Alkoviin verhot

Lenni

Hei! Muutin vasta yksiöön, jossa on alkovi. Millaisia verhoja käytätte alkovin edessä? Alkovi jatkuu sit olohuoneena..

5

3967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sani

      Märimekon suurikuvioista mustavalkoista kangasta täyspitkänä.
      Tuli todella upea olkkariin päin. kolme täyttä pituutta vain piti ostaa, ett ei ole liian "köyhän näköinen", näyttäisi ett kangas loppu kesken, siis.
      Kaksi pituutta pään puolelle ja yksi jalkopään puolelle.

      • henna

        voin kuvitella et se on tosi upee!! mutta varmaan tosi kalliskin.. mutta todellakin kannattaa laittaa lattiaan asti, muuten on ihan hassun näkönen..

        mun kaveri taas laittoi samaa kangasta kun verhoissa, mutta se on ehkä vähän ahdistavan näköinen. varmaan samaa sävyä kannattaa kuitenkin pistää.. tai sitten jos ei haittaa että näkyy läpi, niin valoverhoa, niin ei ole niin tunkkaisen näköinen. niissäkin on ihania kuvioita ja se olis vähän sellanen "prinsessamainen" :)

        mutta jos on tosi pieni kämppä eikä ehkä tarpeeksi sohvia, niin kun yksiöt yleensä on pieniä, niin eihän sitä alkovia tartte välttämättä peittää. siitähän vois tehdä sellasen löhönurkkauksen, vähän kuin iso sohva. paljon vaan tyynyjä ja hieno päiväpeitto... koska sehän pienentää kämppää, kun laittaa verhot eteen.


      • asdfgh
        henna kirjoitti:

        voin kuvitella et se on tosi upee!! mutta varmaan tosi kalliskin.. mutta todellakin kannattaa laittaa lattiaan asti, muuten on ihan hassun näkönen..

        mun kaveri taas laittoi samaa kangasta kun verhoissa, mutta se on ehkä vähän ahdistavan näköinen. varmaan samaa sävyä kannattaa kuitenkin pistää.. tai sitten jos ei haittaa että näkyy läpi, niin valoverhoa, niin ei ole niin tunkkaisen näköinen. niissäkin on ihania kuvioita ja se olis vähän sellanen "prinsessamainen" :)

        mutta jos on tosi pieni kämppä eikä ehkä tarpeeksi sohvia, niin kun yksiöt yleensä on pieniä, niin eihän sitä alkovia tartte välttämättä peittää. siitähän vois tehdä sellasen löhönurkkauksen, vähän kuin iso sohva. paljon vaan tyynyjä ja hieno päiväpeitto... koska sehän pienentää kämppää, kun laittaa verhot eteen.

        Kaverilla on 2 bamburullaverhoa, on tosi makeen näkönen ja sopii hänen sisustukseen täydellisesti.


    • Mark68

      Mistä löytyisi alkoven verho joka olisi, valoa sekä ääntä eristävää materiaalia
      Olen kuullu että niitä on saatavilla, mutta mistä,,, tietääkö kukaan ???

    • Mark68

      Suosittelisin sekä valoa sekä ääntä eristävää materiaalia,, niitä on kyllä saatavilla
      Myymälää en tiedä ,, sitä itsekkin etsin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3480
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1998
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1837
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1753
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      158
      1650
    Aihe