Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Turismi Kanariansaarilla

valinnan vapaus

Tutkimuksen mukaan Kanariansaarilla kävi vuonna 2014 turisteja 11.8 miljoonaa.
Mitä ainaiset Kanariansaarista huonoa kirjoittavat sanovat tästä luvusta.
Miksihän tuollainen määrä lomailijoita matkustaa saarille, jos siellä on niin paha olla.
Jokainen ei halua vain aurinkoa lomaltaan. 20 asteen lämpötila voi olla ihanne
astmaatikolle, atopiasta kärsivälle ilmasto on paras mahdollinen.
Ja mitä tapahtuisi, jos matkailu Kanarialle loppuisi. :)

15

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zimzamzom

      Homojen paikka.

      • tässä sulle

        Sinä sen hintti tiedät :)


    • Anonyymi

      Minäkään en koskaan "ota" aurinkoa, eli siis makaile jossain rannalla tai altaan reunalla.Hakeudun kadun varjoisalle puolelle, ja varjoon istumaa.
      En siis todellakaan lähde "rantalomalle"Ja auringossa itseäni kärventämään, kun lähden Kanarialle.Palstan trolleille vaikuttaa kuumuus ja auringossa hikoilu olevan ainoa matkan kriteeri.
      Kanarian talvi sopii ilmastonsa puolesta minulle ja monelle muillekin paremmin kuin esim Manner-Espanja, jossa talvikuukausina ilman lämmitystä olevissa asunnoissa, voi olla kylmää ja kosteaa.Mikksei trollit riehu siellä?
      Täältä on kadonnut monta kivaa kirjoittajaa juuri noiden trollihuutelijoiden takia.

      • Ntix

        Homojen paikkoja on stadissa, ja joka puolella maailmaa.
        Kerran olen sattunut inglesissä vahingossa kyseiseen paikkaan.ei ne purru, eikä tullu hiv. Ohan inglesissä se nakurantakin, ei nekään pure.


      • Tylsänpuoleiset kirjoittajat sentään ovat jäljellä.Olen sitä mieltä,että otsikolla Aurinkorannikko kirjoitellaan lähes yksinomaan hyvin pienestä pätkästä kyseistä rantaa eli Fuengirolan tienoosta.Itse lomailen kesäisin samalla rannikolla,kaukana"fugesta".eipä nämä trollit juurikaan kirjoita sieltä,mahtavatko oikein tietää sen suunnan asioista,no ,eipä tietämättömyys haittaa kanariapalstoilla esiintymistäkään.Kaipaan itsekin Ookke karaa, Marineroa Sotaventoa, Masaa ja useita muita.


      • 11+19
        donluis kirjoitti:

        Tylsänpuoleiset kirjoittajat sentään ovat jäljellä.Olen sitä mieltä,että otsikolla Aurinkorannikko kirjoitellaan lähes yksinomaan hyvin pienestä pätkästä kyseistä rantaa eli Fuengirolan tienoosta.Itse lomailen kesäisin samalla rannikolla,kaukana"fugesta".eipä nämä trollit juurikaan kirjoita sieltä,mahtavatko oikein tietää sen suunnan asioista,no ,eipä tietämättömyys haittaa kanariapalstoilla esiintymistäkään.Kaipaan itsekin Ookke karaa, Marineroa Sotaventoa, Masaa ja useita muita.

        Facebookin "Kanarian ystävät" -ryhmä on imaissut paljon kirjoittajia ja lukijoita. Suomi24 on antanut tämänkin palstan rämettyä, taas on joku tekninen uudistus tulossa huomenna mutta jos eivät puutu sisältöihin, aika heikolta näyttää.


    • örkki

      Miljoona kärpästä (tässä tapauksessa 11,8) ei voi olla väärässä, paska on hyvää.

      • törkki juu

        Sä oot hauska trolli mut sun jutut on jo vanhoja! Eli vaihda jo levyä...


      • oi niitä aikoja
        törkki juu kirjoitti:

        Sä oot hauska trolli mut sun jutut on jo vanhoja! Eli vaihda jo levyä...

        Alottajan kirjoitus oli hyvä ja asiallinen.
        Ja näillä sivuilla kirjoiteltiin ennen oikeaa asiaa, Jos uutena matkaajana olit tietämätön saaren asioista ja käytännöstä, saatoit esittää kysymyksen vakikirjoittajille eikä sinua mollattu ja haukuttu.
        Kehtasi tunnustaa tietämättömyyden.
        Jos vaikka etsit tiettyä bussipysäkkiä Inglesissä, joku palstalainen opasti niin tarkkaan, vaikka et olisi vielä tiennyt Inglesistä kuin nimen.
        Oi niitä aikoja!

        Eikö näillä palstoilla oikeasti ole enää minkäänlaista kontrollia, Saako jokainen kirjoittaa ihan mitä tahansa ja ilkeillä toiselle ja siihen ei puututa.
        Harmittaa. Mihin ovat hyvät kasvatustavat jääneet,,,
        Ja kun törkeyksiä kirjoittaa äidin ja isän koneelta, ip-osoitekin kohdistuu heihin,,,,vai mitä lapsukaiset. Onko koskaan tullut mieleenne, että kirjoittaja voidaan helposti saada kiinni.


      • Ei kukkahattu
        oi niitä aikoja kirjoitti:

        Alottajan kirjoitus oli hyvä ja asiallinen.
        Ja näillä sivuilla kirjoiteltiin ennen oikeaa asiaa, Jos uutena matkaajana olit tietämätön saaren asioista ja käytännöstä, saatoit esittää kysymyksen vakikirjoittajille eikä sinua mollattu ja haukuttu.
        Kehtasi tunnustaa tietämättömyyden.
        Jos vaikka etsit tiettyä bussipysäkkiä Inglesissä, joku palstalainen opasti niin tarkkaan, vaikka et olisi vielä tiennyt Inglesistä kuin nimen.
        Oi niitä aikoja!

        Eikö näillä palstoilla oikeasti ole enää minkäänlaista kontrollia, Saako jokainen kirjoittaa ihan mitä tahansa ja ilkeillä toiselle ja siihen ei puututa.
        Harmittaa. Mihin ovat hyvät kasvatustavat jääneet,,,
        Ja kun törkeyksiä kirjoittaa äidin ja isän koneelta, ip-osoitekin kohdistuu heihin,,,,vai mitä lapsukaiset. Onko koskaan tullut mieleenne, että kirjoittaja voidaan helposti saada kiinni.

        Siis mitä ihmettä?

        "Onko koskaan tullut mieleenne, että kirjoittaja voidaan helposti saada kiinni."

        Kiinni mistä? Poliisi tulee ja vie kuulusteluihin kun joku on pahoittanut mielensä.

        Jos olisi kyse työntekijä-esimies suhteesta niin olisi eri asia. Silloin haukkuja ja mielensäpahoittaja voisivat kohdata oikeudessa.

        Mene tekemään rikosilmoitus jos noin nuttura kiristää. Jään odottelemaan kiinniottoani joka sujuu väkivallattomasti pullaa puputtaen ja kahvia nautiskellen. Oikeasti poliisisetä vaan nauraisi paskaisesti jos joku alkaa valittamaan että anonyymille nimimerkille joku on ollut ilkeä ja mieli on nyt kovin pahoittunut.

        Tuskin nimimerkki "oi niitä aikoja" on nimi joka sinulla on henkkareissa ja josta sinut tunnetaan töissä tai kaupungilla joten lässyn lässyn sinulle.
        Kaikenlaista roskaa sitä saa kuulla kaltaisiltasi idiooteilta.

        Tervetuloa oikeaan maailmaan. Kun kasvat isoksi huomaat että on monia muitakin asioita joista voit pahoittaa mielesi. Siihen asti tyydy siihen että mielesi pahoittuu vain kanariakeskusteluissa.


      • oi niitä aikoja
        Ei kukkahattu kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä?

        "Onko koskaan tullut mieleenne, että kirjoittaja voidaan helposti saada kiinni."

        Kiinni mistä? Poliisi tulee ja vie kuulusteluihin kun joku on pahoittanut mielensä.

        Jos olisi kyse työntekijä-esimies suhteesta niin olisi eri asia. Silloin haukkuja ja mielensäpahoittaja voisivat kohdata oikeudessa.

        Mene tekemään rikosilmoitus jos noin nuttura kiristää. Jään odottelemaan kiinniottoani joka sujuu väkivallattomasti pullaa puputtaen ja kahvia nautiskellen. Oikeasti poliisisetä vaan nauraisi paskaisesti jos joku alkaa valittamaan että anonyymille nimimerkille joku on ollut ilkeä ja mieli on nyt kovin pahoittunut.

        Tuskin nimimerkki "oi niitä aikoja" on nimi joka sinulla on henkkareissa ja josta sinut tunnetaan töissä tai kaupungilla joten lässyn lässyn sinulle.
        Kaikenlaista roskaa sitä saa kuulla kaltaisiltasi idiooteilta.

        Tervetuloa oikeaan maailmaan. Kun kasvat isoksi huomaat että on monia muitakin asioita joista voit pahoittaa mielesi. Siihen asti tyydy siihen että mielesi pahoittuu vain kanariakeskusteluissa.

        Vastaan Herra Ei kukkahatulle:
        Kannattaisi lukea kirjoitus tarkemmin, ennen kuin vastaa.
        En puhunut rikosilmoituksista enkä poliiseista enkä syytteennostosta.
        Ja luulen, että lähes 80-vuotiaana olen elämäni varrella pahoittanut mieleni paljon suuremmista asioista kuin moni kirjoittaja.
        Eli tässä tuli ilmi hyvä esimerkki.
        Ei mitään kunnioitusta toista kohtaan. Ja sanoinko, että olisin pahoittanut mieleni.
        En todellakaan pahoittanut, sillä kirjoittamani asia käsitti aivan muuta.
        Tosiaan kaipaan niitä kunnon kirjoituksia ja vastauksia täältä, joista monille
        hyötyä.
        Minä olen tähän ikään mennessä ja tähän työuraan kuuluvana nähnyt jo
        lähes kaiken maailmasta.
        Kiitos kuitenkin, kun vastasit ja yritit olla nokkela. Sillä pääsee pitkälle.


    • Canarialover

      Kanariansaaret ovat parhain lomakohde Euroopassa. Itse olen viihtynyt saarella sen loistavan lämpimän ilmaston vuoksi kerta toisensa jälkeen. Ttalvellakin siellä on lämmintä. UV säteily kanariansaarilla talvella vastaa Suomen UV säteilyn määrää kesäisin. Ja melkein kaikki nuo matkatoimistot tarjoavat matkoja, etenkin Gran Canarialle talvisaikoihin.

    • kolmaskerta

      Tulin teneriffan Amerikaksesta eilen kahden viikon matkalta. Todella astmaatikon hyvä hengittää siellä. Ei nenä tukossa kuin kotosuomessa talvella. Lämmintä olisi saanut olla enemmän, mutta hyvä kävellä rantaraittia.

    • caramba

      CANARIA on paras kohde lähellä, aina aurinkoista ja lämpimänpää kuin versus Suomi, mä käyn nyt kk kuluttua taas, sitten syysmatka on jo varattu, lämmin , hyvä ruoka(50%) halvempaa kuin täällä hölmöläisten maassa, puhun ja osaan espanjaa, palvelu on minulle aina loistavaa.Olen harrastanut kaikkea Espanjaan liittyvää koko elämäni 19v asti, ja kun opin kielen portit aukes kaikkeen.Suosittelen, ja mä olen aina matkustanut paikallisten alueilla en turistien paikoissa ollenkaan.Suosittelen.

    • Sunnnnn

      Tänä talvena kaksi kertaa Kanarialla - mitäs siihen sanotte? Joulukuussa viikko Lanzarotella ja maaliskuussa kaksi viikkoa Granilla.... olen minä aika poika!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe