Ilmianna ruusun arvoinen asiakaspalvelu Jämsän seudulla. Onko jämsäläisistä kehumaan?
Risujen sijasta ruusuja.
143
4849
Vastaukset
- Tyytyväinen asiakas
Expertiltä saa hyvää palvelua. Ovat käyneet asentamassa ostetut vehkeet paikoilleen, vieneet vanhat pois ja hyviä neuvoja saa aina kun tarvitsee.
- jupi1
kulmakioskilla jämsän paras palvelu,kuppiloista.
- Claudia Smith
jupi1 kirjoitti:
Expertillä palvellaan hyvin. Kuten myös autokorjaamo Laineella Jämsänkoskella, Kukka-Walossa, Jämsän portti Nesteellä ja pienessä K-kaupassa Jämsän keskustassa!
- Claudia Smith
jupi1 kirjoitti:
Expertillä palvellaan hyvin. Kuten myös autokorjaamo Laineella Jämsänkoskella, Kukka-Walossa, Jämsän portti Nesteellä ja pienessä K-kaupassa Jämsän keskustassa!
- purplepillz
jupi1 kirjoitti:
Tän täytyy olla jo sarkasmia =) Ja tuosta kulmakioskin "kuppilasta" , en kyllä kehtaisi sitä kuppilaksi edes sanoa... Mutta kai se menee puistolan denojen käytössä ihan kuppilasta, kun eivät jaksa kylälle asti kävellä. Tasan kerran käyny juomassa kossubatteryn siellä ja batteryy oli kyl lasissa, mut maistu siltä että olis laittanu sen kossun sijasta vettä siihen.. Sillon oli vielä itse omistaja paikalla tekemässä tätä herkkujuomaa :)
- palvelua
tuleva viikonloppunakin jos oikein tarve
- palveulu
Claudia Smith kirjoitti:
Onneksi on keskustassa K market ja vielä hyvä palvelu
- Kadett -73
Sieväsen Simolla palvellaan tosi hyvin. Minulle löytyi -73 mallin Kadetiin jäähdyttäjän alavesiletku suoraan hyllystä. Kellastuneesta ja kurttuisesta hintalapusta päätellen oli ollut siellä hyllyssä 70-luvulta lähtien. Hintakin oli 7,00 Miten olikin osanneet laittaa hinnan jo silloin suoraan euroina.
- kukkatäti
Mitäs sitä suotta uusia hintalappuja tuhlaamaan, kun entisetkin ajaa saman asian :)
- Kadett -73
kukkatäti kirjoitti:
Mitäs sitä suotta uusia hintalappuja tuhlaamaan, kun entisetkin ajaa saman asian :)
Ettei vaan olis 40 vuotta vanhassa haurauttaan ritisevässä kummiletkun pätkässä Simon päässä vaihtunu hintalapun alkuperäiset markat suoraan euroiksi. Hyvä että sain sen haperon letkun sentään ehjänä paikoilleen.
Simolla hintatason arvaa suunnilleen jo ennen Simon ilmoitusta siitä, kun Simo katselee ikkunan läpi paloaseman tornille, muikistelee suutaan ja sitten vasta sanoo hinnan. Siinä hinnassa on yleensä semmoinen reipas muikistelulisä. - mutteri1
olisimme pulassa ilman simoa ei pysty muut varaosa liikkeet samaan
- maamoottori1
mutteri1 kirjoitti:
olisimme pulassa ilman simoa ei pysty muut varaosa liikkeet samaan
Kyllä ja simon kaltaista jatkajaa ei varmaan löydy
- Anonyymi
Hyvä hyvä🤣😂
- jooseppi2
MODA kauppias viehättävä ja ihana nainen
- burgeri
Pysäkki-grillillä aina iloinen ja kaunis neiti palvelee nopeasti :D
- ihailija
Olen samaa mieltä
- minä
Ihanan kauppiaan vuoksi minäkin siellä käyn
- moda
samaa mieltä joosepin kanssa
- ihana
moda kauppias minunkin päiväunissa
- mie6
ihana kirjoitti:
moda kauppias minunkin päiväunissa
kauppias mielessä minäkin vetelen
- cvbnm
Kuka niistä?
- kkk1
cvbnm kirjoitti:
Kuka niistä?
Itse kauppias
- risutjaruusut
cvbnm kirjoitti:
Kuka niistä?
Nythän siellä on ns. Uutta vertakin
- utelias1
risutjaruusut kirjoitti:
Nythän siellä on ns. Uutta vertakin
mitäs uutta siellä on
- jhlflbdtykia45i4obly
Pohjantähdessä Ritva palvellut aina ystävällisesti. Honkasen kodinkonehuollossa kans Satu on palvellu ja neuvonut mukavasti.
- Hyvä Sulo.
Pitseria Sulo on paras.
- matikka5
Sulo on ehoton ykkönen! Siitä uusi jämsänäijä!
- Anonyymi
matikka5 kirjoitti:
Sulo on ehoton ykkönen! Siitä uusi jämsänäijä!
Kymmenen vuotta kommentista, ja sanon minäkin edelleen: Sulo.
- Pillerit
Cittarissa Jokilaakson Luontaispuoti - ystävällinen ja asiallinen palvelu - Kiitos Seija.
- jämsän matti
Matti Jämsän tempaukset
- työtön
Jämsän työppäri. Hyvää asiakaspalvelua! Siellä asiakasta ymmärretään
- työ
kyllä siellä ajatellaan asiakkaan etua ensimmäisenä
- eläkeputki
kelassa myös tosi mukava ja miellyttävä palvelu
- Kevari iskä
Pohjantähdessä todellakin Hyvää palvelua. Kiitos Ritva ja Timo.
- Hirvi baari
Sirkanbaarilla Hyvää ruokaa ja palvelua. Pirtsakat tytötöt tiskintakana.
- ei tosikko
Hirvi baari kirjoitti:
totta joka sana
- baari
Hirvi baari kirjoitti:
Miellyttävä paikka käydä
- vitamar
luontaispuoti jämsä=iloinen ja palveleva :)
- Kiitos Seppo
Pispalan kioski - asiakkaan toiveet toteutetaan.
- Kiitos Juha.
JokiWatin pojat - paljon lamppuvaihtoehtoja, hyvät neuvot ja ystävällinen asiakaspalvelu. Kiitos Juha.
- suurkuluttaja
Jämsän viinakaupassa saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua.
Kaupan sijaintihan on ihan pstä. tämöiseen tuppukylään. - ??????
Längelmäen säästöpankki jämsässä. Saisi muutkin pankit ottaa mallia!
- rahat
kyllä sinne minäkin siirrän rahani
- Kiitos paljon
Uimahallin kassan asiakaspalvelu on miellyttävää ja ystälällistä. Kiitos Elinalle ja hänen miehelleen.
- diemdkm
Minä liputan myös uimahallin kassan puolesta !!
- sukeltaja
minä annan 10 pistettä koko uimahallin henkilökunnalle
- uimari1
sukeltaja kirjoitti:
minä annan 10 pistettä koko uimahallin henkilökunnalle
Minä myös
- Rolf Runkeberg
Pikkutyttö kirpputorin palvelu on parasta mitä Jämsästä löytyy!On hyvin ystävällistä,asiantuntevaa palvelua asikkaan tarpeet huomioiden.Suosittelen lämpimästi käikille palstan lukijoille.Menkää tekemään kauppaa ja säästämään selvää rahaa.
- Pöytä 47
Kanssasi täysin samaa mieltä!Paikka on loistava!
- Taru Anneli
Eikö Jämsästä löydy parempia kirpputoreja. Tulen perheeni kanssa hiihtolomalla Jämsään käymään.
- taru anneli
Perheeseeni kuuluu nykyään rommel, mieheni, ja musta iso dildo.
- Paras yritys AAA
Oletkohan Taru Anneli koskaan käynyt pikkutyttökirpputorilla?Se on oikeastikkin Jämsän paras erikoisliike.On saanut myös kansainvälistä arvostusta loistavasta palvelusta ja osaamisesta!Menehän katsomaan niin varmasti löydät kaikkea kivaa.Hyvää hiihtolomaa sinulle ja perheellesi!
- ramal 150mg
jämsän apteekissa saa aina hyvää ja ystävällistä palvelua.saa lääkkeet mukaan,vaikka vähän henki haisee ja katse harittaa.
- kiiiitooos
Ihanaa kun joku on osannut avata aidon kiittelypalstan.
Tulee niin hyvä olo - kiitos vaan tämän palstan avaajalle - olet ihana.
En ole muualla bongannut vastaavaa kiittelypalstaa.
Täällä pääsee jokainen kiitoksen tarpeessa oleva yrittäjä kehumaan itseään.
Ja kaikki luulee niitä ihania kiitoksia ja kehuja asiakkaiden esittämiksi.
Lisää näin kekseliäitä hyvän olon palstan avaajia.
Lämmin onnellisuuden tunne leviää ympärilleni kun luen miten minuakin kehutaan.
Eikä kukaan tämän palstan lukija tiedä keneltä kiitokset ovat.
Minua ympäröi täydellisyyden ja onnellisuuden itsekehun ilmapiuiri.
Minun pitää lopuksi kiittää itsenä kaikista minulle osoittamistani kiitoksista.- Pumpum
Sinun tyyppiselle ihmiselle parhaan kiitoksen voisi tarjoilla saunan takana.
- liiterin katolla
Pumpum kirjoitti:
Sinun tyyppiselle ihmiselle parhaan kiitoksen voisi tarjoilla saunan takana.
Vaihda levyä välillä... olet jankannut tuota saunan takuista eri palstoilla jo vuositolkulla... eikö mielikuvitus riitä tuottamaan enää mitään uusia ideoita?
- justiinsa2
Ilonpilaaja. Et taida osata kiittää kun itseäsi.
- Posetiivari
liiterin katolla kirjoitti:
Vaihda levyä välillä... olet jankannut tuota saunan takuista eri palstoilla jo vuositolkulla... eikö mielikuvitus riitä tuottamaan enää mitään uusia ideoita?
Taitaisi levyn vaihtaminen olla sinullakin paikallaan. Haukkua rätkytät joka ketjussa, etkä missään näe mitään hyvää. Joku pätevä hoitohan tuommoisille ilmapiirin pilaajille pitäisi keksiä.
- Mies 43
Pajalan kengälle kiitos hyvästä palvelusta. Aina löytyy minulle sopivat kengät. Kiitos Ulla ja Jukka.
- Merope
Samoin, fanitan Pajalaa.Aina löytyy hyvän palvelun lisäksi kengät ja usein jopa kahdet.Jämsänkosken Kulta ja Kello saa myös suuren kiitoksen sekä tietysti Eleganssi ja aina niin sydämellinen Anita!
- Uusi asiakas
Pohjantähdessä Ritvalta saa palvelua, mitä normi ihminenkin ymmärtää.
- Omakotiasuja -67
Rautiasta saan aina kaiken, mitä olen hakemassa ja sopivaan hintaan. Iso kiitos Simolle ja muille työntekijöille.
- pippuripihvi
Patalahden Teboil siellä varsinkin eräs nimeä en muista mutta todella palvelu oli ok nuoresta iästä huolimatta tai ansiosta
- asiakas 324
Puhelinvaruste on myös palvelussa huipputasoa,,ilmankos se on ykkönen ko alalla
Jämsässä.- laskettelijaperhe
Hiihtolomalla Himoksessa:D Eilen oli hyvää aikaa hoitaa asioita ja suorastaan hämmästyttävän hyvää palvelua saimme kaupungintalon rakennustarkastajalta. Ihan eri asenne kuin meillä Lahdessa. Ja muutenkin Jämsän palvelut pelaa. Vain lunta kaivataan!
- eläkeläinen
Erityisesti Sotkan ripeille nuorille miehille palvelusta kehut ja Himoksen laskettelun opettajille. Paljon muutkin ansaitsisivat ruusuja kohteliaasta. Kaiken kaikkiaan kohtelias paikkakunta jopa omiaan kohtaan.
- bernabutee
Tsutsusen Jouni on äärimmäisen mukava asiakaskohtelija =)
- Ragnar Lodbrok
Rosson kauniille naiskokille suuret kiitokset aivan mahtavista pitzoista, kyllä on maukkaita ja täytettä on riitttävästi. On ilo verrata suomalaista ja ählämiruokakulttuuria näin meidän silmien edessä. Ja kyllä siniset silmät ja vaalea tukka aina voiton vie. Autoani en sinne Foorumin parkkipaikalle vielä uskalla viedä sakkokytän vuoks mutta ehkä jo kesäks ?
- Kiitän
Honkasen kodinkonepalvelusta lähtee aina hyvillä mielin, palvelu on loistavaa.
- takkutukka2
Parturi Kampaamo Anne ja Pirjo todella miellyttävä paikka käydä lyhennyttämässä hiuksia
- otsatukka
Pirjo jtosi ihana
- ihastunut2
otsatukka kirjoitti:
Pirjo jtosi ihana
tosi viehättävä
- pulipää
jämsän paras
- sänki
odotan innolla että tukka kasvaisi että pääsisi pirjolle
- Petejämsä
Minä annan ruusut ammattitaitoiselle ja asiantuntevalle Pikkutyttö kirpputorin henkilökunnalle.On loistavaa palvelua ja ovat aina hyväntuulisia.Menkää rakkaat ystävät itse toteamaan!
- Pthyi olkoon
Hyppää sinä Petejämsä Jämsänjokeen, että et hävitä sieltä loppujakin asiakkaita tuolla jankutuksellasi.
- Haisunokka
Sammuttaisi sen vanhan haisevan sumppipannun ja keittäisi uutta
- kirppu2
näin on
- ei enää instruun
Minä antaisin risuja Instrun palvelusta, lasien odottaminen kestää, kestää ja kestää. Kohta puolitoista kuukautta mennyt ja laseja ei vaan kuulu eikä näy.
- kiittikiitti2
Kannattaiskohan soittaa tai käydä ja kysyä?? Minulle sanottiin että laseissa kestää max. kaksi viikkoa kun tiistaina kävin. Samalla viikolla tuli tekstari, että lasit on noudettavissa.Nopeaa toimintaa, kiitos!
- KunEiSilläOle
Ei se näe puhelinnumeroa kun ei sillä ole laseja!
- mummo Jyppiksestä
Kyllä on taas tyypillistä Jämsäläistä tämä kirjoittelu !
Mutta varsinainen asiani oli, että valokuvausliike Nevalainen palvelee hyvin asiakkaitaan,kiitos siitä heille !- Ekman rules ok
Euromaster,nopeaa ja kohteliasta
- paras
Himos market ykkönen
- market
näin on
- market
tosi mielyttävä palvelu
- rentoa palvelua
kyllä kauppiaat tosi mukavia ja rentomeininki
- Valkoviini67
Jämsän alko - hyvä, ystäväälinen ja asiantunteva henkilöstö.
- korkki auki
palvelu on hyvää ja kohteliasta
- Wishky
Alkon naisille halaus ja kiitos
- tosi on
jämsän R kioski parasje
- kukkia
Tervasmäen puutavara liikkeen naiselle iso nippu ruusuja
- lankunpätkä
kyllä tosi iso kimppu
- seppo 67
lankunpätkä kirjoitti:
kyllä tosi iso kimppu
Tapiolassa Maritalta saa mahtavaa palvelua! Miinuksia menisi rautakaupan tiskille, kauniille tummalle naiselle. Hymyä huuleen :)
- AinaTB
seppo 67 kirjoitti:
Tapiolassa Maritalta saa mahtavaa palvelua! Miinuksia menisi rautakaupan tiskille, kauniille tummalle naiselle. Hymyä huuleen :)
Seppolan Auto. Parasta huoltopalvelua. Lehtinen ja kumppanit huippua.
Jäykkä Jyrki paras autokauppias jokilaaksossa. Höyrymakkarat kahvilassa
maailman parhaat. Hyvä... - sinappi2
AinaTB kirjoitti:
Seppolan Auto. Parasta huoltopalvelua. Lehtinen ja kumppanit huippua.
Jäykkä Jyrki paras autokauppias jokilaaksossa. Höyrymakkarat kahvilassa
maailman parhaat. Hyvä...Erityisesti hörymakkara
- rima1
Vuokko on simpsakka nainen
- leijona kello
Kulta Jyrgenin myyjättärelle iso nippu tulppaneja
- voiukka
kyllä iso kimppu kukkia näin kesällä vaikka päivänkakkaroita
- ranneke
minä myös todella miellyttävä nainen
- Kesä ja kärpäset
Silmäasemalle terveisiä, mukavasti on silmälasihankinnat sujuneet!
Äijän kokoisen plussan ansaitsee myös Fysio Ilo vanhalla teletalolla ystävällisestä kohtelusta ja asiantuntemuksesta!- Piilanasiakas
Jämsän optikot ja järjestys on 3.instru(perseestä.) 2. Silmä-asema. (Voisin ostaa) 1.Piila (edellämainituista ei ole valonnäyttäjiks). Niin ja se nais omistaja on muuten tuleva MILF.
- Hepshöps
Piilanasiakas kirjoitti:
Jämsän optikot ja järjestys on 3.instru(perseestä.) 2. Silmä-asema. (Voisin ostaa) 1.Piila (edellämainituista ei ole valonnäyttäjiks). Niin ja se nais omistaja on muuten tuleva MILF.
Auvilan alko,ovelle tulee tavara kun tilaa ja maksuaikaa saa.
- pun eskort
samoin palomäkeen..Myy vaikka entisetkin on makasamati..
- Hyvä mies
Mistä saisi tuollaista apua muualta? On ihmeellinen ihminen tuo Auvilan Ihme! Onkohan hinnoissa alv,yel,myel yms?
- juoppo 1
tänne syrjäkylälle pitäisi saada pullotaksi samanlainen kun pitsataksi
- Ei paha
juoppo 1 kirjoitti:
tänne syrjäkylälle pitäisi saada pullotaksi samanlainen kun pitsataksi
Tilaa arvo Auvilasta,tulee velaksikin
- kurkku kuivana
Ei paha kirjoitti:
Tilaa arvo Auvilasta,tulee velaksikin
mitenkä tämän arvon saisi tilattua
- Siveä vikki
kurkku kuivana kirjoitti:
mitenkä tämän arvon saisi tilattua
Kysy viisailta ns. Sampon nurkalta
- leijona viina
Siveä vikki kirjoitti:
Kysy viisailta ns. Sampon nurkalta
kyllä sampopankin porukka tiesi
- Loiset
leijona viina kirjoitti:
kyllä sampopankin porukka tiesi
No niin,tietävät ja osaavat kaiken! Siihen porukkaan uppoaa veroeuro oikeaan kohteeseen!
- Alpo34
Kiitokset ihanalle naiselle Jämsänkosken Konilannotkoon, toiveeni toteutui ja sain mitä halusin.
- lilli lirputtaja
saitko siis piparia?
- MAIKKI9
Jämsän Expert on tosi expert, tosi hyvä palvelu KIITOS !!!
- Kunnon palvelua
Samaa mieltä Jämsän Expertistä!
- keskiviikon asiakas
Kait täällä voi antaa risuja tai ruusuja myös paikallisille lääkäreille?
Minä annan ison kasan risuja lääkäri Sohville, asiakkaan kuuntelemattomuudesta ja tosissaan ottamisesta.- tietoaa
Kuka se on tämä sohvi
- maikki9
kiitos Pullin Raijalle ja hyviä eläkepäiviä
- linimentti
Jämsän apteekissa tosi mielyttävä palvelu
- KKK 1
Neste Jämsänportin naiset ihania
- hinttulan vaari
Kiitos ihanille Himos-Marketin naisille! Kyllä on huumori ja palvelu kohdillaan.
Mutta: Kuka se vaivaisukko siinä kassalla on? Kannattaisko naisten vähän opettaa asiakaspalvelun saloihin.
- saanut
jämsän shellillä paras palvelu
- Metkomies
Ravintola Willi Hirvi, metko viikonloppuna. Ihania tarjoilijatyttöjä, hyvää hymyilevää palvelua sekä loistavaa ruokaa!
- terveisiä Jyppälästä
Iso kimppu ruusuja Jämsän Silmäasemalle! Hyvät kehysvalikoimat(jopa ilmaisia) ja ammattitaito tulee esille heti ovesta sisään astuessa,kiitos!
- asema
Seppolan grilli todella hyvä palvelu siisti paikka ja ihania.kiitos onuri!
- haleja
oron Maritalle kunnon halaus
- ihania
Suville kanssa halaus ja pusu
- Patis1
Patalahden TB naisille iso halaus
- Kaipolääni
Jämsän Citymarketin Kalatiskin myyjätär palveli itseään puolet vanhempaa metsäläisen näköistä , hajuista ja väristä rujoa Miestä erittäin aidosti hymyillen.Vaikka oli superkaunis.
Jäi hyvä fiilis.Palaan ostoksille.
Kiitos.- Richrd Gere
Palveli siis tyypillistä jämsäläistä miestä.
- Kaipolääni
Richrd Gere kirjoitti:
No siinä määrin kyllä että olin liikenteessä ilman meikkiä.
- Tauno Paloinen
Richrd Gere kirjoitti:
Tyypillinen jämsäläinen nainenhan sitä vastoin raakaääninen makkaravyötäröinen persjalkanen junttura legginseihin sullottuna.
- Rönnin Lava
Iiiso Hali ja pusu Forumin parkkikytälle hyvin tehdystä työstä, sun takia kukaan ei sinne enään astu jalallaan ja hyvä niin, ei taida kytän tilaajalla olla kaikki muumit laaksossa jos tilaa parkkikytän jämsän kokoiseen tuppukylään!!
- parkkikiekko
Koska oot viimeks kuullu/nähny siel yhtää parkkikyttää? Eipä taida olla semmosta enää
- Minä
Minä annan itselleni ruusuja koska olen niin täydellinen ja ainutlaatuinen
- Anonyymi
Motiksen hierojalle ruusuja. Kiva palvelu, mukava tunnelma ja hymyssä suin saa aina lähteä.
- Anonyymi
Paikkakunnan ehdoton ykkönen, tähän palstalle ei mahtuisi kaikki ne kiitokset, joita olen heistä kuullut: empaattista, kiireetöntä, välittävää palvelua surun hetkellä jos myös ilon juhliin. Uronen! Kiitos Antero, Kalle ja Kaisa.
- Anonyymi
K-Rauta ainakin ansaitsee peräkärryllisen risuja! Niin tyly palvelu.
- Anonyymi
Citymarketiin kassoilla olen saanut aina ystävällistä palvelua. Samoin Jämsän Nesteellä.
- Anonyymi
Expertin asiakaspalvelu on poikkeuksellisen kattavaa ja asiakaslähtöistä, Ostetut laitteet asennetaan ja käyttöopastusta saa vielä myöhemminkin
- Anonyymi
Kirjastossa on ystävällistä asiakaspalvelua. Moni pulma ratkennut.
- Anonyymi
Kirjaston työntekijöistä nyt välittyy lähinnä nyrpeys.
- Anonyymi
Jämsän sairaalalle ruusuja pikaisesta avusta vaivaani.💐💐
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416