Pitihän se arvata, että ne menee munaaman tän.
Iida sai selville, että hänen isänsä on sukupuolensa korjannut nainen ja tää pikkul*tka alkoi haukkumaan häntä sekopää pervoksi.
Transnainen salkkareissa
110
402
Vastaukset
- Realismia
Noin juuri se tosielämässä menisikin
- Kun minun perheeni
sai tietää, että olen ts nainen, niin mikään ei muuttunut. Elämä jatkui entisiä latujaan. Poikani kanssa lähden parin tunnin kuluttua metsään hakemaan takkapuita täysin sulassa sovussa.
Joten tosielämä voi olla hyvin toisenlaista kuin salkkareissa. - hyvä näin
Kun minun perheeni kirjoitti:
sai tietää, että olen ts nainen, niin mikään ei muuttunut. Elämä jatkui entisiä latujaan. Poikani kanssa lähden parin tunnin kuluttua metsään hakemaan takkapuita täysin sulassa sovussa.
Joten tosielämä voi olla hyvin toisenlaista kuin salkkareissa.Mikään ei muuttunut, eli olet edelleen superiskä?
- Ei mene noin
Todellisuudessa aika harvinaista, useimmiten lähiomaiset hyväksyvät transihmisen. Mutta pitäähän käsikirjoittajan päästä esittämään omaa fobiaansa kun luulee että kaikki ovat samaa mieltä.
Eli tässä kävi juuri niin kuin keväällä epäiltiin ennakkotiedon perusteella. Jonkun transsukupuolisen olisi pitänyt päästä informoimaan käsikirjoittajia ja ohjaajaa jotta olisi saatu todenmukaisempi tilanne. Mutta sehän ei olisi vetänyt yleisöä telkkarin ääreen, nyt saadaan taas muutamaksi viikoksi lisää katsojia seuraamaan mitä tapahtuu. - Tulokp lainkaan
Ei mene noin kirjoitti:
Todellisuudessa aika harvinaista, useimmiten lähiomaiset hyväksyvät transihmisen. Mutta pitäähän käsikirjoittajan päästä esittämään omaa fobiaansa kun luulee että kaikki ovat samaa mieltä.
Eli tässä kävi juuri niin kuin keväällä epäiltiin ennakkotiedon perusteella. Jonkun transsukupuolisen olisi pitänyt päästä informoimaan käsikirjoittajia ja ohjaajaa jotta olisi saatu todenmukaisempi tilanne. Mutta sehän ei olisi vetänyt yleisöä telkkarin ääreen, nyt saadaan taas muutamaksi viikoksi lisää katsojia seuraamaan mitä tapahtuu.rajoittuneessa ajatusmaailmassasi mieleen, että tuo oli vasta alku? Tarina tulee päättymään vielä onnellisesti ja tuo transihminen saa hyväksynnän. Mieti ennenkuin kirjoitat mitään.
Suurimmalla osalla varmasti ensireaktio on varmasti tuo, että oma isä ei olekaan se mitä on luullut hänen olevan. Suurelle osalle transihmisista on käynyt niin, että ei haluta olla missään tekemisissä. - Saruja lapsille
Tulokp lainkaan kirjoitti:
rajoittuneessa ajatusmaailmassasi mieleen, että tuo oli vasta alku? Tarina tulee päättymään vielä onnellisesti ja tuo transihminen saa hyväksynnän. Mieti ennenkuin kirjoitat mitään.
Suurimmalla osalla varmasti ensireaktio on varmasti tuo, että oma isä ei olekaan se mitä on luullut hänen olevan. Suurelle osalle transihmisista on käynyt niin, että ei haluta olla missään tekemisissä.Salkkarit on satua ja niissä on usein onnellinen loppu, koska lapset ei kestä totuutta.
Tosielämä on usein kovasti karumpaa, kuten omista kokemuksistasi hyvin tiedät. - Tiedän sen, että
Saruja lapsille kirjoitti:
Salkkarit on satua ja niissä on usein onnellinen loppu, koska lapset ei kestä totuutta.
Tosielämä on usein kovasti karumpaa, kuten omista kokemuksistasi hyvin tiedät.olen joutunut lääkäreiden taholta todella törkeän rikoksen kohteeksi.
- Tasa puolista
Tiedän sen, että kirjoitti:
olen joutunut lääkäreiden taholta todella törkeän rikoksen kohteeksi.
Lienet omalla käytökselläsi siihenkin myötävaikuttanut.
- Asiantuntija äänessä
Kun minun perheeni kirjoitti:
Joten tosielämä voi olla hyvin toisenlaista kuin salkkareissa.Kaikkien transasioiden asiantuntija taas äänessä.
Kysy mitä vaan, saat vastaukseksi ihan mitä vaan. - Ensin yritin
Tasa puolista kirjoitti:
Lienet omalla käytökselläsi siihenkin myötävaikuttanut.
asiallisesti kertoa millaisen törkeän kohtelun uhriksi jouduin Töölön sairaalassa, mutta sain osakseni vittuilua.
Kun nyt leikkavaat lääkärit lentävät pois viroistaan, niin olen todella vahingoniloinen niitä kohtaan joiden leikkaus siirtyy. - Naamasi tunnetaan
Ensin yritin kirjoitti:
asiallisesti kertoa millaisen törkeän kohtelun uhriksi jouduin Töölön sairaalassa, mutta sain osakseni vittuilua.
Kun nyt leikkavaat lääkärit lentävät pois viroistaan, niin olen todella vahingoniloinen niitä kohtaan joiden leikkaus siirtyy.Varo vaan kun joku näistä lykkäyksen saaneista tulee kadulla vastaan.
- Nou hätä
Naamasi tunnetaan kirjoitti:
Varo vaan kun joku näistä lykkäyksen saaneista tulee kadulla vastaan.
Allu on linnassa. Ainakin vielä toistaiseksi.
- Mitä varomista
Naamasi tunnetaan kirjoitti:
Varo vaan kun joku näistä lykkäyksen saaneista tulee kadulla vastaan.
siinä on jos joku tulee kadulla vastaan?
- uit7t7tr7r7
Nou hätä kirjoitti:
Allu on linnassa. Ainakin vielä toistaiseksi.
Joku toinenkin voi pimahtaa kun ilmoitetaan ettei leikkausta tipu.
- 87yt7rfft7f
Mitä varomista kirjoitti:
siinä on jos joku tulee kadulla vastaan?
Älä ihmettele jos joku sinulle tuntematon vetäisee turpiin ja häviää sen tien.
- Luuletko tosiaan,
87yt7rfft7f kirjoitti:
Älä ihmettele jos joku sinulle tuntematon vetäisee turpiin ja häviää sen tien.
että en osaa takaisin lyödä? Sinikka Suominen on koko sotkun aiheuttanut ja minä saisin siitä syystä turpiini? On sinulla outo oikeustaju. Pärjäät varmasti loistavasti tuolla oikeustajullasi. Syytön ihminen saisi turpiinsa.
Onnea vaan elämääsi. - Mieti sitä
Luuletko tosiaan, kirjoitti:
että en osaa takaisin lyödä? Sinikka Suominen on koko sotkun aiheuttanut ja minä saisin siitä syystä turpiini? On sinulla outo oikeustaju. Pärjäät varmasti loistavasti tuolla oikeustajullasi. Syytön ihminen saisi turpiinsa.
Onnea vaan elämääsi.Josko kukaan muu kun sinä ei usko Suomisen syyllisyyteen, vaan he pitävät sinua syyllisenä jupakkaan. Miksi he siis rankaisisivat Suomista jos heidän mielestään sinä olet syyllinen?
- Mietinhän minä
Mieti sitä kirjoitti:
Josko kukaan muu kun sinä ei usko Suomisen syyllisyyteen, vaan he pitävät sinua syyllisenä jupakkaan. Miksi he siis rankaisisivat Suomista jos heidän mielestään sinä olet syyllinen?
Papereista voi suoraan lukea sen, että Suominen on syyllinen. Mihin jupakkaan minä olisin syyllinen?
- Löytyykö tunnustus?
Mietinhän minä kirjoitti:
Papereista voi suoraan lukea sen, että Suominen on syyllinen. Mihin jupakkaan minä olisin syyllinen?
Onko sinulla käsissäsi oikeuden lainvoimainen päätös jolla Suominen on tuomittu? Tai onko sinulla Suomisen itse vapaaehtoisesti allekirjoittama tunnustus?
Millään muulla paperilla ei ole edes vessapaperin arvoa tässä vaiheessa asiaa. - Kun autosi on
Löytyykö tunnustus? kirjoitti:
Onko sinulla käsissäsi oikeuden lainvoimainen päätös jolla Suominen on tuomittu? Tai onko sinulla Suomisen itse vapaaehtoisesti allekirjoittama tunnustus?
Millään muulla paperilla ei ole edes vessapaperin arvoa tässä vaiheessa asiaa.otettu luvattomasti käyttöön, niin mitään ei ole tapahtunut vaikka autosi löytyy romuksi ajettuna? Käytän taas nimitystä autovaras vaikka korjaatkin asian. Poliisi ei tavoita tuota autovarasta vaikka auto on viety.
Parut surkeana romuna olevan autosi vieressä, mutta mitään ei ole tapahtunut koska ketään ei löydy varkautta tunnustamaan? Vakuutus on sitä mieltä, että mitään korvausta et saa koska tunnustavaa autovarasta ei ole löytynyt.
Vaikka kuinka yrität saada vakuutuskorvausta, niin mitään ei ole tapahtunut koska kukaan ei ole tunnustanut varkautta?
Sinulla on romuksi ajettu auto, mutta sillä ei ole paskankaan arvoa koska varasta ei ole tavoitettu. Minulla sen sijaan on paperit joista Suomisen, Kolehmaisen ja Tukiaisen syyllisyys käy kiistatta selville. - Ole mitä olet
Kun autosi on kirjoitti:
otettu luvattomasti käyttöön, niin mitään ei ole tapahtunut vaikka autosi löytyy romuksi ajettuna? Käytän taas nimitystä autovaras vaikka korjaatkin asian. Poliisi ei tavoita tuota autovarasta vaikka auto on viety.
Parut surkeana romuna olevan autosi vieressä, mutta mitään ei ole tapahtunut koska ketään ei löydy varkautta tunnustamaan? Vakuutus on sitä mieltä, että mitään korvausta et saa koska tunnustavaa autovarasta ei ole löytynyt.
Vaikka kuinka yrität saada vakuutuskorvausta, niin mitään ei ole tapahtunut koska kukaan ei ole tunnustanut varkautta?
Sinulla on romuksi ajettu auto, mutta sillä ei ole paskankaan arvoa koska varasta ei ole tavoitettu. Minulla sen sijaan on paperit joista Suomisen, Kolehmaisen ja Tukiaisen syyllisyys käy kiistatta selville.Sinä iloisesti sotket kaksi erilaista asiaa. Silloin kun konkreettista tavaraa katoaa, on melko perusteltua väittää sen kadonneen varkauden tms rikoksen seurauksena. Se onkin sitten eriasia pystytäänkö joku henkilö osoittamaan rikoksen tekijäksi, vaikka jopa olisit nähnyt hänet itse.
Mutta tässä sinun tapauksessasi ei ole vielä mitään konkreettista osoitusta mistään rikoksesta. Se onko joku tehnyt jotain rangaistavaa selviää vasta myöhemmin, sinun mielipiteesi siinä asiassa on vain yksi mielipide monien joukossa aja sillä ei ole mitään arvoa. Vasta oikeuden päätös on ainoa jolla mitään merkitystä on. - Etkö vieläkään tajua
Ole mitä olet kirjoitti:
Sinä iloisesti sotket kaksi erilaista asiaa. Silloin kun konkreettista tavaraa katoaa, on melko perusteltua väittää sen kadonneen varkauden tms rikoksen seurauksena. Se onkin sitten eriasia pystytäänkö joku henkilö osoittamaan rikoksen tekijäksi, vaikka jopa olisit nähnyt hänet itse.
Mutta tässä sinun tapauksessasi ei ole vielä mitään konkreettista osoitusta mistään rikoksesta. Se onko joku tehnyt jotain rangaistavaa selviää vasta myöhemmin, sinun mielipiteesi siinä asiassa on vain yksi mielipide monien joukossa aja sillä ei ole mitään arvoa. Vasta oikeuden päätös on ainoa jolla mitään merkitystä on.että papereista voi suoraan lukea mitä tässä on tapahtunut. Niistä lukemalla voi saada selville, että mitä Sinikka Suominen on missäkin kohtaa valehdellut.
Paeprit ovat täysin kiistaton todiste. Olet melkoisen tyhmä jos et sitä tajua, että oikeus katsoo kirjallisia todisteita. Suominen ym lääkärit ovat kirjallisesti valehdelleet ja ne pätevät oikeudessa. Jos et tiedä, niin ne ovat virallisia asiakirjoja.
Ei ole kyse pelkästään minun mielipiteestäni vaan lääkäreiden itse esittämistä kirjallisista valheista. - Jankuta mitä haluat
Etkö vieläkään tajua kirjoitti:
että papereista voi suoraan lukea mitä tässä on tapahtunut. Niistä lukemalla voi saada selville, että mitä Sinikka Suominen on missäkin kohtaa valehdellut.
Paeprit ovat täysin kiistaton todiste. Olet melkoisen tyhmä jos et sitä tajua, että oikeus katsoo kirjallisia todisteita. Suominen ym lääkärit ovat kirjallisesti valehdelleet ja ne pätevät oikeudessa. Jos et tiedä, niin ne ovat virallisia asiakirjoja.
Ei ole kyse pelkästään minun mielipiteestäni vaan lääkäreiden itse esittämistä kirjallisista valheista.Oikeus ei ole vielä niitä papereita käsitellyt, joten toistaiseksi niiden todistusvoimasta ei ole mitään muuta tietoa kun sinun täällä esittämäsi mielipiteet. Ja sillä taas ei ole tällä hetkellä minkäänlaista arvoa.
Oikeuden tuomio on se ainoa millä on mitään merkitystä ja sitä ei vielä ole. - Edelleen olet siis
Jankuta mitä haluat kirjoitti:
Oikeus ei ole vielä niitä papereita käsitellyt, joten toistaiseksi niiden todistusvoimasta ei ole mitään muuta tietoa kun sinun täällä esittämäsi mielipiteet. Ja sillä taas ei ole tällä hetkellä minkäänlaista arvoa.
Oikeuden tuomio on se ainoa millä on mitään merkitystä ja sitä ei vielä ole.sitä mieltä, että sillä että auto on varastettu ei ole mitään todistusarvoa ja turha mennä sillä perusteella mennä kysymään vaakutuskorvauksia, että auto on romuksi ajettuna. Ethän sinä sitä pysty todistamaan, että auto on varastettu koskapa varkaita ei ole saatu kiinni.
Sillä ei ole mitään todistusarvoa, että autosi on ikäänkuin itsestään hävinnyt parkkiruudusta. Koska oikeus ei ole asiaa käsitellyt, niin et myöskään saa korvauksia. - Sekoilet edelleen
Edelleen olet siis kirjoitti:
sitä mieltä, että sillä että auto on varastettu ei ole mitään todistusarvoa ja turha mennä sillä perusteella mennä kysymään vaakutuskorvauksia, että auto on romuksi ajettuna. Ethän sinä sitä pysty todistamaan, että auto on varastettu koskapa varkaita ei ole saatu kiinni.
Sillä ei ole mitään todistusarvoa, että autosi on ikäänkuin itsestään hävinnyt parkkiruudusta. Koska oikeus ei ole asiaa käsitellyt, niin et myöskään saa korvauksia.Sinulla on jostaIn syytä outo tapa puhua autovarkaudesta, vaikka minä puhun inulla olevien paperien todistusarvosta ja siitä kuka niiden todistusvoiman arvioi.
Oletko todella niin sekaisin kun väitetään, vaiko vieläkin enemmän sekaisin? - Ja sinä et tajua
Sekoilet edelleen kirjoitti:
Sinulla on jostaIn syytä outo tapa puhua autovarkaudesta, vaikka minä puhun inulla olevien paperien todistusarvosta ja siitä kuka niiden todistusvoiman arvioi.
Oletko todella niin sekaisin kun väitetään, vaiko vieläkin enemmän sekaisin?että minä annan vain vastaaban esimerkin. Jos e sitä tajua niin mene tutkituttamaan pääsi.
Niillä asioilla mitä virallisiin papereihin on laitettu on täysi todistusarvo- - Ole tyhmä
Ja sinä et tajua kirjoitti:
että minä annan vain vastaaban esimerkin. Jos e sitä tajua niin mene tutkituttamaan pääsi.
Niillä asioilla mitä virallisiin papereihin on laitettu on täysi todistusarvo-Esimerkkisi eivät ole keskenään vastaavia.
Papereilla on todistusarvo, mutta vielä oikeus ei ole niitä tukinut eikä siis antanut päätöstä siitä millainen niiden todistusvoima on ja riittääkö se langettavaan tuomioon. - Jos olet noin tyhmä
Ole tyhmä kirjoitti:
Esimerkkisi eivät ole keskenään vastaavia.
Papereilla on todistusarvo, mutta vielä oikeus ei ole niitä tukinut eikä siis antanut päätöstä siitä millainen niiden todistusvoima on ja riittääkö se langettavaan tuomioon.että et sitä tajua, että virallisiin papereihin laitettu tieto on sitä millä oikeus tekee päätöksensä. Oikeus antaa juuri niiden papereiden perusteella tuomionsa.
Papereista voi lukea lukuisan lääkäreiden antaman ristiriidan. Näiden valheiden perusteella lääkärit tullaaan tuomitsemaan rikoksesta.
Jos asia noin kovin vaivaa, niin odota muutama päivä, niin sinunlaisesi idiootin ei enää tarvitse arvailla. Sitten voit kysyä papereita oikeusasiamieheltä. - Muista säästää
Jos olet noin tyhmä kirjoitti:
että et sitä tajua, että virallisiin papereihin laitettu tieto on sitä millä oikeus tekee päätöksensä. Oikeus antaa juuri niiden papereiden perusteella tuomionsa.
Papereista voi lukea lukuisan lääkäreiden antaman ristiriidan. Näiden valheiden perusteella lääkärit tullaaan tuomitsemaan rikoksesta.
Jos asia noin kovin vaivaa, niin odota muutama päivä, niin sinunlaisesi idiootin ei enää tarvitse arvailla. Sitten voit kysyä papereita oikeusasiamieheltä.Miksi sitten laaditaan uusia selvityksiä jos kerran kaikki paperit on jo sinulla? Aika näyttää milloin niitä papereita oikeudessa punnitaan, mutta taidat olla vähän liian luottavainen niiden suhteen. Älä kuitenkaan heitä niitä pois, vessassa niistä voi olla sinulle jopa jotain hyötyä.
Tee vaihteeksi joku järkevä ehdotus. Luuletko että niitä papereita oikeusasiamiehen toimistosta annetaan muille kun asianomaisille? - Valvira teki täysin
Muista säästää kirjoitti:
Miksi sitten laaditaan uusia selvityksiä jos kerran kaikki paperit on jo sinulla? Aika näyttää milloin niitä papereita oikeudessa punnitaan, mutta taidat olla vähän liian luottavainen niiden suhteen. Älä kuitenkaan heitä niitä pois, vessassa niistä voi olla sinulle jopa jotain hyötyä.
Tee vaihteeksi joku järkevä ehdotus. Luuletko että niitä papereita oikeusasiamiehen toimistosta annetaan muille kun asianomaisille?mitään sanomattoman ja vääristellyn selvityksen asioista ja nyt Valviralla on aikaa perjantaihin asti aikaa antaa uusi selvitys. Sen mukaan mitä esittelijä minulle sanoi, niin se on ehdoton takaraja.
Jos minä sanon asiassa jotain, niin välittömästi alkaa vittuilu joten nyt saatte olla sen varassa mitä oikeusasiamieheltä tulee. Koska asiallinen keskustelu teille ei ole kelvannut, niin odotelkaa nyt. - Hyvä idea
Valvira teki täysin kirjoitti:
mitään sanomattoman ja vääristellyn selvityksen asioista ja nyt Valviralla on aikaa perjantaihin asti aikaa antaa uusi selvitys. Sen mukaan mitä esittelijä minulle sanoi, niin se on ehdoton takaraja.
Jos minä sanon asiassa jotain, niin välittömästi alkaa vittuilu joten nyt saatte olla sen varassa mitä oikeusasiamieheltä tulee. Koska asiallinen keskustelu teille ei ole kelvannut, niin odotelkaa nyt.Asiallinen keskustelu kelpaisi meille täällä oikein hyvin. Mutta sinulle se on mahdotonta ja siksi se ei täällä onnistu.
- Olen monesti täällä
Hyvä idea kirjoitti:
Asiallinen keskustelu kelpaisi meille täällä oikein hyvin. Mutta sinulle se on mahdotonta ja siksi se ei täällä onnistu.
yrittänyt aloittaa asiallisen keskustelun, mutta se on täällä mahdotonta. Sinikka Suomisen aloittamasta asiasta on kasvanut vertaansa vailla oleva sotku. Koskapa ette sitä halunneet kuulla, niin joudutte aikanaan lukemaan sen lehdistä
- Eipä ihme
Olen monesti täällä kirjoitti:
yrittänyt aloittaa asiallisen keskustelun, mutta se on täällä mahdotonta. Sinikka Suomisen aloittamasta asiasta on kasvanut vertaansa vailla oleva sotku. Koskapa ette sitä halunneet kuulla, niin joudutte aikanaan lukemaan sen lehdistä
Olet monasti saattanut yrittää aloittaa täällä asiallista keskustelua, mutta et itse pysty sitä asiallisena pitämään. Pienikin kyseenalaistus siitä oletko oikeassa saa sinut heti suuttumaan ja haukkumaan keskustelukumppanisi aivottomaksi. Sekö on mielestäsi asiallista keskustelua?
AsialliEen keskusteluun kuuluu asialliEn kielenkäytön lisäksi myös toisen mielipiteen kunnoittaminen. Se ei ole pelkästään sinun näkökantasi myötäilyä, vaan sinun pitäisi myös ymmärtää ne mielipiteet jotka asettuvat lääkärien tueksi.
Tähän sinä et ole kyennyt ja luulen ettet kykene jatkossakaan. Voisit toki yrittää osoittaa minun olevan väärässä. - Kerro sitten mitä
Eipä ihme kirjoitti:
Olet monasti saattanut yrittää aloittaa täällä asiallista keskustelua, mutta et itse pysty sitä asiallisena pitämään. Pienikin kyseenalaistus siitä oletko oikeassa saa sinut heti suuttumaan ja haukkumaan keskustelukumppanisi aivottomaksi. Sekö on mielestäsi asiallista keskustelua?
AsialliEen keskusteluun kuuluu asialliEn kielenkäytön lisäksi myös toisen mielipiteen kunnoittaminen. Se ei ole pelkästään sinun näkökantasi myötäilyä, vaan sinun pitäisi myös ymmärtää ne mielipiteet jotka asettuvat lääkärien tueksi.
Tähän sinä et ole kyennyt ja luulen ettet kykene jatkossakaan. Voisit toki yrittää osoittaa minun olevan väärässä.mielipiteitä te olette asettaneet lääkäreiden tueksi? Lähinnä olen kuullut sitä, että kyllä minussa täytyy jotain vikaa olla, mutta sitä ette pysty esittämään, että mitä se jokin olisi.
Tuskinpa keneenkään tulee vikaa siinä, että kaikessa rauhassa odottaa kutsua vastaanotolle ja silloin lähetetään lähete takaisin Aino Mattilalle. Siitä alkoi todellinen hulluus lääkäreiden taholta. Sitäkin on väkisin yritetty kääntää täällä minun syykseni.
Sinikka Suominen on törkeällä valehtelullaan pitänyt psyykkisen pelon vallassa koko Töölön sairaalaa. Professori Hintikan lausunnon mukaan siellä pelätään minua vieläkin. Valitettavasti Valvira on antanut todistettavasti valheellista tietoa Hintikalle ja on pyytänyt Hintikalta lausuntoa tuohon velheeseen perustuen.
Nyt Valviralla on huomiseen asti aikaa selvittää uudelleen asiaa.
Valitettavasti täällä alkaa taas sama naurettava päänaukominen siitä kyllä minussa täytyy joku vika olla. Pystyn kuitenkin kirjallisesti osoittamaan sanomiseni todeksi.
Tämä juttu on kasvanut kuin lumipallo, kun viranomaiset ovat alkaneet suojelemaan toisiaan. - Ku ny kysyt
Kerro sitten mitä kirjoitti:
mielipiteitä te olette asettaneet lääkäreiden tueksi? Lähinnä olen kuullut sitä, että kyllä minussa täytyy jotain vikaa olla, mutta sitä ette pysty esittämään, että mitä se jokin olisi.
Tuskinpa keneenkään tulee vikaa siinä, että kaikessa rauhassa odottaa kutsua vastaanotolle ja silloin lähetetään lähete takaisin Aino Mattilalle. Siitä alkoi todellinen hulluus lääkäreiden taholta. Sitäkin on väkisin yritetty kääntää täällä minun syykseni.
Sinikka Suominen on törkeällä valehtelullaan pitänyt psyykkisen pelon vallassa koko Töölön sairaalaa. Professori Hintikan lausunnon mukaan siellä pelätään minua vieläkin. Valitettavasti Valvira on antanut todistettavasti valheellista tietoa Hintikalle ja on pyytänyt Hintikalta lausuntoa tuohon velheeseen perustuen.
Nyt Valviralla on huomiseen asti aikaa selvittää uudelleen asiaa.
Valitettavasti täällä alkaa taas sama naurettava päänaukominen siitä kyllä minussa täytyy joku vika olla. Pystyn kuitenkin kirjallisesti osoittamaan sanomiseni todeksi.
Tämä juttu on kasvanut kuin lumipallo, kun viranomaiset ovat alkaneet suojelemaan toisiaan.Nekin väitteet ja mielipiteet jossa julkituodaan mahdollisuus siitä, että vika onkin sinussa ovat osa keskustelua ja jos/kun et pysty niihin asiallisesti suhtautumaan ryhdyt haukkumaan keskustelukumppaniasi. Sekö on mielestäsi asiallista keskustelua?
Myöskin täällä monet ovet kertoneet sinun tulkitasi laista olevan kovasti virheellisiä. Näidenkin väitteiden esittäjät sinä järjestelmällisesti haukut tyhmiksi, vaikka jo ainakin väitteesi ihmisoikeusrikoksista olet jo joutunut vetämään takaisin. Kuinka useasti sinulle sanottiin ettet sillä nimikkeellä yhtään lääkäriä tule syytteeseen saati tuomiolle saamaan? Silti nämä henkilöt järjestelmällisesti haukuit tyhmiksi ja nyt kuitenkin on osottautunut heidän olevan oikeassa. - Kuten täällä olen
Ku ny kysyt kirjoitti:
Nekin väitteet ja mielipiteet jossa julkituodaan mahdollisuus siitä, että vika onkin sinussa ovat osa keskustelua ja jos/kun et pysty niihin asiallisesti suhtautumaan ryhdyt haukkumaan keskustelukumppaniasi. Sekö on mielestäsi asiallista keskustelua?
Myöskin täällä monet ovet kertoneet sinun tulkitasi laista olevan kovasti virheellisiä. Näidenkin väitteiden esittäjät sinä järjestelmällisesti haukut tyhmiksi, vaikka jo ainakin väitteesi ihmisoikeusrikoksista olet jo joutunut vetämään takaisin. Kuinka useasti sinulle sanottiin ettet sillä nimikkeellä yhtään lääkäriä tule syytteeseen saati tuomiolle saamaan? Silti nämä henkilöt järjestelmällisesti haukuit tyhmiksi ja nyt kuitenkin on osottautunut heidän olevan oikeassa.todennut, niin ihmisoikeusrikos oli väärin. Sitä varten on tehty vastaava laki joka käsittelee samaa asiaa. Tämä laki on rikoslain 11 luku 9 § a kohta ruumiillinen tai henkinen kidutus. Käsittelee aivan samaa kuin ihmisoikeusrikos.
Mitään muuta väärää laintulkintaa en ole tehnyt., Tämän lain edeskunta teki henkisen tai ruumiillisen kidutuksen varalta liitettynä rikokseen ihmisyyttä vastaan.
Yleensä keskustelussa tuodaan julki todenperäisi asioita. Täällä sen sijaan on julkituotu asioita joista asian julkituoja ei tiedä yhtään mitään. Pääasia, että on saanut esittää mielipiteitä. Täällä on ainoastaan selitetty, että kyllä minussa täytyy joku vika olla vaikka kukaan ei ole osannut esittää mitään vikaa. - Ette myöskään ole
Kuten täällä olen kirjoitti:
todennut, niin ihmisoikeusrikos oli väärin. Sitä varten on tehty vastaava laki joka käsittelee samaa asiaa. Tämä laki on rikoslain 11 luku 9 § a kohta ruumiillinen tai henkinen kidutus. Käsittelee aivan samaa kuin ihmisoikeusrikos.
Mitään muuta väärää laintulkintaa en ole tehnyt., Tämän lain edeskunta teki henkisen tai ruumiillisen kidutuksen varalta liitettynä rikokseen ihmisyyttä vastaan.
Yleensä keskustelussa tuodaan julki todenperäisi asioita. Täällä sen sijaan on julkituotu asioita joista asian julkituoja ei tiedä yhtään mitään. Pääasia, että on saanut esittää mielipiteitä. Täällä on ainoastaan selitetty, että kyllä minussa täytyy joku vika olla vaikka kukaan ei ole osannut esittää mitään vikaa.vastannut siihen mitä mieltä olette siitä asiasta, että Sinikka Suominen on ilman aihetta antanut koko Töölön sairaalan henkilökunnan elää psyykkisen pelon vallassa.
Vastatkaa nyt edes tuohon. - C.S.
Ette myöskään ole kirjoitti:
vastannut siihen mitä mieltä olette siitä asiasta, että Sinikka Suominen on ilman aihetta antanut koko Töölön sairaalan henkilökunnan elää psyykkisen pelon vallassa.
Vastatkaa nyt edes tuohon.Ooh, olet sinä mahtava ihminen, kun saat aikaan psyykkisen pelon ihan koko sairaalan henkilökunnassa siivoojia myöten. Tunnet varmasti ihanaa vallantunnetta nyt?
- Kauhia pelko
vastannut siihen mitä mieltä olette siitä asiasta, että Sinikka Suominen on ilman aihetta antanut koko Töölön sairaalan henkilökunnan elää psyykkisen pelon vallassa.
Vastatkaa nyt edes tuohon.Siis KOKO Töölön sairaalan henkilökunta elää Suomisen aiheuttaman pelon alla?
Veikkaan ettei siinä sairaalassa monikaan häntä pelkää. - Todisteet kiitos
Vastatkaa nyt edes tuohon.Esitä meille ensin todisteet että Suominen on " antanut Töölön sairaalan henkilökunnan elää pelossa"!
Täytyyhän sinulla ne olla kun kerran voit tällaisen väitteen esittää. - Asia lukee
Todisteet kiitos kirjoitti:
Esitä meille ensin todisteet että Suominen on " antanut Töölön sairaalan henkilökunnan elää pelossa"!
Täytyyhän sinulla ne olla kun kerran voit tällaisen väitteen esittää.noin professori Hintikan lausunnossa joten pyytäkää sitä häneltä tai sitten Valviralta tai oikeusasiamieheltä
Kuten arvata saattoi, niin mitään järkevää mielipidettä teiltä ei saa.
C.S on tapansa mukaan ihan pihalla asiasta. Miten minulla voi olla vallantunnetta asiasta johon olen syytön. Sanoin, että Suominen on ilman syytä antanut henkilökunnan pelon vallassa. Se oli taas liikaa teidän aivoillenne.
Yritä nyt C.S saada edes jotain tolkkua vähäisiin aivoihisi.. - C.S.
Asia lukee kirjoitti:
noin professori Hintikan lausunnossa joten pyytäkää sitä häneltä tai sitten Valviralta tai oikeusasiamieheltä
C.S on tapansa mukaan ihan pihalla asiasta. Miten minulla voi olla vallantunnetta asiasta johon olen syytön. Sanoin, että Suominen on ilman syytä antanut henkilökunnan pelon vallassa. Se oli taas liikaa teidän aivoillenne.
Yritä nyt C.S saada edes jotain tolkkua vähäisiin aivoihisi..Ai, kenelle se antoi?
- Niin köhän
Asia lukee kirjoitti:
noin professori Hintikan lausunnossa joten pyytäkää sitä häneltä tai sitten Valviralta tai oikeusasiamieheltä
Yritä nyt C.S saada edes jotain tolkkua vähäisiin aivoihisi..Anteeksi että epäilen, mutta lukeeko Hintikan lausunnossa Sa atarkasti, että Sinikka Suomiaen toiminnan seurauksena Töölön sairaala on pelon vallassa?
Veikkaampa että nyt taas jätit jotain kertomatta. Kirjoitahan tänne nyt mahdollisimman sanatarkasti mitä se Hintikka todella sanoi. Älä laita mitään omia tulkintojasi vaan mahdollisimman tarkka lainaus mitään muuttamatta tai lisäämättä. - Sanatarkasti siellä
Niin köhän kirjoitti:
Anteeksi että epäilen, mutta lukeeko Hintikan lausunnossa Sa atarkasti, että Sinikka Suomiaen toiminnan seurauksena Töölön sairaala on pelon vallassa?
Veikkaampa että nyt taas jätit jotain kertomatta. Kirjoitahan tänne nyt mahdollisimman sanatarkasti mitä se Hintikka todella sanoi. Älä laita mitään omia tulkintojasi vaan mahdollisimman tarkka lainaus mitään muuttamatta tai lisäämättä.ei noin lue. Ensiksikin Valvira on antanut Hintikalle tiedot joiden perusteella Hintikan piti arvioida psyykkistä kuntoani. Valitettavasti tiedoissa valehdellaan, että minä olen uhannut Suomista. Suominen on omassa paperissaan valehdellut Valviralle, että minä olisin häntä uhannut ja Valvira on tämän tiedon antanut Hintikalle.
Tämä Suomisen sanominen on täysin perätön, sillä hän ilmoitti viikko sen jälkeen kun ensin oli tehnyt rikosilmoituksen, että kyseessä oli väärinkäsitys eikä mitään uhkausta ollut koskaan tapahtunut. Tämän Suominen ilmoitti poliisille. Poliisi lähetti minulle kirjeen jossa luki, että ei rikosta tutkinta lopetettu.
Koska mitään pelon aihetta ei ollut, niin miksi Suominen on valehdellut Töölön sairaalassa uhkauksesta ja saman valehdellut Valviralle. Miksi ei Suominen kertonut rehellisesti, että todellisuudessa mitään uhkausta ei ollut? Suominen on antanut sairaalan elää psyykkisen pelos vallassa vaikka mitään pelttävää ei ollut.
Jos et vieläkään tajua sitä asiaa, niin Hintikan sanomisilla ei ole mitään todellisuus pohjaa koska se perustuu valheeseen.
Odotan suurella mielenkiinnolla mitä seuraavaksi yrität.
Tämän voi lukea virallisista papereista. - Tyypillistä C.S
C.S. kirjoitti:
Ai, kenelle se antoi?
tapaiselta.
- ja seuraava kysymys
Sanatarkasti siellä kirjoitti:
ei noin lue. Ensiksikin Valvira on antanut Hintikalle tiedot joiden perusteella Hintikan piti arvioida psyykkistä kuntoani. Valitettavasti tiedoissa valehdellaan, että minä olen uhannut Suomista. Suominen on omassa paperissaan valehdellut Valviralle, että minä olisin häntä uhannut ja Valvira on tämän tiedon antanut Hintikalle.
Tämä Suomisen sanominen on täysin perätön, sillä hän ilmoitti viikko sen jälkeen kun ensin oli tehnyt rikosilmoituksen, että kyseessä oli väärinkäsitys eikä mitään uhkausta ollut koskaan tapahtunut. Tämän Suominen ilmoitti poliisille. Poliisi lähetti minulle kirjeen jossa luki, että ei rikosta tutkinta lopetettu.
Koska mitään pelon aihetta ei ollut, niin miksi Suominen on valehdellut Töölön sairaalassa uhkauksesta ja saman valehdellut Valviralle. Miksi ei Suominen kertonut rehellisesti, että todellisuudessa mitään uhkausta ei ollut? Suominen on antanut sairaalan elää psyykkisen pelos vallassa vaikka mitään pelttävää ei ollut.
Jos et vieläkään tajua sitä asiaa, niin Hintikan sanomisilla ei ole mitään todellisuus pohjaa koska se perustuu valheeseen.
Odotan suurella mielenkiinnolla mitä seuraavaksi yrität.
Tämän voi lukea virallisista papereista.Ensin aivan selvästi väität Hintikan niin sanoneen ja nyt sitten hän ei olekaan niin sanonut. Juuri kuten arvelinkin, niin se oli vaan oma "johtopäätöksesi".
Nyt sitten myös väität Suomisen sanomaksi jotain minkä seurauksena koko Töölön sairaala on pelon vallassa. Mitä hän tarkkaan ottaen on sanonut ja kuinka olet sen saanut selville? Minkälaisella paperilla voit osoittaa Suomisen sanomiset kirjaimellisen tarkasti, vai onko tämäkin vaan jonkinlainen epämääräinen johtopäätös minkä perusteeksi ei löydy mitään konkreettista todistetta? - Yritetään vielä
ja seuraava kysymys kirjoitti:
Ensin aivan selvästi väität Hintikan niin sanoneen ja nyt sitten hän ei olekaan niin sanonut. Juuri kuten arvelinkin, niin se oli vaan oma "johtopäätöksesi".
Nyt sitten myös väität Suomisen sanomaksi jotain minkä seurauksena koko Töölön sairaala on pelon vallassa. Mitä hän tarkkaan ottaen on sanonut ja kuinka olet sen saanut selville? Minkälaisella paperilla voit osoittaa Suomisen sanomiset kirjaimellisen tarkasti, vai onko tämäkin vaan jonkinlainen epämääräinen johtopäätös minkä perusteeksi ei löydy mitään konkreettista todistetta?kerran sillä haluan varmistua parista asiasta. Tiedätkö mitä tarkoittaa sana valehtelu,,, siis tiedätkö??? Tiedätkö mitä tarkoittaa perättömän tiedon levittäminen? Jos tiedät vastaukset näihin kahteen kysymykseen, niin kerro vastaus minulle.
Luultavasti et tiedä mitä nämä sanat tarkoittavat joten lienee turha jatkaa asian kertomista ainakaan sinulle. - Vastaa ny
Yritetään vielä kirjoitti:
kerran sillä haluan varmistua parista asiasta. Tiedätkö mitä tarkoittaa sana valehtelu,,, siis tiedätkö??? Tiedätkö mitä tarkoittaa perättömän tiedon levittäminen? Jos tiedät vastaukset näihin kahteen kysymykseen, niin kerro vastaus minulle.
Luultavasti et tiedä mitä nämä sanat tarkoittavat joten lienee turha jatkaa asian kertomista ainakaan sinulle.Vastaukset kysymyksiisi on että kyllä tiedän.
Mutta tämäkö on sinun käsityksesi peräänkuuluttamastasi asiallisesta keskutelusta? Heti jos et pysty vastaamaan, niin vaikenet tai yrität vaihtaa aihetta?
Mikset vastaa esitettyyn kysymykseen Suomisesta? Peökäätkö joutuvasi paljastamaan, että "varma tietosi" paljastuukin omaksi päättelykseksesi eikä siihenkään löydy kestävää päättelyketjua. - Kauhun tasapaino
Asia lukee kirjoitti:
Yritä nyt C.S saada edes jotain tolkkua vähäisiin aivoihisi..Kuka on luonut sen pelon jonka vallassa Suominen on antanut Töölön olla?
Ja miten hän olisi voinut sitä lieventää? - t5e54e54dtd
Olen monesti täällä kirjoitti:
"Koskapa ette sitä halunneet kuulla, niin joudutte aikanaan lukemaan sen lehdistä "
Joten tuollaisesta sanamuodosta tulee mieleen uhkailu. - Mana lukemaan vähän
t5e54e54dtd kirjoitti:
"Koskapa ette sitä halunneet kuulla, niin joudutte aikanaan lukemaan sen lehdistä "
Joten tuollaisesta sanamuodosta tulee mieleen uhkailu.vähemmän dekkareita ja yritä jotain muuta enemmän.
- Kirjoitin hyvin
Vastaa ny kirjoitti:
Vastaukset kysymyksiisi on että kyllä tiedän.
Mutta tämäkö on sinun käsityksesi peräänkuuluttamastasi asiallisesta keskutelusta? Heti jos et pysty vastaamaan, niin vaikenet tai yrität vaihtaa aihetta?
Mikset vastaa esitettyyn kysymykseen Suomisesta? Peökäätkö joutuvasi paljastamaan, että "varma tietosi" paljastuukin omaksi päättelykseksesi eikä siihenkään löydy kestävää päättelyketjua.selvästi tapahtumista Töölön sairaalassa. Jos et siitä ymmärrä niin ota yhteyttä vaikka johonkin Suomenkielen lehtoriin tai odota muutama päivä niin voit kysyä asioita oikeusasiamieheltä.
Enempää en enää viitsi asiasta keskustella koska teidän kanssanne alkuunsa.
Huomenna pitäisi tulla Valviralta uusi toivottavasti tällä kertaa totuudenmukainen lausunto asiasta. Oikeusasiamies lupasi pikaisesti päätöksen asiasta joten hyvällä tuurilla saatte sen ensi viikolla lukea.
Siihen asti saatte vain odottaa. Oikeuasiamies tulee hoitamaan päättelyketjun. Outoa, että muut ymmärtävät helposti mitä on tapahtunut, mutta teidän älynne ei siihen riitä. - Kertomalla totuuden
Kauhun tasapaino kirjoitti:
Kuka on luonut sen pelon jonka vallassa Suominen on antanut Töölön olla?
Ja miten hän olisi voinut sitä lieventää?Suominen olisi saanut pelon loppumaan. Hän kuitenkin antoi sairaalan henkilökunnan elää mieluummin pelossa kuin kertoi totuutta.
- Taas nähtiin
Kirjoitin hyvin kirjoitti:
selvästi tapahtumista Töölön sairaalassa. Jos et siitä ymmärrä niin ota yhteyttä vaikka johonkin Suomenkielen lehtoriin tai odota muutama päivä niin voit kysyä asioita oikeusasiamieheltä.
Enempää en enää viitsi asiasta keskustella koska teidän kanssanne alkuunsa.
Huomenna pitäisi tulla Valviralta uusi toivottavasti tällä kertaa totuudenmukainen lausunto asiasta. Oikeusasiamies lupasi pikaisesti päätöksen asiasta joten hyvällä tuurilla saatte sen ensi viikolla lukea.
Siihen asti saatte vain odottaa. Oikeuasiamies tulee hoitamaan päättelyketjun. Outoa, että muut ymmärtävät helposti mitä on tapahtunut, mutta teidän älynne ei siihen riitä.Asennoitumisesi selvästi vahvistaa sen, että olet itse omassa mielessäsi keksinyt dramaattisen ajatuskuvion siitä kuinka saat koko sairaalan "pelon valtaan" ja miten se on vielä Suomisen vika.
Kuin se myös vahvistaa sen, ettei SINUSTA ole asialliseen keskusteluun vaikka sitä täällä suureen ääneen kuulutat.
Kun kerran pidät itseäsi melkoisena laintuntijana, niin kerro mitä lakipykälää Suominen sitten tuolla toiminnalla olisi rikkonut? Sehän on ensimmäinen edellytys jos aiot saada hänet tuomiolle tuosta "kauhun ylläpitämisestä". - Selvästi osoittaa
Taas nähtiin kirjoitti:
Asennoitumisesi selvästi vahvistaa sen, että olet itse omassa mielessäsi keksinyt dramaattisen ajatuskuvion siitä kuinka saat koko sairaalan "pelon valtaan" ja miten se on vielä Suomisen vika.
Kuin se myös vahvistaa sen, ettei SINUSTA ole asialliseen keskusteluun vaikka sitä täällä suureen ääneen kuulutat.
Kun kerran pidät itseäsi melkoisena laintuntijana, niin kerro mitä lakipykälää Suominen sitten tuolla toiminnalla olisi rikkonut? Sehän on ensimmäinen edellytys jos aiot saada hänet tuomiolle tuosta "kauhun ylläpitämisestä".että sinulla ei ole haluakaan kuulla tapahtumien todellista laitaa joten odoitat vain siihen asti, että oikeusasiamies sen kertoo. Vaikka sanoisin mitä, niin sinä väännät asian aivan muuksi.
Joidenkin ihmisten kanssa vaan os mahdotonta keskustella asiallisesti ja sinä olet yksi niistä. Saat sen varmasti lehdistä lukea joten hyvää jatkos siihen asti. - Jauhat paskaa
Selvästi osoittaa kirjoitti:
että sinulla ei ole haluakaan kuulla tapahtumien todellista laitaa joten odoitat vain siihen asti, että oikeusasiamies sen kertoo. Vaikka sanoisin mitä, niin sinä väännät asian aivan muuksi.
Joidenkin ihmisten kanssa vaan os mahdotonta keskustella asiallisesti ja sinä olet yksi niistä. Saat sen varmasti lehdistä lukea joten hyvää jatkos siihen asti.Minä kyllä haluaisin kuulla tapahtumien todellisen kulun. Mutta sinulla ei ole halua tai rohkeutta sitä kokonaisuudessaan kertoa, vaan tuot asiaa esille pelkästään Suomisen/lääkäreiden (todistamatonta) syyllisyyttä painottaen.
Olen aivan varma että kun oikeusasiamiehen lausunto joskus tulee, niin et sitäkään sellaisenaan julkaise, vaan joko julistat suureen ääneen kuinka se perustuu valheelle ja annat ymmärtää Suomisen valehtelun uponneen jopa oikeusasiamieheenkin. Tai sitten törkeästi valehtelet päätöksen sisällöstä ja yrität saattaa meidät siihen käsitykseen, että se olisikin ollut sinun mielesi mukainen.
Totuutta sinä et kuitenkaan koskaan uskalla julkaista. Mutta onneksi oikeusasiamiehen ratkaisut löytyvät netistä, sikäli kun hän sen julkaisemisen arvoiseksi katsoo. - Sanon minä mitä
Jauhat paskaa kirjoitti:
Minä kyllä haluaisin kuulla tapahtumien todellisen kulun. Mutta sinulla ei ole halua tai rohkeutta sitä kokonaisuudessaan kertoa, vaan tuot asiaa esille pelkästään Suomisen/lääkäreiden (todistamatonta) syyllisyyttä painottaen.
Olen aivan varma että kun oikeusasiamiehen lausunto joskus tulee, niin et sitäkään sellaisenaan julkaise, vaan joko julistat suureen ääneen kuinka se perustuu valheelle ja annat ymmärtää Suomisen valehtelun uponneen jopa oikeusasiamieheenkin. Tai sitten törkeästi valehtelet päätöksen sisällöstä ja yrität saattaa meidät siihen käsitykseen, että se olisikin ollut sinun mielesi mukainen.
Totuutta sinä et kuitenkaan koskaan uskalla julkaista. Mutta onneksi oikeusasiamiehen ratkaisut löytyvät netistä, sikäli kun hän sen julkaisemisen arvoiseksi katsoo.tahansa, niin kaiken sanomani sinä väännät muuksi. Nyt sinä vuolaasti vuodatat sitä, että minä yrittäisin salata julkista tietoa. Olen jo jonkin aikaa pitänyt sinua vinksahtaneena kirjoittajana joka kääntää asiat aivan muuksi kuin mitä ne ovat saadakseen jonkin ihmeellisen nautinnon.
Saat minun puolestani olla mitä mieltä tahansa, mutta lopeta tuo sairas asioiden vääntäminen. Vielä sanon sinulle, että ei minun tarvitse mitään julkaista sillä tiedotusvälineet pitävät siitä huolen. - väärä taktiikka
Sanon minä mitä kirjoitti:
tahansa, niin kaiken sanomani sinä väännät muuksi. Nyt sinä vuolaasti vuodatat sitä, että minä yrittäisin salata julkista tietoa. Olen jo jonkin aikaa pitänyt sinua vinksahtaneena kirjoittajana joka kääntää asiat aivan muuksi kuin mitä ne ovat saadakseen jonkin ihmeellisen nautinnon.
Saat minun puolestani olla mitä mieltä tahansa, mutta lopeta tuo sairas asioiden vääntäminen. Vielä sanon sinulle, että ei minun tarvitse mitään julkaista sillä tiedotusvälineet pitävät siitä huolen.Ei ole ihme ettei sinun sanomisiisi suhtauduta vakavasti, koska et vastaa sinulle esitettyihin selviin kysymyksiin. Sinä väität Suomista syylliseksi, asia voi jopa niin ollakin tai ainakin sinä itse aiihen uskot/toivot.
Mutta minua sinä et pysty mitenkään vakuuttamaan pelkällä väitteellä. Vastaa kysymyksiini asiallisesta ja perustele vastauksesi, sitten ehkä muutkin saattavat uskoa sinun olevan oikeassa. - Sinunlaise tyypin
väärä taktiikka kirjoitti:
Ei ole ihme ettei sinun sanomisiisi suhtauduta vakavasti, koska et vastaa sinulle esitettyihin selviin kysymyksiin. Sinä väität Suomista syylliseksi, asia voi jopa niin ollakin tai ainakin sinä itse aiihen uskot/toivot.
Mutta minua sinä et pysty mitenkään vakuuttamaan pelkällä väitteellä. Vastaa kysymyksiini asiallisesta ja perustele vastauksesi, sitten ehkä muutkin saattavat uskoa sinun olevan oikeassa.kysymyksiin en enää vastaa. Tietääkseni en ole missään kuulustelu tilanteessa, jossa pitäisi vastata kysymyksiin.
Tietääkseni minun ei tarvitse vakuuttaa sinua yhtään mistään. Saat minunpuolestani olla mitä mieltä haluat asioista ja muodostaa millaisia mielipiteitä tahansa.
Sinä et tule tässä asiassa tekemään päätöksiä puoleen etkä toiseen joten samantekevää mitä mieltä asioista olet.
Olen jo monesti toistanut sen asian, että sinun pitää vaan odottaa oikeusasiamiehen päätöstä ja sen julkituloa. - Woi woi
Sinunlaise tyypin kirjoitti:
kysymyksiin en enää vastaa. Tietääkseni en ole missään kuulustelu tilanteessa, jossa pitäisi vastata kysymyksiin.
Tietääkseni minun ei tarvitse vakuuttaa sinua yhtään mistään. Saat minunpuolestani olla mitä mieltä haluat asioista ja muodostaa millaisia mielipiteitä tahansa.
Sinä et tule tässä asiassa tekemään päätöksiä puoleen etkä toiseen joten samantekevää mitä mieltä asioista olet.
Olen jo monesti toistanut sen asian, että sinun pitää vaan odottaa oikeusasiamiehen päätöstä ja sen julkituloa.Et voinut vastata kun olisit joutunut myöntämään että salaliittoteoriasi Suomisen ylläpitämästä kauhusta on vain omaan sairaan mielikuvituksesi aikaansaannosta.
- Varo vähä
Woi woi kirjoitti:
Et voinut vastata kun olisit joutunut myöntämään että salaliittoteoriasi Suomisen ylläpitämästä kauhusta on vain omaan sairaan mielikuvituksesi aikaansaannosta.
Älä ärsytä enempää, repii vielä peruukinsa
- Sinähän sen tiedät
Woi woi kirjoitti:
Et voinut vastata kun olisit joutunut myöntämään että salaliittoteoriasi Suomisen ylläpitämästä kauhusta on vain omaan sairaan mielikuvituksesi aikaansaannosta.
kun asiantuntija olet. Onneksi sait nerokkaasti selvitettyä tuon asian. Myt varmasti odotat raikuvia aplodeja?
- Hyvä näin
Sinähän sen tiedät kirjoitti:
kun asiantuntija olet. Onneksi sait nerokkaasti selvitettyä tuon asian. Myt varmasti odotat raikuvia aplodeja?
Ja sekös sinua vasta vituttaakin!
- Uskomattomalla
Hyvä näin kirjoitti:
Ja sekös sinua vasta vituttaakin!
älylläsi paljastit katalan juoneni jolla yritin syyttää Sinikka Suomista; Maija Kolehmaista sekä Erkki Tukiaista.
Kun tuo kolmikko pääsee vankilasta, niin varmasti he kilpaa kiirehtivät tuomaan sinulle kukkia ja konvehtirasian. Yleensä rikolliset joutuvat vankilaan ja niin tulee käymään tuollekin kolmikolle. - Tavaton Reiska
Uskomattomalla kirjoitti:
älylläsi paljastit katalan juoneni jolla yritin syyttää Sinikka Suomista; Maija Kolehmaista sekä Erkki Tukiaista.
Kun tuo kolmikko pääsee vankilasta, niin varmasti he kilpaa kiirehtivät tuomaan sinulle kukkia ja konvehtirasian. Yleensä rikolliset joutuvat vankilaan ja niin tulee käymään tuollekin kolmikolle.Kaikesta päätellen sinua vituttaakin oikein kunnolla. Kuinka se on mahdollista, vaikka et sitä itsellesi pyynnöistä huolimatta edes saanut?
- Minä haluan oikeutta
Tavaton Reiska kirjoitti:
Kaikesta päätellen sinua vituttaakin oikein kunnolla. Kuinka se on mahdollista, vaikka et sitä itsellesi pyynnöistä huolimatta edes saanut?
itselleni. Olet melkoisen naurettava, mutta se istuu sinuun todella hyvin.
- En edes sääli sinua
Uskomattomalla kirjoitti:
Kun tuo kolmikko pääsee vankilasta, niin varmasti he kilpaa kiirehtivät tuomaan sinulle kukkia ja konvehtirasian. Yleensä rikolliset joutuvat vankilaan ja niin tulee käymään tuollekin kolmikolle.Mitä olit niin tyhmä, että menit sen asian täällä itse paljastamaan. Ihmeellinen päättelyketjusi Suomisen salailusta on vaan lahon pääsi aikaansaamaa ihmeellistä teoriaa siitä kuinka asia on muka edennyt.
Noin tyhmää ei osaa edes sääliä. - Hyvä linja
Minä haluan oikeutta kirjoitti:
itselleni. Olet melkoisen naurettava, mutta se istuu sinuun todella hyvin.
Taas on mennyt sinulla yö netissä kytätessä.
Mutta kun ei mitään oikeaa elämää sinula ole, niin silloin voit käyttää aikasi vaikka odotellessa tulisiko tilaisuus taas kirjoittaa jotain millä munaat itsesi entistä enemmän. - Millä tavalla olen
En edes sääli sinua kirjoitti:
Mitä olit niin tyhmä, että menit sen asian täällä itse paljastamaan. Ihmeellinen päättelyketjusi Suomisen salailusta on vaan lahon pääsi aikaansaamaa ihmeellistä teoriaa siitä kuinka asia on muka edennyt.
Noin tyhmää ei osaa edes sääliä.itseni paljastanut ja missä asiassa? Alkoi huvittamaan sinun ihmeellinen tyylisi. Sinä olet niin tyhmä ettet tajua minun sanoneen, että kaiken voi lukea papereista. Sieltä voi lukea suoraan mitä Suominen on valehdellut tai salannut.
Ei tarvita mitään ihmeellistä päättelyketjua vaan pelkästään lukutaitoa, niin papereista saa selville lääkäreiden kähmintä.
Sinä olet luulotautinen ihminen joka pidät itseäsi hyvinkin nerona, mutta luule sinä vain. - Kiitos vaan, mutta
Hyvä linja kirjoitti:
Taas on mennyt sinulla yö netissä kytätessä.
Mutta kun ei mitään oikeaa elämää sinula ole, niin silloin voit käyttää aikasi vaikka odotellessa tulisiko tilaisuus taas kirjoittaa jotain millä munaat itsesi entistä enemmän.nukuin yöni oikein hyvin.
- Qwerty ytrewq
Kiitos vaan, mutta kirjoitti:
nukuin yöni oikein hyvin.
Puoli yksitoista illalla ei ole vielä yö?
- Tyhmästä päästä kärsii
Millä tavalla olen kirjoitti:
itseni paljastanut ja missä asiassa? Alkoi huvittamaan sinun ihmeellinen tyylisi. Sinä olet niin tyhmä ettet tajua minun sanoneen, että kaiken voi lukea papereista. Sieltä voi lukea suoraan mitä Suominen on valehdellut tai salannut.
Ei tarvita mitään ihmeellistä päättelyketjua vaan pelkästään lukutaitoa, niin papereista saa selville lääkäreiden kähmintä.
Sinä olet luulotautinen ihminen joka pidät itseäsi hyvinkin nerona, mutta luule sinä vain.En voi mitään sille ettet pysty itse edes omia kirjoituksiasi muistamaan. Kannattaisi aina ensin vähän miettiä ja sitten vasta alkaa suoltamaan tekstiä. Erityisesti sinun olisi kannattanut hetki miettiä siellä Töölössä, ehkä sinä silloin olisit sen kaipaamasi revan saanut.
- Kauhia kauhu
Kertomalla totuuden kirjoitti:
Suominen olisi saanut pelon loppumaan. Hän kuitenkin antoi sairaalan henkilökunnan elää mieluummin pelossa kuin kertoi totuutta.
Jos Suominen on onnistunut pitämään kono sairaalaa kauhun vallassa, niin miksi kukaan ei ole tehnyt rikosilmoitusta hänestä?
Luulisi nyt jonkun heistä haluavan saada moisen työpaikkakiusaamisen loppumaan. - Muistan oikein hyvin
Tyhmästä päästä kärsii kirjoitti:
En voi mitään sille ettet pysty itse edes omia kirjoituksiasi muistamaan. Kannattaisi aina ensin vähän miettiä ja sitten vasta alkaa suoltamaan tekstiä. Erityisesti sinun olisi kannattanut hetki miettiä siellä Töölössä, ehkä sinä silloin olisit sen kaipaamasi revan saanut.
omat kirjoitukseni.
- Se johtuu siitä,
Kauhia kauhu kirjoitti:
Jos Suominen on onnistunut pitämään kono sairaalaa kauhun vallassa, niin miksi kukaan ei ole tehnyt rikosilmoitusta hänestä?
Luulisi nyt jonkun heistä haluavan saada moisen työpaikkakiusaamisen loppumaan.että Töölön sairaalassa on sokeasti uskottu Suomisen valheisiin. Nämä valheet voi suoraan papereista lukea.
- Kuinkahan on
Se johtuu siitä, kirjoitti:
että Töölön sairaalassa on sokeasti uskottu Suomisen valheisiin. Nämä valheet voi suoraan papereista lukea.
Lukeeko siellä sanatarkasti, että Suominen on tarkoituksellisesti pimittänyt jotain tietoa ja täten aiheuttanut kauhua?
Siltä varalta että siellä ei noin sanota, niin voisit laittaa sitten vastaukseesi tarkan ilmaisun miten se sanotaan, jos sellaista siellä edes on. - Sinä ja sinun sana
Kuinkahan on kirjoitti:
Lukeeko siellä sanatarkasti, että Suominen on tarkoituksellisesti pimittänyt jotain tietoa ja täten aiheuttanut kauhua?
Siltä varalta että siellä ei noin sanota, niin voisit laittaa sitten vastaukseesi tarkan ilmaisun miten se sanotaan, jos sellaista siellä edes on.tarkkasi. Jos Suominen olisi asiallisesti kertonut, että mitään pelättävää ei ole, niin miksi koko sairaala oli kauhuissaan. Olet ilmeisesti niin tyhmä, että et osaa ajatella omilla aivoillasi.
Jos noin olisi tapahtunut, niin miksi Töölössä elettiin pelon vallassa? - Koko kauheus
Sinä ja sinun sana kirjoitti:
tarkkasi. Jos Suominen olisi asiallisesti kertonut, että mitään pelättävää ei ole, niin miksi koko sairaala oli kauhuissaan. Olet ilmeisesti niin tyhmä, että et osaa ajatella omilla aivoillasi.
Jos noin olisi tapahtunut, niin miksi Töölössä elettiin pelon vallassa?Minkälaisessa paperissa ja millä sanamuodolla sinulle on kerrottu, että koko töölön sairaala on vuoksesi kauhun vallassa.
- Olet rasittava pieni
Koko kauheus kirjoitti:
Minkälaisessa paperissa ja millä sanamuodolla sinulle on kerrottu, että koko töölön sairaala on vuoksesi kauhun vallassa.
paska joka ei ilmeisesti ole koskaan edes kuullut sellaisesta asiasta kuin päättelykyky
- Just joo ja taas
Olet rasittava pieni kirjoitti:
paska joka ei ilmeisesti ole koskaan edes kuullut sellaisesta asiasta kuin päättelykyky
Hetki sitten väitit Hintikan sanoneen lausunnossa että Suominen on pitänyt sairaalaa pelon vallassa ja nyt sitten tämä johtopäätös Suomisen "toiminnasta" onkin sinun oman päättelysi tulos.
Ei sinua kukaan voi ottaa vakavasti, kun tarinasi ovat noinkin sekavia. - Millä aivoilla tällä
Just joo ja taas kirjoitti:
Hetki sitten väitit Hintikan sanoneen lausunnossa että Suominen on pitänyt sairaalaa pelon vallassa ja nyt sitten tämä johtopäätös Suomisen "toiminnasta" onkin sinun oman päättelysi tulos.
Ei sinua kukaan voi ottaa vakavasti, kun tarinasi ovat noinkin sekavia.pystyit päättelemään tuon asian. Kanssasi on mukava vaihtaa ajatuksia, kun aina saa nauraa noille oivalluksillesi.
Eikä se muuten ollut hetki sitten. - Lyhyt vai pitkä
Millä aivoilla tällä kirjoitti:
pystyit päättelemään tuon asian. Kanssasi on mukava vaihtaa ajatuksia, kun aina saa nauraa noille oivalluksillesi.
Eikä se muuten ollut hetki sitten.Ei kaksi päivää sitten kovin pitkäkään hetki ole.
- Eittämättä
Muistan oikein hyvin kirjoitti:
omat kirjoitukseni.
Muisttat juu. Erityisen valikoivasti muistatkin.
- Taas tuo naurettava
jankutus alkoi. Johan sitä saikin odottaa. Isyys ei koskaan lopu oli tilanne mikä tahansa. Minut on diagnosoitu naiseksi, mutta ei olemassa olevaa tosiasiaa muuksi muuta. Olen edelleen isä, mutta sitä en tiedä, että olenko superisä.
Odotan mielenkiinnolla mitä minimaaliset aivosi seuraavaksi saavat aikaan.- Ant sku
Ja nyt olet taas päättänyt palata miesten kirjoihin
- Tulihan sieltä
Ant sku kirjoitti:
Ja nyt olet taas päättänyt palata miesten kirjoihin
sentään jotain. Hetken olin jo huolestunut.
- Väärä kohde
Tulihan sieltä kirjoitti:
sentään jotain. Hetken olin jo huolestunut.
Kyllä sinun olisi pitänyt olla huolestunut jo vuosikausua. Itsestäsi!
- Tuo on todella
Väärä kohde kirjoitti:
Kyllä sinun olisi pitänyt olla huolestunut jo vuosikausua. Itsestäsi!
mukavaa, että sinä jaksat huolehtia. Elämä tuntuu niin turvatulta kun on tuollaisia ihmisiä
- Jfkffkdkkkkkdd
Tuo on todella kirjoitti:
mukavaa, että sinä jaksat huolehtia. Elämä tuntuu niin turvatulta kun on tuollaisia ihmisiä
Voi jos voisin sanoa sinusta samaa...
- Minä paskat välitän
Jfkffkdkkkkkdd kirjoitti:
Voi jos voisin sanoa sinusta samaa...
siitä mitä tälle rupusakille tapahtuu
- Hyvä periaate
Minä paskat välitän kirjoitti:
siitä mitä tälle rupusakille tapahtuu
Eikä täällä välitetä yhtään mitä sinunlaisellesi paskalle tapahtuu. Käytökselläsi saat entistä enemmän niitä joiden mielestä olet itse syyllinen saamaasi kohtelun.
- ...
Voisikohan tän "transnaisen" esiintymiset sensuroida tulevissa jaksoissa.
- Ei onnistu
Käsikirjoitus on laadittu eikä siitä poiketa kovin helposti. Pitäisi olla melkoinen moittiva palauteryöppy maikkarin ohjelmapäivystykseen ennen kuin henkilö suostuttaisiin kirjoittamaan pikaisesti sarjasta ulos.
- Mikä olisi syy
Ei onnistu kirjoitti:
Käsikirjoitus on laadittu eikä siitä poiketa kovin helposti. Pitäisi olla melkoinen moittiva palauteryöppy maikkarin ohjelmapäivystykseen ennen kuin henkilö suostuttaisiin kirjoittamaan pikaisesti sarjasta ulos.
sensurointiin?
- 8t7t7fytfy
Mikä olisi syy kirjoitti:
sensurointiin?
Yllytys kansanryhmää vastaan.
- Onnea yritykselle
8t7t7fytfy kirjoitti:
Yllytys kansanryhmää vastaan.
Kovasti tulee tuosta ajatuksesta väkisinkin mieleen se yksi hullu turun suunnalla. Hänelläkin on hivenen eksoottinen oikeustaju ja onneton tieto rikosnimikkeistä.
- ...
Ei onnistu kirjoitti:
Ehkä sarjan voisi pistää jäihin siihen asti, että käsikirjoitus on tehty uusiksi ja jaksot kuvattu uusiks.
- Just joo
... kirjoitti:
Ehkä sarjan voisi pistää jäihin siihen asti, että käsikirjoitus on tehty uusiksi ja jaksot kuvattu uusiks.
Tee seuraavaksi joku järkevä ehdotus!
- Mikä ihmeen yllytys
Mikä kansanryhmä on jonkin yllytyksen kohteena.. Ainoa asia mitä Turkulainen on sanonut väärin on ihmisoikeusrikos. Rikoksen aiha oli oikein, mutta sillä erolla, että ihmisoikeusrikoksen voi tehdä vain sodan aikana. Sitä varten eduskunta on hyväksynyt lain ruumiillisesta tai henkisestä kidutuksesta. Tämän rikoksen uhriksi Turkulainen on joutunut.
Mitä eksoottista tuossa on?- ...
Raision kaupunkia ei ole (vielä) liitetty Turkuun.
- Miten Raision
... kirjoitti:
Raision kaupunkia ei ole (vielä) liitetty Turkuun.
kaupunki liittyy tuohon asiaan?
- ...
Miten Raision kirjoitti:
kaupunki liittyy tuohon asiaan?
Olet siis muuttanut Turkuun. Olikohan aiemmalla kirjoittajalla sisäpiiritietoa.
- Olisi mielenkiintois
... kirjoitti:
Olet siis muuttanut Turkuun. Olikohan aiemmalla kirjoittajalla sisäpiiritietoa.
tietää, että kuka on muuttanut Turkuun.
- Vastaus :
Olisi mielenkiintois kirjoitti:
tietää, että kuka on muuttanut Turkuun.
Useimmat nykyiset turkulaiset ovat jossain vaiheessa muuttaneet sinne.
- Useimmat nykyiset
Vastaus : kirjoitti:
Useimmat nykyiset turkulaiset ovat jossain vaiheessa muuttaneet sinne.
Turkulaiset ovat syntyneet täällä.
- Salkkari Jutta
Useimmat nykyiset kirjoitti:
Turkulaiset ovat syntyneet täällä.
Salkkareissa Kari flirttailee Jutalle. Saa nähdä miten homma etenee
- Niin se menee
Salkkari Jutta kirjoitti:
Salkkareissa Kari flirttailee Jutalle. Saa nähdä miten homma etenee
Panohommiin ja sitten jälkikäteen kauhistutaan. Kyllä nuo käsikirjoittajat tunnetaan.
- säpinää tiedossa
Niin se menee kirjoitti:
Panohommiin ja sitten jälkikäteen kauhistutaan. Kyllä nuo käsikirjoittajat tunnetaan.
Nonnii johan se juttakin alkoi flirttailee karille.
- mitä mieltä
säpinää tiedossa kirjoitti:
Nonnii johan se juttakin alkoi flirttailee karille.
Oiskohan Jutan pitänyt kertoa Karille taustastaan ennen kuin meni Karin kanssa sänkyyn?
- i8o8ku7ku
Noh, itse kuulin paljon pahempaa kun tulin kaapista. Että ei se nyt niin munattu suoritus ollut, realistinen vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192675Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2131079- 401005
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 47904
- 36896
- 5888
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123863Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36817