Elisa viihde tallentaa saman ohjelman moneen kerta

Elisaviihdetallennus

Elisa viihde tallentaa saman ohjelman moneen kertaan. Onko tälle mitään tehtävissä? Eli tallentaa kaikki uusinnat yms. Esim. Ohjelma, jonka olen tallentanut ja jo katsonut tallentuu taas uudelleen ja uudelleen. Kyllästyttää poistaa jatkuvasti noista tallenteista sellaisia mitä en olisi enää halunnut tallentaa. Erityisesti haittaa kun kyseessä on sarja, josta tulee monta uusintaa eri kanavilta.

2

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boottaa_digiboksi

      Oletko rekisteröitynyt Elisan Palstalle http://yhteiso.elisa.fi/t5/Palsta/ct-p/Elisa ?? Sieltä saat joko Elisan tuelta tai kohtalotovereilta ohjeita.

      Minulla on Soneran vastaava palvelu ja jos ongelmia alkaa tulla, niin katkaisen digiboksin sähköt pois hetkeksi sen virtakytkimellä, sillä kaukosäätimellä tehty virran katkaisu ei riitä kunnolliseen boottaukseen. Kun purkki käynnistyy uudelleen, niin se toivottavasti toimii sen jälkeen paremmin. Parilla tutulla on ollut Elisa Viihde ja tämä on ollut heillä turhan usein tarvittu toimenpide..

    • tyytyväinen_asiakas

      Monta uusintaa eri kanavilta? Ne tallennussäännöt voi kyllä määrittää kanavakohtaisesti.

      Et olisi enää halunnut tallentaa? Ota tarpeettomat tallennussäännöt pois käytöstä tai poista kokonaan.

      Laita ohjelmat tallentumaan suoraan omiin kansioihinsa. Tietokoneella ylimääräisten tallennusten poistaminen on helppoa. Eikä niistä mun mielestä ole siellä edes pahasti haittaa, koska tallennustilaa riittää lähes rajattomasti kun käyttää järkeään.

      Ikävä kyllä tietyn ohjelman tallentaminen viikoittain samaan aikaan ei ole mahdollista. Toisaalta ohjelman nimen perusteella tallennettaessa ei ole väliä, vaikka ohjelma-aika muuttuisi.

      Ihmettelen sitä, että ohjelmakalenterissa on yhä virheitä lähes päivittäin. Sama ohjelma voi olla tuplana samaan aikaan, mutta kesto on erilainen. Käytännössä laitan aina molemmat tallennukseen ja poistan myöhemmin lyhyemmän version. Kummalliset virheet EPG:ssä haittaavat minua nykyään enemmän kuin itse boksin jumittelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe