Nimeltä mainitsematon matkanjärjestäjä...

Ei enää

Jäi ikävä jälkimaku.Naaraspuoleinen kuski. Tosi äksy käytös.

23

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toopetti

      Voisit kertoa kaikille kenestä on kyse,eikä vihjailla nimettömänä.

      • 1wsepe

        Niin.


    • Onnellinen Ihminen

      Jos kyse on paikallisesta bussifirmasta,niin ihmisiä kaikki olemme.Käämi voi palaa kellä vaa ja varmaan asiasta.Jos joutuu mielenvikasia ja juoppoja kuskaamaan,niin ei ihme jos äksyttää.Tsemppiii

      • asta mikkelistä

        Helppo arvata, että kyseessä on kantamatkat ja pikkuneiti johtajatar. Neito on ennenkin kunnostautunut käytöksellään.


      • Äksyt
        asta mikkelistä kirjoitti:

        Helppo arvata, että kyseessä on kantamatkat ja pikkuneiti johtajatar. Neito on ennenkin kunnostautunut käytöksellään.

        Miksi kukaan lähtee tämmöisen diivan matkoille?onhan vara valita. Jos ei asiakaspalvelu kiinnosta niin miksi on tällä alalla?


      • Rakkauden hedelmä
        Äksyt kirjoitti:

        Miksi kukaan lähtee tämmöisen diivan matkoille?onhan vara valita. Jos ei asiakaspalvelu kiinnosta niin miksi on tällä alalla?

        Alkukantamatkoilla on kyseenalainen maine jo vuosikymmenten ajalta. Minkäpä neito mahtaa perintötekijöilleen. Saunalampun pojat kertoivat, että oli pitänyt panna lapsi alulle käräjiä välttääkseen.


      • 696969
        Äksyt kirjoitti:

        Miksi kukaan lähtee tämmöisen diivan matkoille?onhan vara valita. Jos ei asiakaspalvelu kiinnosta niin miksi on tällä alalla?

        Minä ainakin olen ihastunut kyseiseen naiskuljettajaan! Minun mielestä on hot kun nainen osaa olla arvonsa tunteva!!! :) ei mahda mitään, kuuma kady on! Toivon kaikkea parasta yritykselle!


      • tappi666
        696969 kirjoitti:

        Minä ainakin olen ihastunut kyseiseen naiskuljettajaan! Minun mielestä on hot kun nainen osaa olla arvonsa tunteva!!! :) ei mahda mitään, kuuma kady on! Toivon kaikkea parasta yritykselle!

        Pervo.


    • miten jaksattekin

      Muutamia kestoaiheita pmäen palstalla: Vilhulan seurapirtti, kaupunginjohtaja ja Kantamatkat. Miten te sekopäät koko ajan jaksatte jauhaa noista???? Einät edes kiinnosta ketään enää nuo.

      • Rakkauden hedelmä

        Ihan hyvin.


      • stadi1

        hullut savolaiset jaksaa


      • rakentaja
        stadi1 kirjoitti:

        hullut savolaiset jaksaa

        Se on sitä vanhemman alkoholisoituneen NARSISTIN puhetta ja valittaa rakennus hankkeista ja yrittää jarruttaa.
        Hyvää palvelua olen aina saanut matkoilla.


      • pmkm
        rakentaja kirjoitti:

        Se on sitä vanhemman alkoholisoituneen NARSISTIN puhetta ja valittaa rakennus hankkeista ja yrittää jarruttaa.
        Hyvää palvelua olen aina saanut matkoilla.

        millä lailla rakennushankkeet kuuluu tähän keskusteluun


    • gretyu27

      VEIKKAAN KANTAMATKAT

    • michelin ukko

      Jokainen ollaa omia persoonia. Ja niinku tuossa jo mainittiin, nii kyllähän sitä keltä tahansa voi palaa käämit, jos juoppokuskiks joutuu. Ei ne kaikki reissut ole mitää eläkeläiskyytejä. Minusta kuskin pitääkin olla vähän topakka luonteeltaan, että on kykyä pistää porukka aisoihin tarvittaessa. Kuski kun sattuu olemaan vastuussa matkustajista, jotenka ei siinä hommassa iha hissukka pärjää. Kertaalleen oon ollu tämän matkajärjestäjän reissulla ja ko. henkilön kyydissä ja oli mukava reissu. Lähtisin siis toistekin, jos vaa sattus sopiva tilaisuus.

      Nii että elekee työ pieksuulaiset suotta oloko huolissanne ;)

      • Se kun ei aina onnistu, henkilökunta on mitä on. Kaiken maailman eläkeläiset ja akat ratissa, rönttäkeli päällä ovat kuin hanuriin ammuttuja. Onneksi kuitenkin asiakkaat ovat niin jurrissa etteivät tajua mistään mitään.


    • viruvalgia

      Joutuu juoppokuskiksiksi?????...eiköhän se oo jo tiedossa kuljettajalla kun niihin hommiin ryhtyy noilla tilausmatkoilla!

      • viruvalgia

        niin kun kyse on pieksämäkeläisistä


    • Naaraskuski2

      Pienet on murheet ihmisillä, kun vuosikausia pitää samasta asiasta jauhaa. Kai se kateus vie kalatkin vesistä. Hommatkaa elämä B-)

      • 291246-

        Onhan se mukava muistutella.


      • koiraskuski

        Älä vaan lisäänny!!


    • luottomatka

      Joskus 80-luvulla käytiin poikien kanssa ruotsissa kantamatkojen matkalla.
      Meno lähti helsingistä viking-linella ja takas tultiin jollain rahtilaivalla vähän ylempää ruotsista.
      Kaiken huippu oli se matkan maksaminen. Opas antoi meille bussista poistuessa pankkisiirto lomakkeet millä matka olisi pitänyt maksaa.
      Alettiin kavereitten kanssa tuumailemaan, että nehän ei edes tiedä keitä me olemme. Yksi kavereista oli vain ilmoittanut matkatoimistoon montako meitä mikkelistä tulee mukaan. Missään vaiheessa ei mitään nimiä tai papereita kyselty.
      Halpa reissu meille. Vatutti se rahtilaiva sen verran tullessa, että unohtu meiltä se maksu.
      Ei varmaan nykypäivänä toimis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe