G: Mistä naistyypistä viehätyt?

Fembotti

Uteliaisuudesta, millaisista naisista yleensä viehätyt?

Minuun vetoaa pitkä, ehdottomasti tummat pitkät hiukset omaava nainen.

92

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmää

      Määkyvä ja valkeakiharainen. Hyppelee viheriöillä ja on pullukka.

      Miten raikkaan ja uuden kysymyksen keksitkään!

    • 7+20

      blondi ja poikamainen. Ei tarvi olla mikään hongankolistaja

    • Vaalea kotimainen

      Lyhehkö tukka, siis niskapituus, ei hartioihin saakka. Vaalea, ohuehkot huulet, huulet eivät saa olla paksut täyteläiset. Pitää olla nätit.
      Hyvät ja kauniit kasvon piirteet, kaunis vartalo. Sopusuhtaiset rinnat, ei liian suuret vaan A-B kokoa. Sopiva lantion kaari ja vyötärö ohuehko.

      Pituus 160-170 cm.

      Kun muistan menneitä niin saman näköisiä tyttöystäviäpä he ovat olleet kaikki.

      Kiitoksella ja osin kaipauksellakin muistan kaikkia.

      • itse pos

        Saiko hiviä keneltäkään noista?


      • 564646
        itse pos kirjoitti:

        Saiko hiviä keneltäkään noista?

        Harvemmin lesbot levittää sukupuolitauteja... mahdollista se on, mutta todella harvinaista. Eiköhän ne heteromiehet niitä tauteja lähinnä levittele.


    • minä vain

      Maskuliinisista. Itse olen sen verran feminiini, että tarvitsen ns. vastapainoa.
      Sellaisista jotka ovat veikeitä ja huumorintajuisia, suojelevia, herkkiä/empaattisia, romanttisia, rohkeita ja uskollisia. Haluavat olla se maskuliinisempi puoli suhteessa.

      • somethingbetween

        Moikka vaan!

        Nainen olen kyllä pitkine hiuksineen, kevyine meikkeineen sekä tyyliltäni, mutta olemukseltaan ehdottomasti maskuliinisempi. Minä haluaisin olla se suojeleva, vahva, rohkea ja peloton. Se joka pitää naistaan hyvänä ja hänestä huolta.


      • taasminävain
        somethingbetween kirjoitti:

        Moikka vaan!

        Nainen olen kyllä pitkine hiuksineen, kevyine meikkeineen sekä tyyliltäni, mutta olemukseltaan ehdottomasti maskuliinisempi. Minä haluaisin olla se suojeleva, vahva, rohkea ja peloton. Se joka pitää naistaan hyvänä ja hänestä huolta.

        Vautsi joku vastasi tähän näinkin pitkän ajan jälkeen. :D No, loppupeleissä sisinhän se aina ratkaisee. Mistäpäin olet? :) Toisaalta, jos on kiva tyyppi niin ei minua matkustelukaan haittane. Tärkeämpää on ehkä että minkä ikäinen olet? (Itse olen ehkä vähän ikärasisti että en sitten kovin paljon nuorempaa halua vaikka suht nuori olenkin itse)


    • tennarityttö

      Tähän androgyyniin/ poikamaiseen tapaukseen vetoaa toiset samanlaiset. Ehkä enemmän urheilulliset kuin sohvaperunat. Sellasen kun sais kainaloon =)

      • *_*

        Komppaan sua tennarityttö, lisäyksellä hiusten pituudella ei niinkään oo väliä.


      • tennarityttö
        *_* kirjoitti:

        Komppaan sua tennarityttö, lisäyksellä hiusten pituudella ei niinkään oo väliä.

        Siis ootko itsekin enemmän poikamainen kuin femme? Olisko niin että olis olemassa toinenkin poikatyttö joka tykkää poikatytöistä?? ;D


    • hortensia-heikki

      Femmet ja androgyynit. Lyhyt tukka, hoikka tai laiha kroppa, pienet tissit, isot silmät. Ei mikään hujoppi.

      • Sinä?

        Ihan mielenkiinnosta kysyn minkälainen itse olet? Mielestäni sovin tähän kuvaukseen melko hyvin...


      • hortensia-heikki
        Sinä? kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn minkälainen itse olet? Mielestäni sovin tähän kuvaukseen melko hyvin...

        Jos mua tarkoitat ja ulkonäköä kyselet, niin voisin sanoa olevani androgyyni, lyhythiuksinen ja hyvin hoikka tapaus. Tatuointeja muutama, 161 cm pitkä.


      • Sinä?
        hortensia-heikki kirjoitti:

        Jos mua tarkoitat ja ulkonäköä kyselet, niin voisin sanoa olevani androgyyni, lyhythiuksinen ja hyvin hoikka tapaus. Tatuointeja muutama, 161 cm pitkä.

        Itse miellyn hoikkiin ja urheilullisiin itseäni pidempiin naisiin (olen 163 cm). Poikamaisista tykkään tyyliltään. Ikää saisi olla 27-37 väliltä. Sosiaalinen ja sinut itsensä kanssa. Savuttomuus ois plussaa (itsekin olen) ja alkoakin saisi käyttää kohtuudella. Sellainen nainen, joka arvostaa arjen pieniä iloja ja osaa nauttia niistä :)


      • Tulppaani-Tiina

        Miksi valitsit nimimerkiksesi Hortensia-Heikin?


    • minari

      Lyhyehköistä (olen itsekin).
      Pitkähiuksisista (aina).
      Naisellisen/ tyttömäisen söpöistä.

      Huumorintaju saa olla melko kiero ja päässä muutakin kuin sahajauhoa, koska tykkään keskustella :)

    • Huokaus :)

      Tietysti älykäs, huumorintajuinen, naisellinen ja suloinen. Tällaisen naisen olenkin viimein löytänyt. Oi onnea. :)

    • mievaan__

      Femme tai androgyyni. Huumorintajua pitää olla ja keskustelutaitoa, luotettava, uskollinen, rehellinen ja sellainen ihminen, jonka kanssa voi tehdä extempore asioita. Sellainen, jota voi hemmotella ja joka olisi mun prinsessa =) sellainen, jonka kanssa voisi harrastaa vaikka urheilua ja matkustaa.

      Pituudella tai hiusten pituudella ei niin väliä, ruumiinrakenne voi olla myös vähän pyöreä. Monenlaiset naiset viehättävät ja kaikkein tärkeintä on hyvä sydän ja se, että synkkaa.

      • 201333

        Löysit mut! :)


    • alison_

      Femme femme femme femme femme, terveisin femme;)

    • kahen vaan

      mun mielestä se on hiton tärkeetä,että se on nainen ja voishan siinä ollanna vähän
      justiinaa.:D

    • 100happydays

      Tummat piirteet on mun mieleen ihan erityisesti mutta en ole ehdoton. Huumorintajua ja pilkettä pitää olla sekä sopivasti itsevarmuutta. Tyylillä ei niin väliä kunhan on jonkinsortin tyyli mitä kantaa kunnialla. Suoraselkäisyys ja aitous sekä selkeästi nähtävillä että viihtyy itsensä kanssa ihan itsessään ja huolehtii itsestään.
      Ite oon tällänen urheilullinen, sopivan lihaksikas, hieman androgyynin ja poikamaisen välimaastosta mutta selkeesti erottaa tytöksi ;)

      • tennarityttö

        Kelpais =)


    • mistämullenainen

      Ei supernaisellinen, muttei supermaskuliininenkaan. Ehkä androgyyni? Pitää kuitenkin tunnistaa naiseksi :) ja oon huomannut että ihastun mustahiuksisiin naisiin :D ja melko lyhythiuksisiin, tai että on sivusiiliä tms. Itse oon enemmän naisellinen kuin maskuliininen, mutten mekkoihmisiä. Käytän sekä naisten farkkuja että boyfriend-mallisia, ja mulla on tällä hetkellä ihan pitkät ruskeat hiukset ilman sivusiilivirityksiä. Sellainenkin on kyllä ollut ja hiuksia värjäsin mustiksi muutaman vuoden ajan. Haen ehkä hieman maskuliinisempaa versiota omasta tyylistäni? :D mutta ärsyttää kun oon bi eikä monikaan edes tiedä sitä tai luulee heteroksi, koska oon seurustellut vaan miesten kanssa:( koskaan ei oo nainen tullut baarissakaan juttelemaan sillä mielellä! höh.

    • m.h1

      Öö en voisi toivoa mitään naisesta ,mutta vaaleasta tummaan nainen ja yleensä söpö,suloinen ja kaunis. Siis femmeistä ja vähän poikamainen saa olla. Hiuksen pituus ei ole minulle väliä. Hymy on vastustamaton :-). Värjätyt hiukset käy kyllä. Hoikasta muutaman kiloon liikaa. En osaa vielä tarkemmin muuta enempää sanoa.
      Oon lesbo.Minulla lyhyemmät hiukset lähellä keskiruskealta (luonnonkiharat oikeasti) ja lasit. Minulla on molempien korvissa kumpikin korvakorut 2 2. Näytän aika nuorekkaalta ja sporttiselta. Joskus saatan tyrmäävältä tai tyylikkäältä. Oon 166cm ja n.72 kg mut tavoitan vielä tippua kilot pois. Käytän yleensä farkkuja (slim ja boyfriend-malleja).

    • naapina

      Naisellisen poikamaiset,urheilullinen tyyli vaikkei urheiluhullu olisikaan. Rento look ehdottimasti. Itse jotain sieltä naisellinen-rento-akselilta.

    • kovat vaatimukset-86

      Tavallinen suomalainen nainen.

    • justsomethoughts

      Vaikea määritellä tyyppiä, mutta useimmiten viehättää nainen, jonka luonne tosiaan on naisen( if you know what I mean ) ja ulkonäössä viehättää aina jotkin jännät piirteet, kuten perusilme, hiukset, kasvojenpiirteet. Ja sisällä on myös hyvä asua kapinahenkeä.

    • -reddari-

      Nainen, joka on persoonallinen ja rohkeasti omaitsensä on ainut määritelmäni naismaulleni, koska on tullut ihastuttua ihannlaidasta laitaan super femmeihin ja hieman poikamaisiinkin.

    • MissEe

      Mulle juuri oikea. Hyvät mahikset on tummalla, urheilullisella, rennolla, huolehtivalla, hajamielisellä ja älykköä arvostavalla vähän poikamaisella naisella. Myös se, että hoitaa oman työnsä hyvin tuntuu kivalle arjessa, juhlassa taas se, että huolehtii itsestään ja pukeutuu kivasti. Unelmani löysin jokin aika sitten

    • amla19

      Urheilullinen tumma tai vaalea ehkä mielummin pitkillä/polkkatukka hiuksilla :) tyttömäinen ja spontaani. Jos bongasit itses niin kikkaa amla19 :)

    • 15+13

      suunnilleen yhtä pitkä kuin mä, ei hiuksil oo väliä mutta kunhan on pitkät, tosi tyttömäinen pitää olla haha

      • hehheeeehheeeeeeehheeeee

        Haha.


    • femmeL

      Naisellisista :) mekot, korkkarit, pitkä blondi tukka!

    • blue.eyed.blonde

      Täytyy myöntää että minua kiinnostavat eniten sellaiset tyyliltään poikamaisemmat naiset. Ei liian maskuliiniset, mutta hieman. Pituutta saisi löytyä suunnilleen saman verran kuin minulla ja ruumiinrakenne saisi olla normaali. Luonteen puolella saisi olla seuraavanlaisia ominaisuuksia; rehellisyyttä, keskustelukykyä, luotettavuutta, tasapainoisuutta ja sitä että tykkää antaa toiselle paljon huomiota ja hellyyttä. Ja että olis alkoholin kanssa maltillinen, ettei jois kamalasti. Ikää saisi olla välillä 21-30. Itse olen 170cm sinisilmäinen blondi Savosta, joka on ruumiinrakenteeltaan normaali ja luonteeltaan eloisa, luotettava, uskollinen ja aikaansaava. Tyyliltäni olen kai jotain sekava-luokkaa(lempivaatteeni on farkut ja t-paita), mutta luonteeltani ehkä kuitenkin hieman enemmän femme(tykkään meikeistä, kynsisistä ja hiuksien laitosta) pienillä rokkipiirteillä. Omistan muutaman lävistyksen ja tatskan ja tykkään hienoista autoista vaikken mitään niiden päälle ymmärräkään.

      • jksov

        Sä kuulostat niin hyvältä. :D


      • blue.eyed.blonde

        Aih, niinkö? :D
        Minkäslainen sieltä löytyy?


    • dam.....

      Voi hitsi, ei taida meille femmeillä olla vientiä..

      Jos puhutaan puhtaasti hieman ulkoisemmista seikoista, tykkään pitkähiuksisesta naisesta, joka on naisellinen, mutta jolla on silti asennetta ja määrätietoisuutta. Saa ottaa välillä ohjat, vaikka suhteesta tasa-arvoa kaipaankin. Siniset tai vihreät tai ruskeat silmät, joissa syvyyttä..

      • kylläriittää

        Ja pyh! Kyllä femmeillä riittää ihan tarpeeksi vientiä! Ihan on asennekysymys.


    • 75674457

      Heh, puolet tälle palstalle kirjoittavista lesboista voisi samantien vaikka tatuoida otsaansa "internalized misogyny"

    • Mada

      Ehdottomasti Femmet. Olen kyllä itsekin sitä tyyppiä, mutta silti jotenkin miesmäinen nainen on jotenkin vaan outo ja tuntuu vaan kummalta miksi, nainen haluaa vieläpä vapaa ehtoisesti näyttää mieheltä, vaikka ei itsekkään ole miehistä kiinnostunut tai tunne mieltymystä miehiä kohtaan.Tykkään hameeseen tai mekkoon tai tiukkoihin farkkuihin pukeutuvista meikkaavista,korkokenkiin pukeutuvista,oikein kunnolla naisellisuuttaan korostavista naisista. Ja ehkä vähän enemmän tummista.

      • Aööööölå

        " nainen haluaa vieläpä vapaa ehtoisesti näyttää mieheltä, vaikka ei itsekkään ole miehistä kiinnostunut tai tunne mieltymystä miehiä kohtaan."

        Vaihdetan nainen sana , sanaan mies.

        Maalaisjärki lienee vastaus. Kuka haluaa iho-ongelmia ja allergioita meikeistä.
        Käyttää epäterveellisiä jalkineita.
        Kulkee pakkasessa liian vähissä vaatteissa..kuunnella seksistisiä kommentteja..


    • Mada

      No siis tottakai onhan Se jokaisen oma valinta miltä haluaa näyttää eikä mulla ole mitään sitä vastaan. Mutta ajatteleepa sitä, että on myös niitä, jotka haluaa käyttää korkkareita, ja meikata ja jopa nauttii siitä. Sitäpaitsi kaikki ei saa allergia oireita meikeistä ja niitä on saatavilla myös allergikoille valmistettuja meikkejä.Sanoin vaan oman makuni naisten suhteen. Ja olen edelleen samaa mieltä että on Se minun mielestäni jotenkin nurinkurista, jos naisista kiinnostunut nainen tuntee mieltymystä miehekkään oloisiin naisiin tai näyttää mieheltä ja käyttäytyy jätkämäisesti. Kyllä Se on minun mielestäni jotenkin ristiriitaisista. Mutta toki siitä vaan kukin tyylillään.

      • pxpxpx

        Tietysti, jos sen ajattelee stereotypisesti, tai siten kuinka meitä on aina opetettu minkälaiset naiset täytyy olla ja minkälaiset miehet pitää olla.
        Ne ominaisuudet sekoitettuna yksilöissä voivat vaikuttaa oudoilta ja ristiriitaisilta. Varsinkin jos se ihminen on "tavallisen" naisen tai miehen kanssa, on lesbo tai ei.


      • 2queens

        On aika asenteellista Mada. ...et pelkästään sanonut mikä sun oma maku on vaan myös kritisoit muita ihmisiä.

        Homo/bi/trans/hetero nainen on aina nainen, vaikka pukeutuisi mihin. Joskus se on niin, että jotkut (huom! jotkut) dominoivammat LGBT naiset haluavat pukeutua vaatteisiin, jotka meidän yhteiskunnassa mielletään usein historian vaikutuksesta vastakkaisen sukupuolen vaatteiksi. Usein he ovat homoja. Se on jonkun identiteetti eikä siinä ei ole mitään outoa. Eikä ole olemassa mitään "tavallista naista". Sinä komppaat tätä satoja vuosia vanhaa stereotypiaa, että meidän pitäisi olla kaikkien ns. "hameväkeä", koska kaikki muu on "outoa".

        Koen itseni myös femmeksi, mutta se ei tarkoita että muiden pitää ilmaista itseään samalla tavalla. Se ei tarkoita, että mun tyttöystävän pitää olla jotain muuta kuin itsensä ollakseen "oikea" nainen ja tykätäkseen toisista naisista. Hän on 100% homo ja nainen ihan kuin minäkin (hän muuten hymyilee tässä vieressä). Hän on todella ihana ja kaunis nainen, vaikka ei halua laittaa mekkoa päälle, kun me mennään naimisiin. Ei kannata sulkea sydäntä erilaisuudelta, koska sitä ei koskaan tiedä kehen sitä lopulta tykästyy tai rakastuu.

        Se on ihme juttu tällä palstalla, että ihmiset usein vaan sanoo mitä sylki suuhun tuo. Tietysti, kun ollaan ilman omaa kuvaa ja henk. koht. tietoja, moni ajattelee että voi sanoa ihan mitä vain. ME ollaan vähemmistö, mikä tarkoittaa että meidän pitäisi tukea toisiamme. Tukeminen tarkoittaa sitä, että vaikka jokin on itselle vierasta niin yritetään ymmärtää. LGBT on sitä, että saa olla oma itsensä. Mikä pätee myös sinun kohdalla Mada. Mada saa pukeutua miten haluaa eikä häntä saa kritisoida käytti hän meikkiä tai ei. Se ei ole fiksua käytöstä keneltäkään eikä oikein missään nimessä. Mielipiteet on asia erikseen, mutta ne voi ilmaista loukkaamatta muita ihmisiä. Meillä kaikilla on erilainen maku ja se on hieno asia.

        Mun tyttöystävä kommentoi, että: " On hyvä myös muistaa, että tämä on suomi24, ei oikea elämä."

        Niin, mulle oli tärkeää sanoa tämä, koska tiedän, että täällä liikkuu todella nuoria tyttöjä meidän vähän vanhempien seassa lukemassa mistä täällä oikein puhutaan. En halua, että kukaan tuntee, että heidän naiseutta arvostellaan jollain "kriteereillä", kuten ulkonäöllä ja vaatteilla. Ei ole olemassa mitään oikeaa tai väärää tapaa olla nainen. Ei ainakaan meille kahdelle.

        T. 2 parikymppistä Turusta


      • Vainfemmetkelpaa

        Jokaisella on oikeus pitää vain femmeistä ja jokaisella on myös oikeus sanoa se ääneen, että pitää vain femmeistä. Jokaisella on oikeus pukeutua miten haluaa (myös femmeillä), mutta jokaisella on oikeus tykätä siitä mistä tykkää. Näin ollen naisellisilla on myös oikeus pitää vain naisellisista ja sanoa se ääneen. Ketään femmeä ei voi pakottaa pitämään maskuliinisista. Te kaikki, jotka kirjoitatte, että kuitenkin femmeistä pitävät lopulta rakastuvat maskuliiniseen naiseen tai pelkkään sisäiseen olemukseen ( tällöinhän lesbo voisi rakastua mieheen ja sitäpaitsi ihminen rakastuu kokonaisuuteen, ei vain sisäiseen olemukseen. Sisäinen olemus huokuu myös väistämättä ulkoiseen olemukseen halusi sitä tai ei) ensinnäkin vähättelette muiden mieltymyksiä ja toiseksi ette kunnioita muiden mieltymyksiä sekä syyllistytty itse aivopesuun. Se on vähän sama kuin sanoisi lesbolle, että kyllä sä kuitenkin lopulta rakastut mieheen ja tuo lesbous on vain ohimenevää tai vähättelette mieshomoa ja yritätte tuppuutta sille naista. Kun joku sen kirjoittaa tällä palstalla, löytyy aina joku, joka vetää asiasta herneet nenään. Se nyt vaan on niin, että jokaisella on oma maku ja sitä pitäisi kunnioittaa. On naisellisia lesboja, jotka rakastuvat ja kiihottuvat vain naisellisista naisista. Tunnen tälläistä monia ja olen itsekin sellainen. Maskuliininen nainen ei vain miellytä silmää millään tavalla eikä kiihota tippaakaan, ei nuoruudessa eikä aikuisuudessa. Se mieltymys voi vaihdella tai sitten ei. On lesboja, jolla tämä samanlainen mieltymys säilyy läpi elämän eli aina koko elämän pitää vain ja ainoastaan naisellisista naisista, mutta se ei ole muiden tehtävä tuputtaa heille maskuliinisia naisia. Näin voi olla myös maskuliinisilla naisilla. Aina ei tarvitse suhteen tai ihastuksen olla niin, että toinen on maskuliini ja toinen femme. Voi olla femme-femme- pareja tai maskuliini- maskuliini-pareja, tulee aina olemaan, hyväksyisitpä sen tai et. Jokaisella on myös oikeus asettaa omia kriteerejä suhteelle ja kumppanille. On aikamoista toisen aliarviointia ja vähättelyä väittää muuta. Samalla kun yritätte toitottaa muiden hyväksymistä, kuitenkin tuputatte rakastumaan maskuliinisiin tai pelkkään sisäiseen olemukseen. Tässä on ristiriita, ette itse kykene hyväksymään naisellisia lesboja, jotka pitävät vain naisellisista. Ette ymmärrä, että on lesboja, jotka tietävät mitä haluavat. Jos se ottaa jonkun luonnon päälle, että kaikki eivät pidä maskuliinisista naisista, se on sen ihmisen ongelma. Henkilöllä on poikkeuksellisen huono itsetunto. Jos siis et voi hyväksyä vain naisellisista naisista pitäviä naisellisia naisia, sinulla on ongelmia itsetuntosi kanssa. Mielestäsi se on siis sinulta pois jos joku naisellinen pitää vain naisellisista koko elämänsä ajan.


      • todisteluntarve

        Jankuti jankuti


      • Vainfemmetkelpaa kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus pitää vain femmeistä ja jokaisella on myös oikeus sanoa se ääneen, että pitää vain femmeistä. Jokaisella on oikeus pukeutua miten haluaa (myös femmeillä), mutta jokaisella on oikeus tykätä siitä mistä tykkää. Näin ollen naisellisilla on myös oikeus pitää vain naisellisista ja sanoa se ääneen. Ketään femmeä ei voi pakottaa pitämään maskuliinisista. Te kaikki, jotka kirjoitatte, että kuitenkin femmeistä pitävät lopulta rakastuvat maskuliiniseen naiseen tai pelkkään sisäiseen olemukseen ( tällöinhän lesbo voisi rakastua mieheen ja sitäpaitsi ihminen rakastuu kokonaisuuteen, ei vain sisäiseen olemukseen. Sisäinen olemus huokuu myös väistämättä ulkoiseen olemukseen halusi sitä tai ei) ensinnäkin vähättelette muiden mieltymyksiä ja toiseksi ette kunnioita muiden mieltymyksiä sekä syyllistytty itse aivopesuun. Se on vähän sama kuin sanoisi lesbolle, että kyllä sä kuitenkin lopulta rakastut mieheen ja tuo lesbous on vain ohimenevää tai vähättelette mieshomoa ja yritätte tuppuutta sille naista. Kun joku sen kirjoittaa tällä palstalla, löytyy aina joku, joka vetää asiasta herneet nenään. Se nyt vaan on niin, että jokaisella on oma maku ja sitä pitäisi kunnioittaa. On naisellisia lesboja, jotka rakastuvat ja kiihottuvat vain naisellisista naisista. Tunnen tälläistä monia ja olen itsekin sellainen. Maskuliininen nainen ei vain miellytä silmää millään tavalla eikä kiihota tippaakaan, ei nuoruudessa eikä aikuisuudessa. Se mieltymys voi vaihdella tai sitten ei. On lesboja, jolla tämä samanlainen mieltymys säilyy läpi elämän eli aina koko elämän pitää vain ja ainoastaan naisellisista naisista, mutta se ei ole muiden tehtävä tuputtaa heille maskuliinisia naisia. Näin voi olla myös maskuliinisilla naisilla. Aina ei tarvitse suhteen tai ihastuksen olla niin, että toinen on maskuliini ja toinen femme. Voi olla femme-femme- pareja tai maskuliini- maskuliini-pareja, tulee aina olemaan, hyväksyisitpä sen tai et. Jokaisella on myös oikeus asettaa omia kriteerejä suhteelle ja kumppanille. On aikamoista toisen aliarviointia ja vähättelyä väittää muuta. Samalla kun yritätte toitottaa muiden hyväksymistä, kuitenkin tuputatte rakastumaan maskuliinisiin tai pelkkään sisäiseen olemukseen. Tässä on ristiriita, ette itse kykene hyväksymään naisellisia lesboja, jotka pitävät vain naisellisista. Ette ymmärrä, että on lesboja, jotka tietävät mitä haluavat. Jos se ottaa jonkun luonnon päälle, että kaikki eivät pidä maskuliinisista naisista, se on sen ihmisen ongelma. Henkilöllä on poikkeuksellisen huono itsetunto. Jos siis et voi hyväksyä vain naisellisista naisista pitäviä naisellisia naisia, sinulla on ongelmia itsetuntosi kanssa. Mielestäsi se on siis sinulta pois jos joku naisellinen pitää vain naisellisista koko elämänsä ajan.

        En ole kyllä yhdenkään butchin täällä haukkuvan femmejä, kyllä kaikki on alkanut femmien sanomista ajattelemattomista mielipiteistä.
        Jos on itse femme ja tykkää femmeistä niin miksi pitää vielä jatkaa ja alkaa morkkaamaan butcheja kuinka vastenmielisiä ne on, antaisitte vaan olla. Tuskin ketään butchia siinä vaiheessa kiinnostaa, vai pelkääkö femmet sitä, että tulee butch joka alkaa muokkaamaan samankaltaiseksi, tuskin!


      • väännetäänrautalangasta
        azeriel kirjoitti:

        En ole kyllä yhdenkään butchin täällä haukkuvan femmejä, kyllä kaikki on alkanut femmien sanomista ajattelemattomista mielipiteistä.
        Jos on itse femme ja tykkää femmeistä niin miksi pitää vielä jatkaa ja alkaa morkkaamaan butcheja kuinka vastenmielisiä ne on, antaisitte vaan olla. Tuskin ketään butchia siinä vaiheessa kiinnostaa, vai pelkääkö femmet sitä, että tulee butch joka alkaa muokkaamaan samankaltaiseksi, tuskin!

        No, jos vaikka joku butch ihmettelee kun vientiä ei vaan näytä löytyvän. Pitääkö sitä nyt niin rautalangasta vääntää muutenkaan?

        Itsekin muuten Azeriel jatkat tätä samaa asiaa täällä useammassa ketjussa, mitä jos itse antaisit myös asian vain olla. Eihän se sinulta pitäisi olla pois, että joku femme tykkää vain femmeistä ja vieläpä sen sanoo ääneen tai kirjoittaa sen tänne, vai mitä?


      • jankuti

        Jankuti jankuti


      • väännetäänrautalangasta kirjoitti:

        No, jos vaikka joku butch ihmettelee kun vientiä ei vaan näytä löytyvän. Pitääkö sitä nyt niin rautalangasta vääntää muutenkaan?

        Itsekin muuten Azeriel jatkat tätä samaa asiaa täällä useammassa ketjussa, mitä jos itse antaisit myös asian vain olla. Eihän se sinulta pitäisi olla pois, että joku femme tykkää vain femmeistä ja vieläpä sen sanoo ääneen tai kirjoittaa sen tänne, vai mitä?

        Musta tuntuu, että niillä enemmän on vientiä kuin esimerkiksi sulla! :) *ojentaa rautalangan takaisin*


      • 2queens kirjoitti:

        On aika asenteellista Mada. ...et pelkästään sanonut mikä sun oma maku on vaan myös kritisoit muita ihmisiä.

        Homo/bi/trans/hetero nainen on aina nainen, vaikka pukeutuisi mihin. Joskus se on niin, että jotkut (huom! jotkut) dominoivammat LGBT naiset haluavat pukeutua vaatteisiin, jotka meidän yhteiskunnassa mielletään usein historian vaikutuksesta vastakkaisen sukupuolen vaatteiksi. Usein he ovat homoja. Se on jonkun identiteetti eikä siinä ei ole mitään outoa. Eikä ole olemassa mitään "tavallista naista". Sinä komppaat tätä satoja vuosia vanhaa stereotypiaa, että meidän pitäisi olla kaikkien ns. "hameväkeä", koska kaikki muu on "outoa".

        Koen itseni myös femmeksi, mutta se ei tarkoita että muiden pitää ilmaista itseään samalla tavalla. Se ei tarkoita, että mun tyttöystävän pitää olla jotain muuta kuin itsensä ollakseen "oikea" nainen ja tykätäkseen toisista naisista. Hän on 100% homo ja nainen ihan kuin minäkin (hän muuten hymyilee tässä vieressä). Hän on todella ihana ja kaunis nainen, vaikka ei halua laittaa mekkoa päälle, kun me mennään naimisiin. Ei kannata sulkea sydäntä erilaisuudelta, koska sitä ei koskaan tiedä kehen sitä lopulta tykästyy tai rakastuu.

        Se on ihme juttu tällä palstalla, että ihmiset usein vaan sanoo mitä sylki suuhun tuo. Tietysti, kun ollaan ilman omaa kuvaa ja henk. koht. tietoja, moni ajattelee että voi sanoa ihan mitä vain. ME ollaan vähemmistö, mikä tarkoittaa että meidän pitäisi tukea toisiamme. Tukeminen tarkoittaa sitä, että vaikka jokin on itselle vierasta niin yritetään ymmärtää. LGBT on sitä, että saa olla oma itsensä. Mikä pätee myös sinun kohdalla Mada. Mada saa pukeutua miten haluaa eikä häntä saa kritisoida käytti hän meikkiä tai ei. Se ei ole fiksua käytöstä keneltäkään eikä oikein missään nimessä. Mielipiteet on asia erikseen, mutta ne voi ilmaista loukkaamatta muita ihmisiä. Meillä kaikilla on erilainen maku ja se on hieno asia.

        Mun tyttöystävä kommentoi, että: " On hyvä myös muistaa, että tämä on suomi24, ei oikea elämä."

        Niin, mulle oli tärkeää sanoa tämä, koska tiedän, että täällä liikkuu todella nuoria tyttöjä meidän vähän vanhempien seassa lukemassa mistä täällä oikein puhutaan. En halua, että kukaan tuntee, että heidän naiseutta arvostellaan jollain "kriteereillä", kuten ulkonäöllä ja vaatteilla. Ei ole olemassa mitään oikeaa tai väärää tapaa olla nainen. Ei ainakaan meille kahdelle.

        T. 2 parikymppistä Turusta

        *Iso Peukutus*


      • 2queens kirjoitti:

        On aika asenteellista Mada. ...et pelkästään sanonut mikä sun oma maku on vaan myös kritisoit muita ihmisiä.

        Homo/bi/trans/hetero nainen on aina nainen, vaikka pukeutuisi mihin. Joskus se on niin, että jotkut (huom! jotkut) dominoivammat LGBT naiset haluavat pukeutua vaatteisiin, jotka meidän yhteiskunnassa mielletään usein historian vaikutuksesta vastakkaisen sukupuolen vaatteiksi. Usein he ovat homoja. Se on jonkun identiteetti eikä siinä ei ole mitään outoa. Eikä ole olemassa mitään "tavallista naista". Sinä komppaat tätä satoja vuosia vanhaa stereotypiaa, että meidän pitäisi olla kaikkien ns. "hameväkeä", koska kaikki muu on "outoa".

        Koen itseni myös femmeksi, mutta se ei tarkoita että muiden pitää ilmaista itseään samalla tavalla. Se ei tarkoita, että mun tyttöystävän pitää olla jotain muuta kuin itsensä ollakseen "oikea" nainen ja tykätäkseen toisista naisista. Hän on 100% homo ja nainen ihan kuin minäkin (hän muuten hymyilee tässä vieressä). Hän on todella ihana ja kaunis nainen, vaikka ei halua laittaa mekkoa päälle, kun me mennään naimisiin. Ei kannata sulkea sydäntä erilaisuudelta, koska sitä ei koskaan tiedä kehen sitä lopulta tykästyy tai rakastuu.

        Se on ihme juttu tällä palstalla, että ihmiset usein vaan sanoo mitä sylki suuhun tuo. Tietysti, kun ollaan ilman omaa kuvaa ja henk. koht. tietoja, moni ajattelee että voi sanoa ihan mitä vain. ME ollaan vähemmistö, mikä tarkoittaa että meidän pitäisi tukea toisiamme. Tukeminen tarkoittaa sitä, että vaikka jokin on itselle vierasta niin yritetään ymmärtää. LGBT on sitä, että saa olla oma itsensä. Mikä pätee myös sinun kohdalla Mada. Mada saa pukeutua miten haluaa eikä häntä saa kritisoida käytti hän meikkiä tai ei. Se ei ole fiksua käytöstä keneltäkään eikä oikein missään nimessä. Mielipiteet on asia erikseen, mutta ne voi ilmaista loukkaamatta muita ihmisiä. Meillä kaikilla on erilainen maku ja se on hieno asia.

        Mun tyttöystävä kommentoi, että: " On hyvä myös muistaa, että tämä on suomi24, ei oikea elämä."

        Niin, mulle oli tärkeää sanoa tämä, koska tiedän, että täällä liikkuu todella nuoria tyttöjä meidän vähän vanhempien seassa lukemassa mistä täällä oikein puhutaan. En halua, että kukaan tuntee, että heidän naiseutta arvostellaan jollain "kriteereillä", kuten ulkonäöllä ja vaatteilla. Ei ole olemassa mitään oikeaa tai väärää tapaa olla nainen. Ei ainakaan meille kahdelle.

        T. 2 parikymppistä Turusta

        *Iso Peukutus*


      • peepeepee
        azeriel kirjoitti:

        *Iso Peukutus*

        Olen tuota aikasempaasi asiaa jaksanut mainita äällä myös joskus.
        Täysin ok kertoa mieltymyksensä, eikä sitä tarvitse puolustella, mutta en ymmärrä sitä käsittämätöntä dissausta toisenlaisia kohtaan samassa kommentissa.

        Kyllä, minäkin satun tykkäämään vain tietynlaisista naisista, mutta ei tule mieleen alkaa haukkua niitä joihin ei tunteet värähtele.


    • oletihanatiedäthänsen

      Ulkoisesti unelmieni nainen olisi urheilullinen, pitkä (yli 170cm) ja aavistuksen poikamainen "sporty dyke". Hiusten pituudella ei esimerkiksi mitään väliä, mutta olemus mielellään rento, energinen ja tasapainoinen. Minun on vaikea vastustaa nörtähtäviä (tiede, pelit) urheilijoita, jotka ovat kaiken lisäksi hauskoja ja "koskettelevia". Ihannenaiseni olisi tietysti myös ajatteleva, keskusteleva ja avarakatseinen älykäs romantikko.

      • snowww

        Haha tää on niiiiiin minä!! :D


      • oletihanatiedäthänsen
        snowww kirjoitti:

        Haha tää on niiiiiin minä!! :D

        Napakymppi! :D Jos satut pitämään melko femmestä, urheiluun sopivasti hurahtaneesta 30-vuotiaasta dokkarinörtistä, niin meidän varmaan pitäisi mennä treffeille.


      • snowww

        Haha joo todellakin deitit! :D Mistä päin olet?


    • kierukkamiehillekki

      semmone itteesä rakastava, ettei tartte hernesavottaa lähtee joka sanomisesta,ku on sitte aika herkäs lähtee kaikkee. ei tietty haukku sanoja. ei haittaa, jos o vähä kertyny, mut hymyn tarttis olla herkäs, ettei sitä tarvii teipata siihe asentoo. jättitissit ei oo plussaa, vaik luulis. pari semmostaki ollu jonku aikaa ja kyl tommoset vähä pienemmät o kivammat. tumma tai vaalee iha sama. sohvaperuna saa mun puolesta itää siinä mis on. kaikkie kans ku tulee toimee eikä anna häiritä, mitä mieltä joku on niistä saa..na kalliista verhoista jotka just osti, nii juu.
      iälläkää ei nii välii. viimeks oli kyl liia nuori. ei siin muute,mut vanhuste kans siin vääntöö tulee pitempiaikasessa.
      ruoasta täytyy tykätä kans ja sen tekemisestä. kyl se täytyy olla juu.
      ja merestä sais tykätä kans.

    • ikkremimiN

      Itsekkin kirjoitan tänne aina siinä toivossa, että jos vaikka edes vahingossa löyäisi jonkun. :/ ;)

      Anygays, itse olen feminiininen ja pidän maskuliinisen puoleisista naisista. hauskoista, ystävällisistä, romanttisista, huomaavaisista, vahvoista, herkistä, uskollisista, ulospäinsuuntautuvista, vakaa-luontoisista... Henkinen sukupuoli miehen, vartalo naisen. Minusta ihmiset jotka ovat kokeneet kovia elämässään ja siitä selvinneet ovat todella viehättäviä. Naisessa tulisi olla yhtälailla herkkyyttä kuin kovuuttakin. Ja sitten - olen varmaan vähän outo - mutta jotkut pienet vammat on tosi söpöjä. :> Se on varmaan se oma hoivavietti joka puskee päälle. Itse elän aika omien sääntöjeni mukaan, joten olisi hyvä jos toinen olisi myös saman mielinen... Ripaus anarkiaa.

    • letsgodrivetheroute66

      Oon itse ylipainoinen mutta nykyään tosi aktiivinen (treenaan useita kertoja viikossa).
      Oon sinut itseni kanssa, mutta joskus silti mietin että haluaako kukaan pullukkaa (toistaiseksi;)) tyttöystävää.
      Oon naisellinen, hauska ja omasta mielestäni upea positiivinen nuori nainen.
      Haluaisin oman rakkaan, jonka kanssa treenata, katsella leffoja, ja nähdä maailmaa.
      Haluan sen maha-täynnä-perhosia-tunteen. Haluan rakastua uudelleen niin kovaa että se melkein sattuu ja ennen kaikkea haluan vain jonkun kenen syliin käpertyä viini lasillisen kanssa.
      Uskon että kyllä se mun nainen vielä joku päivä tulee vastaan, en vaan jaksa enään odottaa <3

      • tak.su

        Älä huoli, ei rakkaudella ole mitään tekemistä ulkoisten seikkojen kanssa, Näkeehän sen, että tuolla on vaikka minkä näköistä pariutunutta tallaajaa. Ja niinkuin joku viisas sanoi, niin ihminen rakastuu siihen "näkymättömään johonkin", eikä niinkään ulkonäköön tai edes listaan ominaisuuksia.

        Itsetuntoaan ei kannata rakentaa ulkonäön varaan, koska olethan paljon muutakin. Todellinen itsetunto ei katoa muutamasta tai edes sadasta lisäkilosta. On okei haluta huolehtia itsestään, mutta sen pitäisi tulla puhtaasta halusta antaa parasta itselleen. Liikaa näkee sitä, että ihmisen itsetunto kohoaa treenatessa vain siitä syystä että vihdoinkin sopii yhteiskunnan raameihin ja sitten pitää jokapäivä postittaa facebookiin niitä treenikuvia, että kattokaa nyt kun oon niin hemaseva... vaikka todellisuudessa sisimmässään nämä ihmiset eivät koskaan tunne olevansa tarpeeksi hyviä. Itsetunnon voi saada kohdilleen vaan sisältäpäin. Tämä näin varoituksen sanasena. :) Älä siis oleta, että kaikki on automaattisesti hyvin sitten kun pääset eroon liikakiloistasi.

        Itse olen hoikka ja urheilullinen sekä kauniiksi sanottu, mutta en ole parisuhde rintamalla sen kummempi kuin sinäkään. Itseasiassa olen täysi nollanpyöryläinen. Ulkonäkö ei ratkaise tässä asiassa vaan kaikki mitä ihminen elämässään kokee tulee paljon syvemmältä.


    • ykaks

      Normaalipainoinen tai hoikka. Androgyyni ja hiukan rock. Sen verran pitkä etten tunne itseäni valtavaksi (170cm pitkä olen). Ulkonäössä jotain mikä saa huomion ja usein hymy tai tietty katse saa lopullisesti jalat alta. Luonteessa ripaus anarkiaa ja sopivasti rakkautta.
      Todellisuudessa ei se ole niin justiinsa kunhan tuo hymy on kohdillaan ja persoona hurmaa.

    • Mjonic123

      Naisellinen,hyvän näköinen,165-170cm,hoikka/normaali,35-40v,tumma,viisas,huumorintajuinen,savuton.Löytyykö jostain?
      Tarjolla olisi poikamainen,huumorilla varustettu,vapaa 40v.Harvoin tarjolla :).

    • kumppanuus

      Pitkät (itse 163 cm), liikunnalliset ja luonnolliset naiset viehättävät kovin.
      Puunattuja hame- ja korkkarityttöjä (en ole itsekään) en edes katso "sillä silmällä".
      Savuttomuus (itsekin olen) ja muutenkin suht terveelliset elämäntavat ovat tärkeitä.
      Tiedät mitä haluat ja olet valmis asettumaan aloillesi, eli oikeasti viihdyt myös kotona yhdessä.
      Iältäsi saisit olla suht samaa ikää, eli n. 30-40-vuotias (itse tältä väliltä).
      Parisuhdetta ajatellen toki sisin on kaikista tärkeintä. Sellainen tasapainoinen, elämänmyönteinen, luotettava ja luonnollinen nainen olisi unelmani :)

    • Sweet_Lolita999kik

      Minua vetää puoleensa tyttömäiset ja kauniit sekä fiksut naiset. Tässä vaatimuslista:

      - naisellinen, niinku mä
      - innostunut lolita-tyylistä, kuten minä
      - hyväksyy että olen uskovainen
      - aivot
      - kiltti ja ystävällinen, eikä suutu helposti
      - ei hylkää mua mun huonon itsetunnon takia
      - mielellään uskovainen myös
      - rauhallinen
      - 15-17v, ite oon ens syksynä 16v

      Jos tunnistit itsesi kuvauksesta, niin kikkaa: Sweet_Lolita999

      • edellinenkirjoittaja

        Lisäystä:
        - olisit täysin raitis, et joisi ollenkaan, tupaikoisi ollenkaan etkä myöskään olisi mikään huumehörhö


    • kolmepluskolme

      Muhun on pinnallisesti sanottuna yleensä iskenyt mua nuoremmat, pienet ja söpöt femmet joita voin suojella ja olla se ns. maskuliinisempi osapuoli.
      Nyt kuitenkin olen pahasti kusahtanut erääseen henkilöön joka on kaikkea muuta kuin em. ihannetta, eli poikkeuksia löytyy.
      Luonne on joka tapauksessa merkinnyt mulle aina eniten. Pääasia että ajatusmaailmat pelaa hyvin yhteen ja hauskaa on, siinä vaiheessa kaikki muut "kriteerit" voikin unohtaa.

      • tötssy

        Täällä yks ainakin pieni ja söpöksikin sanottu femme. :) Tosin harmi jos sulla on jo joku katsottuna. Ei mahda mitään. Ehkäpä tuo kiinnostuksen kohteesi onkin sisäisesti pientä söpöä femmeä sitten. ;)


    • Kevätsade2015

      Pääni kääntää.. naisellinen, muodokas.. suurinpiirtein samaa pituutta kuin itsekkin.. tykkään hieman täyteläisistä huulista.. molemmat pidempiaikaiset kumppanini ovat olleet ennemminkin tummia..tosin väripurkin kautta välillä vaaleita.. itse kun olen ennemmin kait hiukan poikamainen.. paitsi muodoiltani.. siis tässä ulkoisia.. mutta tykkään jos kumppani osaa keskustella ja elämänarvot ovat samanlaiset.. mutta nyt tuntuu olevan vaikea löytää.. ei taida olla viisarit viritetty oikealle taajuudelle..

    • LostForever

      Sellainen luonteeltaan ja ulkonäöltään poikamainen tyttö, jolla on söpö hymy ja huumorintaju tallella. Mielellään saman pituinen kuin minä (n.170 cm) tai vähän pidempi. Iältään suunnilleen parikymppinen (itse kun täysi-ikäistyn ensi vuonna) ja asuisi Oulun suunnalla. Ja että se kestäisi sitten mun välillä apaattisen, välillä hyperaktiivisen taiteilijaluonteen ja rakastais mua, muuta en pyytäisi...
      Mahdoton yhdistelmä taitaa olla :D

    • Tykkään kai sellasista vähän "poikamaisista" ja ehkä tummista, mutta ei se oikeastaan ole niin tärkeää. Tärkeintä on, että on mahdollisimman paljon oma itsensä ja rento tyyppi, joka ei jaksa vääntää kaikesta ongelmaa. Itse olen suht naisellinen, joskus eksyy jopa mekko päälle. Mutta joo... Eipä ole tullut hirmuisesti etsiskeltyä ja kuten Kevätsade2015 sanoi ne viisarit ei taida olla oikealla taajuudella.

    • mart4

      Ite ei tuu kateltua hirveästi meikattuja ja pienissä vaatteissa kulkevia naisia, vaikka ulkomuodolla ei mun mielestä niin suurta merkitystä olekkaan. Huumorintaju ja se että kemiat kohtaa on kaiken a ja o ;) Ite lyhyet hiukset ja useasti myös boyfriend farkut löytyy ja joku rento paita päällä sekä tennarit, jonkun verran myös harteikas salilla käymisen johdosta.

      • Oonkohan mä edes nähnyt Suomessa tosi meikattuja ja pienissä vaatteissa kulkevia lesboja :) Mutta niin kuin sanoit, ei tuo ulkomuoto ole se mikä vie jalat alta, vaan se koko olemus ja kemia. Sitä on loppujen lopuksi tosi vaikeaa selittää, sitten kun se iskee :) Sitä odotellessa.


    • namnamn

      Femme, jolla on ihanat sinisilmät.

      • eiheinähatuille

        Kiitos ei eloveenatyttöä!


      • iiiiii

        namnamn, kelpaisko tyttö, jolla on kirkkaan siniset silmät, ei kuitenkaan jään väriset, vaan ennemminkin tulta ;)...? mistä päin etsit & minkä ikäistä?
        Täällä oottelen vaan jotakuta, joka sieppais mut kyytiin...


      • namnamn

        Itse oon 18v, etelästä :)


      • iiiiii

        ok, mä oon koht 17 ja Oulun suunnalta...


      • namnamn

        ootko femme siis? :)


      • iiiiii

        (: oon, entä sä?


      • namnamn
        iiiiii kirjoitti:

        (: oon, entä sä?

        No joo, sellanen tyttömäinen. Onko sulla kik?


      • iiiiii

        joo, jos laittaisit sun kikin tähän, nii voin kirjottaa? :)


      • namnamn

        mun kik: namnamn


      • namnamn

        ja voit laittaa viestii koska tahansa iiiiii :)


    • uteliashetero

      Onneksi olen hetero, koska tän listan mukaan lesbot on pinnallisii. Paljon pinnallisempia kuin miehet.

      Tän tyyppisissä ketjuissa miehet aina tuo esiin sen, että sydän on tärkein.

      • asdfghjkliuytrdcvbn

        Lemme laugh.
        Wonder why it has no question mark.


    • juujustnäin

      Olihan tuolla montakin viestiä, jossa sanottiin että ulkonäkö on toissijainen juttu. Sitäpaitsi, kauneus se on aina katsojan silmissä ja visuaalinen on jokainen ihminen kuitenkin koska näköaisti on meillä vahvin. Kyllä olemus ja luonne aina jotenkin heijastuvat myös ulkonäköön. Myös, sinuna käyttäisin hieman aivoja ja miettisin, että kaikki maailman lesbot eivät varmaankaan ole tässä ketjussa. Kaikilla maailman lesboilla ei välttämättä ole edes tietokonetta tai nettiä. Ja vielä: Jos menet tuonne heteropuolelle niin kyllä siellä on kaikenlaista miekkosta kirjottelemassa vaikka mitä. Hetero-chatit täynnä pedofiilejä. Siltikään emme ole sitä mieltä, että jokainen mies on pedofiili tai raiskaaja vaikka sitä tientylaista häiriötä heidän kromosoneissaan esiintyykin.

      • asdfghjkliuytrdcvbn

        Kiitos. (:


    • Miellyttää

      Sinäänsä ulkonäkö on aika triviaali asia, kunhan omaa silmää miellyttää niin ei oo muuten väliä, mut kyllä mä näköjään vähintäänkin vilkaisen toisen kerran (tai kuolaan...) jos tulee vastaan lyhyt, hoikka, lyhyttukkainen mut naisellisen näköinen nainen. :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe