Mönkijä ei käynnisty

Pasiliini

Missähän mahtaisi olla vika kun Yukon EXL 150 -mönkijä ei käynnisty ? Saatiin kyllä käyntiin kun laitettiin loraus bensaa suoraan tulpanreiästä sylinteriin ja sen jälkeen toimi hyvin. Kovin vaan hankala tapa käynnistää tuolla tavoin joka käyttökerta ; ) Pyörittää kyllä hyvin, mutta ei vaan herää käyntiin. Polttoainepumppu vai mikä mahtaa olla sökönä ?

11

8749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa tarkistaa kaasutin ja puhdistaa ainkin neulat.. Letkut myös, koska voivat olla sakkautuineta ja siitä syystä tukkeutuneet..

      • Pasiliini

        Kiitos vinkistä, ei tuosta ainakaan haittaa ole jos puhdistaa. En vaan ymmärrä miten se kone kävi hyvin sen jälkeen kun saatiin se käyntiin tuolla vippaskonstilla. Jos siellä olisi tukossa letkut ja muut niin ei kait se sais bensaa ollenkaan käydäkseen ? No, en mä ymmärrä paljon muutakaan :)


      • Anonyymi

        kampiakselin teva tai tevat vuotaa


    • suomi24 vika löytyy

      Käynnistyskompensaattori lienee vioittunut, ei saa kunnon seosta käynnistäessä joten se on vaihdettava.

      • Pasiliini

        No tuossa on vajavaiseen ymmärrykseeni mahtuva syy, kiitos esittäjälle. Mahtaneeko oll vaikea osa vaihtaa kun en ole ikinä moisesta osasta kuullutkaan ? :)


      • Pasiliini
        Pasiliini kirjoitti:

        No tuossa on vajavaiseen ymmärrykseeni mahtuva syy, kiitos esittäjälle. Mahtaneeko oll vaikea osa vaihtaa kun en ole ikinä moisesta osasta kuullutkaan ? :)

        Vai kuuluuko osa kiinteästi kaasuttimeen ?


      • suomi24 vika löytyy
        Pasiliini kirjoitti:

        Vai kuuluuko osa kiinteästi kaasuttimeen ?

        se oli vitsi.


      • Pasiliini
        suomi24 vika löytyy kirjoitti:

        se oli vitsi.

        Aha, rasvamontussa olis kait aiheuttanut röhönaurut, mutta nyt ei uponnut.


    • Oliskohan polttoainehana kiinnipysyvää mallia, aukenee vasta kun kone käy? Kannattaa ainakin tutustua tuon hanan toimintafilosofiaan. Näitä tällaisia hanoja on ainakin skoottereissa, mm. Yamahassa törmäsin aikoinaan sellaiseen.

    • acrtu

      löytyykö vikaa??

    • Anonyymi

      Minä laitoin auton akulla käyntiin, kun omalla ei lähtenyt. Ja aina pärähti käyntiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe