Avaisiko joku minulle sanontaa
"polkee kuin tulpatonta mopoa"/"pyörii kuin tulpaton mopo".
En saa ollenkaan kiinni, että mitä tarkoittaa. Netistä olen yrittänyt löytää selitystä, mutta turhaan.
Sanonta: polkee kuin tulpatonta mopoa
4
4418
Vastaukset
- Uusavuton
Ja matkailupuolelle näköjään tuli, saa aukoa päätä =P
Etsin vain Googlella "suomi24 tyhmät kysymykset" - virtaa ei ole!
Polkee kuin tulpatonta mopoa= Ei starttaa millään kun yrittää käynnistää! Hehkutus puuttuu! Rakkaus ilman tunteita on polkemista eikä, lähde millään käyntiin ja pitää hehkuttaa kun kemiat ei kohtaa millään. Ilotaloon verrattavissa. pelkkää panoa tunteetonta!
- 10plus7on
Harjoittaa seksiä hedelmättömän tai vaihdevuodet ohittaneen naisen kanssa.
Mopon moottori ei luonnollisestikaan starttaa, jos siitä puuttuu sytytystulppa. Sitä saa polkea vaikka kuinka paljon, eikä mitään tapahdu. Seksi ei-hedelmällisen naisen kanssa on kuin tulpattoman mopon polkeminen: sitä voi tehdä vaikka kuinka kauan, eikä mitään tapahdu. - ekkö.tienny
Sanonta tarkoittaa sitä että mies nai ja nai mutta mälli ei lähde, siis kone ei käynnisty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792