Moi!
Paluumuuttajana olen koettanut kartoittaa Ähtärin kuntosali/punttisalitarjontaa. Onko niin, että vain ostolantiellä ja teollisuusalueella on paikat, joissa voimailla?
Millaisia kokemuksia eri paikoista paikallisilla on?
Kiitos jo etukäteen!
Kuntosalit?
12
1229
Vastaukset
- non-hannibal
eikös ostolantiel oo kaks?
- Hiljaisuuden retrett
Tyhjässä hoteliissakin olis jotain punttipenkkiä.
Siellä olis mukavaa kiluutella..
- Hannibal
Niinkö?
Sali-sali, missä ennen oli kapakka. Tarkoitatko sitä fysioterapeutin monitoimivemputinhuonetta OP:n yläkerrassa?- __U__
Eikö siellä jotain vitkuttimia ole... en tosin ole koskaan käynyt.
- Hannibal
Voiko tällaista kysymystäkin miinustaa? :)
- sisäsiittoinen
Virheen teit. kun muutit Ähtäriin. Jos ei ole vielä kiinteätä omaisuutta muuta pian pois !
- pian pois
Äläkä katso taaksesi ennen kunnan rajaa
- yrittäjä.
Perustakaa Ähtäriin uusi kuntosali !
Ähtäri nousuun yrittämällä ! - ei ehdi kuntoilemaan
Mene töihin! Täällä on jo muiden elätettäviä tarpeeksi
- Hannipal
Vaimoni on töissä ja minä kotona,ajattelin vaan pitää kuntoani yllä.
Saako Ähtärissä kelan avustusta kuntosalimaksuihin? - Vaimoni on töissä
Hannipal kirjoitti:
Vaimoni on töissä ja minä kotona,ajattelin vaan pitää kuntoani yllä.
Saako Ähtärissä kelan avustusta kuntosalimaksuihin?toki! hae myös sossusta rahanaa hernekeittoon, sopii hyvin yhteen kuntosalivemppuilun kanssa.
- kepu
Kepulaiset saatana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954