Onko kauppakorkeassa vuorineuvoslinjaa?

Upuito

Juttelin faijan työkavereiden kanssa viikonloppuna ja he sanoivat että aikoinaan tuotantotalouden linjaa Teknillisessä Korkeakoulussa kutsuttiin vuorineuvoslinjaksi, koska sinne oli vaikea päästä ja monet sieltä valmistuneet ovat kuulemma saaneet tämän tittelin.

Onko kauppakorkeassa mitään vastaavaa koulutusta jolla on muita korkeampi status kuin muilla - olkoon sitten vaikka kuviteltu/näennäinen korkeampi status.

Aallon rahoitus??

10

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Burren Waffett

Eiköhän se korkein status ole juuri niillä Aallon rahiksesta valmistuneilla. Mutta ei sinne kyllä vaikea ole päästä, jos saa Aaltoon itsensä junailtua.

• Waltra

sanoisin myös että Aallon rahis, osa heistä onkin vähä hel**** ylimielisiä kun he kuvittelevat olevansa ylimpiä kunkkuja

• eawghd
    • gasgsa

Taitaa olla 95% työllistyminen 3kk sisällä maisteriksi valmistuneista aallon kauppiksen opiskelijoista. Näistä kun vielä otetaan vain laskiksen ja rahiksen opiskelijat on työllistyminen kuulemma melko lähellä 99%.

Ei huono.

• QEFeg

Itse lasken ainoastaan ALAN TYÖT. En mitään turhanpäiväisiä hanttihommia, johon pääsee kuka vain. Eli työllistymisprosentti taitaa olla n. 5%. Vitut väliä mistä valmistut.

• joopa joo
        QEFeg kirjoitti:

Itse lasken ainoastaan ALAN TYÖT. En mitään turhanpäiväisiä hanttihommia, johon pääsee kuka vain. Eli työllistymisprosentti taitaa olla n. 5%. Vitut väliä mistä valmistut.

Ei se työllistymis-% kuitenkaan noin huono ole, vaikka työllisyystilanne ei ehkä kovin hyvältä tällä hetkellä näytäkään.

En myöskään usko, että Aallosta työllistyttäisiin heikommin kuin muista kauppakorkeakouluista.

En kylläkään tuota linkkiä vaivautunut klikkaamaan, mutta se nyt on sanomattakin selvä, ettei varmastikaan pidä paikkaansa.

• oloneuvoslinja

Se minkä koulun oot käynyt, ei sulle takaa mitään. Paperit on pelkkä menolippu, se mitä saat aikaseksi ratkaisee. Oon nähny niin monta tärpittäjää kauppiksessa, jotka ei oikeesti osaa mitään ettei oo tosikaan. Enkä koskaan ite palkkais sellasta.

• Felony

suhteet ratkaisevat, myös tässä tapauksessa

• VaasanMursu

Aallon rahiksen proffa Vesa Puttonen on valmistunut Vaasasta eli ei Aallon rahis ole ainoa kuninkaantekijä Suomessa.

• turha ihmetella

Henkiloista itsestaan se on kiinni miten menestyy. Ei Vaasa erityisesti tehnyt Puttosesta sellaista kun on. Muuten Vaasasta olisi tullut kasa Puttosia. Aallossa tuppaa olemaan suurempi massa lahjakasta potentiaalia isomman koon ja kovemman kilpailun vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe