Mesolangat

tyhmäjokamaksaa

14

1786

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HappyRose

      Eikös nämä samat langat maksa klinikasta riippuen 16-45 € kpl

    • Siigrid1

      Minulle näitä laitettiin alakasvoihin 20 kappaletta. Lupasivat että tuolla määrällä pääsen eroon roikkuvista poskista. Lopputulos oli pettymys, ei minkäänlaista eroa aikaisempaan, käsittelystä jäi jumalattoman kokoiset mustelmat ja rahat meni hukkaan. harmittaa, ei näihin kannata rahojansa laittaa...

      • threadlift

        Olitko yhteydessä klinikkaan? Sinuna vaatisin rahani takaisin!


    • sarahkole

      Onkohan sulle nyt noin luvattu vai ymmärsitkö väärin? Ainoo keino päästä roikkuvista poskista on mennä faceliftiin!

    • threadlift

      Eihän mesolankoja laiteta juuri missään, ehkä parilta klinikalta saa helsingissä. Meinasin itsekin innostua mesolangoista, mutta onneksi kysyin asiaa ensin plastiikkakirurgiltani ja hän varoitti minua. Kasvoihin ei missään nimessä pidä injektoida mitään tällaisia epämääräisiä lankoja. Lankojen injektointi jo itsessään aiheuttaa arpeutumista kudokseen. Hän piti ainoastaan rasvansiirtoa ja hyaluronihappoinjektioita turvallisina vaihtoehtoina. Jos mesolangat siis oikeasti toimisivat ja olisivat turvallisia niin niitä kyllä tarjoaisi kaikki klinikat.

      • Hamsteripussi

        Tämä arpeutuminen nimenomaan on sitä tukikudoksen syntyä vai mitä ?
        Kuulemma tuolla itänaapurissa mesolangat on hyvinkin suosittuja ainakin rikkaiden kolmekymppisten joukossa.


    • upup

      up!

    • lissup

      up!

    • 23456

      up!

    • Lisbetti9

      up!

    • Tiina45

      Minulle jäi reijät kasvoihin (otsaan) niihin kohtiin josta langat pujotettiin. Näyttää ihan laajentuneilta ihohuokosilta. Otsan iho ei ole yhtään parempi eli mesolankojen laitosta kohta vuosi ilman minkäänlaista tulosta. Siinä meni rahat niin hukkaan kun vaan voi mennä. En voi suositella!!!

    • Minelian

      Mesolanka väkäsillä. Alkanut reilun kahden viikon jälkeen yhtkki putkahtelemaan erlaisia luomea muistuttavia palluroita. Ovat myös kipeitä ja rumia vrt vesku loiri. Lääkäri kuittas vaan että kyllä ne sulaa Langat ovat Rainbow merkkisiä. Vaikutti että kirurgilla oli kova kiire. Olen ollut kuin pahoinpidellyn jäljiltä. Mustelmat kestän, mutta noi yllättäen puhkeavat pahkurat ahdistavat. Jos olisin ollut maltillisempi, en olisi ryhtynyt moiseen. Harmi suurempi kuin ilo. Minä turhamainen ihminen. Jos joku on kokenut vastaavaa ja saanut asiat kuntoon, olisin kovin kiitollinen avusta.

    • Milenae

      Ei toimi. Pahkuroita ja kuoppia naamassa. Rahaa meni pahaa mieltä tuli. Surullista. Mesolangat väkäsillä tässä tapauksessa. Läkäri ei ota vastuuta.

    • erijuttutää

      mitä sulle siis laitettiin, mesolangat vai väkäslangat???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe