TYTÖT!!

vittuuntunut

siis miksi se on niin saatananmoinen ongelma joillekin miehen ylipaino voi vittu. hetikun nainen on ylipainone ja huomauttaa vahingossa ni joha tulee menkkaraget -HAUKUKSÄ MUA LÄSKIKS VAI mut ku poika o ylipainone ni ei siit poika saa ragee tai sanotaa tyylii jotai homo läski paska

12

305

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläyleistä

      Ite en käyttäydy noin! Ei ulkonäkö ooo se tärkein, ei ainakaan mulle. Minkä takii jos on ylipainoinen nii se tekis muka jostain ihmisestä huonomman...??
      Ei mua haittais ainakaan vaikka jätkä oiski vähä ylipainonen :)

      t: 17 vee tyttö joka ei arvostele ihmisiä ulkonäön perusteella!

    • vittuuntunut

      no kiva että löytyy niitäki kenelle ei oo ykkösasia että löytyy sixpack tai ainaki melkee tai ulkonäkö

      • Lumikäärme

        Mulle on tärkeintä luonne ja käytös ;) Mukava ja pehmo jonka kainaloon saa käpertyä sohvalle kun katsoo leffaa♥


    • asdasdsasaad4364

      et

    • VoinoitaAmerikkalaisia

      Tästä tuli mieleeni XXL-mallit, tai muutenvaan ylipainoiset ihmiset, jotka kuvailevat itseään ja muita pullukoita (<---mahdollisimman kiltisti yritin ilmaista!) täydellisellä tavalla, eli yrittävät osoittaa, että ylipainoisenakin voi olla kaunis :) toki sitä voi, mutta siinä on paljon ylipainoon kannustusta. En arvosta. Esim. Instagramista löysin kuvan, johon oli piirretty (siis jollain piirusrusohjelmalla) luonnos massiivisista vatsamakkaroista, ja alla luki "there is beauty in belly rolls". Ja ne oli juuri näitä "body positivity" - hippejä... instagram - käyttäjällä nimeltä @bodyposipanda on paljon kuvia käsitellen juuri itsensä sellaisenaan hyväksymistä. Hän on julkaissut kuvan siitä, kuinka hän oli ennen hoikka (eikä mikään luukasa vaan just!) ja kuvan itsestään nyt, tällä hetkellä. Eli läskinä. Tekstissä alla luki, että hän itse päätti lihoa ja ryhtyä feministiksi ja lihavuuden ja erilaisuuden kannattajaksi. Miksi ihmiset haluavat kaunistella asiaa, lihavuus on vakava terveysriski ja sairaus! :( kuka ihme haluaa itselleen sairauden ja sitten kerskua sillä? Ei ulkonäöllisesti ole mitään väliä, näytä miltä näytät, olet just hyvä niin! :) mutta sun sydän pettää ja nivelet voi pahoin ja maksa ja suolet ja aivotja kaikki, jos olet ylipainoinen! Aja vaikka kalju, ei se vaikuta terveydentilaan mitenkään.

      Ps. Tällä samaisella ig - käyttäjällä oli kuva pulleasta naisesta ja hänen lapsestaan. Lapsikin oli selvästi yli painorajan, reilusti! Alla luki (karkeasti suomennettuna) "kasvatetaan pyöreitä lapsia, ja muutetaan maailmaa!" Laitoin nyt alkuperäisen kirjoituksen myös: "Let's raise bopo children, and change the world!" En vois uskoa, nyt lapsiakin kannustetaan ylipainoon, siis sairauteen!! Apua...
      Lapsella varsinkin on liika rasva kehossa vaarallista. Koulukiusaukseenkin muuten altistuu nämä lapset helpommin, voi :(

      • Jopa nistin lapsella on paremmat lähtökohdat elämään kuin tuollaisen läskin psykoosifeministin lapsella. Kohta varmaan pukee pojan tytöksi, koska meidän poika haluaa olla tyttö!


      • apustaja kirjoitti:

        Jopa nistin lapsella on paremmat lähtökohdat elämään kuin tuollaisen läskin psykoosifeministin lapsella. Kohta varmaan pukee pojan tytöksi, koska meidän poika haluaa olla tyttö!

        Siinä tapauksessa minä haluan olla Batman.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Siinä tapauksessa minä haluan olla Batman.

        Kai tuokin sukupuoleksi lasketaa. Aloita Batmanin esittäminen, ja muiden on pakko suvaita, vaikka se häiritsisi vitusti.


      • apustaja kirjoitti:

        Kai tuokin sukupuoleksi lasketaa. Aloita Batmanin esittäminen, ja muiden on pakko suvaita, vaikka se häiritsisi vitusti.

        Haluan vessan Batmaneille.


    • Kauha-Guru_

      Naiset ei tykkää liian pulleista pojista ja päinvastoin.

    • ei_tekopyhä

      Minullekin olisi ongelma jos nainen olisi pullukka.

    • Kusipäää

      Eihän se ulkonäkö ole tärkein, mutta ylipaino (myös alipaino) Ei ole tervettä ja itse ainakin arvostan terveitä elämäntapoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      281
      3104
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2674
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1841
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1833
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      112
      1588
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1514
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1360
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1133
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1103
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1063
    Aihe