Pastelli gootti 11v ;3

himerinsessa

En taho enää olla massa, vaan selkane jota ihailin. Oon miettiny lolitaa, decoraa, gyarua tms. Mut nyt löysin sen. Pastelli gootti :)

Onko noloa että kohta 12v pukeutuu sillä tavalla? Löytyiskö H&M, Lindex, Seppälä pastellivaatteita ja mustia? Ja mistä nettikaupasta löytys hyvä peruukki? Ku en omia hiuksia taho pilata. Onko tää noloa tai typerää?

37

2226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulihattunen

      Ei oo typerää! Oot rohkee ja terve kun haluut olla omanlainen ja erottuu massasta! Ja pojatkin pitää enemmän persoonallisista tytöistä! ;) Vaatekauppoja en osaa neuvoo, H&M on mun suosikki vaatekauppa mut ite tykkään käyttää sinisiä vaatteita... muista vaatteita ostaessas ja tyyliäs suunniteltaessas tehä just niinku ite haluut, mieti mistä sä ite pidät äläkä välitä muiden mielipiteistä! Sulla on onnellinen elämä edessä :)

      • himerinsessa

        Kiitos, luulin jo et mulle sanotaa et oot liian pieni D: lightinthebox kaupassa oli kiva peruukki mut pelottaa et tulee karseet tullimaksut tms. Meiän koulu on aika massaa, ja mun kaverit haukkuu kaikkia erilaisia :c mut ajattelen vaa et en oo maailmas muita varten.

        Vois pyytää äitiä viemään mut ostoksille ja vältää niitä h&m massa-rytkyjä joihin sorrun usein. Ajattelin myös meikata jonkun verran mutta ei pelkällä huulikiiltolinjalla, ai että oon kyl varmaa kauhee jos meikkaan? :D

        Vaik meiän koulus meikkaa jo ykkösluokkalaisetki...:I


      • Lps_disaster_

        Minäkin ajattelin siirtyä vähän pastelli goottimaiseen tyyliin ja oon 12v. Aika monet mun ystävät mun koulusta harrastaa tämmösiä tyylejä, (harajuku, lolita, gootti...) joten mua ei ehkä oudoksuta niin paljoon. Yritän löytää kivoja vaatteita jotka sopis mulle. (Oon aika tarkka vaatteiten kanssa, joten mun on välillä vaikea hankkia uusia vaatteita.) Mä löysinkin ihan mahtavia vaatteita netistä, mutta ne oli aikuisten kokoa. Kävin H&M ja Lindex kaupassa ja löysin ihan kivoja vaatteita, mutta ne eivät olleet ehkä ihan oikeaa tyyliä. Ajateltiin viime vuonna vanhempien kanssa käydä vuonna 2018 tai 2019 Japanissa ja tuli nyt mieleen että sieltäkin saattaisi löytyä ihan kivoja vaatteita.


    • 11vtyttö

      Apua oot ihan niinku mä! Oon ainakin löytäny pari vaatetta noista normi kaupoista. Mäki oon aatellu goottia, lolitaa, decoraa ja fairy keitä mut nyt löysin pastelli gootin. Kerro jos löydät peruukin ku mäki tarviin. Sori mut en osaa auttaa. XD ps. Kannattaa ottaa gooteist selvää ja alkaa kuuntelee vähä ees sitä musaa (kuuntelen kyl vaa Evanesencee, Within Themptationii ja Bauhausii) ettei sua leimat wannabeeks.

      • 798747740930297487

        Ihan vaan tiedoks ihmiset että ei ole olemassa sellasta ku WANNABEE, koska jos joku on sellai et "moi oon gootti" nii se sit on gootti ihan sama vaikka kuuntelis antti tuiskuu, sillä kukaan ei sitä voi kieltää, jos se ihminen on ite sanonu et on gootti et bitch please käyttäkää aivojanne KIITOS


      • nfveoing
        798747740930297487 kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoks ihmiset että ei ole olemassa sellasta ku WANNABEE, koska jos joku on sellai et "moi oon gootti" nii se sit on gootti ihan sama vaikka kuuntelis antti tuiskuu, sillä kukaan ei sitä voi kieltää, jos se ihminen on ite sanonu et on gootti et bitch please käyttäkää aivojanne KIITOS

        Voinhan minäkin sanoa että olen homoseksuaali vaikken oikeasti ole? Ihmisen luontoon kuuluu toitotella itselleen olevansa jotakin erilaista.
        Ymmärrä, että wannabe on ihan oikea käsite.


      • Aiskuu

        Wow! Ihanaa et törmäsin tälläseen keskusteluun! Pastelli gootti tyyli on kiehtonut muakin tässä pari päivää! Oon aatellu siirtää omaakin tyyliäni hieman siihen suuntaan! Oon tosiaan myös 12v , ja mietin, onko noloo pukeutua niin 🤔 Pastellivärit ja unicornkissat sun muut on aina ollu mun tyyliä! En oo vaa aikasemmin päässyt rokkaan niitä oikeilla tavoilla, ja kyllä, mullakin h&m massavaatteet tälläkin hetkellä päällä :D Ehkä vihdoin pitäs repästä, ja hakeuta sinne pastellivärien, minihameiden ja yksisarvisten maailmaan!


      • 11vTyttö
        nfveoing kirjoitti:

        Voinhan minäkin sanoa että olen homoseksuaali vaikken oikeasti ole? Ihmisen luontoon kuuluu toitotella itselleen olevansa jotakin erilaista.
        Ymmärrä, että wannabe on ihan oikea käsite.

        Ei ole olemassa sanaa wannabegootti. Se on vaan sellanen joka ei oo vielä löytänyt omaa tyyliään.


      • menmakitsune
        Aiskuu kirjoitti:

        Wow! Ihanaa et törmäsin tälläseen keskusteluun! Pastelli gootti tyyli on kiehtonut muakin tässä pari päivää! Oon aatellu siirtää omaakin tyyliäni hieman siihen suuntaan! Oon tosiaan myös 12v , ja mietin, onko noloo pukeutua niin 🤔 Pastellivärit ja unicornkissat sun muut on aina ollu mun tyyliä! En oo vaa aikasemmin päässyt rokkaan niitä oikeilla tavoilla, ja kyllä, mullakin h&m massavaatteet tälläkin hetkellä päällä :D Ehkä vihdoin pitäs repästä, ja hakeuta sinne pastellivärien, minihameiden ja yksisarvisten maailmaan!

        Minäki! Oon ite 13v ja tykkään itennii siitä tyylistä. Oon ennen ollu tosi poikamainen ja niinpäinpois (johtuu varmaan siitä että läheiset sukulaiset ja perhe on ollu poikia täynnä). Mut joo, jos on hyviä vinkkejä nii jakakaa toki minullekkii :3


    • wheanz

      Eipä siinä mitään, jos haluaa pukeutua eri tavalla :) Mutta pukeudu sellaiseen tyyliin josta itse ihan oikeasta pidät, ei sellaiseen jossa vaan kuvittelet eroavasi joukosta. Yleensä sitä kyllästyy hyvin nopeasti, jos ei oikeasti ja aidosti tyylistä pidä.

      gothiclolitawigs.com myy tosi laadukkaita keinokuituperuukkeja. Ebaysta saa myös kivoja ja hyviä (ja sitten huonoja...).

    • Yuki985

      Moih(≧∇≦)/ ei oo noloa pukeutua silleen miten haluaa...itse olen pastelli gootti⊙ω⊙itse olen ostanut vaatteet cybershop ja LightInTheBox sista peruukeja(☆^O^☆)

      • Lallatilaaa

        Hienoja hymiöitä x3 xD


    • 696969696969669

      No siis pastelligootti tyyli on niin helppo, mutta aivan järjettömän ihana!:D Täytyy vaan löytää pastelli väristä kamaa ja sit sitä mustaa kamaa koruja ja jotkut jäätävän ihanat kengät ja se oli sit siinä. Hinta on sit vähän eriasia:c Mut et sä kyl niitten vaatteiden löytämiseen hirveesti apua tarvii kaupoille vaan ja hyvä tulee xD

    • Tämmönevaa

      (Joo mun vastaus vähä "myöhäs")
      Mut oon just sun ikäne ja tykkään ittekki pastelli gootista. Oon vaihtamassa tyylini siihen. Näistä kaupoist löytyy kovoja vaatteita

      - storenvy
      - etsy

    • ouiiii

      Pastelligootti on söpö tyyli, kannatan! :)

    • lellelel

      suosittelen ihan hirveesti vaatteiden muokkaamista ite. Esim. joku random collegepaita kirpparilta mukautuu hyvin tyyliin ku maalaat siihen kangasmaaleilla vaikka ristin tai jotain ja lisäät jotain korui :3 paljon halvempaa ku esim. cybershop! ja ebay on kans hyvä sivusto, saa kaikkee halvalla :D

    • Pastellia

      http://bombisbomb.tumblr.com/post/81916353237/pastel-fashion-masterpost

      Kannattaa kattoo, sisältää paljon pastelli gootti kauppoja ja tutoriaaleja. Ja sitten kannattaa kattoo kokopie, lamoda, blondedge, empty casket ja corm.moe. Löytyy massaakin ja muita tyylejä noista mainitsemistani kaupoista, mutta löytyy myös ylisöpöä pastelli ja gootti kamaa :D.

    • Aasititanic

      Ei susta kyllä mitään uniikkia lumihiutaletta tuu tollasella wannabe-asenteella :D. Jospa ihmiskunta ottaisi askeleen eteenpäin ja kaikki pukeutuisivat vapaasti ilman minkäänsortin luokittelua.

      -Toinen saman ikäinen

    • hfffffffff44

      Mitä pahaa siinä on että on massaa? Ei oikein käy järkeen. Ei luulisi olevan mikään ongelma. Vuosikymmeniä nuorisolle on myyty halvalla tuotettua kertakäyttömuotia ja aina muutama individualisti toitottaa että ei halua kuulua massaan. No älkää kuuluko.

    • heiiiiiiiijjj

      Miten noissa saa vaihettua euroksi ja tilattua suomeen?

    • pastelliprinsessa

      Hei siisitiä! minäkin pastelli gootti 12v :33

    • Voi vitun apinat.. eikö voi vain olla normaali eikä mikään japanilaishuora

      • Yuggisoletvitunpedofiili

        Pedofiilille ei kelpaa mikään muu kuin normaali alaikäinen.


      • Fobbatapaus

        Yuggis olet sairas ihminen. Et ehkä käsitä sinua, mutta sairaat lonkerofantasiasi 6-vuotiaiden kanssa eivät ole normaaleja. Älä esitä viatonta. Tässä sitä esitetään viatonta, vaikka juuri olet ladannut lapsi********* koneellesi!


      • yuggis_
        Fobbatapaus kirjoitti:

        Yuggis olet sairas ihminen. Et ehkä käsitä sinua, mutta sairaat lonkerofantasiasi 6-vuotiaiden kanssa eivät ole normaaleja. Älä esitä viatonta. Tässä sitä esitetään viatonta, vaikka juuri olet ladannut lapsi********* koneellesi!

        Jospa vaikka esittäisit todisteita väitteesi tueksi?
        Ainiin, et voi koska noin ei koskaan tapahtunut


    • hihi.i

      Pastelligootit on kauniita, vaikka mulla on eri tyyli :3 Varaudu siihen, että ihmiset haukkuu ääneen tai mielessään. Tärkeintä on tietää, että oot se, mistä tykkäät ja oot itte tyytyväinen. Tsemppiä goottiutumisessa! Kato Youtubesta pahalapsi.

    • Qutter

      Mä oon 11v ja haluisin isompana vaihtaa tyyliäni pastelligoottimaisempaan xD En kyl tie toteutuisko se koskaa... :D

    • Kauha-Guru-Mömmöis

      Pastelilli gootit voisivat vaikka tappaa itsensä

      • Tyylinsähakija

        Joo tiiän ikivanha keskustelu mut what the hell?


      • Nekomimi

        Kokeilepa ensin itse ja soita suutas vasta sitte


    • Nyt_helvetti

      Mikä kaikkien ala-asteikästen ongelma on tän pastelli gootti ja decora hömpötyksenkaa, kasvakaa weeaboot miettikää sitten uudelleen

    • Kauha-Guru_

      Miksi esittää sirkuspelleä kuin voi olla jotenkin pukeutua normaalin oloiseksi.

    • alpakkaqueen

      itse pukeudun fairy keihin mutta kato jos löytyis wishistä

    • Pastelgootiksimuuttuva

      Mäkin olen 12v.ja vaihtamassa tyyliä pastelligootiksi päin. Rakastan sitä tyyliä!!!!! Onko sinulla esim IG? sen diressä voitaisiin puhua kun niin samankaltaisia ollaan :) lisäksi olisi kivaa muutenkin puhua sellaisen kanssa joka on vaihtamassa tyyliä pastelligootiksi:)

      • Valitettavasti keskustelu on vuodelta 2015, joten aloittaja tuskin näkee viestiäsi, eikä luultavasti enää ole vaihtamassa tyyliään, vaan on todennäköisemmin vaihtanut jo.


    • Kuro-chan

      pastelligoottityyli on ihana ;D oon ittekki harkinnu sitä, ja oon tosiaan abaut saman ikäne ku sä. tosin, en tiiä mistä sellasia vaatteit saa.

    • Anonyymi

      Oon 11v ja haluissin olla gootti.. Mut en tiiä miten alottaisin sen.... En voi ottaa läväreitä koska oon alle 15 ja oon miettinyt ku katoin pahalapsen videoo nii et ostaisin wishiltä jotain halpaa tai sit kirppiksiltä......... Auttakaaa🥺❤️

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe