korjaamo?

mies 47

Onko kenelläkään tietoa siitä pajukuja 5 sijaitsevasta metallikorjaamosta?

26

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fifi

      En tieidä , mutta leppäkujalla on tosi omituinen autokorjaamo.Talli täynnä väkeä .On cannonball ukkoja , kylän juoppoja , romunkerääjä ja vaikka ketä .
      Kun viet sinne autosi et todellakaan tiedä kuka näistä edellämainituista on autoasi hipelöinyt .En todellakaan suosittele .

      • Kannonpool

        Ja olisko se sen käsittelyn jälkeen enään _auto_? :P En oo kyl kuullut mitään palautetta tai kommenttia pajukujan korjaamosta. Onks siel ees korjaamoo?


      • autoilia11

        Sinä fifi! opettele kirjoittaan ennen kun arvostelet mitään.!!!!! Tää on todella hyvä sivu kun täälä kateelliset arvostelee turengin korjaamoja!!!! Arvostelis omalla nimellään eikä nimimerkeillä.


      • fifi
        autoilia11 kirjoitti:

        Sinä fifi! opettele kirjoittaan ennen kun arvostelet mitään.!!!!! Tää on todella hyvä sivu kun täälä kateelliset arvostelee turengin korjaamoja!!!! Arvostelis omalla nimellään eikä nimimerkeillä.

        En arvostellut kuin yhtä ns. autokorjaamoa ja joka sana on totta.Millään muulla autokorjaamolla ei touhu ole niin lapsellista kun kyseisellä korjaamolla , epämääräistä porukkaa majailee pajalla omistajaa ei näy missään .Tosin taitavat korjailla omia autojaan, tuskin siellä mitään oikeita asiakkaita on tai jos on käynyt ei taatusti mene toiste .
        Tämän voi jokainen mennä toteamaan itse jos haluaa , en suosittele.

        Nimeäni en käytä ,koska en halua siellä pesivää roskasakkia perääni .


      • mies 47
        fifi kirjoitti:

        En arvostellut kuin yhtä ns. autokorjaamoa ja joka sana on totta.Millään muulla autokorjaamolla ei touhu ole niin lapsellista kun kyseisellä korjaamolla , epämääräistä porukkaa majailee pajalla omistajaa ei näy missään .Tosin taitavat korjailla omia autojaan, tuskin siellä mitään oikeita asiakkaita on tai jos on käynyt ei taatusti mene toiste .
        Tämän voi jokainen mennä toteamaan itse jos haluaa , en suosittele.

        Nimeäni en käytä ,koska en halua siellä pesivää roskasakkia perääni .

        En ole siitä autokorjaamosta kiinnostunut...
        Vaan edelleen kiinnostais pajukujan korjaamo!!!


      • oik
        mies 47 kirjoitti:

        En ole siitä autokorjaamosta kiinnostunut...
        Vaan edelleen kiinnostais pajukujan korjaamo!!!

        pajukujalla mitään korjaamoo oo .


      • mies 47
        oik kirjoitti:

        pajukujalla mitään korjaamoo oo .

        On siel. Ajoin kerran pihalenkin. Se on varmaankin vanha potkurivalimo ollut.


      • fjls
        mies 47 kirjoitti:

        On siel. Ajoin kerran pihalenkin. Se on varmaankin vanha potkurivalimo ollut.

        Se on vissiin joku autopurkaamo ???


      • mies 47
        fjls kirjoitti:

        Se on vissiin joku autopurkaamo ???

        Ai. Niiden ovi mainokset kertoo kone huolloista ja hitsaus töistä. Mut ehkä se purkaamo on sitten parempi työ.


      • Palvelua arvostava

        Kyseinen korjaamo Leppäkujalla on todella hyvä korjaamo.Olen itse saanut hyvää palvelua ja aina olen saanut vanhat osat mukaan!:) ja takuut ovat toimineet myös ja myös tyhmempikin ihminen ymmärtää omistajan selityksen mikä autossa on vikana ja myös näytetään selkeästi! Minua ei ole häirinnyt vaikka siellä on ollut muitakin! :). Omistaja on tarkka ettei asiakkaan autoon kukaan ylimääräinen koske! Eikä siellä jatkuvasti ole ylimääräistä porukkaa koska käyn kyseisessä korjaamossa usein ja kyllä siellä on ihan kunnon asiakkaita käy! Olen sen ite todennut! MINÄ SUOSITTELEN KYSEISTÄ KORJAAMOA SIELLÄ PALVELU PELAA!!!!! :). Mutta jokainen saa olla mitä mieltä haluaa mutta kannattaa käydä katsomassa!:)


      • poika ja datsuni
        Palvelua arvostava kirjoitti:

        Kyseinen korjaamo Leppäkujalla on todella hyvä korjaamo.Olen itse saanut hyvää palvelua ja aina olen saanut vanhat osat mukaan!:) ja takuut ovat toimineet myös ja myös tyhmempikin ihminen ymmärtää omistajan selityksen mikä autossa on vikana ja myös näytetään selkeästi! Minua ei ole häirinnyt vaikka siellä on ollut muitakin! :). Omistaja on tarkka ettei asiakkaan autoon kukaan ylimääräinen koske! Eikä siellä jatkuvasti ole ylimääräistä porukkaa koska käyn kyseisessä korjaamossa usein ja kyllä siellä on ihan kunnon asiakkaita käy! Olen sen ite todennut! MINÄ SUOSITTELEN KYSEISTÄ KORJAAMOA SIELLÄ PALVELU PELAA!!!!! :). Mutta jokainen saa olla mitä mieltä haluaa mutta kannattaa käydä katsomassa!:)

        Minullakin olisi hyvälle autokorjaamolle käyttöa. Kun ajelen vanhalla cerryllä niin siinä olisi jonkiverran hitsattavaa. Ei paljon kuin yksi paikka. Mutta se on vähän isompi.
        Ja moottorikin kaipaisi pientä tiivistystä kun öljyä menee jo 10litraa viikko. Se alkaa olla jo bensan kanssa tasoissa. Auttaiskohan jos tankkaisi dieseliä lisäksi? Joku vaan sanoi että se vähentäisi öljyn kulutusta. En tiedä auttaisiko? Ja miksiköhän moottori ei tahdo jaksaa startata vaikka virtaa on. Ja kuinka paljon tuollaisen moottorin öljymäärä on. Olen noudattanut myyjän ohjetta että kerran viikossa olisi lisättävä öljyä.


      • heikkimotors

        Ei oo leppäkujalla mitään korjaamoo


      • lukevalöytää
        fjls kirjoitti:

        Se on vissiin joku autopurkaamo ???

        Mainoksen mukaan siellä huolletaan autoja.risteyksessä on kyltti.


      • Palveluaminäkinarvostan
        Palvelua arvostava kirjoitti:

        Kyseinen korjaamo Leppäkujalla on todella hyvä korjaamo.Olen itse saanut hyvää palvelua ja aina olen saanut vanhat osat mukaan!:) ja takuut ovat toimineet myös ja myös tyhmempikin ihminen ymmärtää omistajan selityksen mikä autossa on vikana ja myös näytetään selkeästi! Minua ei ole häirinnyt vaikka siellä on ollut muitakin! :). Omistaja on tarkka ettei asiakkaan autoon kukaan ylimääräinen koske! Eikä siellä jatkuvasti ole ylimääräistä porukkaa koska käyn kyseisessä korjaamossa usein ja kyllä siellä on ihan kunnon asiakkaita käy! Olen sen ite todennut! MINÄ SUOSITTELEN KYSEISTÄ KORJAAMOA SIELLÄ PALVELU PELAA!!!!! :). Mutta jokainen saa olla mitä mieltä haluaa mutta kannattaa käydä katsomassa!:)

        Takuut on toimineet?
        Eli huolloissa/korjauksissa on ollut vikaa ja olet vienyt samaa autoa useasti takaisin huoltoon/korjattavaksi?

        Korjaamolla ei ole jatkuvasti ylimääräistä porukkaa ja käyt siellä usein?
        Eikö autosi tule siellä korjaamolla sitten kuntoon? Vai oletko samaa porukkaa, joka siellä hääräilee jotain hämärää?


      • kymppifirma

        Kyllä on autoni tullut aina kuntoon ,en sitä tarkoittanut. Älä väärentele sanojani. Käyn siellä usein koska huollatan firmani autoja siellä ja ei siellä mitään hämärää kukaan hääräile!! Kunnon korjaamo se on. Muutkin firmat käyttää häntä.


      • näkeväeilöydä
        lukevalöytää kirjoitti:

        Mainoksen mukaan siellä huolletaan autoja.risteyksessä on kyltti.

        Lukeva löytää leppäkujalta korjaamon mutta mistä sieltä?


      • tiedänmä
        näkeväeilöydä kirjoitti:

        Lukeva löytää leppäkujalta korjaamon mutta mistä sieltä?

        Se on nykyään Pajukujalla ja maalaamo Leppäkujalla.


      • ääniradalta
        mies 47 kirjoitti:

        En ole siitä autokorjaamosta kiinnostunut...
        Vaan edelleen kiinnostais pajukujan korjaamo!!!

        Joku Niko siellä korjaili omia autoja.ns.harrastetalli.


      • ohiajettu
        Kannonpool kirjoitti:

        Ja olisko se sen käsittelyn jälkeen enään _auto_? :P En oo kyl kuullut mitään palautetta tai kommenttia pajukujan korjaamosta. Onks siel ees korjaamoo?

        Pajukuja 5 ssä on nykyään autohuolto.Nimen voit itse käydä katsomassa tien risteyksessä on kyltti.


      • öljynkäryseurana
        autoilia11 kirjoitti:

        Sinä fifi! opettele kirjoittaan ennen kun arvostelet mitään.!!!!! Tää on todella hyvä sivu kun täälä kateelliset arvostelee turengin korjaamoja!!!! Arvostelis omalla nimellään eikä nimimerkeillä.

        Kateelliset?
        Mistä voi olla kateellinen?
        Siitä että autokorjaamon omistajat ovat siisteissä vaatteissa ja tuoksuvat hyvälle.


    • Neuvoja löytyy

      No näin kaikkitietävänä röyhkeänä amatöörinä ja vasemmistolaisena sanoisin, että kannattaa tietysti noudattaa myyjän ohjeita ehdottomasti.
      Nyrkkisääntönä on, että yhtä ruostepaikkaa ei kannata vielä lähteä korjailemaan ja hitsailemaan, olkoon paikan koko mikä hyvänsä.
      Öljynmäärä on silloin oikea, kun täytät moottorin suunnilleen öljyntäyttökorkkia myöden täyteen, ja varsinkin, jos täytät vain kerran vkossa tuon sanomasi öljyn kulutusmäärän. Dieseliä ei kannata tankata juurikaan koskaan mihinkään autoon, muutakuin hätätapauksessa, koska tankkauspistoolista tulee usein kädet likaiseksi. Sitä ei myöskään kannata lisätä bensankaan sekaan, jos polttoaineenkulutus on noinkin pieni, eli 10 litraa viikossa ajomäärästä riippumatta. Bensapihi auto antaa mukavasti ostovoimaa voiteluöljypuolelle.
      Huolettomia kilometrejä Datsunille!
      Ps. Itsekin ajaisin mieluusti aatteen värisellä kolhoosikiesillä, mutta häveliäisyyssyistä ja myös suuri egoni pakottaa länsimaisen koslan rattiin.

    • Alkolukko

      Turengin ehdottomasti paras korjaamo on korjauspaja hausjärventiellä.kaikki testerit löytyy.ammattitaitoiset asentajat ja erittäin siistit valoisat toimitilat.voin suositella

      • vertaanmä

        En tiedä onko se paras mutta onko missä sivua jossa olisi kaikki janakkalan autokorjaamot ja asiakkaiden arvosteluja
        Tuntihinnatkin ölis kiva tietää jo etukäteen


      • eikoskaanenää

        Vai että paras..paskanen pimeä halli ollut jo 30vuotta. Asentajat tekee remonttia hallitunkin varassa pihalla kesäaikaan. Piha täys autonraatoja mitä eivät ole saanneet kuntoon,pihan siivoominen jo kohentaisi ilmettä. Uuden starttimoottorinkin saivat kärväytettyä kun "asentaja" oli kahdesta johdosta molemmat kytkettyä väärin..


    • kylilläkaasuttelija

      Mihin uskallan viedä mersuni vaihdelaatikko remonttiin.Kakkonen kun ei pysy päällä. Kenellä taitoa ettei menis pahemmaksi.

    • Mercedess

      Jos viet tänne kylälle mihinkä tahansa autopajalle, niin tosiaan saattaa kyllä mennä pahemmaksi.
      Vie Mese osaaviin käsiin Hämeenlinnaan Luukkaankatu 2.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1403
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      92
      914
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      813
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe