Acetium tutkimus

elämä ilman migreeniä

10

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opoopee

      Tämähän se aine taisi olla. Tuttujen perheenjäsen mukana tuossa kokeilussa. Siellä on monella kuulemma tullut helpotusta vaivoihin.

      • viitsisköilmoittautu

        Tutkimus käynnissä mutta etsitään vielä lisää osallistujia, ainakin Migreeniyhdistyksen mukaan.


      • jell
        viitsisköilmoittautu kirjoitti:

        Tutkimus käynnissä mutta etsitään vielä lisää osallistujia, ainakin Migreeniyhdistyksen mukaan.

        Hienoa että joku viitsii vielä Suomessa jotain yrittää!

        Missä migreenikot? onko täällä ketään joka osallistuu tutkimukseen? jos ei niin miksi ette osallistu?


      • SyopaLaakari

      • SyopaLaakari

    • helpottaisko

      Joko on tuloksia saatu. Voisin vaimollekin tuota ehdottaa. Siis ovatko nuo tuoneet helpotusta, kuka ollut kokeissa ? Lumetta saaneilla ei varmaankaan.

      • saattaistoimia

        Vielä rekrytoidaan osallistujia, joten ei tuloksia vielä mutta voit tietenkin suositella vaimollesi osallistumista tutkimukseen, jolloinka saa kokeilla ilmaiseksi ja lisäksi pääsee tapaamaan maan johtavia neurologeja! Tässä vähän tuoreempaa tietoa kyseisestä tutkimuksesta.

        http://www.acetium.com/fi/asetaldehydi/migreeni-ja-asetaldehydi


    • RAL
      • Tiedoksiantaja

        On, mutta tavallinen kysteiini hajoaa vasta ohutsuolessa. Acetium hajoaa vatsalaukussa ja pysyy siellä tunteja. Tämä on se oleellinen ero jonka vuoksi patenttikin on sille myönnetty ja vaikutus on erilainen.


    • ajattekeppa

      Ei mulla migreeniä. Mutta tuo on kyllä ihan vakiovarustus alkoholin kanssa. Eipä särje päätä, ei dagen efter eikä darra. Halpa konsti välttää jos taipumusta kovaan krapulaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe