Käyn silloin tällöin , ohimennen Partolan Alkossa ja olen kyrpiintynyt yhteen ylimieliseen kassaan ,jonka haluaisin pätkiä palasiksi ,niin ylimielinen hän on minua kohtaan. Hän katselee arvostelevasti kuin makkaraa ,jonka päiväys on mennyt satavuotta siten vanhaksi. Ei hän ole muille asiakkaile niin ylimielinen.
Hän on lähes kuusikymmentä vuotias harppu, joka on epävireessä.
Partolan Alkon kassa vituttaa.
7
653
Vastaukset
- däkkädäkkä
Kas kas. Joulu on monelle rankkaa aikaa. tunne-elämän häiriöt lisääntyvät, ja syrjäytyneet kokevat ahdistusta.
Onneksi on tämä palsta, jonne voi purkaa tuntojaan. - onneksi olkoon
Alkon kassan vihat saa, jos ei osaa käyttäytyä.
Häiritsevät alkkikset joutuvat helpolla, kuin itsekseen silmätikuiksi. - meen viroon
Sokoksen Alkos en enää asioi.
Mulle alkoi mieskassa purnuttaa kun laitoin pullon lappeeleen hihnalle.
Edellä oleva jo meni menojaan.
Takana olevalla oli monta...ja ne kyllä pystyssä.
Kysyin: -"jaa, en osaa sitten tässä pulloni kanssa käyttäytyä?"
Mies siihen: " se kierii" ja katseli vihaisen oloisesti.- Aatteleppa ite
""Hän katselee arvostelevasti kuin makkaraa ,jonka päiväys on mennyt satavuotta siten vanhaksi.""
No oletko vanha makkara?
- yökkk
Alkon kassat valtion työntekijöitä, joilla ei enää ollenkaan vakipaikkaa.
Mitä hullua olla ystävällinen?
Minua henkilökohtaisesti ihmetyttää nyrppänokkaiset naisimmeiset. Ollaan kassan takana niin koppavaa ja hyytävällä naamalla.- juo keppanaa
voit toki olla käymättä siellä jos yököttää.
- puoli2
jos näyttää eltaantuneelta Helapäältä, niin oma vika !
... minkäs sille mahtaa, katsojan silmät on vähän niin kuin peili.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954