Millasia autoja teillä juopoilla on vai onko?

Taxikus ki

Ajan taksia ja alla siis usein uusi mercedes tai volvo. Omaa ei ole. Onko teillä juopoilla autoja oikeesti omana?? Vai meneekö matka lidliin kävelle tai fillarilla?

18

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenu 51 vuotta

      Auto on tallissa.Ajokielto. Kortti palanut.
      Käyn taksilla Alkossa 4 kertaa kuukaudessa.Ostan isomman satsin ja olut tuodaan kaupasta. Vältän takseja, koska ne ovat juorukelloja pienillä kylillä.

    • Toinen vanhajuoppo

      Käytän alepan kauppakassi autoa myös ostoksiin. Myös useat pizzakuskit tuovat minulle juomaa vaikka alkostakin kun maksan pikkasen extraa. Ei tarvi liikkua kotoa mihinkään muualle kuin vessaan. Olen nyt ryypännyt kymmenisen vuotta melkeen päivittäin..muutamia välipäiviä tuli kun oli ongelmia haiman kanssa mutta siitä selvittiin. Juon kirkasta ja olutta kumpaakin oikeastaan päivittäin. 10-20 annosta päivässä. Välipäiviä tulee harvoin ja välipäivinäkin menee helposti muutama olut tasaisesti.

    • sauna timppa

      Totta kai on,alkoholi ja autoilu sopii hienosti yhteen. Tähän mennessä monenlaisia ollut omistuksessa mm taunus,kadett,vectra, vw caddy,golf,corolla,volvo 340, irmscher ascona,normi 1.6 c ascona,accord yms tällä hetkellä ascona c jonkin verran viritetyllä 20ne moottorilla ja tiheä f16 vaihteisto. Ympäri vuotisessa normi ajossa niin ei paljon moottoria viritelty ettei kulutus kasva liikaa. Se jäi hiukan harmittaan kun möin 2 ovisen sedani vm70 c recordin pois. Ei siinäkään enää mikään korin osa ollut alkuperästä ja sisustakin vaihdettu uudemmasta,alusta volkkarista ja moottori oli kans vaihdettu uudemmasta isompi ruiskullinen joka tosin muutettu kaasareille. Kun nuita kaljakoreja on kömpelö pyörällä kuskata niin helppohan se on autolla kipasta lisää

    • Päivä kerrallaan

      Vanha mb, uutena ostettu. En aja paljoakaan, muutaman kerran kuussa. En aja kännissä, en kankkusessa. Joskus on puhallettukin, tulos aina 0.

      Autoilu ja juopottelu ei sovi yhteen. Ite olen erityisen tarkka kankkusesta, että en varmasti mene vahingossa promilleissa rattiin. Olen siis erittäin tarkka.

      Ikinä en ole ratista kärynnyt. Kortti meni naapurin toimesta, kuulopuheiden perusteella. Joku lekuri soitti mulle, kun oli kännissä ja kyseli dokaamisesta. Kerroin, että olen dokamassa ja harrastan sitä paljon. Se siitä ajokortista.

      Rattijuoppoutta en omalta kohdaltani pelkää ollenkaan. Mutta oletettavasti naapuri käryyttää meitsin kortitta ajamisesta jossain vaiheessa.

      Juoppokaan ei voi valita naapureitaan.

      • ------------

        Pah.
        Ei kuulopuheiden perusteella keneltäkään korttia viedä.
        Podet paranoijaa naapuriasi kohtaan ja taitaa sirpale kiertää päässä muutenkin.


      • Päivä kerrallaan
        ------------ kirjoitti:

        Pah.
        Ei kuulopuheiden perusteella keneltäkään korttia viedä.
        Podet paranoijaa naapuriasi kohtaan ja taitaa sirpale kiertää päässä muutenkin.

        "Terveyden tilassa tapahtunut muutos" Lekureilla ilmoitusvelvollisuus, puhelinhaastattelu riittää. poliisi ja trafi hoitaa loput.


      • Vastuunkantajana
        Päivä kerrallaan kirjoitti:

        "Terveyden tilassa tapahtunut muutos" Lekureilla ilmoitusvelvollisuus, puhelinhaastattelu riittää. poliisi ja trafi hoitaa loput.

        On kanssaihmisten velvollisuus ilmoittaa, jos paljon alkoholia käyttävä omistaa auton.
        Sairaskohtaukset, hidas reaktiokyky ja jälkihumatilassa ajaminen on vaarallista naapuruston ihmisille.

        Olen joskus käyttänyt kikkana seurata pidemmän aikaa naapuruston juomatapoja ja kun tuttu kassaneiti vinkkaa lastin ostetun on takuuvarma puhallutus maanantaiaamuna.

        Monilla piilopullo autotallissa ja kun huomaan naapurin käyvän siellä tiheään kannattaa pyytää kyytiä, harvoin uskaltaa kieltäytyä ja ajattaa suoraan ratsiaan , jonka kuullut puskaradiosta. Tätäkin käytetty.

        Näillä kulmilla ei tarvitse kuin istua sunnuntai-iltana tovi baarissa niin tehtaan portilla puhallutetaan.


    • autoilevapuhaltaja

      Nissan Sunny-88. Ei ole katsastettu, mut ei ole kyllä korttiakaan. Törkeä ratti viime syksynä. En ole humalassa ajanut yhtään kolaria koskaan. Selvinpäin on kerran ajettu risteyksessä minun perään.

    • Juoppo espoo

      Porsche 911 carrera vm 2000. Käy hyvin talvellakin joskin kulutus hieman suurehko.

    • toope2

      Itselläni on puliukko mallin nissan sunny, hyvin harvoin tulee selvimpäin ajeltua .

    • naapuri5

      Juopoilta autot pois.myykää se niin saatte juomarahaa
      ettekä tapa lapsia liikenteessä.olen käräyttänyt useita
      rattijuoppoja ja seuraan naapurustoa !

    • Selvänäkin

      Juoppo olen vaikken joka päivä juokaan, ei jouda kun pitää iltaisin ajaa Riolla pikku hommiin. En aja kännissä enkä krapulassa, se meinaa että kilometrejä ei ole kertynyt paljon pari vuotta sitten ostettuun autoon.

    • samea linssi

      On ollut kauan aikaa joku riisikuppi, välillä ilmankin omaa autoa ja
      tällä hetkellä taas on kulkupeli. Aina yli 14 vuotta vanhoja rakkineita.
      Toisaalta, mitä hittoa alkkis tekee navigaattoreilla, pysäköintitutkilla,
      ajonvakautusjärjestelmillä, viimeisintä huutoa olevilla äänentoisto
      laitteistoilla ynnä muilla sähköhärpäkkeillä,
      kunhan on kulkuväline millä pääsee yhdestä paikasta toiseen.

    • rikas mie oisinkin

      Alkis ei tarvitse autoa, ei asuntoa, ei kannata panostaa maalliseen, sillä
      tuonpuoleinen on alati läsnä alkiksen elintavoilla ja elimen voinnilla.

    • näppärä

      Mulla on yleensä se mikä tosta parkkikselta lähtee käyntiin.

    • HaisevaLusmu

      Sairasta eikä paremmaksi muutu. Menkää helvetin kuuseen kaikki eli se yksi, joka täällä haisee vuodesta toiseen. Autoja on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe