Makea sperma

14v

Oon 14v ja tänään rjnkkasin koulun vessassa ja spermani oli makeaa. Onko se normaalia? Yleensä se on suolaista tai mautonta. Onko syytä huolestua?

14

2986

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori söker

      On. Sinulla on joko alkava kivessyöpä tai sitten kiveksesi on surkastumassa. ÄKKIÄ LÄÄKÄRIIN JOS HALUUT VIELLÄ JOSKUS LAPSIA!

      • Uskon asioita

        Sperman makuun vaikuttaa mitä syöt. Jos syöt kovin maustettua ruokaa, niin maku myös välittyy spermaan. Juotko paljon makeita juomia tai syötkö usein karkkeja. Kyllä ne voivat vaikuttaa makuun. Toki suolaisuus on se normaali maku, kun sperma kulkee virstaputkea myöden ulos. Suolaisuus on jäänne kusesta.
        Jos taas sperma maistuu pahalta ja kitreältä, niin se johtuu tupakasta. Ei kannata polttaa, niin myös rahat säästyy ja joskus vielä omistaa kivi-tai puutalon, niin ainakin uskon .Ja rikkaana on muutenkin kiva elää.

        Muutenkin kannattaa miettiä mitä syö ja paljonko.


    • 3+2

      Sulla voi olla diabetes

    • ei se diabetes suoraan siitä maistu, se maistuu vain jos käyttää insuliinia. Ruokavalio on tärkein maun antaja. Suolainen/hapan maistuu sille myös siemennesteessä, samoin makea tekee siitä makeahkoa. Esim. säilykeananas tai hedelmämehut n 1vrk ennen nautittuna maistuvat myös siemennesteessä.
      Myös tupakka tai huumaavat aineet maistuvat siellä.

      • ap poika

        Trollit kuseen. Diabetes ja syöpä on perseissänne, mut oikeesti, onko kyse vain ruokavaliosta? En polta...


      • äläsyösitä!
        ap poika kirjoitti:

        Trollit kuseen. Diabetes ja syöpä on perseissänne, mut oikeesti, onko kyse vain ruokavaliosta? En polta...

        No ihan siitäki voi jo huolestua et syöt omaa spermaas. Ei, et ole normaali.


      • ghsghnbdnbsgfr
        äläsyösitä! kirjoitti:

        No ihan siitäki voi jo huolestua et syöt omaa spermaas. Ei, et ole normaali.

        Tynnyrissä kasvanut foobikkopaskiainen. SINÄ et ole normaali.


      • rfdz
        ghsghnbdnbsgfr kirjoitti:

        Tynnyrissä kasvanut foobikkopaskiainen. SINÄ et ole normaali.

        Väitäksä et joku oikeesti nuolee omaa spermaa :DD Hiton mielenvikaset preteinit


    • Ei ole mitään vakavaa. Vain ruokavalio määrittää sen maun lähes yksinomaan. Kehon eritteet voivat antaa pientä sivumakua välillä, samoin jos hygienia hoidettu huonosti. Mutta esim makeus tulee vain ja ainoastaan ruuasta.

    • PASKSANEEKERI420

      HAKEUDU ÄKKIÄ LÄÄKÄRIIN TEPPO TULPPA ABORTOI SUT MUUTEN AHAAAAAAAA

      • Oihpienempikuinkolme

        Oih<3


    • 14v

      Innostuin todellaki imemään omaa munaa kun sperma maistuu niin hyvältä.

      • apwwww

        "Innostuin todellaki imemään omaa munaa kun sperma maistuu niin hyvältä." toi en ole minä


    • ibihuyyutff

      :DDDDDD uutta tietoa mulle spermadta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3610
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2860
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2112
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1807
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      174
      1786
    Aihe