selittää sen miksi haluat pyöräillä Pattayalla kun ei jopo enää muuten keuli.

"Gädi" kirjoitetaan caddie ja golf kirjoitetaan pienellä silloin kun se ei aloita lausetta. "Pyöräliöjöitä" kirjoitetaan pyöräilijöitä ja "riipuu" kirjoitetaan kahdella p:llä. Samanlaisia sana kirjoitetaan yhdyssanana ja pisteen jälkeen tulee välilyönti.

"Gädistä" puhuminen kertoo että tiedät ihan yhtä vähän golfista kuin pyöräilystä ja kaikkein vähiten Pattyasta.

• Herra 65
        Golfari, normi maha kirjoitti:

Keep dreaming. Jos et saa neljässä tunnissa muuta kuin vettä ja lämpöä on 38 niin älli lähtee kahdessa tunnissa. Tarvii suoloja ja elektrolyyttejä veden lisäksi.
        Kävellen golfkierros riippuu ilmasta. Kuumimpaan aikaan on kovaa hommaa.

Aika homoa lähteä muutenkin pyöräilemään Pattayalle. Pyöräilijät on moni aika homohtavia muutenkin ja satula aiheuttaa impotenssia.
        Ehkä se selittää sen miksi haluat pyöräillä Pattayalla kun ei jopo enää muuten keuli.

"Gädi" kirjoitetaan caddie ja golf kirjoitetaan pienellä silloin kun se ei aloita lausetta. "Pyöräliöjöitä" kirjoitetaan pyöräilijöitä ja "riipuu" kirjoitetaan kahdella p:llä. Samanlaisia sana kirjoitetaan yhdyssanana ja pisteen jälkeen tulee välilyönti.

"Gädistä" puhuminen kertoo että tiedät ihan yhtä vähän golfista kuin pyöräilystä ja kaikkein vähiten Pattyasta.

Olen asunut 4vuotta täällä Pattaylla.Pelannut golffia joka vuosi 80-120 kierosta.Golf ei tarvii mitään kuntoa.Sillä eihän siinä kävellä kuin muutama kymmenmetriä ja taas seisoskellaan odotetaan lyönti vuoroa.Ja joka kolmannen väylän jälkeen on väylä baari.Mieti vähän kieros on noin 7-8kilometriä ja aikaa siihen menee silloin kun on porukkaa kentällä noin 3.5-4 tuntia.Tämä vaatii kuntoa???.Olin kesällä Suomessa. Jolloin pelasin lähes joka päivä.Suomessa sentään kannan itse kantobäkin mukana.Taidat olla niitä kaljabaarin läskimahoja jos pidät tätä kuntoiluna.Tämähän on lähinnä liikuntaa.Sinäkin olet niitä niuhoja jotka etsii vaikka kirjoitus virheitä kun huomaat olevasi väärässä.Mutta älä välitä sinun kaltaisia on kyllä muitakin.Terve tuloa mukaan syömään suoloja.

• osta fillari
        Herra 65 kirjoitti:

Olen asunut 4vuotta täällä Pattaylla.Pelannut golffia joka vuosi 80-120 kierosta.Golf ei tarvii mitään kuntoa.Sillä eihän siinä kävellä kuin muutama kymmenmetriä ja taas seisoskellaan odotetaan lyönti vuoroa.Ja joka kolmannen väylän jälkeen on väylä baari.Mieti vähän kieros on noin 7-8kilometriä ja aikaa siihen menee silloin kun on porukkaa kentällä noin 3.5-4 tuntia.Tämä vaatii kuntoa???.Olin kesällä Suomessa. Jolloin pelasin lähes joka päivä.Suomessa sentään kannan itse kantobäkin mukana.Taidat olla niitä kaljabaarin läskimahoja jos pidät tätä kuntoiluna.Tämähän on lähinnä liikuntaa.Sinäkin olet niitä niuhoja jotka etsii vaikka kirjoitus virheitä kun huomaat olevasi väärässä.Mutta älä välitä sinun kaltaisia on kyllä muitakin.Terve tuloa mukaan syömään suoloja.

Mitenkähän nää jutut taas sivuaa pyöräilyä?????

• liittyy opaspalvelui
        osta fillari kirjoitti:

Mitenkähän nää jutut taas sivuaa pyöräilyä?????

ja etenkään polkemista, etenkin kaksisilmäisen mopon polokemista ?

• Herra 65?
        Herra 65 kirjoitti:

Epäloogista. Sanot että kierros on kävellen 7-8 kilometriä. Ensinnäkin tuo kilometrimäärä edellyttää että pysyt suurinpiirtein väylällä.

Jos kävelet vain muutaman kymmenen metriä, vaikkapa 30 metriä niin silloin olet lyönyt palloa 266 kertaa mikä ei ole kovin hirmuinen tulos.

"Jos muutama kymmenen metriä" tarkoittaa kohdallasi vaikkapa 60 metriä niin silloin olet lyönyt edelleenkin palloa 133 kertaa joka on aloittelijallekin todella surkea tulos.

Elikä et tiedä golfista juurikaan mitään ja olet korkeintaan aloittelija. Ja se kioski ei ole sanan varsinaisessa merkityksessä baari. Siinä voi pitää tauon ja käydä vessassa ja tankata hieman mutta seuraavan porukan alta pitää päästä pois kuten suomessakin ysin jälkeen.

"Kierros" sanassa on kaksi r- kirjainta ja pisteen jälkeen tulee edelleen välilyönti. Aloituksessa sanot ettet tunne Pattayaa.

Missäs päin herra on sitten Thaimaata golfaillut kävellen kun kyselee palstalla neuvoja ja on silti olevinaan asiantuntija sekä golfissa että pyöräilyssä muttei tunnu tietävän kummastakaan mitään?

Minä olen pelannut 14 vuotta golfia ja tasurini on viiden paikkeilla ja olen pelannut Thaimaassa golfia noin 200 kierrosta. Käyn salilla ja lenkillä ympäri vuoden ja olen entinen aktiiviurheilija.
        Silti sanon edelleen että kävellen kierroksen kiertäminen Thaimaassa 38 asteen lämmössä on kovaa hommaa ja vaatii kokemusta.

PS: Minä tiesin vuonna -99 kun aloitin golfin että caddie kirjoitetaan caddie eikä "gädi".

Olet heikoilla jäillä juttujesi kanssa.

• Taskubiljardi on bes
        Herra 65? kirjoitti:

Epäloogista. Sanot että kierros on kävellen 7-8 kilometriä. Ensinnäkin tuo kilometrimäärä edellyttää että pysyt suurinpiirtein väylällä.

Jos kävelet vain muutaman kymmenen metriä, vaikkapa 30 metriä niin silloin olet lyönyt palloa 266 kertaa mikä ei ole kovin hirmuinen tulos.

"Jos muutama kymmenen metriä" tarkoittaa kohdallasi vaikkapa 60 metriä niin silloin olet lyönyt edelleenkin palloa 133 kertaa joka on aloittelijallekin todella surkea tulos.

Elikä et tiedä golfista juurikaan mitään ja olet korkeintaan aloittelija. Ja se kioski ei ole sanan varsinaisessa merkityksessä baari. Siinä voi pitää tauon ja käydä vessassa ja tankata hieman mutta seuraavan porukan alta pitää päästä pois kuten suomessakin ysin jälkeen.

"Kierros" sanassa on kaksi r- kirjainta ja pisteen jälkeen tulee edelleen välilyönti. Aloituksessa sanot ettet tunne Pattayaa.

Missäs päin herra on sitten Thaimaata golfaillut kävellen kun kyselee palstalla neuvoja ja on silti olevinaan asiantuntija sekä golfissa että pyöräilyssä muttei tunnu tietävän kummastakaan mitään?

Minä olen pelannut 14 vuotta golfia ja tasurini on viiden paikkeilla ja olen pelannut Thaimaassa golfia noin 200 kierrosta. Käyn salilla ja lenkillä ympäri vuoden ja olen entinen aktiiviurheilija.
        Silti sanon edelleen että kävellen kierroksen kiertäminen Thaimaassa 38 asteen lämmössä on kovaa hommaa ja vaatii kokemusta.

PS: Minä tiesin vuonna -99 kun aloitin golfin että caddie kirjoitetaan caddie eikä "gädi".

On se kumma kun pyöräilystä kysellään,niin eiköhän joku tule pätemään colfin peluullaan.No uskotaan,että olette betre folk ja olette pelanneet vaikka missä,mutta joku taisi kysellä fillaroinnista.

• Laskuvirhe
        Herra 65? kirjoitti:

Aika paha lasku virhe.Siis väylä pituudet noin 5500m tekee 60metrin lyönellä noin 90 lyötiä. Jos olet joskus pelannut golffia niin tiedet että kentien pituudet ovat yleensä 5300-5800m riipuu miltä tiiltä pelaa.Kun joskus menet golfkentälle niin katsele vähän niin huomaaat että noin 80% pelaajista kävelee. Ja niillä kioskella voidaan myös ohittaa tai tulla ohitutesi.Ehkä sinunki kannattaisi jättää joku salivuoro väliin ja käydä kävely lenkillä vaikka aluksi kilometrin lenkillä niin pystyisit liikkumaan muutama sata metriä ilman autoa.Ps. 90lyötiä on keskiverto tuuparin tulos tasuristasi päätellen myös sinun.Pelaa taas tänäkin talvena Pattayan ympärillä mukavassa kaveri porukassa. Joista suurin osa kävelee jotta saa edes jotakin liikuntaa.Minulla kirjoitus virheitä ja sinulla pahoja lasku virheitä.Et taidakaan ol täydellinen.

• unohda jo se golf
        Laskuvirhe kirjoitti:

Aika paha lasku virhe.Siis väylä pituudet noin 5500m tekee 60metrin lyönellä noin 90 lyötiä. Jos olet joskus pelannut golffia niin tiedet että kentien pituudet ovat yleensä 5300-5800m riipuu miltä tiiltä pelaa.Kun joskus menet golfkentälle niin katsele vähän niin huomaaat että noin 80% pelaajista kävelee. Ja niillä kioskella voidaan myös ohittaa tai tulla ohitutesi.Ehkä sinunki kannattaisi jättää joku salivuoro väliin ja käydä kävely lenkillä vaikka aluksi kilometrin lenkillä niin pystyisit liikkumaan muutama sata metriä ilman autoa.Ps. 90lyötiä on keskiverto tuuparin tulos tasuristasi päätellen myös sinun.Pelaa taas tänäkin talvena Pattayan ympärillä mukavassa kaveri porukassa. Joista suurin osa kävelee jotta saa edes jotakin liikuntaa.Minulla kirjoitus virheitä ja sinulla pahoja lasku virheitä.Et taidakaan ol täydellinen.

Saanko nauraa? Thaimaassa pelaajista 95% kulkee autolla. Sori vaan. sadat kierrokseni eri vuoden aikoihin ei valehtele. Et ole pelannut pask**kaan.

• kamikazebicyklomania

Kaikille fillarihulluille tiedoksi, että Thaimaan mielenkiintoisin fillariskaba ajetaan Hua Hin Alley Cat 1.11.2013.

Jos löytyy seikkailumieltä, niin sinne vaan, guukkelilla löytyy lisätietoa tästä eräästä maailman hurjimmasta kisasta muun liikenteen joukossa, sääntönä;

.............. ei sääntöjä ........

• osuttiin paikalle 12

• Pyöräilijä 66v
        osuttiin paikalle 12 kirjoitti:

Ei tuo nyt aivan äärettömän maaninen skaba ole, alla joka lukee lontoota, näkee kisaselosteen vime vuodeltä. Satuttiin olemaan paikan päällä, on se toki hurjaa kun pimeitä katuva fiudaavat 50 km/t muun liikenteen joukossa.

Taikku voitti, falangit seuraavina:

http://bicyclethailand.com/june-2nd-edition-of-hua-hin-alleycat-race/

Ostin fillarin Theprasit roadilta (3 kauppaa siellä) Alumiini runko, shimano vaihteet
        27v. hydr. levyjarrutL Lisävarusteineen: raparit, tarakka, kypärä ym. n.16500b
        Nyt n.10kk myöhemmin päälirenkaat vaihtokunnosa, pinnat ruostuneet.
        uusi pinnoitus ruostumattomilla: 1300b pyörä.
        Muuten hyvässä kunnossa.
        Olen ajellut eteläpattayan kadulta etelään lähelle, Sattahipiäja sukumitvitin itäpuolella.
        Eräs Jompparin tuolivuokraaja kokeili fillariani ja kävi sitten ostamassa itselleen.

• kuntopyörä

Pyöräily on lisääntynyt huimasti ja itse polkupyörätkin ovat parantuneet. Aiuka laadukkaita pyöriä pyörii liikenteessä mutta ei ole hajuakaan mitä paremmat pyötät maksavat. Pyöräilyvarusteetkin ovat lisääntyneet huimasti. Enää ei ole pelkkä pyörä pääasia vaan keskitytään myös varusteluun.

• mitä ihimettä ?

OPPAAT rapistuu mutta pyörät paranoo, mistä tämä kertoo, joko tekee maailmanloppua ?

• velitee

kuulin joskus että olisivat rakentamassa pyöräilyhallia jonnekin??

• kelpaasealuin

Alumiinipyöriä noi taikkupyörät, kansainväliset merkit sitten hiilikuidulla. mutta päivävuokra melkein viisinkertainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5203
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      560
      2658
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2392
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2220
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2027
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1654
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1545
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      127
      1261
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      128
      946
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      899
    Aihe