Omatunto ei vaikene, ei voi!

hiekanjyvä

48

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loputtava ja sassiin

      Kuule raimo tai sinä joka olet raimon tuttava, raimon on tehtävä kaupunginhallinnosta lähinnä nyt vt.kj tikkasen ja hj rannon toimista kunnianloukkaussyyte asiattomasta virka-aseman käyttämisestä tarkoitushakuisen mustamaalaukseen.

      johan on prkle että ylin virkamies lähtee rakkikoiraksi näille paikkakunnan vampyyreille!

      • Nälkämaan laulu

        Tässä yksi tuttava joka on oikeuden ja tämän kansanomaisen viisauden takana.
        200-300 vuotta sitten näillä tanhuvilla pakkanen, nälkä, sairaudet ja
        ikuinen köyhyys kurittivat tätäkin seutukuntaa raa´alla kädellä.
        Eivät sähkövalot loistaneet, ei bemarin bensaa kulutettu auratulla raitilla.
        Ei ollut edes hevosta, jolla olisi saatu lapsi vietyä pappilaan, sille
        viimeiselle voitetulle. Rohdinpaita, kenellä sattui olemaan, oli ainoa lämmitin.
        Untuvatakki kainalossa painellaan kaupungintalolle ja unohdetaan
        mitä oli ennen, missä todellisuus on.
        IHMINEN EI KOSKAAN SUURESSA VALLANHALUSSAAN OPI.
        Pitää seurata sotia, tuhoa jossa rahvas kyykytetään lisääntyvälle
        aineelliselle hyvinvoinnille.
        Hautausmaan lisätarvetta lienee jo Pyhäjärvelläkin !


    • HoLoPoPPoo

      NUOLE SINÄ MINÄ PYLLISTÄN vai NUOLENKO MINÄ JA SINÄ PYLLISTÄT!

      Tätä ovat KAIKKI suomi24.fi kirjoittelut Pyhäjärvi osastolla!

    • Entisillä mennään

      Pyhäjärven mielikuvituksettomin suomi24 keskustelujen kärkäs päivystäjä=HoLoPoPPoo.
      Veikkaan että ko. henkilö on Pyhäsalmen Keskustan p.o. johtokunnan jäsen.

    • hospoti pomiloi

      Kukahan noita parkkisblogeja kirjoittaa? Ei raimo yksin kuitenkaan. Eikö sekin ole harhaanjohtamista, mikei rehellisenä iehenä julkista porukkaa, joka tekstejä rustaa.
      Tuo energia kun käytettäisiin rakentavaan, paikkakunnan hyödyksi tulevaa työhön, nin johan tulisi konkreettista näkyviin. Riitely ei rakenna. On vaikeaa, jos ei muuta keksi kuin haukkua toisia.

      • Totuus ei muutu

        Jos kaikki noudattaisivat yhteisiä pelisääntöjä eli kuntalakia.
        Ei tarvitsi riidellä. Nyt muutama virkamies ja poliitikko ajavat omia etujaan ja yrittävät piilotella virheitään.

        Silla ei ole väliä kuka tuo ongelman esille kunhan ne tulevat kaikkien tietoon.


      • m.i.m.o.sa

        Keput, vasenlaita ja joku perusukin voi mennä ihteensä asioiden hoidosta. Onkohan itse aiheutettua ja sitten toisia nokitaan


    • hyvä parkkinen

      Herra Lukihäiriöinen- Sinulle ja kaikille muillekin.

      Raimo Parkkinen on viisas mies. Hän kirjoittaa ploginsa ihan itse. Että elä ole huolissasi. Pyhäjärvellä on vielä joitakin itsenäisesti, rehellisesti ja pyhäjärvisittäin ajattelevia. Ei pienen piirin pönkikttämistä vaan kaikkien pyhäjärvisten hyvinvointia ajatellen.

      • matomäki

        Ei niin viisas, että olisi päässyt aikoinaan poliisikouluun...ei sinne hölömöläinen pääse...


      • Entin

        Ei kirjoita, tämä on faktaa.. Lähipiiristä saatu tieto.


      • polliisi

        Kyllä kirjottaa ihan ite joka sanan. 100% varmuus.

        Hyvä ettei oo mennyt poliisi kouluun minun mielestäni. Nyt kun oon nähnyt ja seurannut tätä pyhäjärvisten touhua. Mitä hyötyä ? Poliisi juoksee ja sitä juoksutetaan sanosinko turhaan ja tarpeellinen jää syrjään. Että jaksahan Raimo kirjottaa ilman tietopakettiasi emme tiedä kuntalaisina mitään. Kiitos!


      • epätietoine

        Nimim."Raimo parkkinen" viisas mies ! Ettei vaan ole nainen ?


    • Pomiloi

      mistäs sinä tiedät että kirjoittaa itse? Oletko mukana asiassa?

      • Uuno utelias

        Älä ole turhan utelias, ei ole sinulle sen väärti!


    • Ähä kuttia

      Jos olisin Pyhäjärven tyhmin tai toiseksi tyhmin mies alkaisin kirjoittamaan blogia! Mutta kun en ole! Siitäs saatte, ketkut!

      • Valoa vailla

        Kirjoitteletpa tuossa kuitenkin, olet mukana samanlainen ketku.
        Sinulla on väärä valo joka johdattaa vain pimeään.


      • Katosvaan

        Miten niin "jos olisin",sinhän näytätkin olevan se tyhmin,että ähäkuttia vaan?


    • Sillä laila

      Parkkisen valituksista yksikään ei ole edennyt naurun remahduksia pidemmälle. Eikä etene jatkossakaan! Syy on se ettei Parkkinen ymmärrä yhtään mitään yhtään mistään, valitettavasti! Hänen "plokeissakaan" ei ole yhtään tosiasiaan perustuvaa väitettä yhdestäkään epäkohdasta kunnallisessa päätksenteossa! Pelkkiä huhupuheisiin liittyviä olettamuksia olemattomalla pätevyydellä niistä asioista joista kirjoittaa, vai kirjoittaako? Onko eräs rouva jokilkylällä kuitenkin lopullinen tumpelo joka plokit kirjoittaa? Niin luulen!

      • keskustalainen..

        "Sillä laila" Nyt sanon minäkin olet todella ymmärtämätön.
        Parkkinen kirjoittaa totuuksia, taitaa tehdä sulle kipeää . Itse olen
        tiiviisti seurannut kaupungin nykyistä hallintoa, heidän toiminta ei kestä
        päivänvaloa...Sekö lienee syynä ettei k.tikkanen ja k.erkkilä istu uuteen
        hallitukseen. Olisiko he kokeneet herätyksen,
        Uuteen hallitukseen on kova yritys istuttaa loikkaria, ilmeisemmin
        hän ei lähde kyytiin mukaan.
        Mitä huhupuheisiin tulee Parkkisen blogista löytyy todisteet...


      • Sillä laila
        keskustalainen.. kirjoitti:

        "Sillä laila" Nyt sanon minäkin olet todella ymmärtämätön.
        Parkkinen kirjoittaa totuuksia, taitaa tehdä sulle kipeää . Itse olen
        tiiviisti seurannut kaupungin nykyistä hallintoa, heidän toiminta ei kestä
        päivänvaloa...Sekö lienee syynä ettei k.tikkanen ja k.erkkilä istu uuteen
        hallitukseen. Olisiko he kokeneet herätyksen,
        Uuteen hallitukseen on kova yritys istuttaa loikkaria, ilmeisemmin
        hän ei lähde kyytiin mukaan.
        Mitä huhupuheisiin tulee Parkkisen blogista löytyy todisteet...

        Sillä laila!


    • näillä mennään

      Ihan turhaan yritätte Lailaa sotkea tähän juttuun. Voin kertoa Teille luottamuksella, että Raimo Parkkinen kirjoittaa ihan itse, siis ihan itse, nämä bloginsa. Ei tarvita Lailaa, ei Leilaa, eikä Sinuakaan, jolle tärkeintä on, että kuka kirjoittaa, ei se mikä on sanoma.

      Asiaa kirjoittaa... Hyvä Parkkinen......................

      • poloisia eikö vaan

        Eihän sillä ole edes tietokonetta. Naiset kuulemma kirjoittavat.


      • kaikkeakummaakuullut

        Asiaa ja totuuksia kirjoittaa Parkkinen. Kiitos.


      • asiaaaaa

        Totta kai. Montako Parkkisen valitusta on mennyt läpi?


    • HoLoPoPPoo

      NUOLE SINÄ MINÄ PYLLISTÄN vai NUOLENKO MINÄ JA SINÄ PYLLISTÄT!

      Tätä ovat KAIKKI suomi24.fi kirjoittelut Pyhäjärvi osastolla!

      • tyttö nuoruudesta

        höpö, ei kirjoita----- on itse sanonut ei osaa minulle henkilökohtaisesti


      • Entisillä mennään

        Pyhäjärven mielikuvituksettomin keskustelujen kärkäs päivystäjä suomi24 =HoLoPoPPoo.
        Veikkaan että ko. henkilö on Pyhäsalmen Keskustan p.o. johtokunnan jäsen.


    • malka

      Proossa kaikki on loikanneet. Moneen kertaan.

      • Pituushyppääjä

        Mitä, harrastetaanko Pyhäjärvellä kolmiloikkaa?


      • petettyäänestäjä

        loikkareita löytyy ryhmästä jos toisesta...nämä mielestäni on siivestäjiä.Harmoinen-kyllönen
        lokkasi ensin omaan ryhmäänsä, petti äänestäjänsä.
        Seuraava hyppy keskustaan,sieltä hallitukseen, sitten lie hyppy tuntemattomaan. Voipi olla että hymy hyytyy, kyyti saattaa olla todella kylmää. Keskustasta hyppi Kauranen ja kumppanit, perustivat oman uusi-keskustan, taisi olla hyvin yksinäistä.. sittemmin
        tulivat pitkällä loikalla takaisin keskusta ryhmään. Loikkareita löytyy joka lähtöön, myös avioliitossa.


      • Kukatämänkeksi

        Miksi loikkari valittiin kaupunginhallitukseen. Olisi kepulla paikan päällä ollut esim. Raija L tai Laimi S. Ihmettelen suuresti.


    • Mikäs siinä

      Peesaajia riittää.

    • Tervalempi

      Parkkinen kirjoittaa asiaa, ja kertoo totuuksia. Lukekaa ihmeessä. Kiitos Parkkinen !

      • näkyjä

        Voisi kai mm kirjoittaa itsekin omalla nimellään


    • holopoppoo

      NUOLE SINÄ MINÄ PYLLISTÄN vai NUOLENKO MINÄ JA SINÄ PYLLISTÄT!

      Tätä ovat KAIKKI suomi24.fi kirjoittelut Pyhäjärvi osastolla!

      • p.poloinen

        Miksi sinä roikut sitten täällä lukemassa? Sairas kai sinä olet.


      • rtyu

        Tää sivusto on nyt muuttunu niin, et tää/tuo kommentointi ei enää iske eikä toimi.sorry :-(


    • Popopopo

      Hopopoppoolle, ilmoitanosoite, tulen nuolemaan, nuolemaan. Taidan tietää osoitteen. Vain olisko imeminen mieleesi, se kun .... Ei taida olla heinäseiväs

      • salainenag

        Kuka onkaan tuo MM ?


    • HoLoPoPPoo

      NUOLE SINÄ MINÄ PYLLISTÄN vai NUOLENKO MINÄ JA SINÄ PYLLISTÄT!

      Tätä ovat KAIKKI suomi24.fi kirjoittelut Pyhäjärvi osastolla juu

      • höpöhöpöhöpö

        Taas capslock pelle asialla?


      • aitocapslock

        Ei tämä ole oikea caps lock-pelle. Oikea kirjoittaa pienillä alkukirjaimilla ja on muuten meidän johtavia luottamusmie/naisia!


    • taono

      Seon niinku maha että kun syöpi sopimatonta tae aenae sinnepäin,nii kohta takana pärähtää tae jotenkii purkaotuu.

    • Hjerppe100

      Kyllä se raipeltakin massa loppuu kun tarpeeksi omatuntoilee

    • matomäki

      Nyt se selvisi ja kaikille tiedoksi Parkkisen tekstin tekijä on löytynyt Raimo on vain ns, kumileimasin minkä olen tiennyt aina...Mikkonen on testin kirjoittaja asuu kyläpinnassa.

      • mikämik

        etunimi?


      • Voipoloista

        Ennustan punaista naamaa katukuvassa, jos kehtaa näyttäytyä! On ne kirjoitukset ollut sen verta sontaa ja varsinkin tarkoitushakuisia!


      • typerät
        Voipoloista kirjoitti:

        Ennustan punaista naamaa katukuvassa, jos kehtaa näyttäytyä! On ne kirjoitukset ollut sen verta sontaa ja varsinkin tarkoitushakuisia!

        Kyllä Raimo Parkkinen itse kirjoituksensa kirjoittaa. Turhaa on kaivella muita kirjoittajaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe