Elämä lipuu ohi sinkkuna

Veneilijä.

Sinkkuna yksinäisenä sitä on ihan tuuliajolla. Mitä elämällä tekee kun ei saa kumppania. Kaveri teki itsarin 3 v sitten kun ei kestänyt olla yksin.

52

271

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BEM

      Voi teitä ressukoita :-(

    • atn

      ei kannata sen takia tappaa itseään ettei saa nelikymppisenä alle 25 vuotiaita mallinaisia!! Naisia yllä riittää ja elämääs on muutakin kun ulkonäkö. Mutta atmithan ei edes huomaa tavallisia naisia. Kyllä harvinaisen rumat ja sika lihavatki huomataan mutta tavallinen nainen on kin ilmaa.. :(

      • dsvsdb

        tuossahan ei nyt oo mitään logiikkaa että sikalihavat ja rumat naiset muka menis paremmin kaupaks ku paremman näköiset tavikset.


      • 15+13

        Kyllä mulle kelpais ihan tavallinen nainen, mutta eipä niihinkään saa mitään yhteyttä, kun pistät netissä viestiä niin et saa edes vastausta. Viimeks pistin semmoiselle vähän ylipainoiselle naiselle suomi24 treffipuolella viestin ja en saanut mitään vastausta.


      • lkjhgfd
        dsvsdb kirjoitti:

        tuossahan ei nyt oo mitään logiikkaa että sikalihavat ja rumat naiset muka menis paremmin kaupaks ku paremman näköiset tavikset.

        ei mee kaupaks mut kiinnittää huomion! Tavista ei kukaan noteeraa


    • 0+0

      Mä haluisin perustaa parisuhdetta kaipaaville kunnollisille sinkkumiehille jonkun kerhon, jota kautta voisi löytää itselleen vaikkapa ulkomaalaisen ihanan naisen itselleen.
      Ennen kun tekee itsarin kannattaa käydä Aasiassa tutustumassa naisiin. Thaimaassa on esim. paljon naisia, jotka olisivat onnellisia länsimaalaisesta miehestä. Moni heistä on hyvin ahkera ja ottaa itselleen mielellään miehen, jonka kanssa ei heti ole samaa kieltä.
      Teette palveluksen itselle ja usein naisellekin. Nainen lähtee mukaanne vapaaehtoisesti, jos lähtee, kunhan ette lupaile liikoja.

      • Paskaa tuulettimessa

        Miten syrjäytynyt, arka, rahaton ja kielitaidoton mies lähtee Aasiaan? Miten hän löytää naisen ja miten vakuuttaa ulkomaalaisviraston liiton aitoudesta? Miten hän pitää vaimonsa ja vaimon suvun taloudellisesti tyytyväisenä? Sossurahoilla ei naisen sukua elätetä.


      • 4+17
        Paskaa tuulettimessa kirjoitti:

        Miten syrjäytynyt, arka, rahaton ja kielitaidoton mies lähtee Aasiaan? Miten hän löytää naisen ja miten vakuuttaa ulkomaalaisviraston liiton aitoudesta? Miten hän pitää vaimonsa ja vaimon suvun taloudellisesti tyytyväisenä? Sossurahoilla ei naisen sukua elätetä.

        Miten mamumiehet kykenee kaikkeen tuohon?


      • 0+0
        Paskaa tuulettimessa kirjoitti:

        Miten syrjäytynyt, arka, rahaton ja kielitaidoton mies lähtee Aasiaan? Miten hän löytää naisen ja miten vakuuttaa ulkomaalaisviraston liiton aitoudesta? Miten hän pitää vaimonsa ja vaimon suvun taloudellisesti tyytyväisenä? Sossurahoilla ei naisen sukua elätetä.

        Eiköhän keinoja löydy, jos vaihtoehtona on ittensä tappaminen.


      • Ex PUA

        Tuossa on muuten hyvä ja humaani ajatus.

        Luulisin muuten että tulevaisuudessa nuo tuontinaiset rupeavat olemaan yhä enemmän YTM-luokan ylellisyyttä, joten sen sijaan että tekee mitään lopullista, olisi miehen hyvä katsoa eri vaihtoehtoja vielä kun tuossa ei ole ihan mahdottomaksi touhu mennyt.

        Uskon myös että länsimainen nainen hinnoittelee itsensä hypergamiassaan ja monogamian hylkäämisessään ulos markkinoilta, jolloin on mielenkiintoista nähdä heidän huomaavan seksuaalisen vallan hitaan, mutta varman laskemisen, ellei jopa kääntymisen lievästi miesten eduksi - kiitos ulkolaisten laadukkaiden naisten.


      • dsvsdv
        4+17 kirjoitti:

        Miten mamumiehet kykenee kaikkeen tuohon?

        Kun niillä mamumiehillä on yleensä ensimmäisenä tapana kehua naista kauniiksi, ei niiltä ainakaan itsetuntoa näytä puuttuvan joten ero on ilmeinen suomalaiseen erakko-erkkiin verrattuna.


      • 155555+155555
        4+17 kirjoitti:

        Miten mamumiehet kykenee kaikkeen tuohon?

        Meillä suomalaiset valittavat persaukisuutta kun monet erittäin köyhät epätoivoissaan maksavat tuhansia ihmis-salakuljettajille, eikä se raha tule sossusta.


      • zxzxzxzx

        Onhan tuollaisia treffipalveluita ties missä, ei sekään ihan persaukisen hommaa.


      • Apostolin kyyti?
        Paskaa tuulettimessa kirjoitti:

        Miten syrjäytynyt, arka, rahaton ja kielitaidoton mies lähtee Aasiaan? Miten hän löytää naisen ja miten vakuuttaa ulkomaalaisviraston liiton aitoudesta? Miten hän pitää vaimonsa ja vaimon suvun taloudellisesti tyytyväisenä? Sossurahoilla ei naisen sukua elätetä.

        Göran Kropp pyöräili Ruotsista Mount Everestin juurelle, kiipesi sen huipulle ja pyöräili takaisin.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Göran_Kropp

        Moni tie vie Aasiaan ja asiaan. Ei tarvitse olla kuollut sankari ollakseen sitä omassa elämässään. Aurinko ja ihmiset kompensoivat paljon.


      • ...
        0+0 kirjoitti:

        Eiköhän keinoja löydy, jos vaihtoehtona on ittensä tappaminen.

        tuossa vaiheessa, kun noita mietitään, niin voin kertoa sulle, että vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia ei todellakaan enää itse nähdä


    • toinennäkökulma

      Joillakin elämä lipuu ohi sen takia, että he ovat riippuvaisia puolisonsa huomiosta ja hyväksynnästä. "Rakkauden" vuoksi he saattavat luopua omista unelmistaan ja tavoitteistaan. On todella helppoa vaan tuudittautua parisuhteen arkeen ja olla öllöttää toisen kanssa.

      Itse kadun sitä, että liian nuorena muutin yhteen pojan kanssa, johon ihastuin. Olisi pitänyt silloin keskittyä enemmän opiskeluun. Mielestäni parasta on rakentaa omaa elämää, kehittää itseään, nauttia harrastuksista ja olla tyytyväinen itseensä ennen kuin sitoutuu keneenkään.

      • Ex PUA

        Tuossa viestissä näkyy hyvin, että miten aitoja naisten "ongelmat" ovat.

        Samalla myöskin se, että mikä pariutumisessa on vialla.


      • 9+10

        Mitä tekisit jos olisit ainut ihminen maapallolla? Jos kaikki muut vaikka kuolisivat yht äkkiä ja paikat olisi ihan tyhjänä?


      • 10+17
        Ex PUA kirjoitti:

        Tuossa viestissä näkyy hyvin, että miten aitoja naisten "ongelmat" ovat.

        Samalla myöskin se, että mikä pariutumisessa on vialla.

        En mielestäni esittänyt mitään naisten "ongelmia". Totesin vain, että kadun tiettyä ratkaisua elämässäni, mutta ei asia ole minulle mikään ongelma. Katuminen on ehkä väärä sana tuossa yhteydessä.


      • siiraappi
        Ex PUA kirjoitti:

        Tuossa viestissä näkyy hyvin, että miten aitoja naisten "ongelmat" ovat.

        Samalla myöskin se, että mikä pariutumisessa on vialla.

        hienoa kun joku täällä on niin viisas että tietää mikä on aito ongelma ja mikä ei.


      • asdvsav
        9+10 kirjoitti:

        Mitä tekisit jos olisit ainut ihminen maapallolla? Jos kaikki muut vaikka kuolisivat yht äkkiä ja paikat olisi ihan tyhjänä?

        Murtautuisin seksivälineitä myyvään firmaan ja pöllisin sieltä huippuaidon näköisen realdoll-seksinuken.


      • 22+22

        Miksei parisuhteessa ollessaan voi kehittää itseään?


      • toinennäkökulma
        22+22 kirjoitti:

        Miksei parisuhteessa ollessaan voi kehittää itseään?

        En väittänyt, ettei parisuhteessa voisi kehittää itseään. Toin vain esille, että se elämä voi yhtä hyvin lipua ohi myös parisuhteessa.


      • 22+22
        toinennäkökulma kirjoitti:

        En väittänyt, ettei parisuhteessa voisi kehittää itseään. Toin vain esille, että se elämä voi yhtä hyvin lipua ohi myös parisuhteessa.

        Moni vaan tuntuu käyttävän parisuhdetta, tai sen puutetta, tekosyynä omaan saamattomuuteensa.


      • 4+13
        22+22 kirjoitti:

        Moni vaan tuntuu käyttävän parisuhdetta, tai sen puutetta, tekosyynä omaan saamattomuuteensa.

        Naiset aina käyttää miehen saamattomuutta tekosyynä ettei kelpaa parisuhteeseen.


      • Ex PUA
        10+17 kirjoitti:

        En mielestäni esittänyt mitään naisten "ongelmia". Totesin vain, että kadun tiettyä ratkaisua elämässäni, mutta ei asia ole minulle mikään ongelma. Katuminen on ehkä väärä sana tuossa yhteydessä.

        No tämä lähinnä kertoo naisen etuoikeutuksesta.

        Sinusta on hirveää, että on tullut hankittua vääränlaiset korkokengät, joilla on joutunut astelemaan pitkiäkin aikoja.

        Samalla kun aloittaja suree sitä, että jos sillä olisi edes jalat.


      • cijdösöksjcf
        toinennäkökulma kirjoitti:

        En väittänyt, ettei parisuhteessa voisi kehittää itseään. Toin vain esille, että se elämä voi yhtä hyvin lipua ohi myös parisuhteessa.

        Niin totta. Useimmat ihmiset ei edes tajua, mitä tuskaa niiden kanssa on olla.


      • ...
        Ex PUA kirjoitti:

        Tuossa viestissä näkyy hyvin, että miten aitoja naisten "ongelmat" ovat.

        Samalla myöskin se, että mikä pariutumisessa on vialla.

        ei pariutumisessa ole mikään vialla.

        Naiset pärjää ihan hyvin (ja jopa paremmin) ilman miehiä, mutta monet meistä miesressukoista ei pärjää ilman naisia.


    • 15+0

      Kannattaisikohan itse ohjata tekemisiään eikä odottaa jotakuta sitä tekemään.

      • atm40

        Olen jo lamaantunut tässä yksinäisyydessäni ja odotan että nainen hakee kotoa ja turha siitä on enää vittuilla. Menetän jokaisen joka voisi olla ehkä kiinnostunut. Nainen antoi kerran ravintolassa numeronsa enkä uskaltanut soittaa ja vain siksi koska olen täysin aloitekyvytön. Täysi nolla.


      • 15+0
        atm40 kirjoitti:

        Olen jo lamaantunut tässä yksinäisyydessäni ja odotan että nainen hakee kotoa ja turha siitä on enää vittuilla. Menetän jokaisen joka voisi olla ehkä kiinnostunut. Nainen antoi kerran ravintolassa numeronsa enkä uskaltanut soittaa ja vain siksi koska olen täysin aloitekyvytön. Täysi nolla.

        Tarvitseeko naisen käskemään persettä pyyhkimään, suurin osa elämän asioista voi tehdä itse ilman kenenkään komentamista.


      • gjmt
        atm40 kirjoitti:

        Olen jo lamaantunut tässä yksinäisyydessäni ja odotan että nainen hakee kotoa ja turha siitä on enää vittuilla. Menetän jokaisen joka voisi olla ehkä kiinnostunut. Nainen antoi kerran ravintolassa numeronsa enkä uskaltanut soittaa ja vain siksi koska olen täysin aloitekyvytön. Täysi nolla.

        älä siitä naisesta stressaa. Tuskin olisi edes vastannu. Kyllä mullekin nainen itse tyrkytti numeronsa, mut ei se mihinkää lähteny. Kaverit sano tuollaisen olevan ihan tyypillistä naisten toimintaa. Hivelee itsetuntoa, kun miehet baari-illan jälkeen yrittävät tavotella.


    • no more men for me

      Eikä lipua, nauti elämästäs kun ei oo ketään mäkättämässä ja vahtaamassa menojas.
      Itse olen vain kerran seurustellut joskus nuorena ja se sai riittää, huomasin heti miten mua ahdistaa kun joku on koko ajan läsnä.
      Ja ei, en harrasta mitään irtosuhteita, kyllä ilman seksiäkin voi elää, maailmassa on muitakin ilon aiheita ku panemine.

      • ätmi.

        Kyllä se masentaa kun ei saa rakkautta ja hyväksyntää. Joka toisin väittää on homo.


      • ...
        ätmi. kirjoitti:

        Kyllä se masentaa kun ei saa rakkautta ja hyväksyntää. Joka toisin väittää on homo.

        edellinen kirjoittaja oli selvästikin nainen, että tuskin se homo on,

        Ja homot varmasti tarvii hyväksyntää ja hellyyttä samalla tavalla kun muutkin.
        Perussuunnitteluvirhe ihmisessä.


    • Onhan se rakkaus ja hyväksyntä tärkeää kaikille. Toiset vaan osaavat elää kiinnittämättä siihen huomiota ja taas toiset ei välttämättä edes koe tarvitsevansa sitä.
      Itselläni on aina ollut sellainen asenne, että jos jotain haluan, niin teen töitä sen eteen. Oli siis kyseessä mikä tahansa asia. Ja moni ajattelee nyt, että tällaisen ekstrovertin on helppo puhua näin, mutta ihan samalla tavalla minä joudun tekemään asioille jotain. Ne ei oikeasti "vaan tapahdu", kuten täällä toitotetaan.
      Sosiaalisesti olen ehkä lahjakas, mutta monella muulla elämän osa-alueella mullakin on ongelmia.
      Kannattaa opetella ajattelemaan, että en ole ainoa, jolla on näitä ongelmia ja jollakin toisella voi asiat olla muulla tavoin huonomminkin. Kun ymmärtää, että muillakin on heikkouksia, niin ei tule nostettua muita jalustalle ja paremmiksi ihmisiksi ja sen myötä laskea itseää alemmas ja huonommaksi.

      • Froggy moped

        Bimbiksellä on pohjalaista asennetta.


      • ...

        no niin, nyt loorasta turahti asiaa.

        Juuri näin.


    • Aatami.

      Naisilla on helppoa jos on tavis nainen niin ei tuota seuran saaminen vaikeuksia. Nainen saa valita mutta mies ei saa valita edes rumaa naista. Mies voi joutua olemaan ilman nais kaveriakin 20 vuotta helposti.

    • jvtuiiyghjjyghuhg

      Elämässä on enemmän mukavia asioita mihin ei tarvitse kumppania kuin mihin tarvitsee.

    • Noin 25 vuotiaaksi jaksoin uskoa että saan vielä seksiä ja parisuhteen. En yleensä elämässä luovuta ja odota että asiat tapahtuisivat itsekseen. Nyt en jaksa enää yrittää.

      Huomattuani, miten jotkut saavat naisen tekemättä mitään ja jotkut enemmän tai vähemmän yrittämällä, en jaksanut enää yrittää kun en itse mitään löytänyt. Ruma naama estää naisen saamisen.

      Olen saanut pakit lähes kaikenlaisilta naisilta. Olen realisti ja tiedän minkälainen olen ja miltä näytän.

      Olen myös miettinyt että jos tässä 30 iässä löytäisin naisen, niin minne jäi seurustelu ilman lasta? Miksi tässä vaiheessa ottaisin yh:n? Miksi ottaisin ikäiseni naisen joka tahtoisi lapsen parin vuoden sisään? Turhaa miettimistä.

      Toki olen nuoruuteni elänyt, mutta ilman naista. Surullista aikaa se on ollut, eikä tulevaisuuskaan kovin valoisalta näytä.

      • cojöscdökjöjc

        "Lähes kaikenlaisilta naisilta". Eli vika on sittenkin sinussa, kun ei kaikki kelpaa.


      • cojöscdökjöjc kirjoitti:

        "Lähes kaikenlaisilta naisilta". Eli vika on sittenkin sinussa, kun ei kaikki kelpaa.

        Niin, vika on minussa, koska olen saanut kaikenlaisilta naisilta pakit. En ole niin hyvä mitä he itselleen vaativat.

        Varmaan oli mukava kertoa että vika on minussa. Siis naisten mielestä minussa on vikaa. Ulkonäössäni on vikaa.


    • live tyokaveri

      Netti ei tee hyvaa mielenterveydelleni. Olen etsimassa live poikaystavaa. Se varmaan vahentaa paineitasi tassa sopassa. Toivon kuitenkin hyvaa live tyokaveruutta

    • wtf.mon chéri

      Aika surullista, jos tuntee olevansa leppana ja luukeli, jos ei ole ketään vieressä
      tai selän takana polukalla. Imo

      Toisaalta Homo Sapiens on laumaeläin ja suvunjatkaminen on kai se jokaisen öttijäisen perusfunktio.

      Jotain pitäis kehittää siis. Ehkä huomenna, maybe ?

    • 65yy676uu666yhh

      Itse aina ihmettelen että mikseivät yksinäiset ja/tai masentuneet ihmiset matkusta jonnekin. Jos atm lähtee vaikka Thaimaahan niin kyllä seuraa löytyy, muitakin kuin baarityttöjä, ja ilmastokin piristää.

      • csdhipdc

        Kyllä lompakkonsa saa hävitettyä helposti myös täällä. Ei tarvitse matkustaa sitä varten mihinkään.


      • 65yy676uu666yhh
        csdhipdc kirjoitti:

        Kyllä lompakkonsa saa hävitettyä helposti myös täällä. Ei tarvitse matkustaa sitä varten mihinkään.

        Pointti onkin miten sen tyhjentää, jos valittaa elämän ankeutta niin pitää tehdä asioita mitkä eivät ole ankeita.


    • pops98

      Tyttölapsia syntyy huomattavasti vähemmän mitä poikalapsia, näin on ollut aina ja tulee olemaan, lisäksi Suomeen tuotetaan lähes 20 000 nuorta miestä ulkomailta vuosittain enemmän kuin naista.

      Tämä on johtanut siihen että kaikissa paikoissa, myös suurissa kaupungeissa ihan Helsingin ydinkeskustaa lukuun ottamatta, on miehiä huomattavasti enemmän kuin naisia, keskimäärin n. 1,2miestä yhtä naista kohti. eli sataa naista kohti on 120 miestä, Ja kun naisista n 80% on epävirallisessa tai virallisessa parisuhteessa, niin jokaista sinkkunaista kohti on kaksi sinkkumiestä, 20 vapaata sinkkunaista ja heille 40 vapaata sinkkumiestä. Ja lisäksi monet noista sinkkunaisista on YH:ta, joten tilanne on huomattavasti vielä tuotakin karumpi sinkkumiehelle.
      Tämän vuoksi treffipalstoilla on 3-4 enemmän miehiä kuin naisia, sama juttu baareissa.

      Yksinkertaisesti naisia/tyttölapsia ei vaan synny tarpeeksi ja maahanmuutto vääristää jakaumaa vielä lisää.
      Tämä on puhdasta faktaa, joka salataan tiedotusvälineissä.

      Lopputuloksena on satojen tuhansien ylimääräisten sinkkumiesten armeija, joille ei ole koskaan syntynytkään eikä ole olemassa sitä oikeaa tyttöystävää/vaimoa, näin se vaan on, valitettavasti.

      Noista ylimääräisistä miehistä ne ATM:t on tietysti niitä joille tilanne on ihan mahdoton, edes läskin naisen ei tarvitse häntä huolia, kun jo ihan keskitason miehiä on tarjolla valtavasti heillekin.

      ATM:lle jää valitettavasti vain vähän vaihtoehtoja;
      -muutto ulkomaille paikkaan jossa tavallisellakin miehellä on joku arvo,
      -homous
      -tai sitten se kaikkein karuin vaihtoehto, naru kaulaan..jota en toki näin julkisesti voi suositella kenellekään, mutta tilanne on oikeasti ATM:lle vaan niin karu kuin se olla voi !

      • 0987665443211

        Tulipas taas "faktaa". Fakta myöskin on että pareja eroaa joka päivä, joten tuskinpa tavara markkinoilta loppuu.


      • -.--.

        homous ei ole vaihtoehto,


    • ...

      kumppani ei tarjoa sisältöä elämään.

      Kyllä se sisältö on jokaisen kehitettävä itse, oli sitte kumppani tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe