Suuhun ottaminen parisuhteen kulmakivi.

Miehet, jokseenkin kaikki miehet haluavat naisen ottavan suuhun, Miksikö,,,,no ensinnäkin se tuntuu varisn hyvältä, mutta se psykologinen puoli siinä on paljon tärkeämpi. Jopa niin tärkeä, että lähes kaikki parisuhteet joissa nainen ei ota suuhun päättyvät ennemmin tai myöhemmin eroon, ja usein on miehen vieraissakäynti syynä. Tosiasiassa syy on se, että nainen ei ota suuhun, joka sitten ajaa miehen viearaisiin.

Voi vain ihmetellä miten vähän pariskunnat puhuvat toisilleen , siis seksistä ja nimenomaan sittä mitä toivovat ja haluavat ja jopa tarvitsevat. Naiset jotka ottavat suuhun yleensä pitävät myös siitä, vaikka eivät spermaa nielisikään. Eikä se ehkä olekaan niin tärkeää. kunhan ottaa suuhun.

Olmme jutelleet hyvin monien parien ja niin naisten kuin miestenkin kanssa suuhunottamisesta, ja selkeä yhtäläisyys on nähtävissä niissä syissä kun on erottu. Vaikka usein naiset syyttävät miestä, että kun se meni vieraisiin, välittämättä edes kysyä miksi meni.

Tosiasiahan on, että jos molemmat saavat haluamansa seksin kotoa ei vieraisiin mennä ennenkuin yhdessä, jos haluataan kokeilla kimppakivaa, eli ns. lisäväriä seksielämään, joka ei suinkaan tarkoita, että oma seksi olisi huonoa.

Noo,,onhan tietenkin niitäkin jotka haluavat vain seikkailla ja hypätä kukasta kukkaan. Heillä taitaa olla kovin huono itsetunto, kun siten yrittävät sitä pönkittää, ja yleensä sellaiset miehet kehuskelevat kavereille miten taas pääsin paneen. Ovat olevinaan kovia panomiehiä. Mutta naiset yleensä sanovat sellaisista miehistä ystävättärilleen, että aika vaatimaton kaveri, ei oikeastaan osannut yhtään mitään.

Ja kun nainen on ottanut kunnolla suuhun sitä pidetään miehen ansiona, eikä naisen, vaikka fiksun naisen omaa ansiota on se , että on opetellut suuhunoton jalon taidon,

Voimmekin sanoa kaikille naisille, että ottakaa suuhun, se on hyvän parisuhteen kulmakivi . . . . !

43

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kullitar

      Suihin ottaminen ei oo velvollisuus :) Jos alat järjellä ajattelemaan nii ei kullia oo ees tarkotettu suuhun, joku hullu on vaan keksinyt sen ja nyt siitä on muka tullut naiselle velvollisuus.
      Kyllä minäkin otan suihin välillä mielellään, mutta en tee sitä todellakaan velvollisuudesta. Kyllä se minunki ukko on siihen jo tottunut ja osaapaha nauttia kerralla kunnolla sitten ku on sen hetki.

      • fbjgkviggkvjg

        Niin, selkeästi haluat pantata mieheltä nautintoa. Ajattes toisinpäin, mies ei nuolis kuin harvoin, kun ei ole velvollisuus niin tehdä. Hyvä lähtökohta parisuhteen seksielämään. Ei ihme kun suhteet tyssää...


      • Kullitar
        fbjgkviggkvjg kirjoitti:

        Niin, selkeästi haluat pantata mieheltä nautintoa. Ajattes toisinpäin, mies ei nuolis kuin harvoin, kun ei ole velvollisuus niin tehdä. Hyvä lähtökohta parisuhteen seksielämään. Ei ihme kun suhteet tyssää...

        Niinno kyllä siihe nuolemiseen kyllästys jos ukko lutkuttas koko ajan.. Parempi kun pysyy mielenkiinto yllä. Ei makeaa mahan täydeltä ;) Ja en tiedä miten yksitoikkonen teidän seksielämä on, mutta omasta mielestä seksissä on niin paljon muutakin kuin suuseksiä! Mutta ehkäpä työ ette osaa niin laajasti ajatella ku kaikki veri kyrvässä... otan osaa


      • Kullitar kirjoitti:

        Niinno kyllä siihe nuolemiseen kyllästys jos ukko lutkuttas koko ajan.. Parempi kun pysyy mielenkiinto yllä. Ei makeaa mahan täydeltä ;) Ja en tiedä miten yksitoikkonen teidän seksielämä on, mutta omasta mielestä seksissä on niin paljon muutakin kuin suuseksiä! Mutta ehkäpä työ ette osaa niin laajasti ajatella ku kaikki veri kyrvässä... otan osaa

        Niin, voimme kertoa, että meillä seksi ei todellakaan ole yksitoikkoista, paremminkin vivahteikasta ja vaihtelevaa. Ja suuseksi kuuluu meillä normaaliin seksiin siinä missä kaikki muukin siihen liittyvä. Uskomme, että meidän , niin ajatukset kuin teotkin seksielämässä on suurella todennäköisyydellä paljon paljon laaaja-alaisempia kuin teillä. Kirjoituksesi kertoo varsin mitättömästä ja suppeasta seksielämästä.


      • Kullitar
        treenpari kirjoitti:

        Niin, voimme kertoa, että meillä seksi ei todellakaan ole yksitoikkoista, paremminkin vivahteikasta ja vaihtelevaa. Ja suuseksi kuuluu meillä normaaliin seksiin siinä missä kaikki muukin siihen liittyvä. Uskomme, että meidän , niin ajatukset kuin teotkin seksielämässä on suurella todennäköisyydellä paljon paljon laaaja-alaisempia kuin teillä. Kirjoituksesi kertoo varsin mitättömästä ja suppeasta seksielämästä.

        Niinhän sinä luulet.. ;)


      • Kullitar kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet.. ;)

        Itseasiassa en luule, vaan tiedän, mutta sinähän et voi sitä tietää. Eikä täällä vamaankaan ihan helposti kukaan usko mitä kirjoitellaan. Joten on aika vaikeaa saada selville kuka on oikeassa ja kuka ei. Mehän voimme molemmat olla ainakin osittain oikeassa, eikö vain ?


      • Kullitar
        treenpari kirjoitti:

        Itseasiassa en luule, vaan tiedän, mutta sinähän et voi sitä tietää. Eikä täällä vamaankaan ihan helposti kukaan usko mitä kirjoitellaan. Joten on aika vaikeaa saada selville kuka on oikeassa ja kuka ei. Mehän voimme molemmat olla ainakin osittain oikeassa, eikö vain ?

        Hmm.. No on tuossa kyllä pointtinsa..


    • Voimmekin sanoa

      Suihinotto enempi henkisesti keskenkasvuisten kulmakivi.
      Suihinotto on pelkkää typeryyttä jos molemmat ei sitä halua.

      • Kovaa tekstiä ... Oletteko siis henkisesti keskenkasvuisia, kun tuollaisen kommentin laitoitte. Kysymys oli siitä, että kun mies haluaa, mutta nainen ei silti ota suuhun, eikä siitä, kun kumpikaan ei halua. Eksyitte aiheesta, joten onko kenties ymmärryksessä vikaa ? Miesten kommentit tähän keskusteluun vaikuttavat olevan hyvinkin sen suuntaisia, että suuhun ottaminen on tärkeää.. . . miehille.


    • suuseksin tarve

      Juuri näin treenpari. Itse olen vielä parisuhteessa, koska rakastan puolisoani ja välitän hänestä. Olen kuitenkin käynyt hakemassa tyydytystä suuseksin tarpeeseen ulkopuolisilta tahoilta. Kotona en sitä saa. En saa myöskään kotona antaa suuseksiä, mikä on minulle myös suuri nautinto. On ihana tunne, kun nainen laukeaa kieleni käsittelyssä. Olen onneksi tämänkin nautinnollisuuden päässyt ulkoistamaan kotioloista. En tiedä tulenko vieraissa käymisen takia eroamaan koskaan, mutta todennäköisesti jatkan sitä myös tulevaisuudessa, mikäli puolisoni kanssa en suuseksiä saa harrastaa. Asiasta on kyllä puhuttu, ja paljon.

      • nainen 555

        Mikähän siinä on esteenä,ettei moni nainen halua suuseksiä.Itse nautin suihin otosta ja erityisesti kun saan niellä ihanat spermat.Voisin tehdä sitä joka päivä.
        Haluan myös että minua nuollaan,mikään ei tunnu niin hyvälle kuin kieli nuolemasssa glitorista ja työntymässä sisälle emättimeen.olen varatun miehen
        kanssa näissä jutuissa,kun hän ei kotona saa ja minä olen jätetty nuoremman naisen takia.En odota muuta kuin tapaamisiamme,enkä ymmärrä miksi nainen ei
        halua omalta mieheltään suuhoitoa.


      • sepe
        nainen 555 kirjoitti:

        Mikähän siinä on esteenä,ettei moni nainen halua suuseksiä.Itse nautin suihin otosta ja erityisesti kun saan niellä ihanat spermat.Voisin tehdä sitä joka päivä.
        Haluan myös että minua nuollaan,mikään ei tunnu niin hyvälle kuin kieli nuolemasssa glitorista ja työntymässä sisälle emättimeen.olen varatun miehen
        kanssa näissä jutuissa,kun hän ei kotona saa ja minä olen jätetty nuoremman naisen takia.En odota muuta kuin tapaamisiamme,enkä ymmärrä miksi nainen ei
        halua omalta mieheltään suuhoitoa.

        No kelpaisko 555 toinenkin varattu mies imeskeltäväksi


      • treenpari
        nainen 555 kirjoitti:

        Mikähän siinä on esteenä,ettei moni nainen halua suuseksiä.Itse nautin suihin otosta ja erityisesti kun saan niellä ihanat spermat.Voisin tehdä sitä joka päivä.
        Haluan myös että minua nuollaan,mikään ei tunnu niin hyvälle kuin kieli nuolemasssa glitorista ja työntymässä sisälle emättimeen.olen varatun miehen
        kanssa näissä jutuissa,kun hän ei kotona saa ja minä olen jätetty nuoremman naisen takia.En odota muuta kuin tapaamisiamme,enkä ymmärrä miksi nainen ei
        halua omalta mieheltään suuhoitoa.

        Hei "nainen 555"
        Siinä se nyt nähdään, juuri kuten sanoimme, sinullahan on se tilanne, että mies hakee suuseksiä muualta kun kotoa ei saa, ja sinä olet onnekas kun olet hänet löytänyt, kun kerran tykkäät suuhunottamisesta.
        Ihan uteliaisuuttamme kysymme, että oletko harkinnut myös kimppakivaa ? Usein sellaisset jotka ovat seksuaalisesti valveutuneita, harrastavat myös kimppakivaa. Siitähän saa sitä lisäväriä seksielämään, se on ikään kuin nousisi korkeammalle tasolle seksijutuissa.


      • sepe
        treenpari kirjoitti:

        Hei "nainen 555"
        Siinä se nyt nähdään, juuri kuten sanoimme, sinullahan on se tilanne, että mies hakee suuseksiä muualta kun kotoa ei saa, ja sinä olet onnekas kun olet hänet löytänyt, kun kerran tykkäät suuhunottamisesta.
        Ihan uteliaisuuttamme kysymme, että oletko harkinnut myös kimppakivaa ? Usein sellaisset jotka ovat seksuaalisesti valveutuneita, harrastavat myös kimppakivaa. Siitähän saa sitä lisäväriä seksielämään, se on ikään kuin nousisi korkeammalle tasolle seksijutuissa.

        Ei tämmöstä 555 naista oo olemassakaan jos oikeesti tykkää suihin otosta ja spemusta luulis että vastaa ukkomiehen suihin otto pyyntöön keksitty juttu


      • mustikka-
        sepe kirjoitti:

        Ei tämmöstä 555 naista oo olemassakaan jos oikeesti tykkää suihin otosta ja spemusta luulis että vastaa ukkomiehen suihin otto pyyntöön keksitty juttu

        Vuosia olen ollut "se toinen nainen" jonka kanssa seksi sujuu.
        Otan suihin, imen, mies panee poskeen,syvälle kurkkuun...välillä nielen spermat...muista jutuista puhumattakaan.
        Myös mies nuolee mielellään...
        Mm. näitä hän ei kotona saa, vain karvahattua joskus ja jouluna.
        Ja tämä kuvio sopii myös minulle. Ketään en halua enää asuun kanssani. Vakikaveri ...mikä sen parempaa?
        Noh, tosin on myös toinen, jota tapailen joskus sitten muualla. :)


    • juuripa näin se on

      Nyt puhut asiaa suuseksin tarve, ainoa syy omillekin reissuille vieraissa naisissa on ollut se molemminpuolinen omasta halusta annettu ja saatu suuseksi.

      Jos sen olisi kotoa saanut, ei olisi ollut mitään juttua jota joku muu nainen olisi voinut minulle paremmin tarjota kuin mitä muuten ihan naiseni kotona.

      Jos suuseksiä pihtaava nainen voit edes kuvitella sitä antavasi ja ottavasi vastaan, rohkaise mielesi ja tee se ihan saman tien! Saatat samalla pelastaa miehesi ottamasta pettäjän/valehtelijan taakkaa harteilleen ja samalla myös suhteenne! Voipa samalla löytyä itsellesikin sitä kaivattua "uutta kipinää" ihan sen oman miekkosen kanssa!

      • Kuten sanottu, niin se menee, ja harmi voi olla jos käryät vieraissa käymisestä. Saattaa tulla ero, ja syy tietenkin on sinun , , , :) , kun hyppäät vieraissa, ainakin naisen mielestä, eikö se niin mene.


    • Treenpari2

      Minulla avoliitto pysyy. Naimisen alussa otan mieheltä suuhun mutta en spermoja.
      Spermat annan laskea pilluni perälle.

      • Teillä on sitten laadukasta seksiä, eikä mitään "pimeessä peiton alla seksiä " .Olette oikealla linjalla, ja sehän pitää parisuhdetta paremmassa kunnossa.


    • oraali

      Noin on! Tuo on ainoa pettämisen muoto kymmenien aviovuosien aikana.
      Satunnaisesti ammattilaisten hoitamana enkä ole mennyt varsinaiseen penetratioon.

    • uskollinen +

      Suuseksi on ainakin meillä osana esileikkiä !! = mplemminpuolista !
      Ei olekkaan tarkoitus laueta vaimoni suuhun,vaan hänen ihanaan / tiukkaan pilluunsa !!! ps.Vaimoni haluaa,että olen hänen päällään 69 asennossa-nain häntä suuhun..samalla ahkeroin suullani hänen reisiensä välissä !! (kannattaa kokeilla )

      • Sama kuvio aina ja kivaa

        Meillä seksi on lähes pelkästään suuseksiä. Vaimo laukeaa siitä kaikkein nopeimmin ja kaikken kovimmin. Vaikka on moniorgasminen niin ei sen jälkeen pysty heti uudelleen. Mutta sitten imee minua todella halukkaasti ja siitähän minä pidän. Eikä kestä kauan.


    • ajatelkaa111

      hyi hitto,en voi uskoa todeks että joku tykkää siitä nihkeestä kumipampun nuolemisesta,kerran olen kännissä tehny ja se maistu pissille.

    • NO TÄYTYYKÖ KÄNNISTEN KANSSA TOUHUTA, SELVINPÄIN JA PUHTAANA NIIN SE EI MAISTU OIKEASTAAN MILLEKÄÄN...

    • .,..

      Mä en haluais ottaa mieheltä, joka edes harkitsee vieraissa käymistä, suihin. Rakkaudesta sen tekisin, ja jos olisi uhkana pettäminen, ei onnistuis

    • Antzzu

      Ja höpönpöpön kyllä ne parit eroo iha nmuistasyistä kuin että ei oo ottanu joku suihin!
      Itte opetin oman emäntäni ottaa suihin ja HYVIN on ottanu hampaat ei tunnu ja kaikki on ei niele mutta suuhun saa laueta jaKAIKEN ottaa ja iha nloppuunasti!
      Kannattaa keskenään jutella seksistä ikinä en uskonu että oma muija ottais suuhun mutta NYT ottaa ihan omasta halustaankin,ja ottaa jopa senkin jälkeen kun olen ensin sitä uittanu hänen pimpsassaan!
      Että se niistä makunautinnoista,mitään ei tarvitse pakottaa kyllä hän tekee kaiken omasta tahdostaan ja hyvää miehelleen,vastaavasti minä teen hänelle hyvää kuten pitääkin.

    • kivikulma

      Älykkäillä suihinotto menee niin, että nainen saa ottaa suuhun aina kun haluaa ja viisas mies nuolee aina kun nainen sitä haluaa.

      • Kiimainenlady

        Puhut vähän mutta asiaa.. mm rakastan antaa suikkareita ja saada niitä.. voisin joka pvä nuolla sitä upeaa kalutikkaria.. uuuh!!


    • hukka_pätkiä

      Mitä tekee jollain luuskalla, jos se ei ota suihin ja niele spermoja? Nuolen itsekkin naisten värkkiä ja imen heidän herkulliset nesteet nieluuni. Järisyttävät orgasmit naisilla kertovat oleellisen.

      • mitätekee

        ”Mitä tekee jollain luuskalla, jos se ei ota suihin ja niele spermoja?”
        Ei ole naisen oma vika jos ei ymmärrä miksi kannattaa ottaa suuhunkin.
        Sama koskee myös miehiä, tyhmyys ei ole oma vika.


    • ihan_parasta

      Vaimoni kanssa harrastamme paljon suuseksiä puolin ja toisin. On kiihottavaa antaa vaimolle ensimmäinen orgasmi nännien nuolemisella ja hieronnalla, sitten suuseksiä pilluun niin, että vaimo saa monta peräjälkeen, tämän jälkeen vaimoni haluaa aina suudella pitkään. Ottaa sitten aluksi suihin niin, että kalu on kivikova, hyppää ratsaille, saa orgasmin ja siitä kalu suoraan suuhun ja loppuun asti, spermat ahneesti niellen. Seksielämämme kukoistaa, vaikka olemme jo yli 50-vuotiaita ja olleet yhdessä 25 vuotta.

    • Oppinutnainen

      Samoilla mielin. En avioliitossani ottanut suuhun, ja ero tuli. Syyt kieltäytymiseeni ovat moninaiset. En niitä tässä availe syvemmin. Omat asenteet,mielikuvat ja historiikki vaikuttivat.
      Paljon myöhemmin tutustuin mieheen, joka halusi paljon suuseksiä. Vähän ironisesti, koska hänen vaimo ei antanut suuseksiä, ei koskaan. Tässä suhteessa opin rakastamaan sitä, nauttimaan siitä. Enää en voi kuvitella suhdetta ilman suuseksiä. Nykyistä kumppaniani imen ja nuolen nautinnolla, pitkään. Ihana kuulla tuntea kun mies nauttii. Kyrpä on tietysti niin ihana, saada se sisään. Siinä on jotain kiihottavan alistavaa, nöyryyttävää kun mies pitää hiuksista ja painelee päätä syvään, ees taas. Spermaa en ole vielä niellyt, mutta on tuntunut ihanalta kun lämmin neste pursuaa suuhun ja valuu huulilta ulos..
      Opetelkaa naiset suuseksi, se on ihanaa uskokaa pois!

    • Voisko joku valaista tarkemmin tätä AP-ihmisten ajatusta: ”jokseenkin kaikki miehet haluavat naisen ottavan suuhun, koska se tuntuu varsin hyvältä, mutta se psykologinen puoli siinä on paljon tärkeämpi”. Tuota psykologista puolta, siis. Minusta tuo kuulostaa (sic) loogiselta, tai siis kokemukseni mukaan paikkansapitävältä, mutta, koska en ole mies, en tiedä mikä siinä miehille on psykologisesti tärkeää.

      • psykologisesti

        Taitaa tuossa miehessä psykologisesti olla vikana alistamishalu ja naisen nöyruuttäminen. Mies luulee sairaalloisen heikon itsetunnon vahvistuvan kun nainen joutuu imemään kullia.


      • psykologisesti kirjoitti:

        Taitaa tuossa miehessä psykologisesti olla vikana alistamishalu ja naisen nöyruuttäminen. Mies luulee sairaalloisen heikon itsetunnon vahvistuvan kun nainen joutuu imemään kullia.

        Minä en pitäisi alistamishalua vikana vaan ominaisuutena, jolla joko on tai ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. No, ok, jos ihminen haluaa nöyryyttää ja alistaa toista ihmistä (tai eläintä) _oikeasti_, siis elämässä yleensä, niin se on tietty huono homma, mutta seksuaalinen alistaminen on eri juttu. Taustatietona; itse pidän alistettavana olemisesta, rakastan sitä kun naidaan suuhun, on ihanaa imeä kyrpää polvillaan miehen edessä, niellä spermat, ja yleensä ottaen tehdä mitä käsketään. No myönnetään, minusta kyllä kyrpä suussa myös tuntuu hyvältä (jos sen saa ottaa syvälle kurkkuun, jos pitää lipittää vain terskaa niin posket väsyy ja se on vähän tylsää muutenkin).

        Mutta haluaisin silti tietää, mikä tuossa suuhun ottamisessa on miehille niin tärkeää.


      • dgfsdfsdf
        Juliet.H.R.C kirjoitti:

        Minä en pitäisi alistamishalua vikana vaan ominaisuutena, jolla joko on tai ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. No, ok, jos ihminen haluaa nöyryyttää ja alistaa toista ihmistä (tai eläintä) _oikeasti_, siis elämässä yleensä, niin se on tietty huono homma, mutta seksuaalinen alistaminen on eri juttu. Taustatietona; itse pidän alistettavana olemisesta, rakastan sitä kun naidaan suuhun, on ihanaa imeä kyrpää polvillaan miehen edessä, niellä spermat, ja yleensä ottaen tehdä mitä käsketään. No myönnetään, minusta kyllä kyrpä suussa myös tuntuu hyvältä (jos sen saa ottaa syvälle kurkkuun, jos pitää lipittää vain terskaa niin posket väsyy ja se on vähän tylsää muutenkin).

        Mutta haluaisin silti tietää, mikä tuossa suuhun ottamisessa on miehille niin tärkeää.

        No koska se tuntuu hyvältä ja tuo monipuolisuutta seksiin. Ei pitäisi olla mitenkään vaikea asia käsittää. Ei joka panolla tartte ottaa suihin, eikä miehen nuolla, vaan sillon tällön niin se tuo mukavan lisän ja vaihtelun. Totta vitussa se tekee hyvää kun pehmeät huulet liukuu kalun vartta ja imee.


      • Pe69

        Psykologinen puoli on se, että suihinotossa tuntee naisen arvostavan miestä ja haluaa miehelle hyvää. Fyysinen puoli lukee ylempänä. Samoin naisen nuoleminen on paitsi kivaa, myös arvostuksen osoitus hänelle.


      • puutteessaelävä
        psykologisesti kirjoitti:

        Taitaa tuossa miehessä psykologisesti olla vikana alistamishalu ja naisen nöyruuttäminen. Mies luulee sairaalloisen heikon itsetunnon vahvistuvan kun nainen joutuu imemään kullia.

        Asia on jokseenkin päinvastoin. Nainen kullia imiessään on se joka käyttää valtaa. kullin imeminen on parasta mitä mies voi saada ja hän on täysin imevän suun armoilla.


      • Juliet.H.R.C kirjoitti:

        Minä en pitäisi alistamishalua vikana vaan ominaisuutena, jolla joko on tai ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. No, ok, jos ihminen haluaa nöyryyttää ja alistaa toista ihmistä (tai eläintä) _oikeasti_, siis elämässä yleensä, niin se on tietty huono homma, mutta seksuaalinen alistaminen on eri juttu. Taustatietona; itse pidän alistettavana olemisesta, rakastan sitä kun naidaan suuhun, on ihanaa imeä kyrpää polvillaan miehen edessä, niellä spermat, ja yleensä ottaen tehdä mitä käsketään. No myönnetään, minusta kyllä kyrpä suussa myös tuntuu hyvältä (jos sen saa ottaa syvälle kurkkuun, jos pitää lipittää vain terskaa niin posket väsyy ja se on vähän tylsää muutenkin).

        Mutta haluaisin silti tietää, mikä tuossa suuhun ottamisessa on miehille niin tärkeää.

        Tässä on munaa, tässä asiassa naista on ihana todella nussia suuhun, suohin otolla ja suuhun naimisella on vissi ero.... Mutta myös toiste päin on aivan sairaan siistiä kun nainen nai miestä suuhun.... Se on myös eri asia kuin suihin antamista naiselle.... Toki kummatkin voi aloitella nuolemisella ja imemisellä.... Mutta kun jompikumpi tai kummatkin päättyy suuhun naimiseen... Siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee.... On vaan niin kaunista.... Iso osa hyvää seksiä, ainakin mulla. On vaan harvassa naiset jotka tosiaan sitä haluaa edes puolin tai toisin..... Jos joskus sais vielä kerran koittaa kunnon facesitting meininkiä.... Prkl. Käy kaveri kuumana ku hellan koukku.... Nim. Merkin takaa löytyy meiliä..... Winkwink..... Kiitos.


      • Kiitoksia vastauksista, vaikka ei niissä nyt mitään kovin syvällistä analyysiä ollutkaan 😜. Kyllä varmaan joo tuntuu hyvältä ja niin poispäin, mutta että ihan parisuhteen kulmakivi? Veikkaisin ennemmin jonkinlaista indikaattoria: jos nainen suostuu imemään, niin se joko suostuu "huolehtimaan" miehensä mukavuudesta, tai sitten se nauttii seksistä muutenkin aikalailla--molemmat hyviä juttuja parisuhteen kannalta, luulisin (no ensimmäinen vaihtoehto lähinnä miehen kannalta). Ja parasta mitä voi olla? Kuvittelisi että ainakin fyysisesti varsinainen, kullia varten suunniteltu ruumiinosa tuntuis parhaalta (oma mies vahvistaa tämän käsityksen (se on sanonut niin)..toisaalta ihan hyvä että pillu kelpaa, mutta vois sitä kullia joskus vähän muuallekin tunke😋).

        Ja siis älkää nyt laittako herneitä neniinne ja löylykauhoja persiiseenne, en yritä mitenkään väheksyä/mollata/kieltää/mitään sellaista ikävää, ja jos ei asioiden ylianalysointi kiinnosta, niin ei tarvi, minua, ja saattaa olla että jotakuta muutakin, nyt vaan kiinnostaa. Yritän samalla kai ymmärtää ihan itseänikin. Yksi suuri viehätys munan imemisessä on nimittäin se, kun jotkut miehet katsoo kuin jotain pyhimystä tai ihmettä kun niiden kullin ottaa juurta myöten suuhun, antaa laueta sinne ja nielee spermat. Se on vaan yksi viehätys, mutta silti.

        Siistin: jos minun jutteluni sua kuumensi, niin kiitoksia vaan, ihan kiva että edes jutuilla on sellanen vaikutus. 👍 perkeleestä ja hellankoukusta, viehättävän maskuliinista, tykkään.


    • suuhunkin

      Viisaat naiset haluavat aina ottaa suuhun tai/ja emättimeen. https://www.stara.fi/2012/08/23/sperma-tekee-naiset-onnelliseksi/
      Suuhun ottaminen on naisen terveyden ja terveen raskauden kulmakivi. Asiasta on tehty monia luotettavia tutkimuksia.
      http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012082215982535_se.shtml
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Siemenneste
      http://www.hs.fi/elama/a1305594878565
      Sperma myös kaunistaa
      http://tieku.fi/ihminen/elimisto/sperma-5-asiaa-joita-et-tiennyt-siemennesteesta
      http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/onko-sperma-terveellista-nieltyna

      Tunnen kaksi huippu-urheilijaa (naista) jotka haluavat mahdollisimman paljon spermaa ennen kilpailusuoritusta. Energian ja hivenaineiden määrän takia arvaan, että vaikutus lienee ennenkaikkea psykologinen. Ymmärtääkseni yksi tutkimus aiheesta on jo käynnistetty.

    • mitä.sieltä.tulee

      Mitä suuhun tulee:
      Siemenneste sisältää: sinkkiä, C-vitamiinia, antigeenejä, kalsiumia, fruktoosia, kolesterolia, magnesiumia, sitruunahappoa, B-12 vitamiinia, klooria, kreatiinia, koliinia, DNA:ta, inositolia, maitohappoa, ureaa, virtsahappoa (mautonta ja hajutonta), sorbitolia, natriumia, palorypälehappoa, pyrimidiinia, puriinia, fosforia, kaliumia, glutationia, hyaluronidaasia, spermiinia, spermidiinia, polyamiineja, prostaglandiineja ja hapanta fosfataasia.
      Ainekset on kuin terveyskauppojen funktionaalisissa elintarvikkeissa.
      Yhden siemensyöksyn keskimääräinen kalorimäärä on 10–15.

    • hulluna_siihen

      Sperma on nektareista terveellisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe