Diabeetikko - varo VP? idioottia

VAROITTELIJA

Varo tuolla nimimerkillä kirjoittavaa häirikköä. Hän nimittäin väittää, että ihmisen luonnollinen ja terveellisin ravinto on syödä niin että ruoasta on 70-80 % rasvaa. Ja se kaikki rasva tulisi olla kaikkein kovimpia rasvoja kuten voita, rasvaisia juustoja, kookosrasvaa jne.. Enää listalta puuttuu vain steariini ja moottoriöljyt.

Milloinkahan ja missä ihmiskunnan historian aikana ihminen olisi sopeutunut elämään lähes yksinomaan pelkällä kovalla rasvalla. Niin, tätä ei tuo nimimerkki tietenkään kerro koska sellaista sopeutumaa ei ole koskaan eikä missään tapahtunut.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olluttajamennyttä

Nimimerkki VP? ei ole enää kelvollinen. Jatkossa on sitten erilaisia versioita koko nimestä.

• hekoti-hee

VP? postittaa massapostituksena eli sääntöjen vastaisesti noita spämmejään mutta onneksi niitä ei kukaan lue joten postitelkoon vaan vapaasti.

• Hentunen

Veijo lienee oikealla asialla. Varoittelee hiilihytraattien pahuudesta. Hiilarit aiheuttavat lihavuutta ja sokeritautia.

• tässätotuus

Ei hiilareita pidäkään syödä massoittain, kaikki siitä varoittelee eikä varoittele pelkästään diabeetikkoja vaan ihan kaikkia. Valkoiset mössöt pois, se on selvää.

Mutta vaihtoehto tasapainoiselle ja monipuoliselle ruokavaliolle ei ole vetää naamaansa lähes pelkkää rasvaa ja sekin kovana.

• Hentunen_poskellaan

Puustisen kommentointi perustuu puolueellisuuteen, eli kovaan rasvaan perustuvaan dieettiin. Tehoaa terveen ylipainoisen henkilön laihdutukseen, mutta aiheuttaa diabeetikolle vaarallisia oheissairauksia.

• tässätotuus
        Hentunen_poskellaan kirjoitti:

Puustisen kommentointi perustuu puolueellisuuteen, eli kovaan rasvaan perustuvaan dieettiin. Tehoaa terveen ylipainoisen henkilön laihdutukseen, mutta aiheuttaa diabeetikolle vaarallisia oheissairauksia.

-----Tehoaa terveen ylipainoisen henkilön laihdutukseen,----

Saattaapi tehota tai sitten ei. Kaikki dieetit tehoo kun syö vähemmän mitä kuluttaa. Mutta yksipuolinen rasvadieetti ei ole hyvä kenellekään. Ei rasvasta saa kuituja eikä vitamiineja ja elimistö on koko ajan hapoila mikä on epäterveellistä.

Puustinenhan suosittaa rasvan hotkimista diabeetikon elinikäiseksi menuuksi ja tämä on juttu joka vie kyllä hengen ennen pitkää keneltä tahansa.

• lepää-rauhassa

Jos ja kun väittää, että sinä olet spämmejä postaava häirikkö niin ei siihen mitään erillisiä perusteluja tarvita, sinä itse sen olet perustellut jo vuosien ajan.

• VeijoPuustinen

Hentunen_poskellaan

Ja sitten perustelut. Vai onko asialla sivun asiantuntija KLINIK?

• trolli-VP_lanattiin_taas

"Milloinkahan ja missä ihmiskunnan historian aikana ihminen olisi sopeutunut elämään lähes yksinomaan pelkällä kovalla rasvalla. Niin, tätä ei tuo nimimerkki tietenkään kerro koska sellaista sopeutumaa ei ole koskaan eikä missään tapahtunut."

Oikein kysyi avaaja ja teki ihan oikean toteamuksen, ei tule VP?-idiootilta vastauksia mihinkään, spämmää vain samoja tiedostoja koneeltaan. Tiedostoja, joiden alkuperästä ei ole mitään tietoa.

• Hentunen

"Rosuvastatiinin vaikutusta insuliiniresistenssiin. Statiinilääkityksen vuoksi pistettävän insuliinin määrää jouduttiin lisäämään enimmillään 46%! "

Joku kyseli linkkiä suhteelliseen prosentti. Tuolla olis noita tutkimuslinkkejä enempikin. Joten kaiveleppa niitä sillä minä en niitä enään.

http://www.koltta.com/p/lahetetyt-linkit.html

• Anteeksi, minä olen taas aivan sekaisin.....sitä se pekoni teettää.....

• Minä menen nyt syömään iltapalaa....voita ja pekonia.

• kunhanvaanniin

Minua ei VP? haittaa, en niitä hänen tekstejään lue eikä niitä lue kukaan muukaan. Että se niistä turhuuksista.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe