Mukavaa vaihtelua

Dgrtant

Olen 29-v mies ja vasta hiljattain pääsin kokeilemaan peppuseksiä. Olisi aiemminkin kiinnostanut kokeilla, mutta aikaisemmat tyttöystävät eivät ole halunneet. Nykyinen tyttöystävä on jonkin verran nuorempi (18 v) ja suostui kokeilemaan kun muutamaan otteeseen asiasta vihjaisin.

Olin varautunut ostamalla liukkaria ja lämmittelin hieman laittamalla sormea hänen peppureikään ja hyväilemällä klitorista. Tyttöystäväni makasi vatsallaan ja tulin varovasti sisään, aluksi vain terskan verran. Edestakaisin liikkein työnnyin pikkuhiljaa varovasti syvemmälle ehkä sentin kerrallaan ja samalla hieroin klitorista. Meni ehkä reilu 5 min että sain kalun kokonaan sisään. Itse akti ei tästä kestänyt kauaa, laukesin ehkä max 10 työnnön jälkeen, varmaan sekä tiukkuudella että kiihottumisella yleensä oli vaikutusta sillä yleensä kestän hyvin. Muuten pidin kyllä kokemuksesta ja siitä tuntumasta, kun peppu puristaa kalun ympärillä ihan eri tavalla kuin pillu. Tyttöystävän mielestä tuntui oudolta ja aluksi sattui hieman, muttei kuulemma jäänyt traumoja. :-)

Kokeilimme toisen kerran viime lauantaina baari-illan jälkeen ja sujui hieman helpommin, ehkä alkoholilla oli tekemistä asian kanssa poisti jännitystä jne. Tällä kertaa kestin myös pidempää kunnes vaihdettiin asentoa doggie tyyliin jolloin laukesin ehkä n. 10 työnnön jälkeen.

Jää nähtäväksi tuleeko peppuseksi osaksi seksielämää vai jääkö kokeiluiksi. Itse tykkäsin siitä vaihtelun vuoksi. Lisäksi oli kiihottavaa panna paljaaltaan ja laueta sisälle sillä tyttöystäväni ei syö pillereitä ja ns. normiseksissä pitää käyttää kumia.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HelpostiPääteltynä

      "Tyttöystävän mielestä tuntui oudolta ja aluksi sattui hieman, muttei kuulemma jäänyt traumoja"

      No jos tuo oli tyttelin eka kerta peppuun, niin siinä tapauksessa sulla ei taida olla mitenkään massiivinen vehje, meinaan oikea miehen mitassa oleva lerssi kyllä tuntuu ja sattuu ihan tosissaan ekoilla kerroilla!

    • kunokoko

      sama täällä kun kortongin kanssa pelaa niin ei aina viitsi lähteä hakemaan sitä vaan on helpompi painaa hanuriin mällit ja akka saa kantaa ne itse vessaan

    • haisevaahommaa

      Kyllä se akkas alkaa housuun paskomaan kun aikas panet sitä perseeseen ja kaupan päälle peräpukamat sitten on lystiä

    • wertyuiöluytrewq

      en ole ainakaan vielä huomannut kenestäkään ketä olen hanuriin ajanut moista
      mistä tietosi on peräisin, onko se mutua vai oman akkasi perseestä kotoisin?
      kerro ihan rohkeasti

    • b-rapunmies

      hyvä jätkät,kakkonen on ykkönen..harmi vaan et siihen ei suurinosa nirppanokka ämmistä suostu,siks en ihmettele lainkaa jos päätyvät raiskatuksi

      • SuosittelenLämpimästi

        Homot taas suorastaan kerjää saada kyrpää sisäänsä, ei turhia lässytyksiä, housut pois ja hoitoon saman tien!


      • Ujoätmikakskytkuus
        SuosittelenLämpimästi kirjoitti:

        Homot taas suorastaan kerjää saada kyrpää sisäänsä, ei turhia lässytyksiä, housut pois ja hoitoon saman tien!

        Noniin ei muutakun ämmiä perseraiskaamaan kuten kaikki jännämiehet tekee.


      • Ujoätmikakskytkuus
        Ujoätmikakskytkuus kirjoitti:

        Noniin ei muutakun ämmiä perseraiskaamaan kuten kaikki jännämiehet tekee.

        Ei siis homoja vaan naisia.


    • zxcvhhj

      Eräs nainen pilasi peräsuolensa kun antoi jyystää kakkoseen joutuu pitämään vaippoja ettei valu löysät lahkeesta en todellakaan anna itteeni panna suoleen paskasta hommaa hyi helvetti

    • webmlå

      menen viikonloppuna tyttöystävää tapaamaan ja on sovittu jo puhelimessa että ensi ottaa suihin kunnolla ja sitten painan suoraan hanuriin että saan viikon lastit vauhdilla peräsuoleen, auttaa kuulemma umetukseenkin

    • zcccvh

      Ennemmin työnnän löylykauhan perseeseen

    • puhä_kolminaisuus

      Ekaksi pimppaan, sitten peppuun ja lopuksi suihin.

    • saramba

      Itse en erityisemmin välitä peppuseksistä, mutta mies sitä haluaa niin harrastetaan ehkä kerran kuussa. Käytetään liukkaria, aluksi olen vatsallaan ja lopuksi doggie style.

    • rwfrrgrrr

      jep niinh' siinä kävi kuten muutama rivi sitten kerroin. reippaasti mulkun imemistä ja sitten liukkaria ja eikun kairaamaan, vähän paska haisi mutta niinhän navetassakin haiseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      274
      3020
    2. 201
      2866
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2454
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      218
      1929
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1202
    Aihe