Millaista on MAP kokouksessa?

nenada

Mietitkö joskus millaista on olla MAP kirkossa?
Ensimmäisenä meillä (kokousjärjestys on erilainen eri seurakunnissa) on apuyhdistys/Alkeisyhditys (lapsille) /nuoret Naiset /nuoret miehet/ pappeuskokous. Aikuisten kokouksissa tutkimme usein samaa kirjaa naiset ja miehet erikseen joskus taasen saavat nämä yhdistykset itse päättää oppiaiheista. Nuorien ja lasten luokissa mennään läpi tietty materiaali. Appari toimii Pohjoismais/Hollantilaisin voimin. Pappeuskokous taasen Englantilaisin ja Pohjoismaisin voimin. Nuoret naiset Pohjoismaisin ja Afrikkalaisin voimin. Sekä lapset Pohjoismaisin ja saksalaisin voimin.
Seuraavana ovat pyhäkoululuokat jossa lapset jaetaan iän mukaan omiin luokkiinsa ja aikusille on oma luokkansa, sekä tutkijoille omansa. Näissä luokissa tutkitaan kirjoituksia kutakin ajallaan. Pyhäkoululuokkamme johtaja on Intiasta ja opettajamme Englannista.
Tämän jälkeen seuraa varsinainan sakramenttikokous. Sakramenttia kutsutaan luterilaisessa kirkossa ehtoolliseksi. Sakramenttikokouksessa istutaan perhekunnittain. Siellä kuunnellaan muutama puhe ja lauletaan yhteislaulua, joskus joku/jotkut esittävät laulun yhteislaulun sijaan välilauluna. Salissa ei aina ole hiljaista kun on pieniä lapsia mukana.
Tänään meille lauloi eräs perhe jossa on kolme tyttöä. Mies on skandinaviasta ja vaimo Angolasta. He esittivät lapsen rukouksen. Pienimmät istuivat vanhempien sylissä laulaessaan. Loppulaulun aikana erään parin, joista mies on skandinaviasta ja vaimo saksasta, kolmivuotias tytär lauloi aivan ihanasti.
Harrastusryhmiä on niin vanhemmille kuin nuoremmille. Nuorten aikuisten ryhmää vetää Afrikkalainen.
Yhteisenä kielenä maan kieli, vaikka usein kuulee englantiakin.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellanduudelis kun söpöä :)

      Kuitenkin, mitä virkaa koko tuolla sirkuksella on kun edes Mormonin kirja ei ole totta?

      Miksi mennä MAP-kokoukseen kuuntelemaan täyttä hölynpölyä ja siitä ilosta vielä maksamaan kymmenesosan tuolistaan kirkolle jonka bisnesenkelit rakentelevat niillä miljardeja Dollareita maksavia ostoskeskuksia?

      • Mitämitähäh

        Kymmenesosa tuolistaan?


    • tiedetään

      Tysää.

    • mormons.vs.hormons

      Juu. Olen monesti katsonut miten lapset keksivät mitä monianisempia leikkejä hiekkalaatikolla. Se tosin on tervettä.

    • tyttönen85
    • juuolenollut

      Jos käy nelisen vuotta mormonikokouksissa niin siinä se paketti on, seuraavat kokoukset ovat pelkkää toistoa. Voit tietysti jatkaa käymistä, jos toistosta tykkäät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe