Kireä esinahka

asdfgg

Hei onko jollakin ollut kireä esinahka ja miten hoidit sitä? Itsellä on esinahan päässä ikään kuin tiukka rengas joka ei mahdu menemään terskan taakse. Ei ole kipeä esim. runkatessa. Haitaako se jotain jos on kireä esinahka jos ei ole kipeä

14

139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä

      Kyllä se haittaa, ihan hygieniasyistä. Sitä pitää vaan ihan tosissaan venytellä. Oletko minkä ikäinen? Itselläni oli hieman tiukka teininä, mutta kyllä se siitä runkatessa sitten venyi :)

      • asdfgg

        Olen 16


    • Herrakaikkitietävä

      Venyttele vain ja runkkaa nii hyvvää tulloo

    • omalääkärikö

      Mulla on kokemusta. Oli teininä tiukka ei menny taakse mutta sitten lopulta venyi. Sitten kolmekymppisenä liiasta runkkaamisesta nahka ärsyyntyi ja tulehtui ja se ikäänkuin kuroutui kasan eikä mennyt lainkaan enää taakse. Oli terskan päällä toista vuotta eikä yhdyntä onnustunut ilmsn kirtsua lainkaan. Lääkäri väitti että ainoa mahdollisuus on ympärileikkaus. Sitä en halunnut vaan tästä sisuuntuneena aloigin monen kuukauden rasvaus ja venytyskuurin. Sen jälkeen on kyrpä toiminut moitteettomasti.

      • dfsf

        Kauanko sinulla sitten kesti saada esinahka venytettyä


    • Venyttäkää

      Venytelkää venytelkää, lekurit tuputtaa aina ympärileikkausta ja väittää sitä ainoaksi oikeaksi tavaksi hoitaa tuo ongelma pois, mutta tosiasiassa venytys on ainakin vaaratonta, leikkauksen jälkeen lopputulos voi olla koko loppuelämän pilalla, eikä siinä enää venyttelyt auta!

      • nartt

        No mä just tapasin miehen jolla ympärileikattu kulli. Ihana suihinotossa, ku on helppo pitää puhtaana. Muutenkin aivan ihana kulli.


    • Auttakaa

      Itse huomasin että minulla on terska kiinni esinahassa yhdestä kohtaa. Mitä teen?

      • VenyttelyAuttaa

        Venyttelet sitä säännöllisesti ja hartaudella joka päivä, kyllä se siitä irtoaa. Mulla oli kans nuorena reunassa kiinni, irrottelin sen pikkuhiljaa pumpulipuikkoa apuna käyttäen (tungin sen sinne väliin ja ikään kuin kiertäen irrottelin milli milliltä). Toimii! Lekuri passittaa suorilta ympärileikkaukseen ja siinä sitä sitten paranneltavaa piisaaki..


    • omakokemus
    • venyyjavenyy

      Hyvä linkki ja olen testannut pari päivää iltaisin venyttelyä ja nyt liikkuu jo paremmin.
      Kuinka väleä tuon nahan tulisi olla, minulla se on aika piukee vieläkin.

    • DoctorT

      Voihan se venytykselläkin venyä. Siinä vain saattaa käydä höpelösti jos erektiossa jumittuukin ja veren paluukierto estyy. Silloin alkaa kasvaa appelsiini ja lääkäriin on mentävä joka tapauksessa.

      Operaatio vaivaton eikä aina tarvitse ympärileikata,pienempikin riittää ja paikallispuudutuksessa. Tulee hyvä ja huolet pois.

      • JopahanOliTohtori

        Höpöhöpö, urologien mielipide on se, että ympärileikkaus on ainoa oikea tapa hoitaa esinahan ongelmat, näillä ns "pienemmillä operaatioilla" on taipumus aiheuttaa myöhemmin lisää ongelmia ja jokatapauksessa pakko tehdä ympärileikkaus.


    • Tiina40

      Tapasin kivan miehen meillä meni ihan kivasti mut tää mies olis halunnu suuseksiä ja hänellä oli tiukka esinahka, en vain voinu sille mitään mutta minua alko oksettaan kun sitä kullia yritti ottaa suuhun, yleensä pidän imemisestä mut tää oli etovan näköinen. Oma mielipide on että mene lääkäriin

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe