Silikooni toukat

pilkki1

Kysyn onko kellä kokemusta muista tekosyöteistä, niitä on vaikka minkä näköisiä, toukkia, matoja. Motonet myy niitä. Saapiko niillä kaloja.

3

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väenö

      Olen joskus kokeillut punaisia kärpäsentoukkajäljitelmiä ja niillä saa hyvällä syönnillä kalaa,mutta aito on aina aito.

    • Pikkumorri hyvä

      Tässä on hyvä koktail Honkkarin kumisurviainen niin se samankokoinen aito 2kpl tai 3 pohjalle ja kärkeen yksi aito kärpäsen toukka hajusteeksi.
      Onki tyylinä käytä niin et pillkki pöllyttää pohjaa runsaasti tietyn väliajoin,samalla värisyyttää syöttiä ja nostaa pohjasta ylös.
      Tällä tyylillä olen saanut nuo suurimmat pilkki apot,tuo korkeus pitää vaan löytää oikee joskus 2cm pohjasta ylös päin sopiva.
      Tuo iso apo tarvitsee sen ärsykkeen ja illuusion et täällähän muutkin syö rajusti.
      Yleensä nuo isot apot löytyy aina samalta paikalta talvella.
      Pikku apolle kelpaa vaikka 2kpl aivan hyvin surviaista.
      Väri pitää olla surviaisessa aidon värinen, kokeilin eri värejä vaaleempaa ja tummempaa ei toiminut niin hyvin.

    • JarmoAsikainen.Lpr

      Tekotoukat kalasti loppusyksyllä 2014 huonosti, mitään ei tullut niillä, mutta edellisenä talvena pakastetuilla kärpästoukilla tuli saalista. Pakastetut kärpästoukat ovat kalastavia niinä aikoina, kun kaupoista ei saa tuoreita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe