Prätkäni satula on kulahtanut ja vaatii uuden päällisen, mutta en tiedä yhtään satulaverhoilijaa. Jos joku tietää ja viitsii ilmoittaa, niin olen kiitollinen.
Satulan verhous
12
2010
Vastaukset
- Kri
Teetin verhoilutyöt pojan Jammun satulaan Keravalla entisen kumitehtaan tiloissa olevalla verhoilijalla, en muista nimeä. Mutta hyvä tuli satulasta. Hintaan vaikuttaa aika paljon jos tekee itse kaikki esivalmistelut etukäteen. Uuden päällisen ostin metritavarana Etolasta.
- Joni
All Rigth kuvastossa on ollu uusia päällyksiä myytävänä ei varmaan tule niin kalliiksi kuin viedä verhoiltavakisi. Kiinihän se tulee alapuolelle vain niittikoneella ainakin niissä mitä minä olen nähnyt purettuna. puh. sinne on 09 8770500.
- kangasta
Tässä olis yksi edukas verhoomo, mikäli asut liki
Verhoomo Sisustus Veijo Leskinen Pyhäselkä.
Verhoilee ammattitaidolla ja monien satuloiden verhoilu kokemuksella.- EL250
Kyllä posti vie pyhäselkään yhden vaatimattoman etuistuimen. Kokemusta tässä arvostan, koska haluan siitä alkuperäisen näköisen.
- hyväksi todettu
EL250 kirjoitti:
Kyllä posti vie pyhäselkään yhden vaatimattoman etuistuimen. Kokemusta tässä arvostan, koska haluan siitä alkuperäisen näköisen.
Kiteellä asustelee ja verhoilee joku naisimmeinen satuloita. Edullinen. Edellisessä Moto-lehdessä oli hänestä juttua. Ja sitä edellisessä osoite. Luepa lehdestä tiedot. Hyvää jälkeä tekee.
- jiijii
oletko katsonut stormin luettelosta löytyykö
ko:merkkiin irto päällystä- EL250
Kiitti vaan.
- RHM
Satulan verhooja löytyy Kiteeltä: Erästuote Valkeapää, Kiteentie 7, 82500 Kitee
p.013-414791 - EL250
kaikille vastaajille. Nythän noita vaihtoehtoja on jo ihan mukavasti.
- suutari jo syntyessä
jos ei oo peukalo syntyessään lipsahtanut väärään paikkaan, niin sen motsikan satulan päällysteen voi niitata itse ihan helposti, ei tartte mennä verhoomolle sen takia. ostat vaan sopivan palan nahkaa,vinyyliä tai keinonahkaa ja alat hommiin. neuvoja voit katsoo youtubesta miten se tapahtuu näppärästi ja
helposti. jep! - Hienoja
http://www.topsellerie.com/en-fi/seats-petrol-tank-covers-tank-bags-leg-handgrip-covers-motorbike-scooter.html
Jos haluat oikein hienon ja suunnitella värien käyttöä ja tekstejä, tilaa tuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun51218042Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi452155Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3361636Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2721511Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671154- 541073
- 1061053
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l14974- 67859
- 37841