Garcinia Basics ja menin halpaan

pettynyt suuresti

Tilasin tuotteet netistä. Piti maksaa heti kortilla.
Tuotteita ei näy vieläkään ja tililtä veloitettu jälleen 69,37€.

email ei heidän kotisivuiltaan toimi, puhelinnumerokin löytyy, mutta englanniksi nainen vain höpöttää ja ei pääse läpi.

Eilen piti kuolettaa kortti ja laittaa etämaksut ettei pääse enää viemään tililtä.

Kyllä harmittaa, mutta minkäs teit, mutta varoitanpa nyt vaan ettei muut enää menisi halpaan.

223

6954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannu vaan

      sama homma. rahat viety mutta tavaraa ei näy. chatissä peruin heti tilauksen sen tekemisen jälkeen ja kaikki piti olla ok mutta ny lähti rahat tililtä 69 euroo. mitä etämaksuilla tarkotat.

      • joonas3


      • Anonyymi

    • Sama homma voi että harmittaa... itku..

      • Samankoken

        Soitin juuri suomalaisella puhnumerolla veloittajalle ja tiedon mukaan pitää soittaa kahden viikon sisällä ensimmäisen tilauspäivästä. Tällöin ei etäveloiteta lisää. Mikäli on avannut ilmaistuoteen saa puolet veloitettavasta hinnasta takaisin ja tiedot sinusta poistetaan heidän rekisteristä.


      • noonatyhmä

        Saako puhelinnumeron?


      • Huiputettu

        Mikähän se numero on?


      • feni

        Minäkinn itsekin alkupaketin kaksi purkkia hinta 6,96 x2 ei kuulunut . Tein s-postin kautta valituksen , Tilaus oli tehty jo syyskuun 6pv. Laittoin viestin, " en ole saanut tuotteita ja olen maksanut" OK. tuotteet tuli ja tililtä lähti 78 Euroa ?? Eli tilini tiedot heillä oli!! Puhelinnumero näkyy nettikuitissa, kun on tilannut ! Aion tapella rahat takaisn !!! Ei ole kenties huijausta, vaan tilausksien käsittelyssä sekavuutta , jokin ??? Onhan se riski antaa tilitietoja ja veloitukseen oikeuden, ei pitisi jaella numeroita :(( Tälä mentaiteetilla sitä voi käyttää rikollinen mieli hyödykseen.Eli tiejä tulee tarkkailla !!


      • mimmurouva

        NYT HALUAN VAROITTAA KAIKKIA JOTKA ON TILAAMASSA KYSEISTÄ TUOTETTA. KUN ANNAT TILINUMEROSI, NIIN SINULTA KATOAA TILILTÄSI PARIN VIIKON VÄLEIN 86-89e. TUOTETTA EI OLE TULLUT KUN KOKEILUPAKKAUS JOKA MAKSOI 9,18(MAKSU MENNYT SINGAPOREEN) JA 8,65 MAKSUN MÄÄRÄPAIKKA EI TIEDOSSA VIELÄ. VIEN ASIANI POLIISIN KÄSITTELYYN JA PANKKIIN ILMOITAN MYÖS TÄSTÄ HUIJAUKSESTA. ITSELTÄNI ON NYT VIETY N, 170e


      • Näreissään
        mimmurouva kirjoitti:

        NYT HALUAN VAROITTAA KAIKKIA JOTKA ON TILAAMASSA KYSEISTÄ TUOTETTA. KUN ANNAT TILINUMEROSI, NIIN SINULTA KATOAA TILILTÄSI PARIN VIIKON VÄLEIN 86-89e. TUOTETTA EI OLE TULLUT KUN KOKEILUPAKKAUS JOKA MAKSOI 9,18(MAKSU MENNYT SINGAPOREEN) JA 8,65 MAKSUN MÄÄRÄPAIKKA EI TIEDOSSA VIELÄ. VIEN ASIANI POLIISIN KÄSITTELYYN JA PANKKIIN ILMOITAN MYÖS TÄSTÄ HUIJAUKSESTA. ITSELTÄNI ON NYT VIETY N, 170e

        Minulle kävi samoin :( Tilasin myös tätä G. Total dietiä, ja lähetys tuli kyllä todella nopeasti. Hinnaksi piti tulla 3,90e, mutta kun pääsin vasta muutaman päivän päästä tarkistelemaan luottokortin tietoja, oli hinta 3,11e ja sen lisäksi noin 2 viikkoa sen jälkeen luotolta veloitettu 106 euroa! Korttini oli kyllä suljettuna useita päiviä -> kiitos pankin näppärän toiminnan, mutta kun kortti avattiin uudelleen (koskapa en älynnyt että kyse huijauksesta) ja ilmoitin pankissa että olen varmaan jotenkin itse kämmännyt tunnuslukkujen kanssa, ja siksi myös kortin olivat sulkeneet. Tämä homma tapahtui aivan muutama päivä sitten, ja eilen välittömästi muutin luoton turvarajat nollille. Myös laitoin pitkän viestin pankille ja tänään odottelen vastausta sieltä miten edetään. Kyllä veetuttaa aivan sikana tällainen :(


      • Näreissään

        Noniin, ja JATKOA SEURAA.. Eli, nyt sain pankista yhteyden oton, ja sieltä todettiin (kuten jo arvelinkin..) että näitä huijausfirmoja on jo niin pilvin pimein, että niiden kiinni saaminen ja vastuuseen asettaminen on lähes mahdotonta. Toki voisi tehdä rikosilmoituksen mutta ei siitäkään ole mitään hyötyä. Näissä tapauksissa kuulemma aina suositellaan kuolettamaan kortti lopullisesti ja tilalle hankitaan kokonaan uusi kortti uusine tunnuslukuineen. Näin voidaan 100%sesti lopettaa näiden huijaus-summien periminen tililtä/luottotililtä. Näin siis nyt toimittiin minunkin kohdallani. Ja on sanomattakin selvää, että tämä oma tapaukseni jäikin nyt ensimmäiseksi ja taatusti viimeiseksi mitä koskaan enää netissä teen..!


      • Huijattuämmä
        mimmurouva kirjoitti:

        NYT HALUAN VAROITTAA KAIKKIA JOTKA ON TILAAMASSA KYSEISTÄ TUOTETTA. KUN ANNAT TILINUMEROSI, NIIN SINULTA KATOAA TILILTÄSI PARIN VIIKON VÄLEIN 86-89e. TUOTETTA EI OLE TULLUT KUN KOKEILUPAKKAUS JOKA MAKSOI 9,18(MAKSU MENNYT SINGAPOREEN) JA 8,65 MAKSUN MÄÄRÄPAIKKA EI TIEDOSSA VIELÄ. VIEN ASIANI POLIISIN KÄSITTELYYN JA PANKKIIN ILMOITAN MYÖS TÄSTÄ HUIJAUKSESTA. ITSELTÄNI ON NYT VIETY N, 170e

        Samoin itseltä viety tililtä melekin 200€ ja aioin viedä asian poliisille täytyy ilmeisesti tili sulkea ettei enempää rahaa häviä.....Vttu että meninkin moiseen halpaan...


      • Kiitos_t

        Kiitos näistä tiedoista, jätän tilaamatta. Kovin siistiltä näyttää sivut, outoa että asiakaspalvelunro on tosi outo, englanninkielinen nainen vastaa su aamuna. Hänen mukaan näytteen tilauksen jälkeen tulee peruutus tehdä kolmen pv sisällä. Ja sekin on outoa, että artikkelin mukaan tuote on loppuunmyyty, mutta kuitenkin voidaan tilata kuukausittainen toimituspaketti ;D


    • Huoh02153

      Sama täällä. Rikosilmoituksen teen mikäli en saa rahojani takaisin.

      • kyllä Viiiiiiiuttaa

        Voin kertoa, että itse tappelin asian kanssa 5kk ja sain 21€ takaisin sen jälkeen kun tililtäni viety ensin yhteensä 218€.

        Rikosilmoituskin kirjattiin, mutta ei mahda mitään koska firmassa on tehty omistaja vaihdos 23.6.2014. Asiat ei kuulu uudelle omistajalle.


      • Pöljäxxx

        Tuttu juttu, sama tuote. Lähetin pankkiin verkkopankin kautta viestin ja selitin tapahtuneen. Tililtäni oli veloitettu viisi kertaa erisuuruisia summia. Sitten virkailija soitti minulle ja selitti miten homma toimii. Rikosilmoituksen tein netissä, printtasin ja vein pankkiin. Sain viiden kk:n kuluttua 160e 180 eurosta takaisin. Helppo nakki! Enää en vastaaviin kusetuksiin lankea... vai lankeanko? :)


    • huijareita riittää

      Teidän kannattaa nyt ihan jokaisen ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaiseen. Sieltä osataan varmaan neuvoa lisää mm. rikosilmoitukseen yms liittyvässä.

      Tuo kortin kuolettaminen on ihan hyvä keksintö, eivätpä saa enää vietyä rahoja. Toki siitäkin on ylimääräistä vaivaa.

      Jotenkin on tullut viime aikoina sellainen olo, ettei netissä kannata asioida kuin tutuissa firmoissa. Ja luottokorttitietojani en anna enää kenellekään nettikauppiaalle.

      • painoaon

        Helpompi tapa on laittaa korttiin nettiostamisen esto niin ei tarvitse korttia kuolettaa. Netistä ei kyllä paljon osteta ilman luottokorttia.


    • Hämmentynyt

      Mulle toi samainen tuote ilmesty postiin tänään vaikka olin tilannu sen reilu kuukausi sitten.. Tililtä oli velotettu 16. päivä 73 euroo ja kuitissa mikä on tuol paketin sisällä lukee että 24,95 e.. En tajua mistä ne repii noita summia, mitä ne ihmisiltä velottaa.. Kai tästäkin tuli joku kestotilaushomma

    • Yrmykkä

      Joo,mäkin menin halpaan,näyte-erät tilattu kuukausi sitten eikä niitä tullut vieläkään eivätkä vastaa meiliin eikä puhelimeen.eilen sain ilmoituksen että uusi paketti lähetetty,vastasin heti etten ota uusia kun en oo koe-erää saanut. Sittenpä katoin luottokortti maksujani ja yllätys sieltä eri firmojen nimillä veloitettu 4 kertaa 70-90 e maksut. Nyt sit kortti kuoletettu ja tehty reklamaatioilmoitus pankkiin,huomen vielä paperit rikosilmoitusta varten. Pankista sanoivat etten oo ainut hölmö joka tähän lankesi.muistan kyllä jatkossa etten usko tällaisiin!

      • pettymys

        Hei. Minullakin on samanlainen tilanne nyt. 4 kertaa otettu yht.300€. Puhelin ei vastaa, chat-on "neiti" ei osaa selittää mitään, vain osoittaa soittamaan ym numeroon. Miten meni reklamaatioilmoitus? Saitko rahasi takaisin vai onko turha edes yrittää tehdä asialle mitään?



    • StupidoMe

      Sama tapahtui täällä tiasin Garcinia Basics piti maksaa vaan 4,90 €, yks kaks oli hävinnyt yli 250 € tililtä. Nyt olen tehnyt poliisiilmoitus sekä pankille ilmoitus.

    • Hämäystä

      Minäkin tilasin jo 21.05.2014 eikä tuotetta kuulunut, vaikka sietlä tuli viesti.että tuote on lähetetty 22.05.2014,mutta tuotetta ei ollut vielä näkynyt kuukauden päästä,joten laitoin sinne viestiä,että missähän tuote viipyy. Laitoin uudelleen viestiä sinne ja sieltä tuli,että tuote on lähetetty 19..6.2014, johon vastasin,että mitään uutta tuotetta en ole tilannut enkä aio siitä maksaa ja jos tuotetta ei tule, niin vien asian eteenpäin. Tänään sain tuotteen ja nyt mietityttää, että voikohan ko. tuotetta edes ottaa......Tililtä ei ole ONNEKSI otettu, kuin se alkuperäinen maksu....

    • jopo87

      Minä kans tilasin tuon ja aloin kysellä perään kun ei näkynyt. Puhelimella ei saanu yhteyttä mutta sähköpostilla sain kiinni ja sain kun sainkin lopulta tuotteet. Ja onnistuin myös perumaan jatkotilaukset eikä tililtäni ole viety mitään ylimääräistä.

      Kun peruin jatkotuotteet.. minulle vastattiin näin. Your account with Cleanse Basics , order number : ******* and Garcinia Basics , order number : ****** has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.

      [email protected] on osoite minkä kautta minä pidin tiiviisti yhteyttä tuonne.

      • Hyvin vihainen

        Menin samaan pask**n halpaan..ite kun yritin lähettää sähköpostia tuohon kyseiseen [email protected] vai mikä nyt olikin ei gmail tunnistanut osoitetta, en siis saanut reklamoitua yhtiötä asiasta. Itse huomasin asian kun oli tililtä velvoitettu dollareita! Kortin kuoleminen ja postista en ole hakenut paketteja, missä ei edes ollut lähettäjä!! Reklamoin pankkia, täytyy vaan katsoa ja odottaa miten asia etenee...minulta meni vajaa pari sataa euroa.


      • mietteliäs

        Itse peruin tilauksen heti samana päivänä kuin luin nämä ja sain näytepaketin eikä vielä ainakaan ole lähtenyt rahaa. Oletko kokeillut tuotetta itse en ole uskaltant kun joillekkin oli tullut kauheita vatsakramppeja


      • EevaTuulikki
        Hyvin vihainen kirjoitti:

        Menin samaan pask**n halpaan..ite kun yritin lähettää sähköpostia tuohon kyseiseen [email protected] vai mikä nyt olikin ei gmail tunnistanut osoitetta, en siis saanut reklamoitua yhtiötä asiasta. Itse huomasin asian kun oli tililtä velvoitettu dollareita! Kortin kuoleminen ja postista en ole hakenut paketteja, missä ei edes ollut lähettäjä!! Reklamoin pankkia, täytyy vaan katsoa ja odottaa miten asia etenee...minulta meni vajaa pari sataa euroa.

        Saitko koskaan rahojasi takaisin? Auttoiko rikosilmoitus, miten kävi reklamaation kanssa? Kysyn siksi, että kannattaako yrittää??


      • ärtynyt

        Täällä on kans yksi älykääpiö joka meni lankaan. Tililtä ei ole vielä velotettu, eikä tuote ole tullut. Ilmoittivat tuotteen numeron ja että ovat matkalla. Läksin sitten peruuttamaan ja samat kävi. kukaan ei vastaa vieteihin ja piti olla suomalainen numero johon soitin, ei heti vastannut ja sitten puhelu olikin jo Honkongissa, ämmä selittää hirveesti jotain, en saanut selvää. Nyt on pankkitili kuoletettu, etteivät pääse ottamaan lisää rahaa. Kuolettakaa heti korttinne.


      • jumankekka
        ärtynyt kirjoitti:

        Täällä on kans yksi älykääpiö joka meni lankaan. Tililtä ei ole vielä velotettu, eikä tuote ole tullut. Ilmoittivat tuotteen numeron ja että ovat matkalla. Läksin sitten peruuttamaan ja samat kävi. kukaan ei vastaa vieteihin ja piti olla suomalainen numero johon soitin, ei heti vastannut ja sitten puhelu olikin jo Honkongissa, ämmä selittää hirveesti jotain, en saanut selvää. Nyt on pankkitili kuoletettu, etteivät pääse ottamaan lisää rahaa. Kuolettakaa heti korttinne.

        Yksi ja sama huijari porukka joka bisnestä pyörittää. Tuotteen nimi vaihtuu ja "toimitusjohtajan" titteliä kierrätetään. Kotipaikka vaihtuu kätevästi, samaten yhteystiedot. Ottakaa kopiot yhteyden pidosta, samaten erittely puheluistanne jos niitä on. Itse taistelin viime kesänä, sama kuvio tismalleen vain eri tuotenimi. Tuttua oli kuluttaja-asiamiehillekin tämä toiminta. Asia ratkaistiin edukseni, mutta kyllä jäi paskan maku suuhun kaikkien samassa tilanteessa olevien puolesta, Ai niin, silloin yritys toimi Ahvenanmaalla ja Tallinnassa. Tuohon liitetään aika nopeesti myös uhkailuja ja perintätoimisto. Kannattaa katsoa itsekin ,mitkä ovat omat oikeutesi lain mukaan tällaisissa kaupoissa. Googleta ettet kadu!


      • Mummo67poh
        mietteliäs kirjoitti:

        Itse peruin tilauksen heti samana päivänä kuin luin nämä ja sain näytepaketin eikä vielä ainakaan ole lähtenyt rahaa. Oletko kokeillut tuotetta itse en ole uskaltant kun joillekkin oli tullut kauheita vatsakramppeja

        Missä tai miten peruit?


    • typerystilaaja

      Minä tilasin kans, enkä ymmärrä että miksi.
      Kattelin tossa just tiliäni, ja mun tililtä ei ole otettu kuin ne summat, mitä luki siellä sivustolla.
      Lähetin myös sähköpostia sinne, sillä olin kirjoittanut osoitteeni väärin. Vastaus tuli paria päivää myöhemmin, joskin se vastaus oli kovin jännä, "Your account with Garcinia Basics (order number ---) and Cleanse Basics (order number ---) has been successfully canceled. Since your account was canceled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account." Eli sama, kuin edellisellä kirjoittajalla, joka perui tilauksensa. Tosin, siitä toisesta tuotteesta, johon olin sen osoitteeni väärin kirjoittanut, ei ole tähän päivään asti kuulunut mitään.

      Tänään sain uuden garcinia basics putkilon, ja paketissa olleessa kuitissa luki, että sen summa on n. 25 euroa, ja kuitti on päivätty yli kuukausi sitten, 8.6. Ja tililtäni ei ole veloitettu sitä. Laitoin sitten sähköpostia tuonne, ja ilmoitin haluavani perua ko. tilaukset. Katsotaan mitä tapahtuu..

      • hävytöntä mielestäni

        Sama homma oli. Maksoin ensin 4,9€. Kuitissa uki kuitenkin, että maksettu 25€.

        Tuli seuraava purkki ja mukana lasku 119€, koska en ole maksanut kuulemma 4,9 ja 25€ erotusta ennen seuraavaa purkkia.

        Missään ei lue tälläisestä yhtään mitää. Rikosilmoitus lähti.


    • Hömppä

      Voi ei ! Nyt vasta luen näitä ja kerkesin jo tilata! Siirränpä siis rahat heti tililtä pois.
      Mitä sitten teen, odotanko pakettia ?

      • ihmettelen vaan

        Suosittelen, että nostat rahas pois ja tilaat uuden kortin.

        Paketissa kestää 5viikkoa-3kk. 5 päivän aika on heidän maansa sisällä ja ulkomaan tilaukset kuulemma käsitellään erikseen aina.


      • ainayhtäonneton

        Voi sanonko mitä...!!!! Multa ei olla viety mitn koska katumuksen sain päälle kun justiinsa olin tilannut mutta sitten kun peruutin ja meni noin 2 kk niin tulihan ne paketit mulle..joten en saanu yhteyttä muulla tavoin ku sähköpostitse ja siinä seliteltiin kans jotain ihan paskaa koska olin pyytänyt neuvoa että mihin osoitteeseen palautan ne..ei mitään vastausta..että ärsyttää..eelikkä minun häätyy niinkö teijän muidenkin kannattaa vissiin joo kuolettaa pankkikortti..


      • hämmentynyt.
        ainayhtäonneton kirjoitti:

        Voi sanonko mitä...!!!! Multa ei olla viety mitn koska katumuksen sain päälle kun justiinsa olin tilannut mutta sitten kun peruutin ja meni noin 2 kk niin tulihan ne paketit mulle..joten en saanu yhteyttä muulla tavoin ku sähköpostitse ja siinä seliteltiin kans jotain ihan paskaa koska olin pyytänyt neuvoa että mihin osoitteeseen palautan ne..ei mitään vastausta..että ärsyttää..eelikkä minun häätyy niinkö teijän muidenkin kannattaa vissiin joo kuolettaa pankkikortti..

        Tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Lukee omassa sopimuksessa ainakin joka tuli purkin mukana.

        Kuoleta kortti, koska olet sortunut samaan 12kk kestotilaukseen. 1-3 kertaa kuussa lähtee 70-190 euroa.


    • Hömppä

      Lisäystä äskeiseen, soitin sinne numeroon joka näkyi siellä sivulla.
      Sieltä vastasi nainen joka puhui englantia.
      Onneksi taitan englannin niin hyvin, että saatiin peruttua tilaukseni.
      Ja hän vielä moneen kertaan kertoi, että tästä ei lähde tulevaisuudessa mitään rahaa.
      Eli saan ne kaksi purkkia mitä tilasin.
      Käyttöehdoissa luki, että tuotteesta myöhemmin velotetaan summa, eli jatkotilaus.
      Jos olette tilanneen yms, niin soittakaa sinne ja kertokaa, että haluatte peruuttaa tilauksen. Tosi helppoa kyllä oli !

      • nöpö

        Mistä saa se numeron mihin soitit?? Voitko laita sen numeroa pliis kun menin langaan kans tohon:(


    • typerystilaaja

      Minä laitoin eilen viestiä sinne, ja tänään oli tullut vastaus:

      "Regards,

      Thank you for contacting customer service.

      Your account with Garcinia Basics *****/ *****and Cleanse Basics ***** has been canceled. Since your account was canceled after the introductory period, you can hold your order has been already shipped and it will be no further charges to your account next month.

      If you have further questions, please contact customer service.

      Sincerely,
      Garcinia Basics and Cleanse Basics Support Team"

      Toivotaan nyt, että viesti pitää paikkaansa, eikä sieltä koskaan enää kuulu yhtään mitään. :P

      • 280 EUROO KÖYHEMPI

        Minä menin samaan lankaan ja Visa-laskussa on veloitettu 4 kertaa n. 70 euroa. En tyhmä tajunnut, että se on jatkotilaus, kun kyseessä oli koe-erä. Nyt joudun tuon laskun maksamaan, mutta koe-erän jälkeen en ole uusia tuotteita saanut enkä todellakaan edes halua niitä. Mikäli niitä tulee, aion ne palauttaa ja vaatia kaikki rahat takaisin, saa nähdä miten käy. Jos en rahoja saa takaisin, teen rikosilmoituksen poliisille sekä pankkiin reklamaation. Näin minua opastettiin. OPINPAHAN JOTAIN JA IKINÄ EN ENÄÄ TILAA MITÄÄN TÄLLAISISTA HUIJAUSFIRMOISTA....


    • voivoivoi

      Mä tilasin kans just äsken sen koe-erän. Voi hitto olis pitäny tulla tänne lukemaan näitä ensin. No nyt mun tililtä on mennyt vaan se 5 euroa ja laitoin sinne heti sähköpostia että haluun peruuttaa tilauksen. Toivotaan parasta... Sivuilla kyllä luki pienellä fontilla ennen kuin tilasin että tuote tulee viiden päivän sisällä ja jos ei halua enempää niin tilaus pitää perua 14 päivän sisällä tai muuten alkaa mennä 70 euroo joka kuukausi.

    • jokuvaaain

      Heii, mäki tilasin. Tuotteita ei näy, ja velottivat ton 69 e tililtä. Löysin niiden sivuilta "chat paikan. " nainen neuvoi et ne on voinut jäädä tulliin. Et soittaa sinne. En soittsnu. Mut pyysin niitä lopettamaan sen joka kuulautisen 69e veloituksen tililtäni. Eipä lähtenyt sen jälkeen rahaa tililtä. Vittu mitä paskaa!!!

    • pelle5

      Minä yhtä pölkkypää kerran pääsivät veloittamaan 69,37. Vaihdoin myös tilini ettei tämmmöiset ömerikan suurhuijarit vie koko saldoa ! Koitetaan viisastua ?

    • ketjun aloittaja

      Wow. Tänään 2,5kk tilauksesta saapui ensimmäinen purkki.

      Joku tuossa kysyi niin itse en ainakaan päässyt puhelimitse enkä sähköpostilla läpi, joten kuoletin kortin heti kun alkoi tililtä viemään rahaa ilman että ainuttakaan purkkia edes näkyi.

      Etäosto tarkoittaa juuri sitä että tililtä lähtee automaattisesti rahaa x summa.
      Etäostot pystyy joissakin pankeissa ottamaan itse pois käytöstä. Kortit kohdasta verkkosivuilla etäostot kohdasta raksi pois tai summan kohtaan 0.
      Jos ei pysty niin äkkiä soitto pankkiin.

      • hömppä

        Tänään sain postissa 2 purkkia Carcinia Basics , vaikka tilasin kumpaakin yhden. (15 päivää kesti, että tuli.) Saa nähdä tuleeko sitä puhdistajaa sitten ollenkaan. Mutta aijon huomenna aloittaa nappailee noita nappeja, vaikka hieman kyllä pelottaa ja jännittää, että onko nämä myrkkyä.


      • hömppä
        hömppä kirjoitti:

        Tänään sain postissa 2 purkkia Carcinia Basics , vaikka tilasin kumpaakin yhden. (15 päivää kesti, että tuli.) Saa nähdä tuleeko sitä puhdistajaa sitten ollenkaan. Mutta aijon huomenna aloittaa nappailee noita nappeja, vaikka hieman kyllä pelottaa ja jännittää, että onko nämä myrkkyä.

        Ja lisäys, tililtäni ei ole lähtenyt muuta kuin se 10€. Ja peruin heti tilauksen.


      • yks hömppä myös

        Heips,
        minkä niminen firma korttiasi laskuttaa. Täällä yks halpaan mennyt kans ja en muista kummalla kortilla maksoin enkä pääse jäljille nimen perusteella, ett pääsen kortin kuolettamaan.


      • ketjun aloittaja
        yks hömppä myös kirjoitti:

        Heips,
        minkä niminen firma korttiasi laskuttaa. Täällä yks halpaan mennyt kans ja en muista kummalla kortilla maksoin enkä pääse jäljille nimen perusteella, ett pääsen kortin kuolettamaan.

        Laskuttaja on itellä ainakin HLTHLIFEBILL.COM


      • pääsin helpolla
        hömppä kirjoitti:

        Tänään sain postissa 2 purkkia Carcinia Basics , vaikka tilasin kumpaakin yhden. (15 päivää kesti, että tuli.) Saa nähdä tuleeko sitä puhdistajaa sitten ollenkaan. Mutta aijon huomenna aloittaa nappailee noita nappeja, vaikka hieman kyllä pelottaa ja jännittää, että onko nämä myrkkyä.

        ai sulla meni noin. itselle tuli kaksi purkkia puhdistajaa vaikka tilasin molempia yhden.

        41 päivää kesti tilaus. Peruin myöskin heti ja silti tililtä kerittii veloittamaan 23€. pieni summa verrattuna mitä muilta viety.


      • hiiHaa2016

        Hei vaan. Kun löytyy mielestänne hyvä tuote, heittäkää se tuotteen nimi googleen ja katselkaa. no niin minä tein ja löysin Hyvinvoinnin tavaratalosta TAAS vastaavan. Hinta on postikuluineen n.40 euroa 150 kapselia ja lisää saa jos toimii, jos ei niin lenkille vaan, mut eipähän tule rosvousta tililtä.


    • ketjun alottaja

      Oletteko te muut huomanneet käytössä mitään erikoista? Siis te jotka ootte saanut kyseiset tabut.

      Olen ottanut yhden ainoan ja mahassa alko ensimmäisestä tabusta noin 5h jälkeenpäin aivan hirvittävät mahakrampit.

      Soitin omalle lääkärille ja sanoi että monet valitellut pääkipua, mahakramppeja ja lihasheikkoutta.

      Alko vaan mietityttään että onkohan sittenkään ihan turvallisia. Omassa purkissa ei ole edes tuoteselostusta joka tänään tuli.

    • Ei enää cv-numeroita

      SAMOIN KÄVI MINULLE, piti kuolettaa kortti ja reklamoida. Nyt sitten 2 kk:n päästä tuote tuli, saas nähdä mistä ottavat maksun ja miten tästä eteenpäin... olisi pitänyt jättää hakematta, mutta kun en yhtään muistanut mistä "suurikokoinen" paketti on peräisin, niin hain sen postista. mukana seurasi lähete, jossa 24,95 €, muttei maksutiliä, katsotaan mitä seuraavaksi. Ensimmäisen kerran kun kävi näin ja paljon olen netin kautta tilaillut, mutta nyt tulin varovaisemmaksi !

    • torvelo

      Hei, täällä kanssa yks torvelo, joka meni vipuun. Kerokaan, mihin sähköpostiin sitä peruutusta voi yrittää.. Itelläni veloittavan firman nimi on cleanlifebil.com ?
      Sinnekkö ?

      • yks puupää lisää

        [email protected] sekä cleanlifebil.com
        on osoitteita johon voi tehdä peruutuksen.

        Ainut vaan että itse tilasin, mutta en ole saanut ainuttakaan tuotetta vielä. Tilauksesta reipas kuukausi.. Maksoin 5,9€ kortilla. Tuotteita ei ole tullut, mutta tililtä on kyllä lähtenyt 3x29,9€.

        Vaikka siis peruin heti tilauksen kun tein.


    • lellu123

      Onko itse pillerit ollut pettymys?!?

    • Mielenkiintoista4

      Minä maksoin koe lähetyksen Elektron kortilla,juuri tälläisiä tapauksia varten on pankki tili erikseen josta maksan vain sovitun summan,eikä tilillä ole rahaa enempään,ei siis voi ottaa,netti kaupassa täytyy olla varovainen,tämä tuote on saattaa olla vaarallinen,kuka tietää onko testattu,mitä todellisuudessa sisältää,panee miettimään,aloittaako käytön vai ei,

    • apuva!

      Peruutin tilauksen..nainen lupas puhelimessa et se on peruutettu. Mistä tiiän onkose varmasti? Puhui enkkuu ja en välttämää ihan kaikkea ymmäräny. Osaako joku peruuttanu sanoo voiko siihen luottaa että se on peruutettu!?

    • kysymys7

      Ootteko huomannu et toi peruutus onnistuis tol sähköpostiosotteella?

    • enna2

      Huh onneksi tajusin lukea tämä ensin. ja nyt naiset kerrotte ! ..... toimiko ne tabletit niinkuin luvattiin?

      • Kerrastaoppinut

        Tabletit ei toimineet, paino on noussut kuukaudessa 1,5 kg. Tililtä viety 300 €. Luottokortti kuoletettu ja hatutus päällä.


    • minä

      Voisko joku linkittää tuon sivun mistä tilaus tehty. Mulle tuli eilen eka paketti. Tänään luin nämä keskustelut. Multa ei ole mennyt tililtä euroakaan ei edes sitä ekaa postimaksua, mut kuitissa oli vajaa 25€ joka tuli paketin mukana. Kuoletin kortin juuri äsken! Tein tilauksen electronilla!!

      • cHICU

        Täällä yksi idiootti joka meni vastoin parempaa tietoaan lankaan ja tilasi "ilmaisen" näytepurkin sekä GarciniaBasics tuotetta, että HERBALX Direct Cleanse purkin. Molemmat purkit saapuivat, mutta huomasin että tililtäni oli veloitettu yhteensä 146,70e. Postmaksujen piti olla 4,50e. Harmitti, mutta en ehtinyt tehdä asialle mitään silloin. Tänään tuli uusi lähetys ja tiliote: jälleen veloitettu 146,70e. Korttini on nyt kuoletettu. Enää en uskalla tilata mitään netistä. VAROKAA NÄITÄ HUIJAREITA!


      • huijjattu3
        cHICU kirjoitti:

        Täällä yksi idiootti joka meni vastoin parempaa tietoaan lankaan ja tilasi "ilmaisen" näytepurkin sekä GarciniaBasics tuotetta, että HERBALX Direct Cleanse purkin. Molemmat purkit saapuivat, mutta huomasin että tililtäni oli veloitettu yhteensä 146,70e. Postmaksujen piti olla 4,50e. Harmitti, mutta en ehtinyt tehdä asialle mitään silloin. Tänään tuli uusi lähetys ja tiliote: jälleen veloitettu 146,70e. Korttini on nyt kuoletettu. Enää en uskalla tilata mitään netistä. VAROKAA NÄITÄ HUIJAREITA!

        minäkin tyhmä erehdyin tähän. kuoletin korttini. tarvitseeko enään muuta tehdä, onko kaikki nyt hyvin ettei tarvitse pelätä rahojen puolesta vai pitääkö vielä jonnekkin ilmoittaa jotain ?


      • YksiHairahtaneista
        huijjattu3 kirjoitti:

        minäkin tyhmä erehdyin tähän. kuoletin korttini. tarvitseeko enään muuta tehdä, onko kaikki nyt hyvin ettei tarvitse pelätä rahojen puolesta vai pitääkö vielä jonnekkin ilmoittaa jotain ?

        Itse ainakin kuolletin korttini, eikä sen jälkeen ole lähtenyt rahaa tililtä kertaakaan. Omasta hairahduksestani on jo ainakin puoli vuotta. Näyte paketit sain, mutta lisää ei ole tullut vaikken ole edes soittanut sinne, enkä lähnettänyt s-postiakaan.


      • enerehdyenään

        tilasin jamaksoin pyydetyt toimituskulut mitään en ole saanut mutta tililtä veloitttu 80euroa.Kuoletin korttini toivottavasti se riittää.


    • tsiutsau

      kauanko siitä meni kun teki tilauksen et rahat vietiin? oonko turvassa kun toissailtana tein tilauksen ja tänään aamulla kuoletin kortin??

      • Huijattu 100-0

        Täällä kanssa uhri :( yksi purkki tuli ja Visan kautta ku ostin niin laskulla kotiin se n.10€. Peruutin tilauksen silloin heti ja sain tuon samaisen peruutussähköpostin ja luulin asian olevan kunnossa. Maanantaina tuli sähköpostiin tilausvahvistus uudesta lähetyksestä j viime yönä taas melkein 200$ yht. Soitin pankkiin, kortti katkaistu ja sit soitin sinne Luottokunnan niin siellä on tulossa mulle n.300€ lasku. Siellä on 4x maksuja samaisesta paikasta... Tein sinne oikaisupyynnön ja yrittävät hoitaa sitä kautta asian ettei tulisi minulle maksettavaksi. On kyllä tehokkaita pillereitä, yhtään en oo maistanut enkä aiokaan, mitä lie sisältävät, mutta kaiken tän stressin takia on kyllä maha lähtenyt toimimaan 100%:sti. Toivotaan että päästään kaikki mahdollisimman kuivin jaloin eroon tästä huijauksesta!!! Tsemppiä!


      • EevaTuulikki

        Saitko rahojasi takaisin?


    • lenttu

      ostakaa HCA:ta vaikka fitnesstukusta. hinta vajaa 17 euroa 100 talb. Sama aine ja jos puhdistuksen haluaa niin detoksia päälle

      • Justnii

        Jaa, ja uusi huijari tuli mukaan toisen apajalle.


    • fi55u

      noniin eli saako noita rahoja mitenkään takasi. multa lähteny tililtä 145e ja tänään kuoletin kortin ja huomenna pankkiin tekemään rikosilmotusta ja reklamaatio. miten sen voi perua ettei lähetä laskuja enään tai jatkotilauksia?!??! ai saatana et vituttaa juu lähetin kyl sinne sähköpostiin et haluun peruuu, pitääköhä jotai muuta viel tehä? kiinnostaa maksaa jostai huijauksesta :))

    • Hätääntynyt

      Miten sen tilauksen saa peruttua??

    • typerys2

      Sama täällä. Aivan järkyttävä että tällaisia huijareita löytyy. No nyt viisaampana ja varovaisempana jatkossa. Minullakin tililtä ehti lähtä n. 145 euroa koe erän jälkeen. Koitin perua heti koe-erän jälkeen sekä sähköpostitise (mihin ei koskaan ole tullut vastausta) että puhelimitse (missä palvelija vakuutteli että kaikki tilausket on peruttu). Siltyipä vain rahaa lähti kolmen päivän sisällä tuo 145 euroa. Kortti kuoletettu nyt, joten ainakin tähän se loppuu.

      Itse tuotteesta tulee kyllä hirveät vatsa ja selkäkrampit ja huono olo... Ei kai noita uskalla vissiin syödä???

      Jos jollakin on kokemuksia tuotteen käytöstä, niin kuulisin mielelläni. Kannattaakohan heittää roskiin?

      • 100-0

        Itse laitoin peruutus sähköpostin osoitteeseen: [email protected] ja onneksi sain sieltä sen viestin että tilaukseni on peruttu. Itse tilasin visalla ne tuotteet niin eivät päässeet tililtä mitään suoraan viemään, mutta kortti katkaistiin ja Luottokuntaan tein oikaisupyynnön johon liitin peruutus sähköpostin niin he hoitivat sinne erääntyneen melkein 300€ laskun!!! Tänään sain luottokunnasta 0€ laskun ja uskallan huokaista syvään että jospa tää ois nyt ohi... Elleivät ala lähettämään paperisia laskuja...

        Ps. Vaikka olin saanut peruutusviestin niin kuun viimeinen päivä tuli taas sähköpostia että tilaukset on lähetetty !!! Laitoin sinne TAAS sähköpostia että en halua mitään enkä maksa mitään niin, Yrittivät sieltä soittaa moneen kertaan ja pyytivät antamaan pankkikortin 4 viimeistä nroa "I want pay your money back..." Että kyllä ovat röyhkeitä!!! Eli te jotka olette saaneet sieltä sen peruutusviestin niin katkaiskaa kortti siitäkin huolimatta!!!


    • tinttara tanttara

      Tämä näyttäis olevan ihan ammattilais huijausta löysi tälläsen artikkelin ja itsekkin olen samaan vipuun mennyt menetettyäni tuon 150 e niin kuin moni muukin näyttää menettäneen.Joten voin vain sanoa itselleni ja muille että jos joku näyttää liian hyvältä ollakseen totta ...se ei ole totta.



      WARNING: Do Not Buy These Weight-Loss Products!

      Posted on: 16 Mar 2014 by Thamar Houliston


      Tweet


      Like


      Pin


      diet-scam-alert


      If you have across any emails, Twitter and Facebook posts or websites that look like Women’s Health that direct you to a site promoting miracle weight-loss products called alongside Women’s Health branding, please be aware that this is a scam!

      Some of these so-called WH products include: Garcinia Diet, Purecleanse, OrganaSlim, OrganaCleanse A Skin & Iris Eye Gel, Vimax Detox, the mango diet, African Mango, Botox cream, acacia berry, colon cleanse, garcinia cambogia, soloria cleanse, Formlife, Secret Rainforest Combo, Pure Garcinia Ultra and Nutra-Burn10 & Nuetrim. These change every few months.

      These products are advertised as being recommended and tested by Women’s Health, and when you click on the Facebook ad on the side of your Facebook news feed, it takes you to a fake WH site (womenshealthfive and womenshealthsix). This website is made to look like a WH website, and claims that staff reporters have tested these products and lost large amounts of weight.

      When falling for the scam, buyers are requested to purchase the products for under R300. However, either the product never arrives, or they receive only one bottle, and their credit card is then charged with another -R1200. We are getting more and more complaints from people who have fallen for this scam, unfortunately the banks cannot do anything about it.

      You might want to read these:
      Stay Safe Online
      Don’t Fall For This Scam

    • tyhmä

      tilasin myös näyte pakkaukset,tuli yksi purkki.nyt tililtäni veloitettu noin 150 euroo.kuoletin kortin,pankissa sanottiin et tehdä rikosilmoitus asiasta.poikani laittoi sähköpostia peruakseen sen,viesti tuli pumerankina takaisin lukemattomana,niitten automaatti palautti sen.mihin numeroon ootte soittanut että sieltä ihminen vastaa tai että sähköpostiin vastataan. kuukauden ruokarahat meni kusetusfirmalle.

      • joopajoomitäpaskaa

        Mä meinasin just äsken tilata mut en saanu tilattua electronilla vaik mulla on se ominaisuus että vou nettiostoja tehä..siihe tuli enkuks teksti että tilaus on hylätty...katotaan hylkäskö oikeesti vai alkaako lähtee rahaa tililtä...


    • Mmarime

      Itse tilasin kanssa ennen kun huomasin nämä viestit täällä. Tutkisin sivustoa paremmin ja siellähän lukee että pitää peruuttaa 14päivän kuluessa tilaus. Yleensäkkkin tälläisissä on, että pitää peruuttaa tai tilaus jatkuu. Ei ne muuten pelkillä postituskuluilla mitään anna ilmaiseksi. Pisti sinne heti sähköpostia että haluan peruuttaa tilauksen. Yhteystietoni ja asiakasnumeroni. Oli seuraavana aamuna tullut viesti että on kyseisillä asiakasnumeroille tehty peruutus ja kyseiset tuotteet toimitetaan silti. Säilytän viestin sähköpostissa jos tulee jotain ongelmia tästä jatkossa mutta hyvin ainakin tämä hoitui. Piti vain eglanniksi kirjoittaa.

    • Raitsu1

      Sain peruttua koko homman heidän sivuillaan olevan chat:in kautta. Tai ainakin toivon niin. Tuotetta en uskalla edes käytää..Kaikkeen sitä ihminen hairahtaa.

    • Mmarime

      Kannattaa ottaa verkkopankin kautta netti tilauksen pois ettei pysty ottamaan tililtä rahaa kortin numerolla.

      • Idioottiminä!

        Hei auttaako sekään? Ite kanssa menin tilaamaan tililtä lähti 80€ ja en tajunnu sitoutuvani mihinkään kestotilaukseeb. Riittääkö se että uus kortti on postissa matkalla ja korttikueletettu? Vai pitääkö silti olla verkkomaksaminen päällä? Eikai ne uudelta kortilta enää pysty mitään perimään?


      • Huolissaan
        Idioottiminä! kirjoitti:

        Hei auttaako sekään? Ite kanssa menin tilaamaan tililtä lähti 80€ ja en tajunnu sitoutuvani mihinkään kestotilaukseeb. Riittääkö se että uus kortti on postissa matkalla ja korttikueletettu? Vai pitääkö silti olla verkkomaksaminen päällä? Eikai ne uudelta kortilta enää pysty mitään perimään?

        Vai pitääkö siis tehdä molemmat? Huolissani nyt odottelen että koska rahat häviää! Iteltäni rahat lähti dollareina ja johonkin ihme numerosarjaan xclhhlskvi jotain ja south lake city luki viestissä! Ja kesti melkein 2vk tajuta että se maksu meni tän takia, nyt on rahat turvassa mutta mietin että koska rahat uskaltaa siirtää takas tilille? Myös reklamaatio ilmotus tehty mut kannattaako rikosilmoitusta edes tehä? Auttaako se mitään? Ja mitä muuten pidätte lääkkeestä itse syön ja en ole huomannut mitään..


    • Yksi vedätetty

      Voi eiii!!! Juuri hain samat postista... Tilatessani luki että maksaa 4.90€, mutta kuitissa oli 25€!!! Onko kellään antaa meiliosotetta mihin tilauksen voi perua??

      • Yksi vedätetty

        No niin... Edellisistä viesteistä löysin meiliosotteen... Laitoin sinne viestiä että loppuu tilaus.. Vastauksenki sain heti perään että tilaus onnistuneesti pääätetty ja muita kuluja ei enää tule... No... Piti sullea internet maksaminen, Mutta tilitietoja katsoessani ensin,juuri oli lävähtäny katevaraus 72 €.. Soitto pankkiin ja peruvat sen, mutta ei ollu varma kerkeekö menemään... Kortti suljettu ja uusi tilattu.. Kantapään kautta opittu nyt.. :( tuli kalliimmat pillerit sit...


    • voiweljet

      Sama kävi täällä. Ensin on veloitettu tililtä n 5e, kaksi kertaa. Pari viikkoa myöhemmin on lähtenyt tililtä kaksi kertaa 70e (n. 80-90 dollaria.)
      Laskuttaja ei kuitenkaan ole samalla nimellä kun pillereiden myyjien laskutus nimet. Soitin firmaan ja puhuin pitkään asiakaspalvelijan kanssa.
      Ensin kertoi, että tämä kyseinen seuraava lasku ei ole heidän laskuttama. Sitten pankeilla ja kuluttajaasiamiehellä hieman uhkailtuna maksu olikin mahdollisesti heidän.
      Hän kertoi että olen tilannut tuotteita kahteen kertaan ja sen takia toiset normaali maksulla. (toiset postimaksulla ja toiset norm. hinta).
      No sitten vähän kiehahti ja tujusti kerroin että en ole tilannut tuotetta kahteen kertaan. Olen tilannut yhden kerran 2kpl purkkeja, molemmissa postimaksun hinta. Purkit saapuivat noin yhdessä kuukaudessa.
      Kestotilauksesta nainen ei puhunut mitään ja siitä ei myöskään mainita tilausvahvistuksessa.
      Nainen sitten ehdotti että annan korttini neljä viimeistä numeroa, niin hän voi palauttaa 50% maksuista (n.70e) ja lähettää sitten vielä 2prk lisää tuotetta.
      No sehän ei minulle käy. Eli siis pankin kanssa selvitellään ja sitten jos sitä kautta ei onnistu, niin kuluttajaasiamies hoitaa.
      Kortti pankkiin siis kuoletettu.

      Minulle ei ole pillereistä tullut mitää huonoa oloa, päänsärkyä tai vatsavaivoja.
      Nyt vaan kovasti kuntoilemaan dietin kanssa, niin katson mikä tulos käy.
      Vähän jännitti mitä ne sisältää, mutta uskaltaudun kokeilemaan ;)

      Ylimääräisistä laskutuksista aion kuitenkin rahani saada takaisin ja laitan lakimiesten kanssa koko firman nurin, jos ei muuta.
      Ihan järkyttävää miten nykypäivänä voi rahaa kusettaa noin ja ilman mitään seurauksia, saatikaan että saavat pitää rahat.
      Linnaan kaikki.

      • 300€ hujattu

        Minulla on samanlainen tilanne. Kuukaudessa tililtani lähti 4 kertaa n.70€, eli n.300€. Nyt korttini on kuoletettu. Eilen yritin soittaa asiakaspalvelunumeroon, vastaaja englanneksi vastaa, mutta ei mitä muuta tapahtunut. Soitin 8 krt. Sain viimeinkin chat-on "neitin" kiinni, ja hän edelleen osoitti soittamaan samaan numeroon. Tänään koko päivä soitettu, ei kuka vasta, paitsi "robotti".
        Tuotteen palautus sivulla kirjoitettu, että asiakkaan täytyy pyytää asiakaspalvelusta palautusnumero (Return Merchandize Authorization, "RMA") soittamalla puhelinnumeroon 358-753252982. RMA-numeron saa VAIN ottamalla asiakaspalveluun yhteyden puhelimitse.
        Kuinka minä voin sen numeron saada, jos ei kukkaan vasta. Ensi viikolla menen pankkiin ja katsotaan, mitä asialle voi tehdä .
        Uskotko, että saamme rahamme takaisin?


      • pelokasjamiettiliäs

        Hei!
        Onko pillerit toimineet?
        mulla ollut pillerit kaapissa jo pari viikkoa mutta en tiedä uskallanko alkaa niitä popsimaan!


    • tyhmä

      Kirjoitin tänne jo aiemmin, kun tililtäni oli otettu n. 150 e, vaikka tarkoitus oli tehdä vain koetilaus. Tilaus saatiin peruttua, mutta jokainen tapaus on tietysti erilainen; noin yleisesti ottaen kannattaa aina ensiksi lukea toimitusehdot:-). Minun meni näin:

      Firman sivuilla on chat ( tai oikeastaan myaccountsupport.net-sivuilla), joka pyörii 24/7. Siellä on ihan asiallisia ihmisiä, joiden kanssa voi keskustella. Englanniksi tosin. Minun pelastuksenani tais tosin olla se, etten ollut ehtinyt saada toista lähetystä, vain siis koepillerit, vaikka tilauksesta sinänsä oli jo pari kk aikaa. Ja eri asia tietysti sitten, jos purkit on jo avattu ja pillereitä popsittu.

      Tämän jälkeen minulle soitti (englanniksi taas tietysti) luvatusti nainen, joka antoi palautusosoitteen ja numerosarjat, jotka piti merkata kuoren päälle ja kysyi korttini 4 vikaa numeroa. Eikä haitannut, vaikka olin jo lopettanut kortin, pyysi vain ottamaan yhteyttä pankkiin ja kertomaan, että rahaa on tulossa vanhalle kortille.

      No, palautin koe-erän ja tänään (vajaa viikko ohjeiden saannista) huomasin, että tililleni on tullut se n. 150 euroa, vaikken ollut edes ehtinyt kertoa pankille asiasta. Siis tilille osasivat sen vanhan kortin perusteella.

      Firma siis toimii ihan sääntäjensä mukaan ja näköjään jopa joustaakin. Palautus vaan on tehty tarkoituksella vaikeaksi ja annetaan jopa harhaanjohtavaa tietoa, koska Suomen numerossa ei puhutakaan suomea. Jos joku tuttu osaa hoitaa asioita englanniksi, niin ei mitään ongelmaa nähdäkseni. Kuten arvaatte, näin minulla oli:-)

    • vihanen -.-

      Itse tilasin kanssa, tuotteet tuli eikä vielä ole viety ylimääräistä mutta varmuuden vuoksi kysyn riittääkö pelkkä kortin kuollettaminen?

    • taas yksi huijattu

      Täällä kanssa yksi sortunut! Tyhjensin nyt tilini jolta olen tilannut ko tuotteen, siirsin toiselle tililleni kaiken. Vasta tänään tajusin kun tuli toinen satsi eikä peruutus vaihtoehtoja ole että kusessa ollaan.. ja löysin tämän keskustelun. jonka pohjalta lähdin selaileen tilitietoja ja kolmeen kertaan näköjään kanssa lähtenyt 77-78e... Ongelmana onkin se että oon ihan onneton palaute jutuissa. Millaista viestiä olette tuohon myaccountsupport juttuun laittanut ja millä kielellä? en tosiaan ymmärrä tästä mitään. Ja voiko pankkikorttia kuolettaa netissä vai pitääkö se asioida puhelimitse? kiitos avusta.

      • taas yksi huijattu

        Ja lisättäköön vielä että olen niin kovin pahalla päällä. Sen ainoon kerran kun menee typeränä sortumaan tälläiseen niin käy näin. ja kun ei näitä asioita osaa hoitaa ilman apuja. Itse oon vielä kauheen huono pyytään apua keltään niin täällä netissä sitten toivon että mulle vastaillaan. En kehtaa tutuilleni sanoa asiasta..!


      • haluaisin olla blond

        '[email protected]'

        laita siihen viesti...minulle äsken tuli vastaus...




        Thank you for contacting customer care.

        Garcinia Basics and Cleanse Basics comes with a free 14 & 16 days Introductory Period that starts with the date of purchase. After the Introductory Period has ended you are charged full price for the 30 day supply you have ordered and are enrolled in our exclusive membership which includes another shipment every 30 days.

        Your account with Garcinia Basics - 501656129 and Cleanse Basics - 501657289 has been successfully canceled. You may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account.

        If you have further questions, please feel free to contact customer care.


    • avuton huijattu

      riittääkö pelkkä kortin kuolettaminen tässä tilanteessa pääsemään eroon huijauksesta?

      • Huojattu 100-0

        Tovottavasti riittää nimittäin kuluttaja-asiamies ei voinut tässä tilanteessa auttaa koska tämä yritys on USA:ssa. Soittakaa pankkiin, he neuvovat miten toimitte. Jos olette 14pv sisällä tilauksesta liikenteessä laittakaa sinne tilauksenperuutus sähköposti, englanniksi. Siinähän oli se ns. Tutustumisjakso minkä aikana tilauksen voi peruuttaa ja sen jälkeen se on kestotilaus :(


    • huijauksen uhri

      laitoin viestin ja sama vastaus tuli kuin muillekkin, laitoin perään toisen viestin ja tarkoituksena oli varmistaa asiaa, vastauksena sain saman viestin, kokeilin vielä kerran laittaa ja taas tuli sama viesti. tuleekohan vaan automaattisesti kaikille että poistettu? no kuitenkin viesti sieltä tullut että peruutus onnistui ja nyt tilaan uuden pankkikortin edellisen tilalle, tilin tyhjäsin toiseen pankkiin.

    • tiina 64

      Moi,
      täällä kans yksi huijattu! missään kohtaa mainosta EI todellakaan mainita, että menvät tililtä rahaa ottamaan!! tilasin tuotteet, joita mainostettiin koepakkauksen nimellä, MAKSAT VAIN TOIMITUSKULUT. reilut 6 dollaria! sit olikin otettu minulle ilmoittamatta 2x 72€!! soitin, eihän siellä puhuta kun englantia! ilmoitin, että asianajajani otta seuraavaksi yhteyttä!! Tosi törkeetä touhua!!

      • haluaisin olla blond

        Kuoletin tänään korttiin, minulta veloitettiin kahden kk aikana 2krt x 77-79€. eli n. 360€ yhteensä((((( Myös laitoin peruutuksen sähköpostiin

        '[email protected]'

        Joten luulen, että se on paras vaihtoehto. Myös pankkissa suositelttiin tekemään saman asian

        Aina sanoin kaikille, et älkä uskokaa tuohon huijaukseen....ja itse menin halpaan((((tämä oli yksi... eka ja vika kertaa


      • 1222222112

        Kyllä se lukee siinä tilauksessa, mutta se on yleisemmin piilotettu toisen linkin taakse. Jos sitä linkkiä ei tajua klikata, niin mene halpaan.


    • huolestunut typerys

      Onko kellään tietoa toimiko tuote? Itseki hölmönä tilasin ja rahaa lähti 73e ja sentit päälle. Nyt en tiedä uskaltaako noita alkaa napsimaan.

    • idiootti1000

      apua ois pitäny lukee näit ennen! tilasin 10 päivää sitte mastercardil. Millä korteilla te ootte tilannu? Sain nyt peruuttuu chatin kautta mut lähetin myös s-postii tohon mycaccounts osoitteeseen. En tiedä riittiks toi :s
      Kysyin chatti-tyypilt näin: So I paid the $2.87 $2.95 and I got this one package and will get the other one? And you have charged me 5,82 $ and won't charge me anything anymore or send me more packages in the future?
      Ni se vastas vaa et "yes". sit kysyin: Okay perfect! and if there despite this is charged something from my bank account in the future, can I then turn to this chat again to refund the money back or whom will I then contact? Stacey says:
      Yes you can. But I am 100% sure that no more charges in your account in the future.

      Täytyy kattoo et kuinka paljon rahaa tilit on menny.. laitoin kortille nyt ainaki eston ettei voi ostaa netist mitään ja et voi vaa maksaa kortilla Suomes? Riittääköhän tää vai pitäiskö kuollettaa koko kortti?

    • Voihan kökkis

      Täällä kanss yksi huijattu! Visa laskulla odottaa 72 ja 73 euroa maksettavaa:( Soitin pankkiin ja kuoletin kortin sitten tein netsiin oikaisupyynnön... peruin tilauksen heti kun sain kapselit. Meni varmaan 2 viikkoa. V

      • voihan kökkis

        Minäkin laitoin monta viestä ja äsken tuli viesti ruottiksi:) Ammatrtilaisia ovat...


    • Ei huijattu

      Tuosta sivustostakin näkee selvästi että se on huijaus : D
      Kannattaa vähän tarkemmin katsoa onko sivusto ihan oikea ja lisäksi Googlettaa tuote mitä mieltä muut ovat olleet siitä...

      Heti löytyi näitä keskusteluita että se on huijausta kun vähän googletti.

      • Marjutsata

        Ruokavalio kuntoon, liikuntaa säännöllisesti ja paikallisiin rasvakertymiin rasvaimu, niin hyvä tulee. Näillä oon pudottanut liki 30kiloo ja oon tosi tyytyväinen. Lisäravinteena ainoastaan lataus ja palautusjuoma kun on treenipäivä, eli 3-4x viikossa. Ja tarpeeksi lepoo. Meinasin kans tähän sortua mutta onneksi luin kommentit ensin, ihan kamalaa! Ladon taa huijarit!


    • tantantaaa

      Itekkin tilasin basicin ja cleanerin 15 pv joulukuuta. Noin vartti tilaamiaasen jälkee näin tämän keskustelun ja heti soitettiin tonne mut ei vastannu ketään ja yritettiin kans netin kautta peruuttaa. Heti samana iltana kuoletettiin kortti joten eivät saaneet vietyä yhtään rahaa, edes niitä postimaksuja. Samana iltana tosi myöhään yöllä sieltä soitti joku nainen joka puhui englantia ja sen välityksellä saatiin peruutettua koko paska ja yritettiin selittää ettei haluta edes niitä kokeilupaketteja. Pari viikkoa soiton ja peruutuksen jälkeen postiin saapuu ekana yksi purkki ja viikko sen jälkeen toinen ja sain siis molempia merkkejä yhden. Soitettiin taas kaikki postit sunmuut läpi että mihin voi palauttaa nää kun peruutettiin myös noi näytepakkaukset ja kortti on heti kuoletettu silloin tilaukse yhteydessä joten eivät onneksi saa edes postikuluja meiltä. No sit selvis että jos ne purkit palauttaa ni pitää ite maksaa postarit ja sitä en kyllä tee kun imatteeks noi sain. Päätettii sit pitää ne ja tnä uskalsin avata pakkaukset ja niissä luki paperissa joka oli mukana että lähetetty rahdilla 17pv joulukuuta??? Peruutettiin tilaus ja kortti kuoletettii 15pv ja silti kaksi pv myöhemmin he lähettävät ne silti.... nomutta päätetti nyt sit pitää purkit ja jos joku sieltä alkaa perii postikuluja takas ni sanotaa ettei olla saatu koko purkkeja! Ps. Tänään aloitin popsimaan noita joten kattoo mitä tapahtuu :s

      • Peloissaan

        Tuliko sulle ikinä mitään kuluja tuon jälkeen??! Itse kanssa huomasin heti tilattuani että tulin huijatuksi, peruutin tilauksen ja sain sähköpostin siitä että tilaus on peruutettu sekä kuoletin korttini heti tilauksen tehtyäni. Eivät mielestäni kerenneet mitään veloittamaan minulta


    • janna2

      Hei!
      Menin myös ääliönä tilamaan tuotteen 8.1, kun mainos ilmestyi facebookin seinälle. Linkki ohjasi tähän osoitteeseen https://garciniabasics.com/
      josta tilasin tuotteen. Tämä sivu antaa yhteystiedoista myös Suomen asiakaspalvelunumeron ja asiakastuen sähköpostiosoite on [email protected]. Sain sähköpostiini tilausvavistuksen suomeksi ja maksoin visa electronilla tilaukseni (n.5€)

      Onkohan kyseessä sama huijaus?

      Soitin tänään välittömästi suomen palvelunumeroon luettuani tämän keskusteluketjun. Numerosta vastasi pienen jonottamisen jälkeen nainen joka puhui englantia. Pyysin peruuttamaan tilaukseni sillä perusteella, että tein peruutuksen 14pv:n sisällä tilauksestani (kuten ohjeissa käskettiinkin) ja sanoin että en halua jatkossa purkkeja eikä tililtäni saa näin ollen veloittaa mitään. Varmistin asian monta kertaa ja pyysin lähettämään peruutuksesta dokumentin s.postiini. Nainen sanoi, että maksamani 5€ on ainoa mitä veloitetaan ja minulle lähetetään tilaamani kokeilujakson purkit.

      Riittääköhän tämä suojaamaan sen, että veloituksia eikä lähetyksiä tule jatkossa?

    • janna2

      Lisäyksenä vielä yllä olevaan kirjoitukseeni (Janna2), nainen lupasi puhelimessa että minulle laitetaan 24-48h sisällä sähköpostiin varmennus, että olen ottanut yhteyttä ja perunut tilauksen. Tämmöinen sieltä tuli:

      Greetings,

      Thank you for contacting customer care. Your account with Garcinia Basics (Order Number **********) and Cleanse Basics (Order Number ***********) has been successfully cancelled. Since your account was cancelled within the Introductory Period, you may keep your order that was already shipped and there will be no further charges to your account. If you have further questions, please feel free to contact customer care.

      Kind Regards,
      Garcinia Basics and Cleanse Basics Support Team
      Finland
      358-753252982
      358-931581678

      JOTEN KANNATTAA YRITTÄÄ OTTAA HETI YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN TILAUKSEN TEHTYÄ, ETTÄ TILAUS EI VAIHDU KOKEILUJAKSOSTA (14PV) KESTOTILAUKSEEN!

    • täälläkin yksi

      Itekkii olin tilannu garnicia basic ja cleansen. Peruutin sitte heti tilauksen ja sieltä luvattiin ettei tililtäni veloiteta enää mitään. Katsotaan mitä käy :)

    • AAT89

      hei!
      mä tilasin tästä http://www.terveysuutiset.net/fi/ sivusta onko turvallinen? ja tililtä ei ole veloitettu kun se "5 euro ". Kaikki tilausvahvistus viestit mitä olen saanut, niis ei lue, että täytyis peruttaa tilausta 14 päivän sisällä tai se jatkuisi kestotilauksena. Olen saanut kyseiset purkit, mutta pitäiskö silti sulkea tilini minkä kautta olen tilannut?

    • Wisp

      Käyttöehdoissa lukee, että pitää peruuttaa tilaus 14 päivän sisällä, ettei tilauksesta tulisi kestotilaus nii kannattaa laittaa sinne viestii et haluut peruuttaa tilauksen. Varmaa sait yhteydenottotiedot tilausvahvistuksen mukana.

    • Eikä itekkin menin samaan halpaan tässä!!! Ihan paniikissa lukenut täältä näitä juttuja, heti menin kattomaan tiliä ja johan sieltä oli yhteensänä noin 150e lähtenyt! samantien kuolletin korttini ja soitin tuonne "firmaan" mistä juuri joku nainen vastaili englanniksi ja aika jämptisti tuossa puhelimeessa sanoin että haluan peruttaa tilaukseni ja en haluaa muuta kuin nyt saapuneet tuotteet! Kuulemma tilukseni oli jo peruttu mutta toistestelin asiaa niin monta kertaa netoikaiselle että varmasti ymmärsi ja laitto sähkpostiini vahvistus viestin että tillaukseni on peruttu! Toivotaan että nyt ei tule mitään laskuja lisää, siirsin vielä varmuudeksi rahat pois samaiselta tililtä!! Argh nyt kyllä v******* että tälläsiin hömpötyksiin menin uskomaan!!

      Oisko vielä jotain paikkaa mihin kannattaisi soitella ja kysellä ettei ole mitään ns. maksamattomia laskuja tuolta samaisesta firmasta?!? Ettei vaan tulis sit mitään isoja yllärilaskuja yms, tai että tulisi mitään maksuhäiriö merkintöjä?

      Kiitos vielä kaikille neuvoista täällä ja vinkeistä!!

    • hömö

      Hei,

      itse menin jo täyttämään yhteystietoni tuolla samalla sivulla, mutta ikinä en onneksi ehtinyt antamaan mitään pankkikortti tms. tietoja.
      Eli eihän tämä yritys nyt voi yrittää minulta mitään laskuttaa, kun en ikinä tilausta täysin loppuunasti vienyt (kiitos tämän keskustelun!) ?
      Osoitetiedot ehtivät nyt toki saamaan mutta ei niitä pankkitietoja.

      -

    • Wisp

      heips! Te, joilta oli otettu suuret määrät rahaa, nii ette vissii huomannu lukee niitä käyttöehtoja? Ite tilasin garnicia basicin ja cleansen pari viikkoo sitte ja tilauksen peruutuksen jälkee ei oo miulta ainekaan vielä muuta ku ne postimaksut otettu.

      • aat89

        Hei!
        Perutitko sähköpostitse vai puhelimitse ja jos sähköpostitse niin oletko ystävällinen ja kerrot englaniksi miten sen heille ilmoitit , englantini ei ole niin vahva ja luulisin että he eivät ymmärrä että haluan peruttaa tilaustani.. kyseisen tuotteen sain viime viikolla eikä tilauksesta vastaan otosta ei ole kulunut edes 14 pv. mutta kiitos näin etukäteen.


      • Wisp
        aat89 kirjoitti:

        Hei!
        Perutitko sähköpostitse vai puhelimitse ja jos sähköpostitse niin oletko ystävällinen ja kerrot englaniksi miten sen heille ilmoitit , englantini ei ole niin vahva ja luulisin että he eivät ymmärrä että haluan peruttaa tilaustani.. kyseisen tuotteen sain viime viikolla eikä tilauksesta vastaan otosta ei ole kulunut edes 14 pv. mutta kiitos näin etukäteen.

        Heips! peruin itse sähköpostitse: [email protected]
        Tuonne laitoin: Could you cancel my orders: Garcinia basics (tilauksen numerosarja) and basic cleanse (tilauksen numerosarja)
        Thanks!

        sitte laitoin vielä nimeni perään.

        Vähän ajan kuluttua tuli viestiä, jossa luki että ne tuotteet on peruttu eikä tililtä veloiteta enempää rahaa.


    • Minä myös

      Äh täällä kans yksi.. Tilasin 18. päivä ja nyt tietty vasta tulin lukemaan näitä juttuja vaikka oon AINA ihan extravarovainen näiden ulkomaisten juttujen kanssa. En ois kyllä tajunnut todellakaan lukee mitään käyttöehtoja tuon enempää ja myös sähköpostista fiksuna klikkasin roskakoriin (ja tottakai tyhjensin sen) tilausvahvistukset. Onneks tulin nyt tänne!
      Laitoin siis tuonne chattiin viestiä et haluan peruuttaa tilauksen ja nainen siellä enkuksi osasi kertoa millon oon tuotteen tilannut ja että se on eilen postitettu. Sanoi myös että mitään muita kuluja ei mee kuin se muutama euro minkä maksoin postikuluista. Mulla electron käytössä ja onneks sieltä vaikee viedä rahaa jos siellä tilillä ei oo rahaa :D eli melkein kaikki rahat on toisella tilillä mut siihen ei oo korttia eli pakko hoitaa ostokset tuolla electronilla. Nainen lupasi myös että peruutuksesta laitetaan vahvistus 24-42h sisällä ja toivotaan että se tulee. Toivottavasti ei siis lähde enää rahaa! Ja kiitos teille et tulin taas maanpinnalle. Huh.

      • Ääh

        Joo voi että kun piti mennä tilamaan facebookin kautta! "Katso miten Kate Middleton on saanut laihdutettua" oli otsikko ja kuvina oli raskauskuva ja normaalikuva farkuissa. Ei hohhoijaa... No tilasin ja peruin seuraavana päivänä kun näin tämän keskustelun. Sähköpostiin laiton ja vastattiin tuo sama että nyt on peruttu eikä veloteta enää. No meni kuitenki ne muutama euronen niistä tutustumispakkauksista. Nyt on katevarauksissa 1,73 enkä oo muutamaan päivään korttia käyttänyt niin saapa nähä mitä siellä on, toivottavasti ei mitään noilta. Electron mullaki on, en tiiä täytyykö tuota kuollettaa kortti jos alkaa silti menemään noita maksuja. Laiton toissa päivänä viestiä taas sähköpostiin että eihän nyt varmasti mene enempää maksuja kun on peruttu. Ei oo tullu vastausta vieläkkää mikä on kyl kumma kun viimeks vastasivat aika nopsaan.


    • voihan....

      samaan lankaan menty täälläkin! ja oon vielä niin P***a englannissa, että en varmaan osaa edes peruuttaa koko tilausta. Onneks katoin tänään visan tiliä ja ihmettelin, että mitä ihmeen maksuja sieltä on mennyt!!
      ootteko laittanu sähköpostia sinne ja jutellu chatissa ja peruuttanu koko tilauksen? entäs kortti, ootteko kuolettanu sen silti vaikka ootte peruuttanu tilauksen?

    • justjuu..

      Mulle kyllä tuli kaikki tuotteet kotiin, mutta ei kyllä mitään laskua oo koskaan ollu paketin sisällä, ja ihmettelinkin, että eiks näistä pidä maksaa mitään, kun en edes muistanut, että oon tilannut mitään, onneks sattumoisin menin kattomaan verkkopankkiin visan puolelle, S******'n mulkut oli vieny multa ihan liikaa rahoja! lähetin sähköpostia ja peruin tilauksen, sen jälkeen menin vielä sen chatti pölöpään kans juttelee, ni se sano, että mun tili on jo suljettu, että kai se sitten on... laitoin vielä verkkopankista ne etäosto estot päälle..

    • avuksivaan

      Opetelkaa lukemaan ne ostoehdot tarkkaan että mihin sitoudutte! Katsokaa myös että lafkalla on osoite ja puhelinnumero ja googlatkaa käyttäjäkokemuksia ennenkun tilaatte mitään!

    • Tony

      Tää on ihan maailmanlaajuinen huijaus. Avopuolisolta vietiin juuri yli 100€ tililtä ja saajana oli juurikin acctsupport.com vaikka ei olla tilattu edes mitään! Tässä on myös ulkolainen foorumi jossa on samoja ongelmia ihmisillä. Huomenna tekeen rikosilmoitusta,oli siitä hyötyä tai ei. Ja tilit kiinni.http://www.whatsthatcharge.com/ACCTSUPPORT-COM-BUSHEY-HEATH-GB

    • Toimiiko

      Onko tuote toiminut? Syöttekö samaan aikaan basic valmistetta ja basic cleanse valmistetta?

    • pöljä10000

      Tää sortu kans ja nyt vasta luin nää... Voi helekutti. Tuotteita on tullut 1 prk ja tililtä ei oo viety mitään. Peruin sen ennen 14 päivää osoitteeseen. [email protected] sieltä tuli tälläien vastaus: Tervehdys,

      Kiitos yhteydenotostasi asiakaspalvelu.

      Tilisi Garcinia Basics 502496307 & Cleanse Basics 502496331 on onnistuneesti peruutettu. Koska tilisi peruutettiin sisällä käyttöönottovaiheessa, saatat pitää tilauksesi, joka oli jo lähetetty, ja siellä on enää maksuja tilillesi.

      Jos sinulla on kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluun.

      Ystävällisin terveisin,
      Garcinia Basics & Cleanse Basics tukiryhmä
      Voikohan tuohon luottaa...vai kannattaako kuolettaa kortti?

      • Pöksö

        Heips. Miulta ei ainekaan ole otettu rahaa tilauksen peruuttamisen jälkeen, nii eiköhän tohon pysty luottaa.


    • thyyperys

      Minä tilasin ja estin etäostot, meni muutamia euroja ja vielä katevaraukseenki tuli lisäå muutama euro mutta sen jälkee ei oo lähtenyt kun on nuo estot, sitä päivää odotellessa että oon rahoissani ja poistan estot vievät varmaan kaiken.. Anyway tuote tuli viikossa ja kokeilen syyå, tiiä vaiks näihin kuolis, varmaa lähettää kapseleina vain jonku hiv viruksen....

    • Visalla

      Sama juttu meillä, justiinsa korttia kuoletataan...kiva juttu

    • 1234tj

      Hei!
      Minulle käynyt samalla tavoin. Tilasin purkit ja maksoin kortilla. Tilitä veloitettu yli 300 euroa tammikuussa. Huomenna menen poliisiin tekemään rikosilmoituksen firmasta. Kortti kuolletettu myös. Sikoja ovat! Älkää tilatko huijarifirmoilta mitään ainakaan korttimaksulla.

    • pöllö12

      Myös minulta veloitettu yli 300 euroa tammikuussa. Saatanan siat. Kyllä ottaa päähän. Ikinä ei enää ostoksia ulkomaisista huijarifirmoista.

    • Ei-kipuu-ei-hyötyy

      Mun äitee lankesi samaan huijaukseen viime kesänä, tosin tuote oli silloin eri nimellä, mutta joku sanoikin, että vaihtavat firman ja tuotteen nimeä, mutta samaa huijauskeissiä se silti on. Jeesailin äitiä yhteydenpidossa tuonne firmaan, kun hän ei englantia osaa. Ja muistelen, että ihan samat robotin vastaukset sähköposteissa tuli. Muistaakseni kokeilin jossain vaiheessa sellaistakin, että lähetin emaililla jotain ihan siansaksaa tyyliin: "sjdljflsfdjalfjd", niin vastaukseksi pamahti tuo "You order has been succesfully cancelled..."

      Oltiin kuluttaja-asiamieheen myös yhteydessä, ja kertoivat että samanlaista toimintaa on raportoitu jo pitkän aikaa, ja tähän touhuun on todella vaikea puuttua. Ei se firma edes yritä saada pitkäaikaistilauksia, vaan pyrkii saamaan jokaiselta sen 50-350 e. Mutta kun lankaan menijöitä on tuhansia, niin kyllähän siitä sievoiset voitot kertyy.

      Itse tuotteista yritin googlailla viime kesänä, ja muistelen jonkun selvittäneen, että ovat ihan täyttä kuraa, suurinpiirtein sahajauhoa tms. Ei kai mitään myrkyllistä, mutta ei todellakaan mitään sellaista, josta olisi yhtään mitään hyötyä painonpudotuksessa tai kehon puhdistamisessa. Äitini ainakin heitti pillerit roskiin, kun epäilimme niiden turvallisuutta silloin.

      Sympatiani teille kaikille huijatuille - älkää suotta ruoskiko itseänne enempää syyllisyydella huijaukseen lankeamisesta. Vaikka järki sanoo, ettei ihmepillereitä ole olemassa, niin aina meissä jokin haluaisi siihen uskoa. Mutta kertokaa tästä huijauksesta eteenpäin, se on ainoa tapa saada se loppumaan, että tieto tästä leviää mahdollisimman laajalle.

    • Nepunan

      Hei

      Voisko joku englanninkielen taitoinen kirjoittaa tänne malliksi millasella tekstillä voisin perua sähköpostitse tilaukseni? :) En osaa itse niin hyvin englantia, että osaisin muotoilla asian oikein..? :) Kiitos.

      • Wisp

        Heips itse laitoin: Could you cancel my orders: Garcinia basics (tilauksen numerosarja) and basic cleanse (tilauksen numerosarja)

        Thanks!

        sitte laitoin vielä nimeni perään.

        Vähän ajan kuluttua tuli viestiä, jossa luki että ne tuotteet on peruttu eikä tililtä veloiteta enempää rahaa. Eikä ne tosiaan ole velottanu enempää.


      • ainikainen

        Minä onnistuin perumaan tilauksen ennekuin ensimmäinen tilaus tuli. Peruutus onnistui, mutta rahaa veivät tililtäni kaksikertaa. Enää eivät vie. Teen rikosilmoituksen ja vien siitä jäljennöksen pankkiin. Katsotaan miten käy Neuvoja olen kysynyt viisaammilta, eli pankin asiakaspalvelusta.


    • Nepunan

      Kiitos! :)

    • kskcvkmc

      Ne pillerit aiheuttaa vatsaongelmia. Mulk kuja ovat. Minultakin vietiin rahat. Vielä on varauksessa, saa nähdä saako huomenna pankin kautta estettyä rahan vienti.

    • Nolostunut

      Jeps. Kesä tulee ja itseään kohtalaisen fiksuna pitävä lankesi tyhmimmästä tyhmimpään huijaukseen. Voi kun joku olisi oikeasti fiksu ja lukisi tämän keskustelun ENNEN tilauspäätöstä...
      Tällä hetkellä tämä hurjan fiksu on joutunut maksamaan kantapää-opistaan melkein 200€. Enkä todellakaan syö ensimmäistäkään tablettia vaikka moiset sattuisin joskus saamaan.

    • MetsäM

      Tilasin samaa tuotetta I Herbistä, ei mitään ongelmia. Sieltä olen tilannut useita kertoja, visalla maksetaan.

      • toimiiko

        moi, onko pillerit toimineet sulla?


    • Rahaa_palaa

      Minä tilaan kaikki tuotteet mitä vain ikinä netistä tulee vastaan ja maksan kortilla. Etenkin pornosivustoille lyön visanumeron ihan ensimmäisenä kun koneen avaan.

      Samalla seison hampurilainen hampaissa vaalla ja seuraan visalaskutuksia puhelimella.

      Mukavaa puuhaa

      • Viksua_puuhaa

        Taisit itekin olla kiinnostunut kun oot juttuja täällä lukenut.. Vai onko vaan niin mukavaa puuhaa kahlata läpi kaikenlaisia keskusteluja, jotta pääsee heittämään jotain skeidaa ihmisten murheisiin liittyen?
        On viksua puuhaa.


      • Rahaa_palaa
        Viksua_puuhaa kirjoitti:

        Taisit itekin olla kiinnostunut kun oot juttuja täällä lukenut.. Vai onko vaan niin mukavaa puuhaa kahlata läpi kaikenlaisia keskusteluja, jotta pääsee heittämään jotain skeidaa ihmisten murheisiin liittyen?
        On viksua puuhaa.

        Enkä ole pelkästään kiinnostunut, vaan minä tuossa sanoinkin, että tilaan kaiken roskan mitä vaan kauppiaat ja huijarit ymmärtävät myydä. Kerta kaikkiaan hyvä harrastus ja hienoja tuotteita.

        Samalla seison hampurilainen hampaissa vaalla ja seuraan visalaskutuksia puhelimella.

        Mukavaa puuhaa


    • KAKSISKO

      Minulta kans lähti ensin pikku summa ja sitten unohdin perua ja lähti nopeasti reilu 80euron summa. Sen jälkeen olin yhteydessä asiakaspalveluun ja lopetimme kestotilauksen .Sitten odottelin tuotetta. Kesti aikansa ennenkuin eka purkki tuli ja sain lähetysilmoituksenkin sähköpostiini Nyt olen sitten karhunnut toista purkkia ja lähetysnumeroa että voin suomen tullista ruveta vaikka kyseleen. Sieltä tulee kaikkea älytöntä soopaa; en saa lähetysnumeroa, kertovat vaan että lähetys on lähtenyt. Täytyy kait huomenna sitten soittaa siihe suomen numeroon jossa kuitenkin puhutaan englantia. Ja voin vaan kertoa tuotteesta että grammaakaan ei ole paino pudonnu. Aluksi päänsärkyä ja outoa oloa. Huijausta kaikki

    • mietiskelijä1992

      onko kukaan koskan ees saanut rahojaan niiltä takaisin...?

    • hairahdin

      Nyt kysymys ja tällä on kiire!!

      Tilasin tunti sit Garcinia Cambodgia pillereitä, mutta en kortilta maksanut mitään. Tulee sivuston mukaan suoraan postilootaan ja lasku mukaan. Luki myös että spostilla voi 2h sisään tilauksesta peruuttaa, onko mahdollisesti sama sposti osoitw kuin näillä basic-pillereillä? Kiire! :(

    • Hyvinvointivalmentaja

      Muutama on kysellyt pillereiden toimivuudesta. EI TOIMI! Uskokaa nyt ihmiset hyvät, että nuo laihtumistarinat ja "tieteelliset" rasvanpolttokasvin solun sisäiset rasvan polttovaikutukset on ihan täyttä potaskaa ja huijausta. Pillerit voivat jopa olla terveydelle vaarallisia. Niin hienoa kun olisi, että laihtumiseen olisi tämmöisiä oikoteitä mutta kun EI OLE, sori vaan. Ei sitä haluaisi uskoa, mutta valitettavasti monessa mainoksissa pätee vanha totuus, jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta - se ihan oikeasti on sitä eli puppua. Tosi kurjaa, että lisäksi huijarifirma kusettaa ihmisiltä kauheita summia rahaa.

    • jumjamdam

      Tilasin jo Garcinia Cambodgia complexin suomalaisilta sivuilta, jossa Joonas vesilahti-niminen henkilö mainostaa asiantuntijana laihdutuspillereitä. Tein haun search By image googlen kautta ja joonas vesilahden kuva yllättäen löytyikin sivulta http://www.greenqu.com/ ja nimenä olikin joku Martin....heh heh...henkilöt on ainakin valehtelua...peruin tilauksen...mutta you tubessa Stephanie Szmuc puhuu uskottavasti samantyyppisistä tuotteista ja voi seurata videoissa laihtumista. Eli tuon tyyppiset voi kyllä toimia. Mut en tilaa ainakaan tuollaiselta valehtelu-sivulta.

    • Huugo2015
    • margit5

      Oletteko onnistuneet samaan tililtänne otettuja rahoja takaisin?

      • annamariahannus

        Sama kiinnostaa täällä, saisko rahat takas jotenkin?


      • ainikainen

        Ainakin yritän saada omani pois. Teen rikosilmoituksen. Härskiä touhua!


    • kotimaani

      Tilasin postitse levante ja lumina voiteet, sitten yllätys, tulee jatkossa kerran kuussa lähetys n.150e, kuka tietää miten peruutus toimii ja minne lähettää se, en ole saanut vielä tuotteita, enkä tiedä lähettäjästä kuin puh. numeron 358 753252982, peruutus pitäis tehdä 14 päivän sisään, puheluun ei vastata, kuluttaja-asiamies pitää tärkeänä että lähettää peruutuksen heti. Varokaa netttisivuja, liian hyvin tehty houkutus tilata näytteet ja huomaat olevasi kestotilaaja. Firma taitaa olla sama kuin garcina basicspillereitä kauppaavat, sain sähköpostia kun annoin sähköpostios. tilauksen yhteydessä, en ole avannut, lähettäjä on myaccountsupport.net, onko tuosta tietoa ja osaako joku neuvoa miten toimin kiitos, onko kellään samaa kokemusta tuosta postilauksesta ,kaikki edellä puhuvat korttimaksuista kuinka rahaa menee tililtä.

      • Ei_höynäytettävä

        Tein peruutuksen sähköpostilla ja vastaus tuli melkein heti. Sähköpostiosoitteeseen [email protected]
        Greetings,

        Thank you for contacting customer care.
        Restora Lumina and Levante comes with a free 14/16 days.
        Introductory Period that starts with the date of purchase. After the
        Introductory Period has ended you are charged full price for the 30
        day supply you have ordered and are enrolled in our exclusive
        membership which includes another shipment every 30 days.

        Your account with Restora Lumina with order number:XXXXX and
        Levante with order number:XXXXXXX has been successfully canceled.
        Since your account was canceled after the Introductory Period, you may
        keep your order that was already shipped and there will be no further
        charges to your account next month.

        Saa nähdä kuinka käy. Rahoja ei vielä ole viety, ja laitoin tiliini eston.


    • kans_huijattu

      Ne jotka kertovat ettei peruutuksen jälkeen ole enää rahaa tililtä viety onko asia edelleen näin. Ettei siis esim. useamman kuukauden jälkeen ole mitään eriä vedetty tililtä ks. puljun toimesta (mikäli ei korttia ole siis kuolettanut)

      • Ainikainen

        Minä tein peruutuksen ennen kuin tilaus tuli. Kaksi kertaa ovat sen jälkeen vielä vieneet. Nyt ei enää kortti on peruttu.


    • hejhå

      Sama juttu täällä... Tunnen itseni niiiiiin tyhmäksi, kun lankesin tähän edulliseen tarjoukseen mistä tulikin kallis :( Kortti juuri kuolletettu kun huomasin että sieltä lähtenyt 2 x n. 80€ sen ensimmäisen edullisen paketin jälkeen.

      Kannattaako tehdä ilmoitus poliisille, eli onko tapahtunut rikos kun rahat otettu tililtä, vai olinko vaan niin hölmö että en huomannt että se on "kestotilaus"???

    • Ainikainen

      Minä tein viimekuun alussa tilauksen ja ennen kuin tilaus tuli olin irtisanonut jatkotilauksen. Kuitenkin on tililtäni otettu kuukauden aikana kaksi kertaa rahaa. Eli nämä ovat tilausmaksun päälle 80,93€ otettiin 20.5 ja 5.6 ottivat 89.19€. tästä tulee poliisi asia.

      • tyhmästäkärsiirahapussi

        täällä yks tyhmä lisää.viime kuussa meni eka 2x 6 e kahdesta purkista ja sit olikin lähtenny 2x80e.
        kuoletin korttini ja laitoin huonolla englannilla haluavani lopettaa tilauksen sähköpostiin [email protected].
        Saas nähdä mitä tästä tulee mutta kyllä ottaa pannuun prkle.
        Sanokaa ihmeessä kaikki temput mitä tiedätte mut luulis toi kortin kuoletus lopettavan tavaran tulemisen.


    • paksupimu
    • Törppö16

      Aina oon pitänyt itteäni liian fiksuna nettihuijauksen uhriksi, mutta nyt menin halpaan! Edes hoono soomi ei herättänyt epälyksiä ennen kuin olin jo tilauksen tehnyt..
      No, onneksi googletin tuotetta heti perään ja löysin tämän keskustelun. Laitoin mailia ja peruin tilaukseni JA kuoletin pankkikorttini (https://www.korttiturvallisuus.fi/Apua). Näihin ei kuulemma muu auta kuin kortin kuolettaminen, eli ainut keino päästä eroon on perua tilaus kirjallisesti ja kuolettaa se kortti!
      Omalta tililtäni ehti onneksi lähteä vain 6e. Jos tuo kokeilupakkaus ikinä tulee perille, heitän napit suoraan roskiin..

    • Yhdestoistahetki

      Huh-huh! Löysin kanssa "edullisen" mahdollisuuden tilata kyseiset pillerit pelkän postimaksun hinnalla ja aloin jo täyttelemään osoitetietojani mutta en lähettänyt mitään. Älysin onneksi googlettaa kyseisen tuotepaketin ja täältähän itseni löysin.
      Kiitos kaikille varoittavista kommenteista!

    • Hemuli1000

      Hei! Onko kellään kokemusta onko tuote nimeltä Pure Cambogia Ultra yhtä paskaa/huijausta kuin tässä ketjussa mainittu? Sisältö näyttäisi aineki osin olevan sama mutta itse tuotteesta ei löydy negatiivisia kokemuksia. Olisikohan huijari vain nimennyt tuotteen uudelleen vai löytyykö kokemuksia?

      https://thepurecambogiaultra.com/fi/#/?campaign=1025&subid1=292044&subid2=&subid3=43751504&subid4=&temp=45039051
      http://www.terveysuutiset.net/fi/#article
      http://www.purecambogiaultrainfo.com

      Siinä vielä kolme linkkiä joista kyseinen tuote löytyy tarinoineen ja kommentteineen.

    • Ääliövol2

      Täällä kanssa yksi törppö joka tähän sortui. Tajusin erheeni noin nanosekunti tilauksen tehtyäni. Aloin välittömästi etsiä netistä tietoa asiasta ja tämä keskustelu valoitti todella paljon vahvisti epäilykseni. Laitoin siis noin vartin sisällä tilauksestani peruutusmailia osoitteeseen [email protected]. Viestissä oli vain maininta, että haluan perua, tilausnumerot (molemmista purkeista) sekä etunimeni alla. Tämä tapahtui siis yöllä klo 03:13. Meni noin 4tuntia ja mailiini oli vastattu. Yötöissä kun olen, niin olin jo nukkumassa. Minulle oli myös yritetty soittaa San Fanciscosta puh 1 (925) 350-5233 neljää kertaa aamun aikana. Ahdistuksesta tapahtuman tiimoilta en nukkumaan pystynyt, joten olen jo 10:45 taas ylhäällä selvittämässä tilannetta. Mailiin, jonka sain, oli laitettu, että haluavat puhua kanssani joko puhelimitse tai chatissa. Valitsin chatin, koska helpommin pystyy keskittymään asiaan (sanakirjan kanssa tarvittaessa). Menin siis mailissa ohjattuun osoitteeseen myaccountsupport.net ja klikkasin chattia. Ikkuna avautui samantien ja keskustelu alkoi. Asiakaspalvelija kysyi tilausnumeroni, Nimeni ja postiosoitteeni ja syyn peruutukseen. Totesin vain muuttaneeni mieltäni. Hän yritti myydä tuotetta vielä keskustellessamme minulle, mutta kieltäydyin. Lopuksi hän kysyi haluanko vielä vahvistuksen perumisesta mailitse; TOTTA KAI! Hän ilmoitti vahvistuksen tulevan minulle kahden päivän kuluessa ja että homma olisi tällä selvä. En tule saamaan postitse yhtään mitään eikä minua veloiteta yhtään mistään, koska tilausta ei oltu vielä edes ehditty käsitellä. HUH! Varmuuden vuoksi kuitenkin siirsin rahani toiselle tilille ja tein nettiosto eston. Tässä minun tarinani, ja jos se näin helposti peruuntui niin olen enemmän kuin onnellinen! Toivottavasti ohjeistani/kokemuksestani on jolle kulle teistä hyötyä.

    • IHERB

      Suosittelisin tilamaan tuotteet jostakin tunnetusta paikkaa esim. täältä http://eu.iherb.com/ itse tilannut tuolta monenmoista luontaistuotetta ja aina ovat tulleet perille eikä maksujen kanssa mitään "filunki" peliä, hinnatkin on mielestäni kohtuulliset.

      Kyseisestä tuotteesta ei kokemusta mutta taidan tilata seuraavaan erään purkillisen vaikka tuommosta kokeilu mielessä
      http://eu.iherb.com/Purely-Inspired-Garcinia-Cambogia-1600-mg-100-Tablets/56700#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=garcinia&rc=159&sr=null&ic=2

      tuolla on myös monia vaihtoehtoja Cleanse tuotteelle :)

    • ykshuijattu

      no kävi hiukan samalla tavalla.....tilasin ja ei pitänyt maksaa noi purkit mitään....tulivat sentää postissa kotiin....laskut mukana jossa oli 0 euron maksu.....yllätykseni oli suuri kun tässä keskiviikkona oli yllättäen tililtä hävinnyt 80,89 euroa.....no pankkikortti on kuolletettu..yritin soittaa puh.numeroon jonka löysin siint laskusta....yllätys tämä numero ei käytössä....älkää hyvät ihmiset tilatko näitä....pääsette vaan rahoistanne!!

      • gekko55

        peruitko jäsenyyttä johon liityit.. siinähän oli 2 viikon irtisanomisaika ennen sen siirtymistä kestotilaukseksi...


    • kiitokset

      Meinasin jo tilata kyseiset putelit kun näin facen kautta linkitetyn jutun. Onneksi en tilannut. Kiitos kun porukka osaa kertoa omia kokemuksia!!! Tää on taas niitä jos jokin asia on liian hyvä ollakseen totta, se ei ole..

    • Kauhuissaan

      Mitä teen nyt? Tilasin näytteen, on Levante- Kysyin tuotteiden normaalia niin ,e hintaa, mutta en saanut En tahdo 69 euron hintaista voidetta. Annoin kortin numeron. Kauhistuin tästä niin, että meni yöunet. Mitä nyt teen?

    • tottero1001

      joo vaikka tää on niin vanhan ketju niin kyllä näitä totteroita esmes minä! riittää :D
      tilasin tuotteet kun sillä sivulla kehuttiin ja vielä tarkistin facebook suosittelijoiden profiileita ja aidoilta ne näytti (monta vuotta sitten perustettuja ja oikeita päivityksiä).. ja viikko tilauksesta aloin perumaan ennen kuin siirtyy kestotilaukseksi (raja 2 viikkoa). onneksi olin ajoissa perumassa, olis harmittanu jos olis näitä selvitellessä kerennyt mennä 2 viikon yli..

      ei saanu peruttua tuolla [email protected] sähköpostiosoitteella, joka löytyi silloin tilaussivulta.. tilauksen lähetyksen vahvistusviesti tuli ruotsiksi (onneksi on google kääntäjä!) ja siinä oli lähettäjänä [email protected], oletin olemassa olevaksi sivuksi myaccountsupport.net, josta oli maininta tälläkin sivulla (kiitos siitä).. sieltä sivuilta löytyy live chat vaikka se chat olikin merkitty offline niin kun sinne kirjoitin niin kyllähän sieltä vastattiin.. englanniksi..
      (I want to resign my mempership=haluan irtisanoa jäsenyyden) annoin tarkat tiedot, nimi, osoite, sähköposti ja tilausnumeron ja asia ok, hän perui minun jäsenyyden koska irtisanoin 2 viikon sisällä ja lisälaskuja ei kuulemma tule, kun kysyin vielä useampaan kertaan, (Do I get anymore bills, or is that ok now= tuleeko vielä lisälaskuja vai onko asia nyt selvä).. hän kysyi haluanko sähköpostivahvistuksen (email reference), (yes please=kyllä kiitos) jäsenyyden peruutus tuli sähköpostiviestinä samantien . yritti hän kysyä että miksi perun (why do you want to cancel (I change my mind= muutin mieltäni), yritti hän myös kertoa että heillä on nyt joku promo menossa voinko harkita muuttavani mieltä (no I don't care these anymore=ei kiitos minulla enää kiinnosta) hän toivotti hyvät jatkot kuin minä myös.

      silti pitää tarkkailla visatiliä lähteekö enempää tililtä.. maksoin nämä ennen tilausta ei siis pitäisi enää laskua tulla perässä.. minusta oli ihan ok palvelu, ja kun ite yrittää olla ystävällinen thank you ja please niin minusta sillä lailla pääsee helpommalla kun vasta puoli ei ala tyrkyttään tai inttään.. kuitenkin kaikki keskustelut olen tallentanut kuvaviestinä ja sähköpostit jää todellakin muistiin että irtisanomiset on päteviä jos kuluttajalautakuntaan pitää olla yhteydessä.....
      jään seuraamaan tilannetta :D

    • Liikakilotko-vei-älyn

      Seuraavan kerran tarkistan ensin kaikki keskustelupalstat ennen kuin haksahdan mihinkään nettiostokseen. Olisi tosiaan pitänyt jo tekstin huonon suomennoksen herättävän epäilykset, mutta kun on niin pöljä että kuvittelee pelkällä pillerillä laihtuvansa niin tyhmyydestä saa maksaa. Ei ehtineet edes "halvat" kokeilupurkit tulla perille kun Visa-kortilta oli veloitettu jo vajaat 80€. Annetut sähköpostiosoitteet eivät toimineet puhumattakaan puhelinpalvelusta. Kiitos Ääliövol2:lle ja Tottero1001:lle vinkistä, sain chatin kautta asian hoidetuksi ja sähköpostivahvistuksen päälle. Ehdin kuolettaa Visa-kortin, ennen kuin olivat ehtineet veloittaa "toisesta tilaustuotteesta". Ilmiantakaa hyvät ihmiset Facessa kyseisen sivuston mainokset ja varoittakaa muita. Ei tämä paljon lohduta että on yksi monista höynäytetyistä.

    • Liikakilo

      Samoin kävi minulle kuoletin heti kortin, nyt pitää Facessa tiedottaa isosti.

    • Monesko_huijattu

      Samaa on tapahtunut täälläkin. Postista tuli edulliset kokeilupakkaukset ja ennen niiden saapumista oli jo veloitettu 2 x n. 80€ luottotililtäni ja tätä ennen heti kun olin tehnyt tilauksen n. 8€ (=kokeilupakkausten hinta). Näiden veloitusten jälkeen lähetin sähköpostia yritykseen, että haluan perua tilauksen ja haluan veloitukset palautettavaksi tililleni. Heti seuraavana aamuna minulle soitettiin asiakaspalvelusta englanninkielellä puhelu ja he hyväksyivät jäsenyyden irtisanomisen ja jatkotilausten peruutukset, mutta eivät voi enää palauttaa rahoja, koska tuotteet on jo ehditty lähettää. Ei niitä ole viikkoon saapunut.
      Tänään huomasin, että tiliäni oli jälleen veloitettu; onneksi vain 2 x 1,95€. Soitin Visan asiakaspalveluun ja he suosittelivat kortin kuolettamista. Joten näin kävi siis myös minulle. Älkää ihmeessä tilatko tästä yrityksestä ja kortin kuoletus näyttää olevan ainoa mahdollisuus estää veloituksia. En tiedä, uskallanko käyttää tuotteitakaan... vielä en ole kokeillut.

    • caveasemptor

      joo... tyhmänä on oltu täälläkin.
      mutta onneksi oon ehtiny omaksua englannin, ennenkun musta tuli tämmönen nenästävedettävä.
      selvittelin siis tätä laskutuslogiikkaa asiakaspalvelun kanssa.
      mä tilasin iltasanomien pop-up mainoksesta carcinia essentials ja essential cleanse-kokeilupakkaukset 10.8 annoin korttitiedot ja maksoin nuo vajaan vitosen maksut per purkki.
      21.8 ja 24.8 oli tililtä menny nuo tavanomaiset vajaan 80 euron veloitukset(summa ilmeisesti vaihtelee dollarin vaihtokurssin mukaan). 28.8 oli menny 2 x 1,95 veloitukset.
      muuten menikin sitte kohtalotovereiden kanssa samoissa merkeissä. soitto pankkiin, kortti vaihtoon. neuvo rikosilmoituksen ja reklamaation tekoon.
      tietenkin piti saada myös tilaus poikki, ettei ne ala velkomaan pillereitään muuta kautta, joten yhteys asiakaspalveluun. verkkosivun suominumero ei vastannu mullekkaan, mutta asiakaspalvelun englanninkielinen chat-ihminen avasi ansaintalogiikkaa:
      tilaamillani kokeilupakkauksilla oli 14 ja 16 päivän koejakso TILAUSPÄIVÄSTÄ. koska eivät olleet saaneet multa palautetta k.o aikana, velottivat multa kokeiluhinnan ja normihinnan erotuksen (ne vajaan 80 erät) ja kolmas firma postikulut (2x1.95).
      täten sain vastineeksi "exlusive-jäsenyyden"
      sillä, että olin vastaanottanut kokeilupakkaukset mistä sitä palautetta olis pitäny antaa vasta 25.8 ei ollut mitään merkitystä posti kulkee jne.
      kun kerroin ettei laskutustapansa miellytä ja haluan päättää jäsenyyteni minua houketeltiin jatkamaan jäsenyyttäni kolmesti peräkkäin. ensin kuukauden tarpeet 19.95 USD, sitte 2 kuukauden tarpeet 19.95 USD, viimeinen tarjous oli 3 kuukauden pillerit 19.95 USD. katteet on kohdillaan, jos kaikki meistä ja aika monet muut on maksanu 90 euroa purkista.
      loppukaneettina siis: jos luet tätä ennenkun tilaat - älä tilaa. jos luet heti tilattuasi, peru 14 / 16 päivän sisällä, vaikka et olisi vastaanottanut vielä mitään. jos luet vasta kun tililtäsi veloitetaan outoja summia, katkaise tilaus online-chatissä ja varaudu asioimaan englanniksi. kohtuutonta? - kyllä.

      • luotinjuu

        Mikä on osoite tuohon online-chattiin , jossa voi katkaista tilauksen?


    • privateeye

      Kyseisen usean pöytälaatikkofirman huijaustapa:

      1. mainostetaan näyttävästi ja koukutetaan ihmisiä
      2. maksetaan halpa ensikustannus ja samalla sitoudutaan tietämättä kestotilaajaksi
      3. firma ei lähetä tuotteita, vaan perii etämaksuna eri suuruisia summia
      4. reklamointi, tuotetiedustelu yms. tehdään vaikeaksi. Useimmat tyytyy kortin kuoletukseen ja nuolemaan haavojaan. Menetys jopa 300 e.
      5. pidemmälle asiaa vieneille lähetetään viimein tuote, jotta saadaan "valittaja" hiljennettyä. Tuotteen sisällöstä ei kuitenkaan ole mitään varmuutta, joten kenenkään ei pidä niitä suuhunsa laittaa. Ei ainuttakaan pilleriä.
      6. tilaus perutaan asiakkaan toiveesta. Osa menettää rahansa, osa saa pienen korvauksen. Osa saa lisää tuotteita. Osalta lähtee edelleen tililtä rahaa.
      7. firman löytäminen vaikeaa, koska kyseessä on usea pöytälaatikkofirma.

      LEVITTÄKÄÄ SANAA. VÄLTTÄKÄÄ KYSEISIÄ TUOTTEITA.

    • KYRPIINTYNYT

      Jumal....ne vie jo viikon välein rahaa suoraan tililtä ilman vastinetta!!!!!!!! ÄLKÄÄ TILATKO!!!!!!!!!!!!!

    • huijausta

      Tiheämmin vaan laskutukset tililtäni lähtee ekana lähti 79 ja risat 24.8. sitten 3.9 lähti 79,40 ja kas kas seuraava katevaraus jo näkyi tililläni 84,79 suljin kortin mutta, jo 7.9. sekin lähti vaan ...... mitään tuotteita ei ole näkynyt missään..........sinne se pieni eläke katosi taas......

    • Jannis314
    • huhhuhuhuhuh

      Voiko joku olla noin tyhmä että antaa kortin numeron jonnekki laihdutustabufir,aan. Ei voi olla totta

    • Uppo-Nalle

      Minä sain tänään kans purkin jotain pillereitä. En ole tilannut joten kiitos varoituksesta. Laitan purkin takaisin avaamattomana. Jos teille tulee tällaisia mitä ette ole tilanneet niin kannattaa avata kuuman höyryn kans. Kattilaan vain vettä ja kiehumaan. Pysyy pussi ehjänä ja voi palauttaa sen takaisin jos kiinnostaa mitä paketissa on.

    • MetsäM

      Helou, tilatkaa paikasta iHerb. On myös Jenkeissä mutta luotettava paikka. Maksat vain mitä tilaat, postimaksutkin ihan naurettavan pieniä. Itse olen tilannut Garcinia Cambogia tuotetta jonka valmistaja on Natrol. Vuoden alusta laihtunut 14 kg, tiedä sitten onko kyseisillä pillereillä osuutta asiaan mutta uskoisin että jotain vaikutusta on. Tosin ruokavalio on muutenkin muuttunut myös.

    • Rikollista_toimintaa

      Firman toiminta on ihan rikollista. Jos et tajua peruuttaa tilausta 14 päivän aikana tilauksesta, vaikka tuotteen tulo kestää kuukauden, niin et saakaan tuotetta 4,95 hintaan, vaan siitä otetaankin täysi hinta. Samalla sitoudut ohjelmaan, joka lähettää joka kuukausi uudet purkit ja velottaa luottokorttiasi. Eli 11.8. iltalenden sivuilla ollut mainos oli virheellinen. Kaikki jotka tilasivat ja eivät peruuttaneet tilausta 14 päivän sisällä maksoivat purkista yli 80 euroa. Jos tilasi molemmat suositellut purkit, niin kympin tutustumistilauksesta tulikin 160 euron tilaus. En suosittele.

    • Ullmax

      Hei,
      Tämä firma näköjään käyttää meidän puhelinnumerot ja nimet saatekirjeissään.
      Tiedoksi niin meillä ei ole mitään tekemistä tämän yrityksen tai heidän tuotteidensa kanssa!

      Joakim Lönnroth
      Ullmax

    • karuselli1

      moi, sarjassa tyhmä kysymys, ottaneet mult 80 euroa, kortti kuoletettu ja reklamaatio tehty, niin soitanko luottokuntaan tai minne ettei veloita sitä 80 ekeä kun ensikuun alus menee se raha vast

    • Rahat_tuli_takas

      Tein oikein asiallisen luottokorttireklamaation ja rikosilmoituksen ja vein ne pankkiin. (Selostin asiat juuri niin kuin ne menivät). Kaksi viikkoa kului ja sain kaikki vaatimani rahat takas. Meni vain 2 x 4,95, kuten pitikin mennä tutustumispaketeista. Jouduin myös kuolettamaan korttini. Tein myyjästä (mitään firmaa ei löydy) ilmoituksen Kilpailu- ja kuluttajavirastoon sekä esitin Kuningaskuluttajaohjelmalle jutun aiheeksi. Tollanen huijarifirma pitää saada kuriin, koska se vie uskottavuuden kaikelta nettiostamiselta.

      Ehdoissa lukee: Kun tilaat tänään, sinulle lähetetään 30 päivän erä Garcinia Essentials -tuotteita vain hintaan €6.69[CURRENCY2 lähetys- ja käsittelykuluista. Mikäli Garcinia Essentials ei ole sinun juttusi, voit peruuttaa 14 päivän sisällä välttääksesi osallistumisen eksklusiiviseen Garcinia Essentials -ohjelmaan, joka lähettää sinulle kuukauden erän tuotetta 30 päivän välein, alkaen 14 päivän kuluttua ensimmäisen pullon lähetyksestä hintaan €79.40, sekä €6.69 lähetys- ja käsittelykuluja. TÄSSÄ EI SANOTA. ETTÄ EKOISTAKIN VELOTETAAN TÄYSI HINTA. Lisäksi lupaavat toimittaa 5 - 7 päivässä. Mulla kesti 28 päivää.´

      Jos haluatte ohjeita, miten saa rahat takasin, niin tässä sähköposti, jota kautta minuun saa yhteyden [email protected]

    • SaOrRi

      Huijatuksi tulin minäkin. Rahaa meni 330 euroa. Laitoin ensin sähköpostia [email protected] ja muutaman päivän päästä tuli vastaus että chatin myaccountsupport.net kautta tai soittamalla suomalaiseen numeroon 358753252982 saa tilauksen peruttua. Itse hoidin chatin kautta. Vastaanottaja vastaa englanniksi mutta sinne voi kirjoittaa suomeksi. He kuulemma pystyvät kääntämään suomen tekstin englanniksi.

      Oman "tilaukseni" sain siis peruttua. Myös 300 € palautettiin tilille. Alun perin tilasin Visa Electronilla jonka sitten kuoletin etteivät enempää rahaa saa vietyä. Uudelta kortilta ei enää ole rahaa viety eikä purkkejakaan ole tullut.

      Pillereitä ehdin syödä 7 kpl ja jokaisen jälkeen armoton päänsärky joten roskiin menivät.

    • jehujeevitz

      jep, ehtisivät 80e viemään rahaa näytepakkauksen hinnat yht. n.10e siihen päälle.
      kortti kuoletettu ja reklamaatio tehty pankkiin. Lupasivat hoitaa asiaa eteenpäin.
      Maksoin pankkikortil ni pankki tuskin palauttaa rahojani. Nyt vasta noin kuukausi tilauksen jälkeen oli tuotteet tullu postiin, pitäis huomen käydä siellä ja lähettää se 80e erä niille takaisin. Joten osaaks joku sanoo miten saan tarvittavat tiedot. Lähetin asiasta sähköpostia mut vastausta ei o kuulunu..
      Muutamat oli saanu rahojaan takas.
      Onko muillakin onnistuneita kokemuksia rahojen takaisin saamisesta tai epäonnistumisesta?
      Onko se vaan täysin turhaa lähettää paketteja takas?
      Entä ne pillerit? Onko kellään hyviä kokemuksia niiden käytöstä?
      Täyttä huijausta koko touhu.. Onneks näist oppii eikä tarvi enää netistä tilailla huuhaa-
      tuotteita.. !!

    • Huijarifirma

      Pillereitä ei voi palauttaa, jos ei ensin soita toimittajalle (jos sattuu saamaan kiinni). Toimittaja antaa kuulemma palautusnumeron, jonka jälkeen voi koittaa palautusta. JOs vain lähettää pillerit jonnekin, rahat ja pillerit katoavat saman tien. Lue tuo kirjoitukseni tuosta pikkusen ylempää. Rahat saa takas luottokorttiyhtiöltä, jos on tullut "höynäytetyksi". Neuvon mielelläni, koska onnistuin asiassa. [email protected]

    • Uusi_Huijaus

      Nyt on taas sivuilla menossa uusi huijaus nimellä "Garcinia Cambogia G Complex ® -kapselit. "Ravitsemusterapeuttien kehittämä menetelmä polttaa rasvaa reisistä, pakaroista ja vatsasta. Se polttaa 14 kiloa rasvaa kuukaudessa. Voimakkaan laihdutusvaikutuksen vuoksi sitä voi käyttää ainoastaan jos ylipaino on yli 21 kiloa!" Mainossivuilla on kommentteja. Kommenttien kirjoituspäivä muuttuu, aina kun vuorokausi vaihtuu. Luulet voivasi kirjoittaa kommentin. Se näkyy sinulla, mutta ei tallennu sivuun. Esimerkiksi eilisen jälkeen sivulle ei ole tullut yhtään uutta kommenttia, vaikka itse sellaisen koitin sinne laittaa. Kaikki kommentit ovat siis huijausta. ÄLÄ TILAA!!!!!!!! http://paivalehti.com/terveys/garcinia-2-anti/

    • Kake_Kampiakseli

      Tollasia huijarifirmoja on. Sama huijaus jatkuu tässä osoitteessa: http://paivalehti.com/terveys/garcinia-2-anti/ Sivulla on olevinansa kommentteja. Samat kommentit ovat päivästä toiseen, mutta uusimpien päiväys on aina meneillään oleva päivämäärä. Mutta on hyvä, että on tuollaisia ihmisiä, jotka auttavat. Apua saa siis sähköpostiosoitteesta [email protected] Hatunnostonarvoinen temppu. Ihme, ettei tuollaisia huijareita saada pois Suomen markkinoilta.

    • urpojenurpo

      Kannattaa mennä chatin kautta selvittää asia. http://myaccountsupport.net/
      Puhelin numerot ei toimi. Chatissa saa palvelua asiallisesti ja enkun kääntämisessä auttaa google kääntäjä ;) vinkkinä. HUOM: älä kuitenkaan poistu chatista kuin sekunneiksi!! (eli just sen verta et kirjotat tai suomennat jonku lauseen) sillä keskustelu saattaa katketa hyvin herkästi jos esim pelailet facessa odottaen vastausta :D t. onnistuneesti lopulta tilauksen peruuttanut.
      PS: tilaus pitää peruutta 14 päivän kuluessa tilauksesta. Ei siis siitä kun tuotteet tulleet himaan... tyhmä sorruin tähän heikkona hetkenä....

    • Huijarifirma

      Huijattuja on aika paljon. Se on muuten vasta ensimmäinen askelma, että onnistuu perumaan tilauksen. Seuraavaksi sieltä tulee ilmoitus, että seuraava lähetys on jo matkalla ja se on veloitettu luottokorttitililtä. Olen nyt laittanut ohjeistuksen seitsemälletoista (17) huijatulle. Ohjeet saat ottamalla yhteyttä osoitteella [email protected]. Sain Master Cardilta kaikki rahat takasin. En edes yrittänyt palauttaa mitään. Kun otat yhteyttä, niin sinun ei tarvitse keksiä ruutia uudelleen ei keksiä sitä lisää.

    • adidas100

      Tein tilauksen myös viime perjantaina, kaksi purkkia 4,95 kpl. Sen verran oli veloitettu tililtänikin. Nyt teidän kokemuksia lukiessani kävin perumassa tilauksen. Soitin numeroon, jossa puhuin englantia jonkun ihan asiallisen oloisen naisen kanssa. Lupasi perua tilaukseni. Ihmetteli miksi halusin nyt jo perua, vaikka en ole saanut ensimmäisiäkään purkkeja. Yritin huonolla englannilla kertoa miten kuulemani mukaan laskuttavat liikaa.. Lopuksi kysyi oliko muuta ja katkaisi puhelun. Tilasin purkit tälläisesta osoitteesta: http://www.terveysuutiset.net/fi/ ilmeisesti tuotteet kuitenkin samat mistä muillakin kokemuksia.

    • Kake_Kampiakseli

      Adidas100:lle: Koska kyseessä on huijaus, niin kaikki on hyvin suunniteltu. Jos et olisi perunut tilausta, niin seuraavaksi 14 päivää tilauksesta tilaamasi purkit olisivat muuttuneet täysihintaisiksi eli kappalehinnaltaan noin 80,00 euroa. Ja tililtäsi olisi lähtenyt jälleen rahaa. Sillä jos maksoit luottokortilla, niin huijarifirma tietää luottokorttisinumeron ja sen kortin takana olevan kolminumeroisen tarkastusluvun. Niillä ne voivat veloittaa tiliäsi loputtomiin. Laita talteen (siis tulosta) peruuttamisilmoitus. Jos satut sellaisen sähköpostiisi saamaan. Jos veloitukset jatkuvat, tarvitset peruutusilmoituksen reklamaatioon. Apua saat osoitteesta [email protected]

    • Abel66

      Tässä myös yksi opettavainen tarina Toivottavasti tästä on jollekin jotain apua.

      Tyttöystäväni erehtyi myös. Hän tilasi Garcinia Essentials and Essential Cleanse -tuotteet. Ensin meni pari alle viiden euron summaa Visa Elektron -kortin kautta, niinkuin pitikin. Ja sitten 79,40 euroa. Lähetin tänään tyttöystäväni puolesta sähköpostia osoitteeseen [email protected].

      Kirjoitin seuraavaa:
      I want to cancel my orders nro 100648042 and 100648043. Ordered products are Garcinia Essentials and Essential Cleanse.
      I also want to send back the products I have already ordered. I want also the money you have charged from my account returned. The price was 4,95 € 4,87 € 79,40 €, alltogether 89,82 €. My claim is based on your terms of delivery written on your web pages. According to the terms I have 30 days right to return the products and get my money back.
      I'm waiting for futher instructions.

      Ja varmuuden vuoksi kävin vielä chattikeskustelun juuri äsken osoitteessa http://myaccountsupport.net/. Tässä keskustelu:

      Please wait. An operator will be with you shortly.
      Laura says:
      Translation disabled: Language Not Supported
      MJ says:
      Hello Laura. My name is MJ how can I help you?
      Laura says:
      I want to cancel my orders.
      MJ says:
      May I get your First and Last name and email address you used when placing your order.
      Laura says:
      Order numbers 100648042 and 100648043.
      Laura says:
      Laura xxxxxxxxx
      Laura says:
      xxxxxxx@xxxxx
      MJ says:
      Thank you for the information.Allow me one moment please to pull up your account here.
      Laura says:
      I also want to send back the products I have already ordered. I want also the money you have charged from my account returned. The price was 4,95 € 4,87 € 79,40 €, alltogether 89,82 €. My claim is based on your terms of delivery written on your web pages. According to the terms I have 30 days right to return the products and get my money back.
      MJ says:
      Thank you for waiting.As what I have checked here you ordered on November 3,2015 Garcinia Essentials and Essential Cleanse.
      Laura says:
      Thats's correct
      MJ says:
      Can you please verify to me your complete shipping address?
      Laura says:
      Shipping address: "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
      MJ says:
      Thank you for the information Laura.
      MJ says:
      I can go ahead and cancel your account right now , however we have promotional sale that is happening now that you might like to reconsider .As you have heard , Garcinia Essentials and Essential Cleanse is our best selling for years now so we would like to giveback to our customer like give giving a 75% off of the products up to $19.99 and you deciding when you will be charged.
      Laura says:
      No thanks, I'm not interested.
      MJ says:
      I understand Laura,so I will process cancellation here so rest assure there will be no more future charges as well as future shipments of the products.Cancellation meaning to stop or cancel future shipments and future charges.You will then receive an email cancellation within 24-48 hours.
      Laura says:
      I also want to return the products I've already ordered to get my money returned.
      MJ says:
      Did you open the products?
      Laura says:
      No. I haven't recieved them yet.
      MJ says:
      I do apologize if you still did not receive the products but as what I can see here the products was already there in your country.The reason why you still did not receive the products it is because when the products reached your country it will undergo customs inspection so it will take 2-3 weeks.I am advising you also just try to check on your nearest local post office.
      Laura says:
      Ok. What then? How can I send them back then? How and when do you return the money you have already charged from my account?
      MJ says:
      If you would like to return the unopened product for a refund, please contact us back. You will then receive a Return Merchandise Authorization (RMA) number and further return information. Items marked return to sender are not accepted at our shipping facility and do not qualify for a refund.
      Laura says:
      Ok. I'll get back to you then.

      Nyt siis odotellaan tuotteita, jotta ne voidaan palauttaa, nähtävästi omalla kustannuksella. Mutta ensin taidamme odottaa sen RMA-tunnuksen. Katsotaan, millaiset ohjeet sieltä tulee. Ja Visa elektron-tililtä on nyt nostettu rahat pois ja huomenna pankkiin kuolettamaan kortti ja poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus. Tuleepahan firmasta ainakin joku virallinen merkintä poliisin rekistereihin, vaikka niitä ei muuten saakaan vastuuseen.

    • Kake_Kampiakseli

      Olen laittanut ohjeet viimeisen kahden (2) kuukauden aikana yhteensä 60 "huijatulle" ihmiselle. 1.) Miten peruutat tilauksen 2.) Malli luottokorttiyhtiölle tehtävästä reklamaatiosta. Reklamaatiota on kehitetty koko ajan. Eli ruutia ei kannata alkaa keksimään uudelleen eikä kannata alkaa keksiä lisää. Reklamaatio on Word - tiedostona, joten siitä saa suoraan saman tekstin rikosilmoituksen. Olen aikani kuluksi paneutunut asiaan harrastusmielessä, koska itse sain luottokorttiyhtiöltä takaisin 320,00 euroa. En edes yrittänyt palauttaa pilleripurkkeja, koska ........
      Tässä on saman firman eri tuotteen ohjeiden kohta tuotteen palautus (naamarasva Restora Lumina). Tuon kun lukee, niin luuleeko kukaan enää saavansa sieltä mitään takaisin?

      Ohjeet ja reklamaation saa osoitteesta: [email protected]
      ps. Rikosilmoituksia on tietääkseni tehty jo noin 50. Poliisi ei tutki niitä, koska on ulkomaalainen firma. Luottokorttiyhtiö vaati ainakin minulta kuitenkin rikosilmoituksen tekemisen.

      Huomaa: Mikäli tilaus palautetaan meille ja syynä on kielletyt/rajoitetut tuotteet, väärä osoite, tullimaksuista kieltäytyminen, tilauksesta kieltäytyminen tai että kukaan ei ollut vastaanottamassa tuotetta, me hyvitämme luottokorttiasi seuraavasti: Sinulle palautetaan tilauksen kokonaissumma, josta on vähennetty toimitusmaksu ja 20% tilauksen kokonaisarvosta (uudelleenvarastointimaksu). Me vähennämme kaikki ulkopuoliset maksut jotka ilmenevät toimituksen aikana, kuten varastointimaksut, palautuspostimaksut yms.

      Mikäli tuotteen palauttaminen maksaa enemmän kuin itse palautettava summa, me opastamme kuljetusyhtiötä luopumaan tilauksesta ja emme hyvitä palautuksesta. Mikäli tuotteet jäävät tulliin, tilauksesta ei makseta hyvitystä.

      Hyvitykset eivät ole mahdollisia mikäli valitset toimittajaksi DHL:n kansainvälisen postituksen ja tilauksesi häviää.

      • huijausta

        Taas ponnahti ko firman restora lumina ( levante) mainos esiin ja kesällä kuoletin korttini ja tarkoitus oli tehdä reklamaatio Visalle, mutta en sitten jaksanut tehdä vaan ajattelin, että kärsin menetyksen. Käytännössä yksi purkki jäi tulematta ja yksi purkki tuli toista kuukautta sen lähettämisestä. Jäi näytteiden jälkeen purkit lähetettiin täysin toisen toimijan osoitteesta kuin mitä näyte oli.Eikä tuote edes toiminut vaan vaikutti ja näytti tummelivoiteelta?? Älytöntä touhua. En kyllä tilaa ulkomailta ikinä mitään, sellasen opetuksen sain.


    • tottero1002

      kirjoitin tuolla aiemmin nimellä tottero1001..
      ei ole edelleenkään tullut lisälaskua, enkä kyllä ole vielä testannut pillereitäkään, tuolla ne on kaapissa, mutta siis kuten silloin aiemmin kirjoitin.. niin kun peruin siellä livechatissa ennen 14 pv tilauksesta, niin ei ole tullut lisälaskuja eikä visalta ole viety rahaa, muuta kuin se alle 10e, silloin tilattaessa visalta samantien.. on myös varmistus laitettu nettipankissa, ettei sieltä mitään lähekkään ilman hyväksyntää..

    • Kake_Kampiakseli

      Olen aikani kuluksi auttanut noin 90 ihmistä, joista pääosa (noin 80) on tilannut laihdutuspillereitä ja noin 10 samalta huijarifirmalta naamarasvaa. Iso osa on saanut rahansa takaisin. Olen tässä hämmästellyt itsekseni erästä asiaa. Laihdutuspillereiden tilaajat ovat pääsääntöisesti "vanhempaa" väkeä, kun taas naamarasvan tilaajat ovat selkeästi nuorempia. Laihdutuspillerin tilaajat osaavat kertoa ensimmäisessä yhteydenotossa, että ovat tilanneet Garcinia Essentials ja Essenti Cleanse - tuotteita tai vain toista. Mutta kun nuorempi naamarasvan tilaaja kirjoittaa, niin heti huomaa, että mittavin teksti, mikä osataan kirjoittaa on tekstiviestin mittainen. Oleellista minulle on tietää, mitä tilasit ja tilasitko yhtä vai kahta tuotetta. Reklamaatiomalleja on valmiina neljä erilaista. Osaan heti laittaa oikeat ohjeet. Ne saat osoitteesta [email protected]

    • tuttava-47

      Täällä on yksi lisää. Seniori tuttava tilasi syksyllä 4,95e näytepakkauksen eikä nähnyt missään tekstiä, että kyseessä on kestotilaus josta alkaa putoilla yli 80 euron laskuja joka kuukausi. Huomasi koko asian vasta nyt 3kk kuluttua, kuinka tililtä on juossut suoraveloituksen takia yli 300e. Firman nimi vaihtuu melkein joka kuukausi, siis se mikä lukee Visa-laskussa. Niiden .com osoitteiden takaa aukeaa melkein saman näköinen webbisivu joka kerralla ja puhelinnumero on aina sama. Lähettäjänä näkyy olevan joku firma Utahissa Salt Lake Cityssä. Kirjoittelin juuri sen Visa-kortin Oikaisupyyntö.pdf lomakkeen täyteen ja huomenna käydään tekemässä rikosilmoitus liitteeksi tuohon. Vaadimme hyvitystä kaikkiin muihin rahoihin paitsi tuohon 4,95e jolla sai yhden näytepakkauksen.

    • Kake_Kampiakseli

      Äskeiselle kirjoittajalle: "Kirjoittelin juuri sen Visa-kortin Oikaisupyyntö.pdf lomakkeen täyteen ja huomenna käydään tekemässä rikosilmoitus liitteeksi tuohon. Vaadimme hyvitystä kaikkiin muihin rahoihin paitsi tuohon 4,95e jolla sai yhden näytepakkauksen." Mikset pyytänyt valmista reklamaatiomallia osoitteesta [email protected]. Olen laittanut mallin jo yli 100:lle huijatulle, joista osa on tilannut naamarasvaa. Sama firma. Alkaa olla reklamaation malli kohdallaan. Vain S-pankin asiakkaat eivät ole saaneet rahojaan takaisin. Eli kortin sulkeminen lopettaa veloitukset, mutta rahojen takaisinsaanti edellyttää reklamaatiota luottokorttiyhtiölle. S-Pankin Visa Debit ei ole luottokortti, joten sillä maksaneet eivät ole saaneet rahojaan takaisin. Sillä ei ole samaa takuuta kuin VISA:lla ja Master Cardilla. Ohjeita ja reklamaation mallin saa osoitteesta [email protected]

    • Koijattu

      Onko kukaan uskaltanut syödä noita? Tuli itsekin tilattua ja mietin heittäisikö purkit varuilta roskiin..

      • Mummopulleroinen

        Juu hävettää kun lankesin. Ei mitään vaikutusta tietenkään.


    • Muppe2

      Jos ei luottokorttireklamaation teko ole tuttua puuhaa, niin alla olevasta sähköpostiosoitteesta saa apua. Laihdutuspillerifirma on sama kuin naamarasvahuijarifirma. Samalla kun ostaa, hyväksyy "huomaamattaan" huijarifirman TILAUSEHDOT: Kun tilaat tänään, sinulle lähetetään 30 päivän erä .......tuotteita vain hintaan ...... Mikäli se ei ole sinun juttusi, voit peruuttaa 14 päivän sisällä välttääksesi osallistumisen eksklusiiviseen -ohjelmaan, joka lähettää sinulle kuukauden erän tuotetta 30 päivän välein, alkaen 14 päivän kuluttua ensimmäisen pullon lähetyksestä....... Eli rahojen palauttamiseen ei riitä se, että vetoaa vain ostaneensa kokeilutuotteen. Paneuduin asiaan oikein kunnolla. Nyt on yksiselitteiset ohjeet tilauksen katkaisuun ja sellainen reklamaatio, jolla saa taatusti rahat takaisin. [email protected]

    • Pillerihölmöilijä

      Juupa juu, erehdyinpä minäkin tilaamaan noita edullisia tutustumistuotteita ja arvaatkaas olinko tutustunut noihin ehtoihin. Kukkaroa on veloitettu sujuvasti, asiaa olen selvittänyt luotonvalvonnan kanssa, se sitten taas sattuu olemaan s-pankki jonka kortilla maksoin ostokset. Eipä taida olla toivoa rahojen takaisin saamisesta. Huonoa tuuriako muutenkin... olen lähettänyt avunpyynnön muppelle, mutten ole kyllä vastausta saanut ???. Nyt on ihmislasta opetettu oikein kantapään kautta.

    • Muppe_2

      ... olen lähettänyt avunpyynnön muppelle, mutten ole kyllä vastausta saanut ???.
      Olen kyllä vastannut kaikkiin minulle tulleisiin viesteihin, joita tosiaankin on ollut viime päivinä aika monta. Laitapa uudelleen ja kerro, että olit juuri se, joka täällä odotteli vastausta. Huijattuja tuntuu olevan aika paljon, sekä laihdutuspilleri-ihmisiä että naamarasvaihmisiä. Ikävää, että tommosta firmaa ei saada suljettua pois markkinoilta."Kake Kampiakseli" [email protected]

    • Katkera

      Rahoja ei näköjään saa takaisin sillä, että tekee oikaisupyynnön sillä perusteella, että mainoksen mukaisesti tilasin vain kokeilutuotteet. Pankin vastauksessa oli vedottu joihinkin käyttöehtoihin ja siihen, että olin ostohetkellä sitoutunut johonkin ekslusiiviseen ohjelmaan. En mielestäni ollut. Pillereillä ei ainakaan laihdu. Maha tulee kipeäksi ja pää myös. Miten tommonen huijarifirma saa toimia Suomen markkinoilla?

    • sumosami

      samaan p....sk... menin minäkin luottotililtä veloitettu3kertaa eri summia piti sulkea kortti etteivät enää pääse ottamaan mitään lähetin sähköpostia tuli vastaus etteivät voi käsitellä asiaani kun käskin lopettamaan tilaukseni elikä kun sain ensimmäisen näytteen postikuluilla kahden viikon päästä oli jo laskutettu tiliäni jo kahdesti ilmoitin että teen rikosilmoituksen niin eilen tuli uusi pilleripurkki olen nyt lähettänyt heille ainakin neljä kertaa lopettamis pyynnön ei
      enää tiedä mitä tässä tekee.

    • Muppe2

      Sumosami ..... ota yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Osoitteen takana on henkilö, joka tietää, mitä tehdä ja miten rahat saa takaisin.

    • Mummopulleroinen

      Tuote on täyttä humpuukia. Ikävä, että rahastetaan onnettomien ihmisten epätoivolla. Noudatan vanhaa Painonvartijoiden pistelaskusysteemiä, koska se vetoaa luonteessani olevaan kirjuriin. Lankesin myös tähän kalliiseen roskaan: ei mitään vaikutusta.

    • P50

      Tuotteen nimi taitaa tällä hetkellä olla Pro Plus Cleanse, sivuilla ei ollut mitään muita yhteystietoja kuin puhelinnumero, jonka googletin ja joka johti tähän keskusteluun.

    • Idiootti_täälläkin

      Joo o.. Eilen tilasin ja nyt aamulla vasta luin nämä. onpas tyhmä olo, jotenkin se oli vaan niin hyvin kirjoitettu mainos että vähän innostui. Tänään peruin tilauksen ja kuoletin kortin. Vain postikulut menivät. Kyllä se vaan pitää ymmärtää että laihtua ei voi muuta kuin oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla :) tulipahan tämäkin opittua!

    • anne16

      Niitä rahoja, jotka olette menneet maksaan ette enää tule näkemään. Ohessa oleva vaivaisenluumainoskin on huijausta. Muistakaa mikäli joku vaikuttaa olevan huippuhyvä tuote se ei mitä todennäköisemmin sitä ole. Mikäli haluatte ostaa jotain ostakaa se kaupasta. Tätä laihdutustuotetta mainostaa ravintoterapeutti, jotaole olemassa.

    • Diips

      Miten ihmiset voi olla näin tyhmiä...

    • Jokkeri1957

      En ymmärrä miksi tämän huijauksen annetaan jatkua loputtomiin monia vuosia. Miten voi tehdä peruutusilmoituksen kun ei ole osoitetta mihin sen lähettää. Meiltä meni 246euroa ja kuoletimme heti kortin. Varauksen ovat huijarit tehneet VISA puolelle. Visa lasku erääntyy vasta kuun lopulla joten sen voisi käytännössä VISA pysäyttää jos vain on haluja kiinnostusta. On mennyt tosi röyhkeäksi kun huijataan näin. Ne tietävät, että rahat tulevat sata varmasti kun ihmiset maksavat laskunsa ulos oton pelossa. Tässä kohtaa pitäisi pankkien ja luottolaitosten reakoida niin, että heti ilman kyselyjä pysäyttää nämä laittomat tililtä varaukset. Kun näin ei tehdä annetaan näille huijareille vapaat kädet toimia. Kun meidänkin tapauksessa on vielä aikaa ennekuin VISA lasku menee maksuun ja jos sitä maksua ei VISA pysäytä niin Huijarit saavat rahansa ja on varmaa, että mikään mahti maailmassa ei niitä rahoja saa takaisin. Tässä pilleri purkissa oleva merkki: All Garcinia Cambogia Wight Loss eli laihdutus tabletit. Sanoin muijalle, että lopeta heti niiden pillereiden popsiminen kun jotkut ovat saaneet mahdottomia mahakramppeja niistä.

    • järkyttynyt

      Tilasin FB:sta Garcinia Cambogia Extract purkin. Purkin piti olla näytepakkaus ja maksaisin vain postituksen. Postitus maksoi 4.95 euroa. Sain pari kertaa postista kirjekuoren, jonka sisällä oli purkki. Palautin tuoteet heti ho postissa Retoune. Stop. Please do not send post more. En ottanut vastaan tuotetta. Tililtäni hävisi kesä, heinä ja elokuussa yhtenesä 253,05 euroa. Nyt olen sulknenut tilini. Joudun tekemään raportin pankkiin ja menen myös poliisilaitokselle ja teen rikosilmoituksen.

    • hansulia

      Kuule minulla kävi sama homma , en vieläkään ymmärä miten voivat laskuttaa suoraan tililtäni vaikka minkäänlaista lupaa ei ole annetu, minäkin peruin tuotteen , tililtä mennyt 2kk, maksut mutta ei tuotteita ole näkynyt , minun pitää sulkea pankkitilini,
      ja harkitsen vahvasti rikosilmoituksen tekoa mokomaa firmaa vastaan !!!!!

    • Muppe2

      Olisitte lukeneet toimitusehdot ennen tilausta. Se, että reklamoitte siitä, että tilasitte vain tutustumishintaiset tuotteet, ei tuo teille rahoja takaisin. Rikosilmoitus on aina tehtävä, kun tekee oikaisupyynnön luottokorttiyhtiölle. Olen asiantuntija reklamoinnissa. Ota yhteyttä, jos olet avun tarpeessa, niin kerron lisää. [email protected]

    • Janky01

      Sama tilanne:((((
      Kortti suljettu jaja rahat veivät!!!

    • Rahastajialöytyy

      Olen joutunut selvittämään vanhojen sukulaisten laihdurus pilleri tilauksia.ja saanut rahat takaisin ,seuraavasti :
      1. Yritys Xellim oy Viro palautti rahat , kun Suomen kuluttaja asiamies otti antamieni tietojen prrusteella yhteyttä sinne ,olin s- postilla kiistänyt ,mitään muuta ei olltu tilattu kuin tutustumis pakkaus 14.95 joka maksettu ,2x 109€ laskua kiistetty .
      2.Dr Farin tuote Puolasta samoin ,nyt olion anettu visa maksulla , jonka peruttu kun kun 30 pv kuuri ei laihduttanut ,niinkuin taattiin takuutodistuksen mukaan ,sai palauttaa purkin ja rahat takaisin ,niitä ei kuulunut ,monen s-postinkaan jälkeen .
      Euroopan kuluttaja keskus hoiti rahojen palautus reklamaattion,rahat tuli aikanaan.
      Eli vaatikaa näiltä harhaanjohtavaa markkinointia ja etä myyntiä harjoittivilta rahat takaisin ,olkaa sitkeitä , apua saatte yllämainituilta taholta ilmaiseksi.
      Muuten saavat jatkaaosallistua ,niikuin oltava tarkoina ovelta ovelle kauppiaiden kanssa ,mm hormi ,ikkuna,putkisaneerauksia tyrkyttävien kanssa .............!

    • kamiina

      hei! minulta vietiin 96 euroa perusteettomasti 5.4.2017.tiliäni oli käytetty kuin avointa shekkiä.maksoin 30 vrk näytepurkeistta 4.30 kpl.älkää antako pankkikortin numeroa missään tapauksessa.minäkin jouduin poistamaan ja vaihtamaan pankkikorttini.tämä on maksuväline petos.olen ilmeisesti löytänyt korttioston tekijän-

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      91
      4286
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4202
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3966
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2807
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2521
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2003
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1649
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe