Kannattaa lukea uusin Auto Bild. Miljoona kilometriä BMW viissasatasella, moottori alkuperäinen kulunut erittäin vähän, samoin ZF automaattivaihteisto.
3 litrainen turbodiesel kulkee edelleen moitteetta yli kahta sataa.
Kyllä BMW on laatuauto joka kestää, älkää kirjoitelko jaskaa !
Kaikille BMW:n pilkkaajille
56
1531
Vastaukset
- &#"%#¤"#!")#(#
Autoissa on paljon muutakin, kuin vain moottori ja vaihdelaatikko!!
- uno
Kuljettaja on myös usein ongelma.
- pieni pili
Itse tykkään myös Bemareista, mutta lähes pokkeuksetta kyseisen merkin omistajat nostaa patsasteluillaan verenpaineet tappiin.Ollaan niin pirun elvistä jollain lopuunajetulla saksan tuonnilla.Oli auto kuinka vanha hyvänsä, aina mittaris max 145000tkm.Kyllähän siinä on aihetta olla tyytyväinen ostokseensa ja eikun kylille linkuttamaan.
- turbotojo
Yksittäistapaus, ei lasketa!
- BMW 520 D
BMW on kestävä auto, kunhan ei turhia virittele. Tekniikka tehdään hyvistä materiaaleista ja nykyisin jo paljon alumiinista, joka ei ruostu.
Miljoona kilometriä on jo sellainen määrä, että monet muut käppänät olisivat olleet paalissa jo ajat sitten. BMW se vain kestää ja kestää ! - blaablaablaa
BMW 520 D kirjoitti:
BMW on kestävä auto, kunhan ei turhia virittele. Tekniikka tehdään hyvistä materiaaleista ja nykyisin jo paljon alumiinista, joka ei ruostu.
Miljoona kilometriä on jo sellainen määrä, että monet muut käppänät olisivat olleet paalissa jo ajat sitten. BMW se vain kestää ja kestää !Onhan noita volvoja, mersuja ja chevy vaneja millä on ajettu yli miljoona
- köyhyys on sairaus.
WV konsernin "autot" eivät nykyään näe edes 200tkm ilman vaihteisto ja moottoriremppaa. Halvalla kun ei saa hyvää.
- apinaa koijataan
Pää pois pensaasta.On muitakin merkkejä kuin noi saksalaiset, vai missä Unkaris noi nyt räpelletään.Jos laatua haluaa, niin katse nousevaan aurinkoon.
- köyhyys on sairaus.
apinaa koijataan kirjoitti:
Pää pois pensaasta.On muitakin merkkejä kuin noi saksalaiset, vai missä Unkaris noi nyt räpelletään.Jos laatua haluaa, niin katse nousevaan aurinkoon.
Niin mutta kun nyt puhuttiinkin autoista eikä kulkupeleistä. Tottakai on hyvä olla myös japskeja kansanautoiksi, jotta myös vähävaraiset pääsevät liikkumaan ilman julkista. Laadustahan noissa halpiksissa kyllä tingitään ja hurjasti, joten ei minua varten kiitos.
- Köyhälle sairaalle
Eli Tero ajaa tulevaisuudessakin E36 koppaisella 316i mallisella premiumilla!
- 1502
Vanhat bemut on hienoja
- tavallinenrimpula
vaan olisit lukenut sen jutun kokonaan. Bimmeri vm 2000 ja rahaa korjauksiin oli käytetty jo n. 50000 euroa, kaveri oli säästänyt kaikki kuititkin. Kone ja vaihteistokin olivat käyneet remontit läpi... muistan joskus jutun mersusta jolla oli oikeasti ajettu 1000000 km ilman tuollaisia summia. Ja autolla kuin autolla pääsee saman jos viittii laittaa uuden auton hinnan korjailuihin..
- BMW n:o 1
Auto oli 17 vuotta vanha ja 50000 € oli mennyt huoltoihin ja pieniin korjauksiin, sisälsi renkaat sun muut. Polttoaineeseen oli mennyt 90000 €.
Sylinterikansi piti vaihtaa 650000 km kohdalla, vahvaa tekoa sekin.
Dekran tutkia ihmetteli, kuinka vähän sylinterit ja männät olivat kuluneet miljoonassa kilometrissä ja ZF automaattilaatikkosta ei edes öljyjä tarvinnut vaihtaa.
BMW oli loppuun asti hiljainen ja tanakka, eikä helinöitä.
Siinä jaskan jauhajille testin toimittajien kommentteja, BMW on premium laatuauto.
Mersuissa miljoonassa kilometrissä on vaihdettu moottori vähintään kerran ja Toyotalla ei ole koskaan miljoonaa saatu ajettua. - Samaa p...aa..
BMW n:o 1 kirjoitti:
Auto oli 17 vuotta vanha ja 50000 € oli mennyt huoltoihin ja pieniin korjauksiin, sisälsi renkaat sun muut. Polttoaineeseen oli mennyt 90000 €.
Sylinterikansi piti vaihtaa 650000 km kohdalla, vahvaa tekoa sekin.
Dekran tutkia ihmetteli, kuinka vähän sylinterit ja männät olivat kuluneet miljoonassa kilometrissä ja ZF automaattilaatikkosta ei edes öljyjä tarvinnut vaihtaa.
BMW oli loppuun asti hiljainen ja tanakka, eikä helinöitä.
Siinä jaskan jauhajille testin toimittajien kommentteja, BMW on premium laatuauto.
Mersuissa miljoonassa kilometrissä on vaihdettu moottori vähintään kerran ja Toyotalla ei ole koskaan miljoonaa saatu ajettua.Netin ihmeellisetä maailmasta voi käydä Googlettamassa "BMW-jakopää" siellä sulle BMW-laatua.
- eivakuuta
BMW n:o 1 kirjoitti:
Auto oli 17 vuotta vanha ja 50000 € oli mennyt huoltoihin ja pieniin korjauksiin, sisälsi renkaat sun muut. Polttoaineeseen oli mennyt 90000 €.
Sylinterikansi piti vaihtaa 650000 km kohdalla, vahvaa tekoa sekin.
Dekran tutkia ihmetteli, kuinka vähän sylinterit ja männät olivat kuluneet miljoonassa kilometrissä ja ZF automaattilaatikkosta ei edes öljyjä tarvinnut vaihtaa.
BMW oli loppuun asti hiljainen ja tanakka, eikä helinöitä.
Siinä jaskan jauhajille testin toimittajien kommentteja, BMW on premium laatuauto.
Mersuissa miljoonassa kilometrissä on vaihdettu moottori vähintään kerran ja Toyotalla ei ole koskaan miljoonaa saatu ajettua.Toyotan aygollakin ajaa miljoonan jos käyttää 50000€ remontteihin.
- tässämersusta
BMW n:o 1 kirjoitti:
Auto oli 17 vuotta vanha ja 50000 € oli mennyt huoltoihin ja pieniin korjauksiin, sisälsi renkaat sun muut. Polttoaineeseen oli mennyt 90000 €.
Sylinterikansi piti vaihtaa 650000 km kohdalla, vahvaa tekoa sekin.
Dekran tutkia ihmetteli, kuinka vähän sylinterit ja männät olivat kuluneet miljoonassa kilometrissä ja ZF automaattilaatikkosta ei edes öljyjä tarvinnut vaihtaa.
BMW oli loppuun asti hiljainen ja tanakka, eikä helinöitä.
Siinä jaskan jauhajille testin toimittajien kommentteja, BMW on premium laatuauto.
Mersuissa miljoonassa kilometrissä on vaihdettu moottori vähintään kerran ja Toyotalla ei ole koskaan miljoonaa saatu ajettua.Ai mersussa vaihdettu kone miljoonaan kilometriin,ei se kuule nyt niin mene,se mersu on ihan toista kuin bmw ,nimittäin mersulla diesel mersulla ajetaan ainakin miljoona jopa kaksi miljoonaa kilometriä ja samalla koneella.
On olemassa mersu taksissa jolla on ajettu 4.6 miljoonaa kilometriä.
http://news.cision.com/fi/veho-group/r/oululainen-mercedes-benz-6d-limousine-lang-250d--taksi-tehtaan-mileage-millionaires--kerhoon,c211540 - Bemaristi
Kyllä Mersukin Saksasta on vankka auto, ei käy kiistäminen, tietysti premium laatu hieman maksaa.
BMW on kuitenkin jotenkin sporttisempi ja nuorekkaampi ajajan auto. Mersun ohjauksen keskialueen viiden sentin klappi jo uutena ei ole koskaan viehättänyt.
Laatuauton tuntee siitä, ettei helise ja kolise monenkaan sadantuhannen kilometrin jälkeen.
Yllätys oli tuo polttoaineen hinta 90000 € koko matkalla, kyllä sitä vaan dieselissäkin kuluu. - efgoiu
eivakuuta kirjoitti:
Toyotan aygollakin ajaa miljoonan jos käyttää 50000€ remontteihin.
Kun ei vaan aja, ei sitten mitenkään
- e39
eivakuuta kirjoitti:
Toyotan aygollakin ajaa miljoonan jos käyttää 50000€ remontteihin.
Ei varmasti aja, sadan tonnin jälkeen viimeistään vetää kuski itseltään ranteet auki.
- itsemurha_on_synti
e39 kirjoitti:
Ei varmasti aja, sadan tonnin jälkeen viimeistään vetää kuski itseltään ranteet auki.
Niin, onhan bemarin omistaminen rankkaa, muttei sen takia kannata itsemurhaa tehdä!
- toyöoooooo
eivakuuta kirjoitti:
Toyotan aygollakin ajaa miljoonan jos käyttää 50000€ remontteihin.
Siinä ei ole enää sitten mitään muuta alkuperäistä kuin logo..
- ei köyhä vaan viisas
Niin, ja tuosta aloituksesta puuttui linkki, jotta olisi edes hieman uskottava sepustus.
- ZAZ-xxx
Hae lehti marketista ja lue. Siinä on linkkiä kerrakseen.
Pääkirjoittaja Jarmo Markkanen voivotteli taas kerran Suomen vanhaa autokantaa, mutta Bemu-juttu esitteli miljoonan ajettua keskieurooppalaista autoa. Sekös se sitten on uusi ja päästötön?
Bemarin ratin nahkaverhoilu oli riisuuntunut tosi sexysti. Kyllä BMW toimii ns. jatkeena vielä vanhemmitenkin!
- ei köyhä vaan viisas
Kertoisitko lehden nimen?
- at3
Kestäiskö tuo bemuli täällä lapissa -40 asteen pakkasessa ajella,seuraava bemuli tänne testattavaksi.
- Kyllä sopii
Kyllä BMW kestää Lapissakin ja on muutenkin yksi lämpimimmistä ja nopeiten lämpiävistä talviautoista dieselinäkin.
Pakkanen ei ole ongelma, kunhan yleensäkin käyttää autoa järkevästi ja huoltaa sen ilmaisimen pyynnöstä.
Nykyiset öljyt ovat erinomaisia, mutta moottorin lämmittäminen ja rauhallinen ajo ennen kuormittamista säästää kaikkien autojen rakenteita.
Lapissa kelpaa ajella takavedolla ja kitkoillakin, mutta 490 € BMW nelivetotarjous on lappalaisellekin lyömätön.
Sitten jos oikein metsissä samoaa autoilla niin kannattaa valita näistä maasturi BMW versioista kukkaron mukaan. - Läpäläpä
Kyllä sopii kirjoitti:
Kyllä BMW kestää Lapissakin ja on muutenkin yksi lämpimimmistä ja nopeiten lämpiävistä talviautoista dieselinäkin.
Pakkanen ei ole ongelma, kunhan yleensäkin käyttää autoa järkevästi ja huoltaa sen ilmaisimen pyynnöstä.
Nykyiset öljyt ovat erinomaisia, mutta moottorin lämmittäminen ja rauhallinen ajo ennen kuormittamista säästää kaikkien autojen rakenteita.
Lapissa kelpaa ajella takavedolla ja kitkoillakin, mutta 490 € BMW nelivetotarjous on lappalaisellekin lyömätön.
Sitten jos oikein metsissä samoaa autoilla niin kannattaa valita näistä maasturi BMW versioista kukkaron mukaan.Bmw myyjä töissä taas :D
- Automyyjä
Tervetuloa vaan premiumauto kaupoille, BMW pärjää laadulla ja hinnalla oikein hyvin ympäri maapalloa.
- 33213213
miljoona kilsaa luikertelua. On siinä ollut kestämistä!
- 330d ja hajis
Hori persettä mulkku !
- hoh...
330d ja hajis kirjoitti:
Hori persettä mulkku !
Sultahan tuo miesten perseitten hyväily onnistuu.
- 330d.ja.hajis
hoh... kirjoitti:
Sultahan tuo miesten perseitten hyväily onnistuu.
Mulkku perse !
- mittarivikasyynä
jotensakin kusetuksen makua, turboakaan ei mukamas oltu vaihdettu...sellaista ei ole koskaan ollut olemassakaan muualla kuin rekoissa. Kyllähän noita mainoskikkoja on ennenkin tehty varsinkin kun Suomessa ei millään bemmillä päästä hyvä jos puoliakaan tuosta. Kyllähän korjaamoilla ja hitsareilla tulee hommia jos reppanat meinaavat pitää suomibemun jossakin kondiksessa edes 300tkm:iin. Vaan tielläliikkuvien onneksi nämä surkimukset yleensä saavat tuhottua nelipyöräkinnerinsä ennen suuria remontteja, kansiviathan ovat vaan ominaisuus ei vika..suoraan saksansuharin suusta kuultua..ja mittaristot ja sähköt ja radio ja penkit ja alusta ja ja ja ..nauruksi pistää..
- Pekka-
No, keskimääräinen ajosuorite on jotakuinkin 18000 kilometria vuodessa. Kun auto "paalataan" 20 vuoden iässä tarkoittaa se 360000 kilometrin ajosuoritetta. Sen jos auto kestää niin enemmästä ei väliä.
Taksit ovat asia erikseen, 250000 kilometriä parhaimmillaan vuodessa. Hyvin huolletaan ja jatkuvasti ajetaan, Tuollaista taksiajoa auto kestääkin varmaan miljoona kilometriä, Vastaavan saaminen "siviiliajossa" onkin jo harvinaista. Mersuja on paljon isoilla kilometraillä taksikäytön takia.
Niin, on tuossa pihassa kaksi bemaria joiosta vanhemmalla on juuri tulossa 300000 mittariin, Melkein rippikouluikäinen peli mutta toimii mainiosti, ei nitise eikä natise ja on hiljainen. Diesel.
- BMW Power
Tilaukseen menee!!!
- halpa=rihkamaa
Ne on ne halvemman pään mallit, mitkä tehään vähän sinne päin. Sit kun aletaan mennä sinne lippulaivojen suunnalle, löytyy pirssistä laatua.
Kovin pienellä rahalla ei saa kestävää saksalaista.- hoh...
Ei kyllä saa suurellakaan.
- Hahaa;)
hoh... kirjoitti:
Ei kyllä saa suurellakaan.
200km matkalla näin yks päivä 2 hinattavaa: bmw ja opel. Tien reunassa näkyi lisäks opel ja bmw. Muita auto-ongelmaisia ei näkynyt, paitsi nämä 4. Se siitä saksalaisesta laadusta. Bemaristit vaan jankkaa ja jankkaa vastaan, on ne sellasia tyhmiä hemuleita. Tosiasia on se että kyytihän voi bmw:llä olla mukavampaa silloin kun se toimii, mutta ei se kyllä yhtään luotettavampi ole, siinä se hajoaa ja pettää missä muutki merkit. Ja laatu on eräiden mielestä sitä et on nahkapenkit, automaattivaihteet, bmw-logo ja kallis hankintahinta. Hajoamisista ei puhuta ääneen ettei uskottavuus mee :) sit muistetaan vielä mainita kuinka sillä nakkimakkaralla ajetaan 500 000km, mut unohdetaan se kuinka helvetisti remppaa on kippoon tehty.
Ei hyvää päivää näitä bmwristeja :D
- vaiea yhtlö
Jaa a jos auto on ok jotku yksilöt niin miten saataisiin niihin ihmiset rattiin eiköä kusipäät?
- Lukihäirö
Vaiea yhtlöhän räyhää täällä niin kuin liikenteessäkin. Rauhoitu.
- Kilsakeisari
Jahah! No, mulla on sitten Bemarillani vielä 860000 kilsaa edessä.
- demarit
En usko, kyllä bemarin laatu pitää kilometrit alhaisena
- Baijerilainen
BMW on laatuauto, jota suurin osa kadehtii ja jaskan jauhajia riittää.
Moni haluaisi ajaa BMW:llä, mutta varallisuus ei riitä.
Uuden nelivetoisen viissasatasen saa kuitenkin jo Skodan Suberbin nelivedon hinnalla, joten auton kalleus on enemmänkin uskon asia. - onaboy
Baijerilainen kirjoitti:
BMW on laatuauto, jota suurin osa kadehtii ja jaskan jauhajia riittää.
Moni haluaisi ajaa BMW:llä, mutta varallisuus ei riitä.
Uuden nelivetoisen viissasatasen saa kuitenkin jo Skodan Suberbin nelivedon hinnalla, joten auton kalleus on enemmänkin uskon asia.Mielummin ajan jenkillä kun millää bemarilla, miten voi bmw aiheuttaa kateutta? Ehkä joissakin tojotakuskeissa jotka on lippistä vailla
- JKFÖDÖ
Bmw on aika usein tienpenkassa hätävilkut päällä, kuskina yleensä 2 l kusta päässä olevat. Jopa Audikuskit, Mesekuskitkin fiksumpia tien päällä mutta Bmwkuskit on ihan noloja. Bmw on jälkeenjäänyt kun vertaa uusimpiin Audeihin, Mersuihin. Vanhaa sisustaa, halvan näköset ajovalot, alusta yms...
- Myyntimies
Taas yksi jaskan jauhaja, maailman autoasiantuntijat kyllä tietävät, että juuri BMW on kehityksen huippuja.
Pienet kulutukset, vähäiset päästöt, voimaa ja vääntöä, sekä kuljettajaa hemmotteleva auto viimeisen päälle.
Audilla tyyrää merkonomit ja Mersulla mustalaiset, eläkeläiset , hevosmiehet ja taksimiehet.
Baijerista kajahtaa uutuus uutuuden perään, on hybridiä ja sähköautoa. Kilpailijatkin ovat kateellisia ja yrittävät matkia sen kun ehtivät. - Jlkööbbv
Sori jos kolahti mutta Bmw on jälkeenjäänyt. Kattele huvikses uusia Mersuja, Audeja sisältä ja ulkoo.
Bmw on teiniauto monen silmissä. Mersulla, Audilla ajelee laadun päälle ymmärtävät.
Kuulostat ihan isin pikku Mikolta, 19v, jolla ekaa kertaa leluauto, muka niin laatua.
- audillamennään
Mullakin kaksi tiisseli pemaria ollu,kun en hullu kerrasta uskonut ,että ei siitä käyttöautoksi ole,melkonen tivolivalaistus vikavaloista kun olis pitänyt johonkin lähtee.Onneksi joku on saanut toimivankin laitteen mutta klometrihinta on varmaan aika kova.Talviautoksi todella nolo ainakin 530:nen.Ilmeisesti pemari on liian halpa koska halvalla ei saa hyvää
- Pelinipemari
Jaskaa kirjoittelet VAG tuote ei BMW:lle pärjää, kalliit huollot ja heikot vaihteistot.
Bemaria ei ole pakko ostaa, mutta kun niin tekee mieli !
- eläkeukko
Tottahan pemari olisi enitenmyyty auto maailmassa jos sillä olis siihen pienemmätkin edellytykset,mutta kun ihmiset toivoo toimivia hintalaatu suhteeltaan sopusuhtasia autoja,siihen ei munuaisnokasta koskaan ole.Jokkikseen pojat niitä tekee volvon tekniikalla
- Lukiko_siinä
Suomen AutoBildiin Saksan vastaavasta kopioidussa jutussa sama kuin saksalaisessa versiossa: Tuo kyseinen Bemari meni paaliin korin toivottoman ruostumisen takia. Saksalainen sanoo asian mukavasti "Wirtsafliche Totalschade" mikä tarkoittaa siellä että ei kannata korjata enää. Täällähän siitä olisi taiottu halvalla oiva peli kiertoon ruuvaamalla mittari niin että se näyttää 170 tkm. Pojat olisivat juosseet kikkeli tanassa autoa ostattelemaan.
- exexviitonen
on niitä uudempiakin piimereitä joutanut paaliin ruosteen takia, jopa niinkin tuoreita kuin -08 vuodelta. Ei ne kilsat vaan se huono laatu...
- X3sd
Morjens!
luin sen Autobildin ja päätin kokeilla bemaria, on nyt sitten ensimmäinen! Mulla on ollut lähes kymmenkunta volkkarikonsernin tekniikalla varustettua autoa ja lähes aina törmännyt samaan vikaan kun -300tonnia tulee mittariin alkaa se varojärjestelmä vittuilla. Puolella kaasulla loivaan mäkeen tai kärry perässä, heittää tehot pois, virrat pois ja päälle, sit meno jatkuu, mutta kun tän tekee tuhat kertaa esim. lapin matkalla alkaa vituttaa ja vaimolle ei voi antaa ollenkaan,se on hengenvaarallinen! Kaikki yritetty: ahtopaineanturi,ilmamassamittari vaihdettu, imusarja/turbo puhdistettu,kaikki vuodot tark etc.etc..ei apua. Koitetaas ny piruuttaan mitä bemu sanoo, näin yhden X3:sen taksissakin, nyt on kova luottamus! - x3sd
Tere vielä!
tosta ruostumisesta, VAG vehkeet on ässiä kun eivät ruostu, mutta mersun kohdalla jotenkin tuntuu että koppa loppuu aina ennen ku tekniikka. Oli tossa joku vuosi takaperin yks 02 E, täyty vetää kattoonkin paikka että sain läpi katsastuksesta!! Toivotaan että toi bemu ei petä jos joutuu siirtyyn japseihin niin sitten kyllä autoilukin vähenee... - gtxlr
Voi hyvin ajaa vaikka 2 miljoonaa kilometriä kun tarpeeksi paljon korjaa ja vaihtaa osia.
- eipäkiinnostaongelmas
Ei mitään väliä kestävyydellä, tässä taloudessa kun autot vaihdetaan reilusti ennen 200 tuhatta, eikä siksi että autossa olisi vikaa vaan siksi että halutaan ajella suht uusilla. Eikä ikinä mulkunjatketta, sori vaan, kaikki ei sitä tarvi. Kuka edes haluaa ajaa puol miljoonaa ajetulla arvottomalla paskalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067