Tmi Laura Jääskeläisen Talli

Laukkahirmu

Hei!

Tiedättekö, minkälainen Laura Jääskeläisen talli on? Ajattelin vain kysyä, koska olen ehkä keväällä itse menossa tutustumaan sinne.

Voisitteko kertoa esim. minkälainen ratsastuksen opettaja on, minkälaisia maastot, talli ja ulkokenttä ovat ja niin edelleen?

KIITOS PALJON KAIKILLE ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA! ♥ ♥ ♥

T: Laukkahirmu

4

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevosrakkauttaaaaaa

      Minä tiedän!olen ratsastanut siellä jo jonkin aikaa:-) eli mielestäni opettaja on normi ratsastuksenopettaja puuttuu asioihin jos ei ole osannut tehdä sitä kunnolla. Osaa olla todella äkäinen ja suorapuheinen mutta parhaimpina hetkinä on todella mukava:-) hevosia on paljon. Suurin osa niistä on hevosia mutta on myös todella paljon poneja. Vain muutama hevonen on potkiva ja pureva. Ovat muuten todella ihania.ratsastustunnit ovat sopivan kalliita. Tunnit alkavat yleensä oikeaan aikaan ja kestävät sen 50-60 minuuttia:-) minunmielestä miinukset ovat ne että leirin sun muut sellaiset ovat todella huonosti keksittyjä,ja opettaja ei mielestäni kerro tarpeen hyvin mitä on tehnyt vääärin vaan huutaa siitä sitten ratsastajalle:(

      • samaaaaaaa

        Siis tarkennan että ratsastuksen opettaja ei kerro mitä RATSASTAJA on tehnyt väärin vaan se vaan huutaa sille että ei noiiiin! Mitä sä teet?! Ja sitten vaihtaa ratsastajaa ja alkaa opettamaan sitä:(:(


    • veritas05

      Karsee kaatopaikka, huonoo opetusta, huonoo hevosen pitoa

    • Anonyymi

      Leireillä ei tehdä mitään muuta kun tallitöitä.. minihevosella ykällä liian pitkät kaviot ja ratsastajat. Tällä samalla Lauralla on toinen talli kortenpohjalla jossa on 24 vuotias Carlos ja tekee edelleen ratsu ponin hommia jopa esteillä. Laura huutaa tallillaisille jos tekee jotain väärin. 3v Pampi menee maasto esteitä ja ponit juoksee parhaimmillaan 4h putkeen. En suosittele!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4177
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4026
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3029
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2528
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2528
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe