kiitoz itselleni

Herrasmies Turusta

Että olet sisukkaasti sietänyt heidän kaiken loan, jonka olet päällesi saanut. Olet selviytynyt, raitis, kunnon mies. Kiitos siitä itselleni. Hyvää jatkoa ja voimia matkallasi.

4

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos vielä

      Lähetin itselleni kans onnittelukortin selviytymisestä vaikeasta vuodesta 2014. Hyvin ei mene vieläkään, mutta nyt taloni joudu pakkolunastukseen.

      • hain_nukutus

        Onnistuminen kai meni sitten hiukan nuppiin. Nyt olen maistissa ollut jokapäivä viimeiset kolme viikkoa.


      • oikein_tehty_mällikkä

        Nyt en tähän paikkaan löydä muita kiitettäviä kuin kylppärin peilikuvassa näkyvän jätkän.
        Kiitti että kestit apean aamun ryyppäämään ratkeamatta vaikka viinaa olisi ollut kotona sammumiseen asti.
        On huoli vähän yksin asuvalla, että kännipäissään tekee jotain ratkaisevan murhaavaa.
        Siitä kiitän että meni päivänokosille niin kuin ennenkin. Unikakkiainen päätti virkistää. Pääsin tekemään pieniä kotihommiani, käymään kaupassa ja kantamaan klapit sisään lämpenemään kun eletään pintä pakkaspiikkiä.


    • BLOODisLIFE

      Peilistähän näkyy ketä kiittää! Ainakaan en tiiä paljon muita eikä kukaan myöskään mua kiitä! Olen jaksanut näinkin kauan yksin, tarhaan ei kukaan olis mua halunnu, kouluun ei kukaan mua halunnu ja ykskin yritti että valittaisin yhelle asiasta joka sitä häiritsi, jos sitä itseään häiritsee niin sanokoon ihan itse mä en sulta käskyjä ota! Ja sehän oli sen takia että mä saisin syyt niskoilleni sehän ei mitään o tehny, no ei varmaan kun laittaa muut tekemään juttujansa ja jutut joita se itse on tehny niin kukaan ei niistä kerro! Ei haluta festareille tai konserttiin joissa myös oon ollu yksin ja joka paikassa yksin! Ainakin parempi olla yksin kun missään jengissä, jengit on järjestäytynyttä rikollisuutta! Vihakerho teki myös johonkin irc tai ii2 tai joku irkkauspaikka niin mulle jotkut valesivutkin, vihasivut! Mä en o tehny mitään sivuja en ees tiiä miten semmoset tehdään! Enkä ainakaan tee mitään seuranhakusivuja enkä Tinder! Euroviisuihinkin yritti biisi jossa haukutaan mua! Eikä nekään o koskaan keskustellu mun kanssa vaan kaikki on toisten paskapuhetta! Ennen sitäkin mua haukuttiin ohjelmassakin ja sitäkään en o haukkunu enkä o ollu sen kanssa ees tekemisissä! Radiossa on vihattu mua vuosia ja myöskään niille en o mitään tehny ja ennen ne haukku mua selän takana nyt lähetysajalla! Terveydenhuoltokin tuhosi mun terveyden eikä o hoitanu tapaturmaani kuntoon ja nyt en o voinu oikeen tehdä mitään kun ote perustuu siihen kun uloimmat sormet menee yhteen ja peukaloa ei o nyt jotain kolmeen vuoteen voinu taivuttaa ja ne kivut, kun en sillonkaan saanu kipulääkettä ja ne kivut mitä nyt on vaan kasvaa ja kasvaa! Fyysisiä, psyykkisiä ja psykosomaattisia kipuja! Vituttaa! Vihakerhoa mahtaa myös vituttaa kun oon edelleen täällä! BLOODY HELL I AM STILL HERE! Siteeraan nyt mitä lukee yhessä Volbeat albumissa jonka sanoi Winston Churchill IF YOU ARE GOING THROUGH HELL, KEEP GOING!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe