Nainen isketään näin

Ohjenuora

Ole tyrmäävän komea, pidä huolta itsestäsi.
Ole ystävällinen, älä leuhki tai arvostele pikkuasioita.
Älä kysele tyhmiä.
Katso aina naista kuin haluaisit kaataa tämän välittömästi vällyihin.
Seiso ryhdikkäästi.
Ole ahkera ja käy töissä.
Auta naista vain kun tämä pyytää apua tai on selvästi pulassa.
Ole kohtelias.

Näillä irtoaa.

4

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsgw24y

      En ole
      Olen tavallaan
      En tee niin
      En
      Joskus
      Opiskelen
      Jep
      Olen

      Ei riitä mun meriitit näköjään

    • PierreBien

      Vielä helpompi tapa: Ole rikollinen ja juoppo. Saat ainakin kaksi naista. Luultavasti enemmän. Jos joudut kiven sisään, ei naisten suosion saavuttamista voi estää! Valmistaudu kirjeryöppyyn.. ja kun pääset lomille tai ehdonalaiseen niin pildee tulee ovista ja ikkunoista. Ja mikään ei tee kilpasiskoksiin niin suurta vaikutusta kuin se, että nirhaat yhden kilpasiskoksista muiden edessä raa'asti.

      Naisen iskemisessä kannattaa muistaa, että nainen on olento, joka ei millään tavalla ohjaa toimintaansa järkevästi. Ei koskaan pidä uskoa mitä nainen sanoo vaan katsoa mitä nainen tekee.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020919169481_uu.shtml

      • hohhoijaajaa

        Aika säälittävää syyttää naisten kehnoa miesmakua omasta kelpaamattomuudestaan...
        Sen sijaan, että tekisit jotain kurjalle elämällesi virittelet pienessä päässäsi kaikenlaisia "salaliittoteorioita"....


    • kyllänoinkin

      Ei komea tarvitse olla, kunhan osaa olla siisti ja laittaa nassuun vähän lotionia.

      Ystävällinen pitää olla aina, ja auttamassa jos nainen tarvitsee apua. Minä ainakin haluan oman sankarin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe