snipu aloittelialle

aloittelia

Mikä olis hyä snipu aloittelialle alle 150 e läht.nopeus olis yli 130 kiikaritähtäimellä. Ei urbanii.eli on kyse aloitteliasta eli ei olis kovin pitkä 150 cm pelaajalle.onks toi warrior l96 agm hyvä..?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YÖÖÖÖÖÖÖÖTÄÄONTÄÄ

      Ei kannata ostaa "snipua" jos oot alottelija. Ja 150€ ei saa mitään out of the box snipua.

    • aloittelija

      Jos totta puhutaan oon softannu kohta vuoden ja mul on aseita et en oo aloittelia mut kertokaan hyviä tarkkuuskivääreitä halvalla !!!!!!!

    • Eeba

      Halvalla ei saa hyvää tarkkuuskivääriä

    • aloittelija

      Onks toi warrior agm l96 a1 semmone iha semi alottelusnipu ??

    • Eeba

      Mielummi wellin L96

    • aloittelija

      Kumpi on laadukkaampi well vai agm kun musta toi kiinanihme well ei oo kovin laadukas kertokaa omia mielipiteitä wellistä .!

    • Eeba

      Se AGM on ihan yhtä kiinan-ihme kuin Well. Ja Wellit on ainakin todettu shut hyviksi viritettäviksi. (pl. Urban sniper)

    • aloittelija

      Paljon toi well l96 maksaa kiikaritähtäimellä ?

    • Eeba

      Uusavuttomuus...Et sitte itse viitsisi katsoa.

    • aloittelija

      Tiesikkö et niit wellin L96 niit kiivääreitä on aika monta eri asetta mikä on halvin

    • 9vuodenkokemus

      Ei kannata ensimmäiseksi ostaa tarkkuuskivääriä/kivääriä... Ellei ole kokemusta kiväärien toiminnasta niin voi olla vähän hankalaa. Kivääriin itseensä kannattaa harkita käyttää 200€ (jne lisää jos lisävarusteet mielessä), sillä eiköhän kaikki tiedä laatua vain saa rahalla. Eli elä osta kiina-paskaa (en sitä sano ettei jotkut kiina-aseet ole hyviä! Kyllä niitä on mutta yleisesti...) vaan kyllä voi käyttää järkeä ja ostaa mieluiten kestävän pyssyn.

      Vara-ase on myös mukava kaveri kiväärille! On se vähän perseestä jos vihollinen pääsee rynnäkkökiväärillä lähietäisyydelle ja sinulla on vain kivääri jolla ampua. Jos sinulla on toveri kuitenkin, joka voisi pitää vähän sinun puoliasi lähitaisteluissa niin ei vara-ase tällöin ole välttämätön. (suosittelen kuitenkin)

    • 9vuodenkokemus

      Jatkoa vähän.
      WELL Warrior (L96, AWP) on hyvä kivääri ja kohtalaisen halpakin kaupan päälle! Kuitenkin kukaan ei ole maininnut ASG SVD-kivääriä. L96:een muista ostaa tarkkuustähtäin tai ei siitä tule mitään... Sillä aseessa ei ole tehdasvalmisteisia "iron sighteja"... SVD taas omaa saman tähtäimen kuin AK-malliset rynkyt. Jäykkä lataus kylläkin voi olla, mutta aseessa on tarkkuuspiippu mikä parantaa tarkkuutta, lähtönopeutta ja kantavuutta.

      Milgear on ehkä parhain Suomessa toimiva airsoft aseiden jälleenmyyjä. Proairsoft nyt vähän epäluotettava nykyisin... Vanhanmallisia aseita lähettelee ja vanhoja varastoaseita joissa ei koneisto kestä ei sitten mitään... Suosittelen lämpimästi katseen kääntämistä Milgearin sivuille ja toimitusaikakin on sopivan lyhyt. (3-5 työpv, Proairsoftissa menee helposti 7-10 työpv)

    • aloittelija

      Joo kyllä mulla on kokemusta ilmakivääristä ja tarkkuuskivääristä joten osaan kyl käyttää ja mul on myös toi sivuase eli minulla on pistooli ja tollane perus ase ja ajattelin tota kuulapurkin agm warrior l96 tai well l96. Ja lisäks mulla on kokemusta milgearista ja kuulapurkista moleemmat on nopeita ja hyviä kauppoja=)

      • Otat Wellin ja lähdet siitä sitten pikkuhiljaa rakentemaan Ry pelikelpoista kun kokemusta ja osaamista alkaa löytymään ja rahaa.


    • aloittelija

      ajattelin ostaa ton agm warriorin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1615
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1469
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1386
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe